Šta je novo?

Privatni prevoznici

Da,cesto se ljute i nerviraju ako izlazis kod Autokomerca na autoputu,kod Soko salasa,itd.Ja npr udjem u 860(neki od ona dva) kod SCa i izlazim kod Soko Salasa,a vidim da vozacima to smeta,jer se namerno zajure od Autokomerca...Isto mi se desilo skoro i sa linijom 600,prazan je bus bio,i vozac nije stao kod Soko Salasa,iako sam bio na prvim vratima...Koja je logika da staje kod Autokomerca a da ne staje kod Soko Salasa?
Ovaj put nisi u pravu, linija 600 kao ekspresna nema stajalište kod Soko Salaša: http://bgprevoz.rs/linije/red-voznje/smer-a/600
 
U teoriji oni su trebali da šalju 11 zglobova i 7 solo, jedan dan se poštuje, drugi dan horor... Sad je makar fiksirano, iako mi idalje nije jasno zašto nisu stavili da cela bude zglobna, kao 511 koja u toku celog dana ima 20 zglobnih smenaca i vozi prazna
Не можеш поредити 511 и 601 јер кроз Сурчин пролази скоро цео потез а кроз 99% Сремчице само 511 и никад није празна.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
U teoriji oni su trebali da šalju 11 zglobova i 7 solo, jedan dan se poštuje, drugi dan horor... Sad je makar fiksirano, iako mi idalje nije jasno zašto nisu stavili da cela bude zglobna, kao 511 koja u toku celog dana ima 20 zglobnih smenaca i vozi prazna
Daleko od toga da je prazna, 511 prepuna, naročito ako jedan bus kasni, ili se pokvari pa se ne pojavi, meni je više nailazio prazan 601, nego 511
 
Praznija je u poređenju sa 601, korisnik sam obe linije, na Sava Centru u 601 ne može da se uđe, dok u 511 na Sajmu ima lufta sa se stoji. Tome doprinosi i nepoštovanje reda vožnje, odnosno konstantno nailaze na maltene 2 minuta, pa bude rupa i tad bude prepunjena.

Edit: kada se red vožnje poštuje onda stvarno nema gužvi, pogotovo van špica kada ume od Beograda na Vodi do Železnika da u busu bude jedva 3 putnika.
 
Ok,u tom trenutku nisam znao da ne staje tu,pa kad sam ga pitao,dao mi je taj odgovor.Prazan je bio bus,tek su uveli tu liniju,logicno je da ljudi ne znaju odmah sta kako,da ga nisam pitao,u trenutku kada je vec prosao stanicu,ne bi mi nista ni odgovorio,to je malo bezobrazno...Mogao je da mi kaze,jer se uvek ranije pripremim za izlazak.

U svakom slucaju,i dalje ne vidim logiku tog koji je smisljao putanju,da staje kod Autokomerca a ne kod Soko Salasa.
Zapravo,oni hoce da od tih linija koje idu ka Aerodromu naprave "ekspres" linije,pa im smeta da staju nama koji presedamo i koristimo sa drugim linijama,i onda tako odrede da negde staju a negde ne,iako je 600 skoro uvek prazan.
 
Ok,u tom trenutku nisam znao da ne staje tu,pa kad sam ga pitao,dao mi je taj odgovor.Prazan je bio bus,tek su uveli tu liniju,logicno je da ljudi ne znaju odmah sta kako,da ga nisam pitao,u trenutku kada je vec prosao stanicu,ne bi mi nista ni odgovorio,to je malo bezobrazno...Mogao je da mi kaze,jer se uvek ranije pripremim za izlazak.
Glupo je očekivati (da ne kažem, zahtevati) da vozači na linijama koje rade u ekspress režimu, na svakom stajalištu na kojem ne staju duž trase, viču da ne staju na stajalištu.
 
Glupo je očekivati (da ne kažem, zahtevati) da vozači na linijama koje rade u ekspress režimu, na svakom stajalištu na kojem ne staju duž trase, viču da ne staju na stajalištu.
E зато треба свако возило имати звучну најаву стајалишта,а не само поједина возила.Фале доста Кенткартови валидатори,бар су имали звучну најаву стајалишта.
 
Svakog dana dušu ispusti barem jedna Cobra uz Bulevar Oslobođenja.

20240109_153341.jpg
 
Praznija je u poređenju sa 601, korisnik sam obe linije, na Sava Centru u 601 ne može da se uđe, dok u 511 na Sajmu ima lufta sa se stoji. Tome doprinosi i nepoštovanje reda vožnje, odnosno konstantno nailaze na maltene 2 minuta, pa bude rupa i tad bude prepunjena.

Edit: kada se red vožnje poštuje onda stvarno nema gužvi, pogotovo van špica kada ume od Beograda na Vodi do Železnika da u busu bude jedva 3 putnika.
Крећем се потезом Чукарица - Сајам већ скоро 10 година скоро сваки дан и могу ти рећи да је 511 све само не празна (у периоду ГСП-а изузетно пуна као и сада са приватницима). Заборавио си да је Сајам преседачко/улазна станица и да тек одатле иде солидно испражњена. На Сајму и Ади се највише улази и наравно на свим станицама до Сајма из правца Сремчице.

И опет ћу ти поновити оно што нећеш да схватиш - Сремчица има само ЈЕДНУ линију кроз ЦЕЛО насеље а Сурчин има једно 8 минимум. И у супротно не можеш убедити ни мене ни остале форумаше са тог потеза.
 
Заборавио си да је Сајам преседачко/улазна станица и да тек одатле иде солидно испражњена. На Сајму и Ади се највише улази и наравно на свим станицама до Сајма из правца Сремчице.
Ne, apsolutno nisam, jer 511 koristim vrlo često na trasi Beograd na Vodi - Železnik. Ta linija ima manju popunjenost od 601 i ne možeš me ubediti u suprotno jer to jelte vidim svojim očima. Redovi vožnje ne trebaju da se prave po tome koliko linija ide do istog mesta kao one, već po tome koliko su popunjene, jer je ovo čisto trošenje goriva, pogotovo kada za vreme najmanjih gužvi u 9-10 ujutru radi 20 vozila na liniji.
 
Нема мању попуњеност и опет ти кажем да је ЈЕДИНА линија која пролази кроз цело насеље за разлику од Сурчина који има једно 8 линија све на готово истој или паралелној траси.
 
Sad gledam red vožnje na 511, izgleda da i sekreterijat vidi problem o kom pišem ovde, te su povećali poluobrt i jednog smenca pretvorili u šihtu od 1.1., a verujem da će i u budućnosti biti ovakvih stvari jer stvarno nema poente da bude toliko smenaca, a i poluobrt je idalje prekratak te se idalje ispada iz turaže.
 
Čitao sam do "Нису аутобуси на линији 511 најгори у граду" i tu sam prestao. Jesu najgori.
 
Prvi put sam se malopre vozio u 74 sa garažnim brojem P0415 (P napisano ćirilicom, autobus je crven, marke Arriva), jedino sam zapamtio da je prednji displej sa natpisom B. Kosa bio ogroman i bio sam pod utiskom jer sam se osećao kao da sam u aerobusu u Barseloni (ko je išao sa aerodroma u BCN tim prevozom zna), unutra je prilično udobno i deluje kao da ima milion sedećih mesta:) (zadnja vrata nisu radila i dosta tapaciranih sedišta je bilo pocepano, ali Bože moj)
 
Vrh