Nije dosao onaj u 16:00 iz Mirijeva. Nije ga bilo ni na aplikaciji. TZV nerealizovan polazak na liniji sa obrtom od 80 minuta je veliki kiks. A linija sve punija i punija, ne pamtim kad sam uspeo da sednem u spicu, a ulazim na relativno pocetnim stanicama.Ne razumem baš tvoju izjavu. Na liniji je sada samo jedan minibus?
Ne znam kolika bi bila šansa da na 313 ide običan autobus. Ako je popunjenost tolika, a nema vozila za dodatne polaske, to je možda najbolje rešenje. Sagina vozila sa 309 redovno koriste Vojvode Stepe Stepanovića i Zabransku za odlazak u garažu ili dolazak iz garaže. Video sam x puta i da se mimoilaze na toj trasi. A pitanje je i da li ima običnog autobusa za tu liniju. Ik-103 bi bio najpogodniji s obzirom da je drži Lasta, ali koliko sam upoznat, ta vozila više ne smeju da saobraćaju u Beogradu zbog starosti.Nije dosao onaj u 16:00 iz Mirijeva. Nije ga bilo ni na aplikaciji. TZV nerealizovan polazak na liniji sa obrtom od 80 minuta je veliki kiks. A linija sve punija i punija, ne pamtim kad sam uspeo da sednem u spicu, a ulazim na relativno pocetnim stanicama.
Ocekujem izvestaj kao za 309L, da nema interesovanja i da nije dovoljno popunjena linija
Ne može bus tesno je (kako se vidi sa satelita i street view-a). 313 mora biti redovniji i polasci do 22 odnosno od 4 ujutru.Ne znam kolika bi bila šansa da na 313 ide običan autobus. Ako je popunjenost tolika, a nema vozila za dodatne polaske, to je možda najbolje rešenje. Sagina vozila sa 309 redovno koriste Vojvode Stepe Stepanovića i Zabransku za odlazak u garažu ili dolazak iz garaže. Video sam x puta i da se mimoilaze na toj trasi. A pitanje je i da li ima običnog autobusa za tu liniju. Ik-103 bi bio najpogodniji s obzirom da je drži Lasta, ali koliko sam upoznat, ta vozila više ne smeju da saobraćaju u Beogradu zbog starosti.
Jesu, 34 i 310. A tu možeš das računaš i 409, sa onim nategnutim uvođenjem unutrašnjeg kruga, jer je trasa kroz Jajince takva da su ulice jedva nešto šire od minibusa.Ne znam kako to ide sa mini bus linijama, da li su ikad neku pojacavali
Da se samocitiram:Apropo 313ce, nema trika da tu ide obican autobus, i mini bus ima na nekim deonica problema sa mimoilazenjem (delovi zabranske, delovi zeljka milivojevica, trenutno ide dole preko okretnice 309 gde je isto kriticno).
3 mini busa, na 30 minuta bi bila bombona u buducnosti.
Rešenje može da bude sledeće (pišem na osnovu onoga što su drugi spominjali):
1) da se uvede dodatno vozilo koje bi radilo samo u vreme špica, kada bi sa postojećom turažom takt bio 26 minuta
2) da se stajalište Pirandelova uspostavi za sve linije sa poteza 300 koje drži GSP, kao i za linije koje drži Lasta (samo one za koje smatrate da ima potrebe)
3) uspostavljanje stajališta Nine Kirsanove po skretanju u istoimenu ulicu, samo u smeru ka Mirijevu 4
Da ide ja bih hteo da se požalim stvarno linija 313 nije na sajtu gsp-a zato što je lastina a lasta linije nisu na sajtu tako da mogli bi stvarno da stave bus ali da bude gsp-ov bus i da polasci budu ceo dan a ne do 20 ja živim u Kaluđerici i 309 je česta 309l onako i ona je česta i ako idu samo 2 minibusa ono a ova ide na sat vremena kao 303 mogli ba da stave busНа 64 раде два Ивека на 40 минута.
Upravu je a ako neko moze da mi kaze zašto Liaz 5296 nije više u saobraćaju pre je išao na 309 uvek a od oktobra 2021 nisam ga više ni jednom video ako neko znaНе може ту да се провуче соло аутобус из безбедоносних разлога. То што приватни превозник може физички да провуче аутобус када вози за гаражу, не значи да сме да вози путнике на таквој траси.
Како се градило градило се, сад се трпе последице. Јбг. 30 цм дворишта које се ни не одржава је важније од јавног интереца целе улице.
Zbog starosti više ne saobraćaju. Oni su bili 2011. godište ako se dobro sećam. Vozila privatnih prevoznika mogu biti najviše 10 godina starosti. Kad napune 10 godina, više ne smeju da saobraćaju u gradskom i prigradskom prevozu u Beogradu. Pored Liaza su iz javnog prevoza povučeni i mnogi ik-106.Upravu je a ako neko moze da mi kaze zašto Liaz 5296 nije više u saobraćaju pre je išao na 309 uvek a od oktobra 2021 nisam ga više ni jednom video ako neko zna
Brate ima jedan klip gde se prikazuje liaz 5296 2010 ukucaj na youtubu okretnica gsp u bloku 45 a maz 203 zar i on ne treba da prestane da saobraća ali sta su onda uradili sa tim liaz ima ako se ne smeju koristiti u saobraćajuZbog starosti više ne saobraćaju. Oni su bili 2011. godište ako se dobro sećam. Vozila privatnih prevoznika mogu biti najviše 10 godina starosti. Kad napune 10 godina, više ne smeju da saobraćaju u gradskom i prigradskom prevozu u Beogradu. Pored Liaza su iz javnog prevoza povučeni i mnogi ik-106.
I plus kod nas u kaluderici je bio veći broj vozila bio a od kad je liaz otišao imamo manje vozila na liniji ali srećom pa su polasci česti u opštini Grocka najredovnije linije su 302,305,307 I 309 one idu brzo ove ostale i ne baš a 313 je glupo osmišljen mogla je 306 da se produži do kaluđerice gde se okreće 309 i lepo ide tim putem ovako ide 1 minibus na 40 min 8 ne ide pritom ceo dan nego samo 16 satiBrate ima jedan klip gde se prikazuje liaz 5296 2010 ukucaj na youtubu okretnica gsp u bloku 45 a maz 203 zar i on ne treba da prestane da saobraća ali sta su onda uradili sa tim liaz ima ako se ne smeju koristiti u saobraćaju