Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Велико је питање да ли би та линија преко Кружног пута имала ефекта и неких временских уштеда. Од раскрснице код АМСС до терминуса Шумице Смедеревским путем има тачно 10 километара, док Кружним путем до Шумица има 17.5 километара. То није мала разлика. Приватним колима се и може уштедети време прекорачењем брзине, али не и аутобусом.
А то је разлика од семафора у Винчи. Ако би се рецимо повукла линија од Три тигања Смедеревцем до Кружног пута па на Шумице, ралика се повећава за 3.5 километара.

Зато сам написао да Смедеревац на жалост нема алтернативу за север општине. Ми са југа идемо идемо на АП преко излаза у Врчину и зато лобирамо да се појача 354Б уместо увођења 301.
 
Или ми најјужније идемо на укључење у Умчарима и Малом Пожаревцу. Док мештани Живковца користе Водањ
 
Од раскрснице код АМСС до терминуса Шумице Смедеревским путем има тачно 10 километара, док Кружним путем до Шумица има 17.5 километара. То није мала разлика. Приватним колима се и може уштедети време прекорачењем брзине, али не и аутобусом.
Ali ne zaboravi da Smederevskim putem i BKA ima gomila stajališta, kao i par tačaka sa velikim gužvama. Dok sa druge strane preko AP i Kružnog puta bi bilo daleko manje stajališta i praktično bez gužvi (ako ne računamo trenutno radove na obilaznici). Ja se nikada nisam vozio sa 70 do Ikee, ali ima neko ko jeste, pa bi nam mogao reći koliko treba od isključenja na Kružni put do Plavog mosta.
 
Ali ne zaboravi da Smederevskim putem i BKA ima gomila stajališta, kao i par tačaka sa velikim gužvama. Dok sa druge strane preko AP i Kružnog puta bi bilo daleko manje stajališta i praktično bez gužvi (ako ne računamo trenutno radove na obilaznici). Ja se nikada nisam vozio sa 70 do Ikee, ali ima neko ko jeste, pa bi nam mogao reći koliko treba od isključenja na Kružni put do Plavog mosta.
Ja sam se vozio sa 70. Treba nekih desetak minuta.
 
По ластином даљинару за линију 354 Б од стајалишта Траншпед до Шумица треба 17 минута.
 
I jedna linija sa poteza 300 bi lagano mogla da ide kružnim putem, pa da izađe na autoput i ide do Šumica i još bi bilo odlično ako bi postajala i mogućnost da se poveže sa linijom 70 za Nbgd
Moze i od 3 tiganja ali da ne ide preko Bulevara, bitno je da se dobije konekcija sa 38, 70 i pesacka veza do Medakovica, dok se ne izgradi SMT...
Nego imamo problem, nema ni vozila a nema ni ko da vozi...
sd put- lasta-sumice.jpgSUmice-lasta-SD PUT.jpg
 
По ластином даљинару за линију 354 Б од стајалишта Траншпед до Шумица треба 17 минута.
Испатићу полазак на линији 354А, тачније време укључења на аутопут код петље Врчин, време доласка до петље Траншпед и време доласка до петље Медаковић
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: stf
Često koristim 38L (ranije 38A), što od Šumica, što od Hotela Srbija, i ono što sam primetio je da mu je potrebno oko desetak minuta, sa sve stajanjem na stajalištima, od Kosmaja.
 
Испратио сам целу трасу и ево података:
Линија 354А
Живковац - Гроцка - Врчин - Шумице
Полазак у 14:30

Живковац окретница 14:30
Умчари центар 14:42
Брестовик Раскрсница 14:55
Гроцка /Шумадијска/ 15:02
Пауза на стајалишту. Наставак кретања у 15:10
Пут за Заклопачу 15:16
Заклопача (Дом културе) 15:20
Врчин (Иво Лола Рибар) 15:29
Врчин (укључење на аутопут) 15:41
Траншпед 15:45
Траншпед (укључење на аутопут) 15:46
Искључење на петљи Медаковић 15:55
Шумице 15:59
 
Moze i od 3 tiganja ali da ne ide preko Bulevara, bitno je da se dobije konekcija sa 38, 70 i pesacka veza do Medakovica, dok se ne izgradi SMT...
Nego imamo problem, nema ni vozila a nema ni ko da vozi...

46180-4c69bf1504fe07bc661af05ac627d47d.jpg
Nije izvodljivo da se ima veza na autoputu kod Plavog mosta, zato što je stajalište 70 i 38L pre skretanja iz Toplice Milana na autoput u smeru ka Kosmaju. S druge strane, što se neka od postojećih linija ne prebaci da saobraća predloženom trasom?
 
Испратио сам целу трасу и ево података:
Линија 354А
Живковац - Гроцка - Врчин - Шумице
Полазак у 14:30

Живковац окретница 14:30 14:30
Умчари центар 14:42 14:48
Брестовик Раскрсница 14:55 15:06
Гроцка /Шумадијска/ 15:02
Пауза на стајалишту. Наставак кретања у 15:10 15:13
Пут за Заклопачу 15:16 15:19
Заклопача (Дом културе) 15:20 15:25
Врчин (Иво Лола Рибар) 15:29 15:33
Врчин (укључење на аутопут) 15:41 15:45
Траншпед 15:45 15:52
Траншпед (укључење на аутопут) 15:46
Искључење на петљи Медаковић 15:55
Шумице 15:59 16:09
Додао сам подебљана времена из званичног даљинара, да упоредимо разлику коју праве возачи и евентуално стање на путу.
 
Уопште не видим потребу постојања линије 352А [Шумице - Врчин - Дражањ (Аутопутем)] , није ми јасно ко је одржао ову линију живом, а лепо је постојао план да се та линија укине пре пар година. Углавном не видим поенту свраћања у Врчин, посебно што Врчинци имају полазак са Шумица у то време, а ипак кад имају опцију користе 352А, возило изгуби бар 15 минута посебно сада што су радови у Врчину на регионалном водоводу Макиш - Младеновац. Зашто би возило требало 35 минута до Умчара кад може за сат времена да буде, шта има везе што се свима смучи живот. Колико год је могао да се осакати потез 300 осакатио се.
 
Nije izvodljivo da se ima veza na autoputu kod Plavog mosta, zato što je stajalište 70 i 38L pre skretanja iz Toplice Milana na autoput u smeru ka Kosmaju. S druge strane, što se neka od postojećih linija ne prebaci da saobraća predloženom trasom?
Pa, najbolje bi bilo da 309L ide do Mirijeva 4 (@stf predlog u onim mapama) umesto 313,
313 radi posao , ide ka Mirijevu 4 ali umesto da ide dublje ka gradu tj napred, na ovom zelenom X ide nazad ka periferiji, a opet kod stajališta Nine Kirsanove ne kupi putnike koji su ustvari i pisali peticije i glavni su razlog za uspostavljanje linije do Mirijeva 4.... kad i ako se ostvare uslovi da 309 L ide ka Mirijevu 4, bolje bi bilo i nju do okretnice Mirijevo 2 usmeriti, trasom Mihaila Bulgakova- Rableova-Mirijevski venac- Mirijevo 2

a da se 313 usmeri da od stajališta Partizanska (zeleno X) ide ka Konjarniku/ terminusu Šumice paralelno sa Bulevarom (da se ostavi mogućnost da kod OŠ Dragojlo Dudić još neki putnici sa poteza 300 mogu da predju na ovaj minibus i da ukoliko ide ka Konjarniku dobiju vezu do linija 31/17/19 gotovo bez presedanja, jedan minibus nema šanse da bi mogao da ugrozi okretnicu 31/17 a zbog paralelne voznje sa Bulevarom svakako bi brže stizao do terminusa Konjarnik ili Sumice a ukoliko se onaj predlog opštine da 311 postane lokal ostvari, 313 bi iz Leštana nadomestila izostanak 311 sa tog pravca ).

trasa bi bila otprilike:
Partizanska (postojece stajaliste kod novoizgradjenih zgrada na uglu sa 20. oktobra) - i promena trase ka stajalistu Skola MML(Dragojlo Dudic)-Narodnog fronta (kod Bašte)- Bosanska-Rebeke Vest (OŠ Desanka Maksimović) - terminus Konjarnik ili ukoliko strucnjaci kažu da opterećuje tu okretnicu još 3 stanice da se produži do Šumica.

313 izmena do konjarnika.jpg
313 izmena do sumica.jpg


Po meni je možda ipak bolje da se 313 preusmeri da ide dole ka Lasti , možda isto ta varijanta da iz Partizanske kroz BKA kod škole pokupi još malo putnika sa poteza 300-Narodnog fronta- Bosanska-Milana Predića-Lasta. a može i ova trasa koju sam u nastavku mapirao.. i tako se dobije veza sa 70 i linijama 38 koje idu ka Mostaru, Prokopu, nešto što sada može da se uradi samo peške...
Kilometraže su slične...

Ka Lasti
1 preko 20 oktobra-nf-bosanska ka lasti.jpg

od petlje Lasta-Milana Predića (trasa 310)- ka stajalištu u Partizanskoj i dalje trasom 313 ka Kaluđerici, Leštanima
2 lasta-mokrolusko groblje- 20. oktobra.jpg


313 Lestane-Lasta varijanta 1 preko Bosanske mml.jpg
313 varijanta b ka lasti.png
 

Prilozi

  • 313 Lestane-Lasta varijanta 1 preko Bosanske mml.jpg
    313 Lestane-Lasta varijanta 1 preko Bosanske mml.jpg
    127,3 KB · Pregleda: 88
  • 313 varijanta b ka lasti.png
    313 varijanta b ka lasti.png
    213,3 KB · Pregleda: 103
Poslednja izmena:
Kontroverzno misljenje, proveriti koliko ljudi uopste koristi 309L a onda zavisno od rezultata ukinuti ga. Ljudi sa jedne strane imaju smederevac sa 7 linija, A sa druge strane 309 koji ide na 3-4 minuta.

Dok je sa druge strane 313 primer dobro popunjene mini linije.

Sto se tice promene trase, ja nisam, a verujem i ovi sto odlucuju, da se poklapaju trase mini buseva, a to gde hoces da ga provuces (od 20. Oktobra) je trasa 310.
Presedanja u mirijevu su korisna (27e, 25p, 79, e6) ali zamaraja jako jer ako se pogleda mapa, mnogo se kruzi.
Ja koristim 313 i priznajem da bi linija do konjarnika (17, 19l, 31, 50) bila bomba, u najvecoj meri izbeci smederevac naravno….ali mislim da nema nista od toga iz razloga sto bi taj mini bus bio pun na konjarniku i do kaludjerice niko ne bi izlazio
 
Sekretarijat nije dao 309L do Mirijeva zbog problematičnog uključenja na Smederevac iz pravca Mirijeva. Zato su usmerili 313 na Mirijevo jer je to uključenje manji problem u tom smeru. Bez semaforizacije ništa a semaforizacije neće biti jer postoje neki tehnički problemi da se to fizički izvede, zaboravio sam tačno koji.

309L sada ima peticija da se produži i okreće kod Doma zdravlja mada sam skeptičan da će i to dozvoliti jer je saobraćajnica oko Doma zdravlja rezervisana za hitne službe i zabranjen je saobraćaj.
 
Је л сада Предраг Лукић на челу секретаријата за јавни превоз?
 
Sekretarijat nije dao 309L do Mirijeva zbog problematičnog uključenja na Smederevac iz pravca Mirijeva. Zato su usmerili 313 na Mirijevo jer je to uključenje manji problem u tom smeru. Bez semaforizacije ništa a semaforizacije neće biti jer postoje neki tehnički problemi da se to fizički izvede, zaboravio sam tačno koji.

309L sada ima peticija da se produži i okreće kod Doma zdravlja mada sam skeptičan da će i to dozvoliti jer je saobraćajnica oko Doma zdravlja rezervisana za hitne službe i zabranjen je saobraćaj.
Kakve sve gluposti možeš da čuješ iz sekretarijata, neverovatno, kao da tu ne prolazi na hiljade automobila dnevno, a neki sudar nikad nisam video, niti ikakav problem
 
Рано јутрос на основу захтева грађана засеока око улице Драгослава Станковића у насељу Врчин успостављена је нова минибус линија. Траса линије саобраћа од центра Врчина и повезује месно гробље, стамбени блок у Таковској улици и на крају трасе насеље око улице Драгослава Станковића.
 
Још увек не знам број линије, ред вожње нити где су успостављена нова стајалишта
 
Где се могу видети информације о линији?
Нису обелодањене, једино ако @stf нема преко општине, на сајту секретаријата за јавни превоз не постоји линија уопште а нисам приметио ни на бус плус апликацији
 
Vrh