Šta je novo?

Privatni prevoznici

Na 601 sad jeste kritično jer je samo trećina autobusa zglobna, ali kada puste nove zglobove biće bolja situacija, već su jednog novog pustili na 610 (70226)
 
На 711 је ишла прекоманда. Само зависи са које линије. Које марке је аутобус био?
Pa mislim ovaj Strelin novi Mercedes,to sam samo jednom video,vise se nije ponavljalo.Nisam bas expert za ta vozila,pisem iz ugla putnika koiji koristi GSP svakodnevno.



Za mene,nema boljeg busa od ovog,mislim da je taj vozio na 611.Secam se kad sam isao u srednju skolu,1 septembar 2000te,mislim da su 4 nova zglobna ubacena.
Kunem vam se,ovaj autobus je leteo po autoputu. :cool:
Da,grejanje prakticno nije postojalo,ali je zato najvise ljudi moglo da se potrpa u autobus.

Ko se seca,bilo je i onih Austrijskih iz donacija,sa tim se putovalo po 1h od Zemuna do Dobanovaca.

1200px-IK_201_GSP_Beograd.jpg
 
Ni na novom Manu C&LC-a ne radi onaj aparat preko kog se prati na Beograd plus aplikaciji. Prosto ne mogu da verujem kakvi su to krševi od aparata, a ovde je lepo neko rekao da izgledaju kao neki kineski telefon od 100 evra i da to nema šanse da normalno funkcioniše. Dešavalo se da aparati bus plusa ne rade, ali u znatno manjem broju. Na mojoj liniji od 6 buseva, barem 3 ne možeš da vidiš na aplikaciji.
 
Да је претходна апликација у питању,до сада би писала сва возиле и све линије,а овако пола возила и пола линија нема у систему.
 
Ni na novom Manu C&LC-a ne radi onaj aparat preko kog se prati na Beograd plus aplikaciji. Prosto ne mogu da verujem kakvi su to krševi od aparata, a ovde je lepo neko rekao da izgledaju kao neki kineski telefon od 100 evra i da to nema šanse da normalno funkcioniše. Dešavalo se da aparati bus plusa ne rade, ali u znatno manjem broju. Na mojoj liniji od 6 buseva, barem 3 ne možeš da vidiš na aplikaciji.
Može to i za znatno manje para kad se kupuje na veće (čitaj: Bus Logic doo) količine. Praktično ne vredi ništa.
1699476980688.png
 
Iako ne koristim gradski prevoz više od 10 godinama zanimljivo mi je prisustvo novih MAN i Mercedes autobusa kod privatnika, pa me zanima da li postoji šansa da se kompletno ceo GSP privatizuje i da se vozni park obnovi po modelu koji koriste privatnici sa MAN i Mercedes autobusima?
 
Пропада му фирма,а овамо ботује за СНС...
Пријатељу,немој само ботовати него пружи људима удобнији и бољи превоз,ал џабе,заболе њега и за људе и за превоз
Ne znam o kome pricas
 
Može to i za znatno manje para kad se kupuje na veće (čitaj: Bus Logic doo) količine. Praktično ne vredi ništa.
Pogledajte prilog 179816
Ali najsmešnije je to što je ovo obična fiskalna kasa prenosna u rangu one galebove što je učestala kod nas. Viđao sam isti ovaj model u CG npr na šalterima ili brodićima itd. Ovo nije namenjeno za upotrebu kao glavni vozački računar i gps u gradskom prevozu i niko me ne može ubediti u suprotno. Bar je kentkart oprema kolko god zapuštena i out of date kod nas bila svetlosnim godinama ispred ovoga.
 
Iako ne koristim gradski prevoz više od 10 godinama zanimljivo mi je prisustvo novih MAN i Mercedes autobusa kod privatnika, pa me zanima da li postoji šansa da se kompletno ceo GSP privatizuje i da se vozni park obnovi po modelu koji koriste privatnici sa MAN i Mercedes autobusima?
Gleda se koliko god je moguće da se izbegne privatizacija celog GSP-a. GSP može ta vozila da nabavlja i bez privatizacije. Kamo sreće da onih 300 novih autobusa o kojima se priča budu MAN ili Mercedes, ali se dobro zna za njihova mutna poslovanja s BMC-om.
 
А да једном у животу заиста не лупетате и сачекате "тендер"?
 
U skupštini je odlučeno da će ova nabavka tramvaja i autobusa biti obavljena bez tendera, ali svakako ne treba nagađati, čekamo zvaničnu potvrdu za sve
 
U skupštini je odlučeno da će ova nabavka tramvaja i autobusa biti obavljena bez tendera, ali svakako ne treba nagađati, čekamo zvaničnu potvrdu za sve
Nisam znao da skupština može da stavi veto na tender. Koja je onda poenta celokupnog zakona o javnim nabavkama i tendera kao takvog, ako mogu kad im dune da suspenduju zakon i nabave ono što njihovim džepovima odgovara?

Mislim jasno je da se i sa tenderima mulja, ali mi nema nikakve logike da tek tako mogu da kažu, sad nabavljamo bez tendera.
 
Sve autoputeve ugovaraju bez tendera, a to su daleko vredniji projekti. Što da se bakću sa nameštanjem tendera, kada im je lakše ovako direktno da ukradu.
 
Znači ovako stoje stvari. GSP pre sedam godina pola linija daje privatnicima, koji na njih stavljaju najveći otpad koji može da se nabavi. U međuvremenu i GSP počinje da kupuje otpad. Međutim, privatnici počinju da kupuju kvalitetne autobuse, a GSP najavljuje nastavak nabavke otpada. Ono što sledi je raspad GSP-a, jer jedini autobusi koji vrede ulaze u 12-tu godinu rada, plus ludaci birokratijom planiraju da im onemoguće rad. Takođe, za par godina će turski i kineski krševi da budu za Železnik, kao i Akije ako ih stvarno nabave, jer je njihov vek trajanja ugrubo tri godine. Za to vreme, privatnici nastavljaju da nabavljaju kvalitetna vozila i ishod je jasan - privatizacija.
 
Vrh