Šta je novo?

Privatni prevoznici

Kokos":31lm2ghs je napisao(la):
Ova podela na čisto GSP i čisto privatne linije je notorna glupost. Linije poput 15, 16, 17, 18, 78 i gde sve još vozi Lasta, bi bez njenih autobusa odma mogli da ugasimo. Ne znam šta je u glavi Direkcije za januar. Ali mislim da nam sledi povratak u '90e od nove godine, ako do tad ne promene odluku.
Ovde grešiš, evo konkretno na 78, tu sam odlično upoznat sa stanjem, Lasta neke polaske ne pušta uopšte, recimo šesti po redu nije 3 dana ni izlazio uopšte, onda je par dana izlazio na po krug ili dva, a polazak je sa tri smene, dakle to ti je 9 ili 10 krugova za dan, on odradi max 2. Isto tamo neki 10,11 koji je već, ne izlazi par dana, pa onda izađe, i tako u krug. Skoro se neki baja isključio, jer se posvađao sa kolegom ispred ili iza njega, sad ne znam baš tačno,, nekad je Lasta vadila prosek, sad GSP, što ti dovoljno može reći u kakvom je stanju linija :D
 
Da mi je da dočekam dan da vidim autonomne buseve. Roboti su bolji od ljudi, ne traže hleba preko pogače i ne odbijaju naređenje. Ljudi su najkvarljivija roba.
 
Тај Аривин ИК218 ради у Нишу, једва чекам да видим шта ће дирекција да уради кад види колико су Ластина зглобна возила значила. Надам се да ће у будућности приватници бити охрабривани да купују зглобна возила.
 
Somi303":1nphcwq1 je napisao(la):
Тај Аривин ИК218 ради у Нишу, једва чекам да видим шта ће дирекција да уради кад види колико су Ластина зглобна возила значила. Надам се да ће у будућности приватници бити охрабривани да купују зглобна возила.
Ne znam koliko ih je ostalo da rade, znam da su na 4 niskopodna zakucali motori, zbog stručnog kadra... Navikli ljudi na liaze, nibuse i ostalu mašineriju što mo'š terati bez vode i ulja...
 
Po meni je jako dobro da linija bude dodeljena ekskluzivno jednom prevozniku.
Na taj nacin, necemo imati situaciju da na primer privatnik ' pozuri' pa ide malo iza vozila GSP poluprazan, ili da preskoci polazak jer je izmedju dva GSP polaska.
Dodelom svih polazaka na jednoj liniji, videce se ko postuje red voznje i polaske, a ko je mutivoda.
Ko se pokaze kao nesposoban da radi korektno, sa njim se raskine ugovor, a za tu liniju se raspise novi konkurs.
 
laki72":1bppf8xs je napisao(la):
Po meni je jako dobro da linija bude dodeljena ekskluzivno jednom prevozniku.
Na taj nacin, necemo imati situaciju da na primer privatnik ' pozuri' pa ide malo iza vozila GSP poluprazan, ili da preskoci polazak jer je izmedju dva GSP polaska.
Dodelom svih polazaka na jednoj liniji, videce se ko postuje red voznje i polaske, a ko je mutivoda.
Ko se pokaze kao nesposoban da radi korektno, sa njim se raskine ugovor, a za tu liniju se raspise novi konkurs.

Nema tu privatnik požuri, jako jednostavno je pratiti sve, ko, šta i kako radi. Toleriše se do minuta, +/- kretanja sa početne, svako ko preskače, jako se lako uočava, u ostalom može i da se prijavi takav što "vrda".
Ako preračunaš, vrlo lako dođeš do računice da je nemoguće sprovesti, jedan privatnik na jednoj liniji, nema toliko vozila, pored svih polazaka, trebaju i rezerve da imaju. Druga stvar, da je neko hteo da konkuriše sada bi konkurisao, ovi i opstaju jer nema ko drugi da radi. :)
 
Ne mora sa terminusa da krece ranije, mada 50€ na par mesta, na mesecnom nivou resava uocavanje ranijih ili neostvarenih polazaka ;)

Elem, ako po novom gde jedna prevoznik = jedna linija, iz nekog razloga ne ostvare polazak, njihov sledeci bus ce se lomiti, biti puniji i trositi vise goriva.
Takodje, nece u javnosti moci ni da probaju sa izgovorom "nije do nas" :D
Naravno, isto vazi i za GSP :)
 
lim ofarban u crno umesto stakla
 
Oni farbaju lim u crno a ja sa auta moram skidan folije koje su 75 posto zatamljene e drzavooo j... ti majku ...
 
Pa pređi da voziš autobus , vidiš da tu možeš da farbaš šta god hoćeš i kako hoćeš , a i da mećeš šta god imaš pri ruci , umesto originalnog dela. :)
 
Da je reda i zakona u ovoj drzavi, kao sto nema i ovo je pašaluk...I GSP bi morao da ima nove, ciste i ispravne autobuse, kao sto imaju privatni prevoznici. Leti čisto, uredno i sa klimom, a zimi sa dobrim grejanjem.
 
када сам видео Акиу први пут из даљине, помислих да је Икамерц
 
12294736_953636921362809_1517556230174438465_n.jpg


Poslednja provera pred sutrasnju(01.12.2015 god.) isporuku novih vozila preduzecu PRESTO u fabrici IKARBUS. Direktori Aleksandar Vicentic i Nebojsa Lukic zadovoljni kvalitetom i isporukom pre roka !!!

Престо Д.О.О :gobb:
 
Ili je slika starija ili nema nista od te isporuke ili je ovo jedan od primeraka koji ce doci kasnije.
Nema svetla, nema sediste vozaca, nema ni volana.
A nosac levog ogledala, idelan za lupanje po drugim autobusima, ne kapiram poentu da je nosac siri i da viri i u odnosu na dimenzije samog retrovizora...
 
Sve je danas kompletirano i sedišta i svetla i displeji i svi su probani . Sutra bi trebala biti isporuka bez ikakvih problema. E sada videce mo sta ce doneti sutrašnji dan ...
 
Isporuka za presto mozda mozda tek u petak ... Znaci tamo se ne zna ko je luđi je*******ote ....
 
Hahahahahah što je najgore u ponedeljak ujutro mene zove šef mora da se kompletira jedna 103-ka nešto sitno oko ventilacije, sutra isporuka ja trči na vrat na nos (Potegnem iz subotice za zemun ) kad ja došo u utorak ujutro da viidm isporuku oni kazu a isporuka možda tek u petak .
A stvarno sve bilo zavrseno ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360417#p360417:355jccpu je napisao(la):
becks89 » November 29th, 2015, 6:02 pm[/url]":355jccpu]Akia
Zadnjih danan ih redovno viđam na 52 , 56 i 58.
 
Vrh