Šta je novo?

Privatni prevoznici

Evo je scania na 92
c737bbffe12ee226cf17300f5b904283.jpg
335944255c7c8b519e31d33d8892472f.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Zaslužili su i oni da dobiju nešto novo pored onih mazova koji nemaju pod, dime se iznutra i nemaju klimu. Ipak verujem da će nakon ovog tendera raditi zasigurno negde po gradu.
 
Ne bih znao, ali moguće da se Scania neće zadržati ovde, možda bude samo danas, ali videćemo.
 
Каква је заправо разлика између соло троосовинског и зглобног аутобуса?
Velika. I najduži solo je kraći od najkraćeg zgloba, pri čemu (taj najduži) savladava samo veće radijuse i od najdužeg troosovinskog zgloba (18,75m). Zglob mu nije stavka za održavanje, te je uslovno pouzdaniji. Kraći je i lakši od zgloba pa se u odgovarajućim uslovima može koristiti umesto trovratnog.

To na prvi pogled ukazuje na ograničenu upotrebu trosovinca, međutim postoje i kraća rešenja poput M.A.N-a A36 i A39 (oba 13.7m) sa boljom upravljivošću. I singl i dabldeker bi nudili isti kapacitet pri većem komforu od postojećeg formata zastupljenog ma solo linijama.

Osim dužih singldekera i dabldekera kraći troosovinski dabldekeri dužine 11.3, 12 i 12.8m nude dodatne prednosti budući da savladavaju još manje radijuse i to pri manjem zanošenju, pa ni ne čudi što ih upravo Hong Kong najviše ima. Uz to nude manje osovinsko opterećenje pogodno za saobraćaj preko šina (manje kruni beton od dvoosovinca).

Takva rešenja bi u varijanti sa dvoja ili troja vrata zavisno od kapaciteta, dužine, tipa i karakteristika linije zapravo omogućila potpunu zamenu solo inventara (GSP i privatnika), pri čemu bi obezbedila dodatnu fleksibilnost u pokrivanju grada (umesto firgona na 26L 10.6-11.3m s pratećom bi mogao saobraćati na suplementarnoj 26P, a što da ne i na poluturističkoj 24 kao atrakcija umesto furgona ili kratkog solo od 10,5m).

S tim u vezi iako 15 nije bila logičan izbor za dvovratni dvoosovinski dabldeker ima mnogo linija koje opravdavaju upotrebu trovratnih troosovinskih dabldekera (osim na potezima i 47, 55, 70, 74, 78, 85). Ekspres linije ne bi ni uslovljavale troja vrata.
 
Meni je prosto neverovatno da će 52 53 i 56 da budu skroz privatnici....isto koliko mi je drago da če 37 i 59 biti prave zglobne linije... prosto i ovo će da bude neka nova "normalnost"...što bi rekli neki pre par godina....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Meni je prosto neverovatno da će 52 53 i 56 da budu skroz privatnici....isto koliko mi je drago da če 37 i 59 biti prave zglobne linije... prosto i ovo će da bude neka nova "normalnost"...što bi rekli neki pre par godina....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Pitanje je za 37 da li će biti zglobna, mogu lako da je daju Kosmaju pa da na njoj rade Higeri i da kapacitet bude gori nego sada
 
Pročitao sam negde da Mobilitas od 1.9. prestaje da učestvuje u prevozu putnika u Beogradu jer navodno ne ispunjavaju uslove tendera. Ne znam koliko je ovo tačno, ali ako oni ne ispunjavaju kako li tek neki drugi krš prevoznici ispunjavaju. Mobilitas je po meni solidan prevoznik.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Tako je, sami su videli da nema leba od ovoga nakon Kragujevca i poteza 100 i 700.
Pročitao sam negde da Mobilitas od 1.9. prestaje da učestvuje u prevozu putnika u Beogradu jer navodno ne ispunjavaju uslove tendera. Ne znam koliko je ovo tačno, ali ako oni ne ispunjavaju kako li tek neki drugi krš prevoznici ispunjavaju. Mobilitas je po meni solidan prevoznik.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Solidan je možda na 74, a na ostalim linijama, a pogotovo na 20 su katastrofa.
 
Tako je, sami su videli da nema leba od ovoga nakon Kragujevca i poteza 100 i 700.

Solidan je možda na 74, a na ostalim linijama, a pogotovo na 20 su katastrofa.
na 74 za razliku od košave i Clc-a su sasvim korektni. Iskreno ako Mobilitas ode sa 74, voleo bih da polaske uzme Bamiron ili Dumeco.
 
Na 33, 47, 48 su bili dobri, jedina zamerka je bila na ne poštovanju reda vožnje.

Imaju od mene doživotni respekt što su nas u poslednjih 2-3 godine na 33 spasili od MAZ-ova, retko kada su upadali i to striktno kao šihta.
 
Vrh