Šta je novo?

Privatni prevoznici

Nadam se da će narednim tenderom jedan od prevoznika koji će ispasti iz igre biti upravo baš oni i mi na 33 ludimo od njih.
Iz gradskog prevoza treba izbaciti Arrivu, Tamnavu, Banbus, Unacop i M&M trans company, C&LC da ostane ako nabave nove Manove i Scanie i tako promene većinu ili sav vozni park
 
koja vozila menjaju i na kojim linijama će raditi?
Једино што има логике јесте да замене 2 Маза 2016. годиште, а сигурно ће радити на 59 јер све ново што набаве увек ради на 59. Не знам да ли је икада Отокар радио на 33.
 
Једино што има логике јесте да замене 2 Маза 2016. годиште, а сигурно ће радити на 59 јер све ново што набаве увек ради на 59. Не знам да ли је икада Отокар радио на 33.
na 33 se sećam da je bila akia
 
Iz gradskog prevoza treba izbaciti Arrivu, Tamnavu, Banbus, Unacop i M&M trans company, C&LC da ostane ako nabave nove Manove i Scanie i tako promene većinu ili sav vozni park

Arrivu ne bih izbacio pod uslovom da zamene MAZ-ove i da se malo bolje drže reda vožnja.
Kod mene na 33 su korektni, bolji u odnosu na 3 preostala kooperanata.

Не знам да ли је икада Отокар радио на 33.


Nije nikada, samo (R)akia & Maz-ovi.
 
На 33 је редовна једна Ракија и један Маз у шихти. Што се терања приватника тиче заборавили сте Луди Травел.
 
Potvrđujem za 74 uglavnom idu na vreme kada nije špic ili nešto vanredno, ali je svakako činjenica da se turistička linija jako lako izbaci iz takta, a i ugovorom predviđeni solaći su nedovoljni.
 
Kada bi maštali:

Za odstrel:
LDM (odstrel bez razmišljanja)
Tamnava (jedan od najgorih)
C&LC (ako nabave vozila po obećanju mogli bi da idu dole)
Košava (Prevoznik sa dosta oscilacija)
Lui (Ludi)
M&M (Užasno održavanje)
Banbus (komentar nije potreban)
Barabados (štetočina sa 3 busa)
Beobus (Rakije & MAZ-ovi zlo)

Za potencijalni opstanak:
Arriva (teško da će izgubiti ceo BG, jer trenutno vode konzorcijum, Temse 2022 dobre, Šrilanci nisu disciplinovani)
Unacop (deluju kao kandidat za odstrel)
Ćurdić (popravio se dosta sa Otokarima)
Trans Jug (osrednji prevoznik, opstanak, ako nastave sa Otokarima sa većim poštovanjem reda vožnja)
Lekon (zbog vozača i nepoštovanje Reda vožnje su ovde)
Presto (zbog Rakija & Maza bliži su odstrelu nego opstanku, ali imaju dobro održavanje)

Za opstanak:
Bamiron (dobar prevoznik)
B&B (dobar prevoznik)
Knežević (njegovi Liazi jedino izgledaju normalno)
Dumeco (dosta je popustio, ali neka ga)
Saga (dobra obnova voznog parka i odlično održavanje)
Transprodukt (ali da batale Rakiju)

Naravno, ovo je moje mišljenje, verovatno da se ne slažu svi sa mnom.
 
Smešno je da neko obavlja prevoz u gradu sa 3 autobusa, koja je poenta tolikog autobuskog pluralizma?
To lagano može da pokrije i neka druga firma, ne mora svaka suša da zarađuje od prevoza u Bg-u, iovako drži turizam malo li mu je.
 
Imaš i Strelu Obrenovac koja je deo konzorcijuma Avala Bus 500 a šalje svega 0 autobusa, bolje ta 3 dobro održavana sa tačnim polascima nego 3 od na primer C&LC
 
Sve će to jedna dobra nacionalizacija rešiti.
Sve što je stečeno na netransparentan način, jednog dana ode opet u državno.
Ne razumem kako prevoznik može da se ne pridržava reda vožnje, a da ga niko ne obavezuje i ne sankcioniše. Da im se stvarno plaća po efektivno pređenom km sa putnicima, i te kako bi vozili. A da bi se to sprovelo, trebaju, ili otpravnici na terminusima ili neki dobarvelektronski sistem za praćenje, kao i klasična kontrola saobraćaja
 
Poslednja izmena:
Po meni je Arriva katastrofa, svaki autobus razvale u rekordnom roku. Polovni Volvo dosli kao novi i razvalili ih za godinu dana, starije Temse tek razvaljene, a o Mazovima bolje ne komentarisati i jedino sto valja su nove Temse dok i njih ne razvale za koju godinu. Možda je nekad Arriva bila dobra, ali sad treba da lete iz gradskog prevoza.
 
Na dobrom su putu i da odlete s obzirom da su ih na svim prethodnim tenderima odbijali (potez 500 i Kragujevac), verovatno će ih u gradu na sledećem tenderu zameniti Strela kao nosilac posla, sigurno su se zamerili vladajućoj partiji čim ih tako tretiraju
 
Strela će biti nosilac posla i to je izvesno, e sad da li će potpuno izbaciti arrivu, nisam siguran, ali se iskreno nadam jer im je održavanje sve gore i gore, ali zasigurno će biti nekih privatnika koji će posle narednog tendera otići u zaborav
 
Baš me je iskreno obradovao dolazak E Centa i u Transprodukt. Solidno im je održavanje, a bus prosto leti i tako se sa lakoćom kreće. Naravno i tih je. Završna obrada sasvim korektna. Čak i IVECO pravi jedan e bus na njihovoj osnovi za tržište Istočne Evrope.
IVECO-BUS-STREETWAY-ELEC-scaled.jpg

Idealno za brdovitu trasu 59-tke, valjda će ih staviti na nju. Kad već nema trolejbusa, neka barem dođu solidni elektro busevi. Ne zbog zagađenja toliko sigurno, al prosto performansama su daleko ispred bilo kod solo dizelaša u gradu.
 
Kada bi maštali:

Za odstrel:
LDM (odstrel bez razmišljanja)
Tamnava (jedan od najgorih)
C&LC (ako nabave vozila po obećanju mogli bi da idu dole)
Košava (Prevoznik sa dosta oscilacija)
Lui (Ludi)
M&M (Užasno održavanje)
Banbus (komentar nije potreban)
Barabados (štetočina sa 3 busa)
Beobus (Rakije & MAZ-ovi zlo)

Za potencijalni opstanak:
Arriva (teško da će izgubiti ceo BG, jer trenutno vode konzorcijum, Temse 2022 dobre, Šrilanci nisu disciplinovani)
Unacop (deluju kao kandidat za odstrel)
Ćurdić (popravio se dosta sa Otokarima)
Trans Jug (osrednji prevoznik, opstanak, ako nastave sa Otokarima sa većim poštovanjem reda vožnja)
Lekon (zbog vozača i nepoštovanje Reda vožnje su ovde)
Presto (zbog Rakija & Maza bliži su odstrelu nego opstanku, ali imaju dobro održavanje)

Za opstanak:
Bamiron (dobar prevoznik)
B&B (dobar prevoznik)
Knežević (njegovi Liazi jedino izgledaju normalno)
Dumeco (dosta je popustio, ali neka ga)
Saga (dobra obnova voznog parka i odlično održavanje)
Transprodukt (ali da batale Rakiju)

Naravno, ovo je moje mišljenje, verovatno da se ne slažu svi sa mnom.
Баталио је ТП Ракију куповином Отокара.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh