Ja iskreno ne znam koliko je bitna ta veza da Bubanj potoka, odnosno bolje biti precizniji i reći do vojne kasarne. Tu okolo pa i nema kuća, osim ako bi se za te polaske ustanovila i stajališta duž Kružnog puta od semafora.Ne bih da zvučim kao neki kontraš ili bilo šta slično, ali meni ovo sa 306 deluje da će da se završi sa smanjenjem broja vozila, jer će se iz nekog razloga utvrditi da ne postoji potreba za tako nečim. Slično je bilo i sa linijom 38 koja je imala dva polaska neposredno pred jedne od izbora, kada je produžena do VML, da bi se nedugo po završetku izbora ustanovilo da ne postoji potreba za dva vozila.
Što se tiče Bubanj potoka, on je do sada uvek imao liniju do Ustaničke / Cvetkove pijace, a ovim bi ostao bez te veze. Treba se videti koliko je ta veza bitna, i kako taj gubitak nadomestiti, ako se utvrdi da je potrebno.
Nema konekcije i teško da će je ikada i biti. Ta linija na relaciji Rakovica - Ikea - Leštane je u rangu tramvaja do Kaluđerice. Već godinama se o njoj priča, a trebala je da bude uspostavljena još u proleće 2018. sa oznakom 300 na relaciji Miljakovac 2 - Leštane - Vinča. Prvi predlog koji je naišao na veliki broj odobravanja je bio da se 406 koji je saobraćao do sela Rakovica produži do Leštana. Taj predlog je naravno odbijen, a danas 406 svakako više ne saobraća kao tada.Uvek podrzavam rasterecenje smederevskog puta, ali mi se ovo resenje uopste ne svidja.
Gde su te konekcije sa IKEOM, Miljakovcem, Kapitol Rakovicom?! Gde je izlaz na autoput, koji vise nece biti autoput?!
INace Save Kovacevica delom i cela Marsala Tita su ostavljene nakon silnih radova u KATASTROFALNOM stanju, prvo treba ta ulica da se uredi (dzabe renovirana skola kad je glavni put do nje onakav)
Из Ласте су нам рекли да за било каква даља појачања немају више возила и да им треба чврста гаранција од Секретаријата да ће се линије сигурно појачавати да би они кренули у процес набавке возила. Имајући то у виду, разматрамо да се пар полазака са 351 пребаци на 352.Уместо што пред сваке изборе уводе нове линије, и додатно ангажују возила, могли би некад и да појачају постојеће. Не знам за ГСП, али Ластине линије на територији општине Гроцке су последњи пут појачане у септембру 2020. тачније једна линија само 352, где су додата два нова поласка.
Ja iskreno ne znam koliko je bitna ta veza da Bubanj potoka, odnosno bolje biti precizniji i reći do vojne kasarne. Tu okolo pa i nema kuća, osim ako bi se za te polaske ustanovila i stajališta duž Kružnog puta od semafora.
Što se tiče broja vozila, u ovom slučaju kružne linije realno nije potrebno više od dva vozila (ako ima smer A i B), jer je to relativno kratka trasa i može se obići za 15-20 minuta. U tom slučaju se može prebaciti vozilo sa 306 (čini mi se da ima 3) na 311.
Не свиђа ми се идеја пребацивања полазака са 351 на 352 из више разлога, а то је што се самим тим скраћује број полазака за Гроцку, Грочанима се ускраћује "комфорнији превоз" ластиним возилима. Као и то што не користе 351 само Дражњани и Умчарчани, већ и огроман број мештана на југу општине и ту би већ биле прве жалбе грађана. С, једне стране би имао задовољније Дражњане и Умчарчане који путују до града, док би с друге стране имали незадовољне оне који путују до Гроцке и од Гроцке.Из Ласте су нам рекли да за било каква даља појачања немају више возила и да им треба чврста гаранција од Секретаријата да ће се линије сигурно појачавати да би они кренули у процес набавке возила. Имајући то у виду, разматрамо да се пар полазака са 351 пребаци на 352.
И мене занима која је поента тих пар полазака до касарне, будући да успут кроз насеље нема стајалишта. Од 41 поласка на 306, до касарне саобраћа 5 полазака. Док је било редовног служења војног рока па ок, али сад је бесмислено.
На 306 саобраћају два возила, оба би била ангажована на кружној, једно возило у А смеру, једно у Б смеру.
Od rasterecenja za sada nista, narocito na potezu Kaludjerica-MML, juce sam video da je iscrtano novo stajaliste na skretanju za naselje kod ''Zelene kuce'' ulica Maksima Trpkovica stajaliste naravno nije uvuceno tako da ionako usporenu voznju ovim delom SD puta ovo stajaliste ce dodatno usporiti, pretpostavljam da ce se ovde zaustavljati 309, 306, 307,311. Levo skretanje iz pravca grada ka Mirijevu isto nije ni u najavi kao ni uvlacenje stajalista Moravac iz pravca Ustanicke , 313 se ne zaustavlja nakon skretanja u Nine Kirsanove u smeru ka Mirijevu a to smo svi ocenili kao veliki minus . Eventualno se radi malo na bezbednosti na SD putu, od stajalista Petra Kocica ka Radmilovcu su izgleda odradili pripremu za postavljanje javne rasvete, tako da ce ta deonica verovatno ostati 1+1 sa saobracajnim trakama..Uvek podrzavam rasterecenje smederevskog puta, ali mi se ovo resenje uopste ne svidja.
To je bar jasno, bolje biti ne moze moze samo gore. Bilo je zaista mnogo predloga , najkonstruktivniji @solecar sa rokadom linija poteza 300 po okolnim terminusima Konjarnik, Sumice a podizanje 31/17 ka okretnici Ustanicka, ali nista od toga ostalo je da se pesaci od Ustanicke do okretnice 31/17 ili da se ceka 50/308 tako da se putovanje svodi ponekad i na 3 presedanja a da to stanovnici nekih drugih perifernih poteza ne moraju da rade...Ustanovili smo da je za grad potez 300 poslednja rupa na svirali, tako da se ja lično ne nadam ničemu niti očekujem da će se nešto pretrgnuti da bilo kome poboljšaju prevoz
Upravo tako, 17 ili 31, jedna linija svakako mora gore na vrh Ustaničke, ne samo zbog stanovnika sa poteza 300, nego i okoline Živka Davidovića/East Side-a... To što je terminus Ustanička istovremeno i zanatsko poslovni centar i što ima svakakvih prepreka zbog kojekakvih objekata (pekare, marketi na uglu, fast-fudovi i nepostojanje stubića koji bi onemogućili zaustavljanje ostalih vozila ) nije opravdanje što bar jedna linija ne ide do ove okretnice, može se izbalansirati da linije poteza 300 sa jačim taktom okreću na okretnici 31 i tako razguše okretnicu Ustanička za okretanje jedne od ove 2 linije...Sve se to može rešiti, uvek ima rešenja, samo je pitanje koliko radikalno i koliko košta.
I da se jedna linija (recimo 302.) prebaci kod Cvetka, kod 309.Можда би се могла проширити окретница на Коњарнику ка овом зеленилом, једина "сметња" су ови објекти између зеленила и окретнице Коњарник, али проширењем ове окретнице би се могле преусмерити и неке линије са Устаничке (306,307,311), и са Шумица (38,308,310) док би на Устаничкој остали 50,302,303,304 и 305. А на Шумицама 64,351,461 и остале ластине линије
Pogledajte prilog 143408