Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ima Akia svašta u ponudi, pa čak i trozglob, al po svemu do sad viđenom, za menu su oni trećerazredni proizvođač. Ne znam dal Otokara ima u Berlinu, al ih ima u Pragu, i to baš preko IVECO-ovog Streetway-a, i solo i zglob. Berlin ima baš svašta od vozila, uključujući tu i ADL na platformi BYD, pa me ne bi čudilo da je i jedan Otokar dospeo tamo.
 
Pa dokle više... Naravno 511 se rano jutros ponovo zapalio po hiljaditi put na Obrenovačkom drumu. Unutra nije moglo da se diše od količine dima i smrada. Zar mora svaki dan bar jedno vozilo na 511 da se zapali ili pokvari. Pod hitno ove mutante sa 5 pari vrata zameniti novim vozilima.
5eb045c0e5d148e273ed1ade5bd181f8.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Neverovatno stvarno. Baš su zaređali sa paljevinama. Ne vidi se na slici lepo, al kao da su kočnice. Pisao i ranije da mi koncept tog MAZ-a apsolutno nema nikakvog smisla. Beše oznaka 215. Kasnije su oni, valjda malo pre ovog rata, izbacili normalan zglob sa motorom u prikolici, opet neadekvatnom jedinicom po meni od 7.2L (OM926la). Isti ganja valjda i ove kante na 511-ici. Ima to 326ks, al mali je to motor za tu masu. Motor stavili napred, pa nabudžili silne otvore i instalacije da ga hlade, izgleda i vizuelno grozno, čime zauzima dosta prostora u enterijeru, a da bar to povlači zakretanu treću osovinu, pa da čovek razume ceo taj sklop. Manevarske sposobnosti ništa bolje u odnosu na klasičan zglob, ništa više mesta, a vuče čak petoro vrata. Projektanti izgleda popili dosta vodke, pre plasmana gotovog proizvoda na tržište. Težak promašaj u svakom smislu te reči, plus i kvalitet definitivno ispod zadovoljavajućeg.
 
Upravo sam prošao pored jednog 511 koji stoji ka gradu, ali pošto mu je radila signalizacija, ne zagledah.
A onda odmah u kontra smeru prođe zglobni maz sa tragovima gorenja na levoj strani iznad prozora gde su rešetke.
 
Da i ja sam pre par dana video zglobni maz sa tragovima gorenja kod galerije. Ima više komada sa tragovima gorenja jer nije samo jedan goreo...

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Na dobrom su putu i da odlete s obzirom da su ih na svim prethodnim tenderima odbijali (potez 500 i Kragujevac), verovatno će ih u gradu na sledećem tenderu zameniti Strela kao nosilac posla, sigurno su se zamerili vladajućoj partiji čim ih tako tretiraju

+ su izgubili i Niški gradski prevoz
Dosta međumesnih linija
Predali su Donji Milanovac & Majdanpek još odavno
Polako gube prevoz radnika.

Cela firma se svela na Požarevac, Beograd, Kostolac, Gradište, Svilajnac i Kučevo.
Još im Zlatan Reisen prepodaje polovne gradske buseve, propali su kao žeton, a sa Američkim vlasnicima im se ne piše dobro.
 
Taman pre puštanje novog Mana na 511, oni očigledno čekaju da im svi autobusi izgore, pa da ih zamene novim
 
Od prodaje i osiguranja (štete usled požara) nema ništa. Mogu samo u staro gvožđe kad im dođe zamena. Ako im stvarno uskoro dolaze nova vozila, vrlo moguće da su batalili i ono najnužnije održavanje, sem da može da krene i da stane bukvalno. Svaki im je dinar ulaganja u ta vozila kao kuća. Ko šiša bezbednost, i neki osnovni komfor putnika i vozača. Toliko česte paljevine odjednom, ma kakvi lomovi bile te 215-ice, prosto ne mogu biti slučajne. U svakom slučaju, težak vid neozbiljnosti, bahatosti i javašluka. Mada, što reče @branik, kad nema kontrole i sankcija može im se.
 
Ime je od sada MobiLitas, već su počeli na neke buseve da stavljaju to ime. Bolje da ništa ne pokušavaju u gradskom prevozu da promene jer će džabe baciti pare jer ne verujem da će Strela i oni želeti u isti konzorcijum na sledećem tenderu, a znamo ko svakako pobeđuje.
 
Nakon novog vlasnika stiglo je i novo ime, sada su MobiLitas.

izvor: gspbeograd.net

P. S.
Link je ispravan, samo što moraš da se registruješ da bi mogao da pristupiš informacijama.
 
Kad su pre iscurele informacije, stvarno smo zemlja tračara.
 
Ime je od sada MobiLitas, već su počeli na neke buseve da stavljaju to ime. Bolje da ništa ne pokušavaju u gradskom prevozu da promene jer će džabe baciti pare jer ne verujem da će Strela i oni želeti u isti konzorcijum na sledećem tenderu, a znamo ko svakako pobeđuje.
Mobilitas će ući u Strelin konzorcijum najverovatnije, kao i ostali privatnici, ili će se podeliti u više kolona kao na tenderu pre ovog sadasnjeg kad je imala grupa Beobus i samostalni privatnici
 
Arriva je u prethodnih par godina odbijena na više tendera vezana za gradski prevoz, ne verujem da će sada biti nešto bolje, rekao bih da će Strela zameniti Arrivu jer da se Strela priključi već postojećoj formaciji to bi bilo previše vozila
 
Ja mislim da će Strela pre juriti gsp-ove prigradske linije nego sto će napadati gradske. A Arrivu su kupili Turci i videćemo kakve ambicije imaju.
 
Arrivu je kupio Nemački Mutares, a neka pozadinska priča je da iza svega stoje Ameri.


Nebitno sada oko toga, mene više zanima kako bi Strela u slučaju da preuzme potez 700 + paket od Arrive održavala svoja vozila, kada dodamo i potez 600 trebaće im garaža veličine pogona Kosmaj, ako ne i više.
Gde ćeš naći toliko mehaničara, servisnih vozila itd..?
 
Prave više garaža, za potez 600 će se vozila parkirati u Jakovu od proleća, a priča se da već u Zemunu sređuju neki plac za buduću garažu
 
možda će arriva da počne da kupuje neka kvalitetnija vozila, ali ne verujem.
 
Vrh