Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ne znam sta se desilo ali nije im dugo trebalo da samo jedan mini bus (313) pocne da saobraca.
 
Ne razumem baš tvoju izjavu. Na liniji je sada samo jedan minibus?
 
Na sajtu GSP - a ne postoji linija, dok je 64 normalno upisan, dok na sajtu SJP - a stoji ubeležena linija i sa normalnim redom vožnje.
 
Ne razumem baš tvoju izjavu. Na liniji je sada samo jedan minibus?
Nije dosao onaj u 16:00 iz Mirijeva. Nije ga bilo ni na aplikaciji. TZV nerealizovan polazak na liniji sa obrtom od 80 minuta je veliki kiks. A linija sve punija i punija, ne pamtim kad sam uspeo da sednem u spicu, a ulazim na relativno pocetnim stanicama.

Ocekujem izvestaj kao za 309L, da nema interesovanja i da nije dovoljno popunjena linija ;)
 
Prijavi to SJP, usput napiši i da je popunjenost velika. Da imaju barem nekakve dojave da je linija živa(hna).
 
Од суботе, 09.04. на траси привремене линије бр. 350Л успостављају се привремена стајалишта у улици Београдска (државни пут IIб реда бр. 350) у Дражњу и то:
У смеру ка Дражњу:
• Дражањ - рампа
стајалиште у улици Београдска, после пружног прелаза, на позицији ЕД стуба бр. 4, код треће куће, испред кућног броја 93
• Дражањ - Центар
стајалиште у улици Београдска, испред зелене куће - објекта са адесеом Сарајевска бр. 1
• Дражањ - трафо
стајалиште у улици Београдска, преко пута трафоа, испред кућног броја 63, око 20 метара после зоне раскрснице са локалном саобраћајницом

У смеру ка Умчарима:
• Дражањ - трафо
стајалиште у улици Београдска, испред трафоа, преко пута кућног броја 65, непосредно испред зоне раскрснице са локалном саобраћајницом
• Дражањ - Центар
стајалиште у улици Београдска, испред објекта поште, код напуштеног млина, кућни број 25А
• Дражањ - рампа
стајалиште у улици Београдска, испред пружног прелаза, преко пута ЕД стуба бр. 5 који се налази око 30 метара испред ЕД стуба бр. 4 гледано у смеру ка Аутопуту

Извор: бг превоз
 
Vidim da pričate o novim linijama, 64 je ubačena, jedan minibus, ide na 40 minuta. Seci uši, krpi dupe realno. Trasa koju pokriva jeste slepo crevo, npr. ko hoće u vojislava ilića, kod šumice stanice, treba da ide uzbrdo peške ili sa 46, pa do bulevara, pa da sačeka da mu se otvori semafor da uđe na bulevar, pa da pređe dva pešačka, do stanice tramvaja, sačeka njega, pa da ide do okretnice, pa onda peške do početne stanice 50, pa da čeka 50 da ode do šumica.

I to jeste jako mukotrpno, ali niko neće tempirati na 40 minuta svoj polazak, pritom u minibus možda i ne uđe, a pritom možda minibus i ne dođe. Kao bus koji ide od slavije do prokopa, ima ga retko, a možda i ne dođe, i svi idu peške sa petlje uzbrdo do prokopa. Tako da je linija u koju ne možeš da se pouzdaš, tj. nije preterano korisna ovako.

Pre jedno godinu dana sam pričao da bi bolje bilo da 79 i 46 idu u milana rakića, pa da izbijaju na novoj ulici, predviđenoj, ka cvetku, i dalje rutom. Objasnio sam detaljno zašto, nadam se da će sa rekonstrukcijom bul do ustaničke prinudno morati 79 i 46 da prebace, i da će skontati da to uopšte nije loše rešenje. Mada bih ja prvo rešavao proširenje milana rakića, celu priču od čingrijine, do budućeg kružnog toga na cvetku, pa tek onda radio bul do ustaničke. Ali to sam ja, a od ove vlasti je "daj šta daš" uvek bilo kao jedino moguće.
 
Nije dosao onaj u 16:00 iz Mirijeva. Nije ga bilo ni na aplikaciji. TZV nerealizovan polazak na liniji sa obrtom od 80 minuta je veliki kiks. A linija sve punija i punija, ne pamtim kad sam uspeo da sednem u spicu, a ulazim na relativno pocetnim stanicama.

Ocekujem izvestaj kao za 309L, da nema interesovanja i da nije dovoljno popunjena linija ;)
Ne znam kolika bi bila šansa da na 313 ide običan autobus. Ako je popunjenost tolika, a nema vozila za dodatne polaske, to je možda najbolje rešenje. Sagina vozila sa 309 redovno koriste Vojvode Stepe Stepanovića i Zabransku za odlazak u garažu ili dolazak iz garaže. Video sam x puta i da se mimoilaze na toj trasi. A pitanje je i da li ima običnog autobusa za tu liniju. Ik-103 bi bio najpogodniji s obzirom da je drži Lasta, ali koliko sam upoznat, ta vozila više ne smeju da saobraćaju u Beogradu zbog starosti.
 
Ne znam kolika bi bila šansa da na 313 ide običan autobus. Ako je popunjenost tolika, a nema vozila za dodatne polaske, to je možda najbolje rešenje. Sagina vozila sa 309 redovno koriste Vojvode Stepe Stepanovića i Zabransku za odlazak u garažu ili dolazak iz garaže. Video sam x puta i da se mimoilaze na toj trasi. A pitanje je i da li ima običnog autobusa za tu liniju. Ik-103 bi bio najpogodniji s obzirom da je drži Lasta, ali koliko sam upoznat, ta vozila više ne smeju da saobraćaju u Beogradu zbog starosti.
Ne može bus tesno je (kako se vidi sa satelita i street view-a). 313 mora biti redovniji i polasci do 22 odnosno od 4 ujutru.
 
Зар је толики проблем ангажовати још макар једно возило. Ласта свакако има минибусева и могла би да одржава све поласке
 
Apropo 313ce, nema trika da tu ide obican autobus, i mini bus ima na nekim deonica problema sa mimoilazenjem (delovi zabranske, delovi zeljka milivojevica, trenutno ide dole preko okretnice 309 gde je isto kriticno).

Svakako za sada ne moraju nista da diraju, dobro je i ovo sto su pustili posle toliko godina. Ne znam kako to ide sa mini bus linijama, da li su ikad neku pojacavali (one E1, E2... ne racunam), posle odredjenog vremena neka odrade analizu pa neka vrse promene, mada sudeci kako su 306/311 unistene, samo mogu da budem pesimistican :sleep: 3 mini busa, na 30 minuta bi bila bombona u buducnosti.
 
Definitivno ne može običan bus, a i nema potrebe za tolikim kapacitetom za sada. Bolje ubaciti još jedan minibus, produžiti radno vreme ujutru i uveče i to će privući još više putnika. Pa onda opet sagledati situaciju i ubacivati dodatna vozila ako i kada bude trebalo.
 
Ne znam kako to ide sa mini bus linijama, da li su ikad neku pojacavali
Jesu, 34 i 310. A tu možeš das računaš i 409, sa onim nategnutim uvođenjem unutrašnjeg kruga, jer je trasa kroz Jajince takva da su ulice jedva nešto šire od minibusa.

Apropo 313ce, nema trika da tu ide obican autobus, i mini bus ima na nekim deonica problema sa mimoilazenjem (delovi zabranske, delovi zeljka milivojevica, trenutno ide dole preko okretnice 309 gde je isto kriticno).
3 mini busa, na 30 minuta bi bila bombona u buducnosti.
Da se samocitiram:

Rešenje može da bude sledeće (pišem na osnovu onoga što su drugi spominjali):
1) da se uvede dodatno vozilo koje bi radilo samo u vreme špica, kada bi sa postojećom turažom takt bio 26 minuta
2) da se stajalište Pirandelova uspostavi za sve linije sa poteza 300 koje drži GSP, kao i za linije koje drži Lasta (samo one za koje smatrate da ima potrebe)
3) uspostavljanje stajališta Nine Kirsanove po skretanju u istoimenu ulicu, samo u smeru ka Mirijevu 4
 
Dosadan sam kao proliv, ali tema je aktuelna

polazak 313 iz mirijeva u 16:00, kad su svi sa stanice 20. oktobar usli nekako u mini bus, izbrojao sam 30 glava (mecka ima 16 sedista)
 
Fotografiši, dokumentuj i šalji nadležnima, a možeš i medijima.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Nex
Mozda onaj mali Isuzu bi bio resenje, jer je klasičan midibus...
 
Не може ту да се провуче соло аутобус из безбедоносних разлога. То што приватни превозник може физички да провуче аутобус када вози за гаражу, не значи да сме да вози путнике на таквој траси.

Како се градило градило се, сад се трпе последице. Јбг. 30 цм дворишта које се ни не одржава је важније од јавног интереца целе улице.
 
На 64 раде два Ивека на 40 минута.
Da ide ja bih hteo da se požalim stvarno linija 313 nije na sajtu gsp-a zato što je lastina a lasta linije nisu na sajtu tako da mogli bi stvarno da stave bus ali da bude gsp-ov bus i da polasci budu ceo dan a ne do 20 ja živim u Kaluđerici i 309 je česta 309l onako i ona je česta i ako idu samo 2 minibusa ono a ova ide na sat vremena kao 303 mogli ba da stave bus
 
Не може ту да се провуче соло аутобус из безбедоносних разлога. То што приватни превозник може физички да провуче аутобус када вози за гаражу, не значи да сме да вози путнике на таквој траси.

Како се градило градило се, сад се трпе последице. Јбг. 30 цм дворишта које се ни не одржава је важније од јавног интереца целе улице.
Upravu je a ako neko moze da mi kaze zašto Liaz 5296 nije više u saobraćaju pre je išao na 309 uvek a od oktobra 2021 nisam ga više ni jednom video ako neko zna
 
Upravu je a ako neko moze da mi kaze zašto Liaz 5296 nije više u saobraćaju pre je išao na 309 uvek a od oktobra 2021 nisam ga više ni jednom video ako neko zna
Zbog starosti više ne saobraćaju. Oni su bili 2011. godište ako se dobro sećam. Vozila privatnih prevoznika mogu biti najviše 10 godina starosti. Kad napune 10 godina, više ne smeju da saobraćaju u gradskom i prigradskom prevozu u Beogradu. Pored Liaza su iz javnog prevoza povučeni i mnogi ik-106.
 
Zbog starosti više ne saobraćaju. Oni su bili 2011. godište ako se dobro sećam. Vozila privatnih prevoznika mogu biti najviše 10 godina starosti. Kad napune 10 godina, više ne smeju da saobraćaju u gradskom i prigradskom prevozu u Beogradu. Pored Liaza su iz javnog prevoza povučeni i mnogi ik-106.
Brate ima jedan klip gde se prikazuje liaz 5296 2010 ukucaj na youtubu okretnica gsp u bloku 45 a maz 203 zar i on ne treba da prestane da saobraća ali sta su onda uradili sa tim liaz ima ako se ne smeju koristiti u saobraćaju
 
Brate ima jedan klip gde se prikazuje liaz 5296 2010 ukucaj na youtubu okretnica gsp u bloku 45 a maz 203 zar i on ne treba da prestane da saobraća ali sta su onda uradili sa tim liaz ima ako se ne smeju koristiti u saobraćaju
I plus kod nas u kaluderici je bio veći broj vozila bio a od kad je liaz otišao imamo manje vozila na liniji ali srećom pa su polasci česti u opštini Grocka najredovnije linije su 302,305,307 I 309 one idu brzo ove ostale i ne baš a 313 je glupo osmišljen mogla je 306 da se produži do kaluđerice gde se okreće 309 i lepo ide tim putem ovako ide 1 minibus na 40 min 8 ne ide pritom ceo dan nego samo 16 sati
 
Danilo pogledaj privatnu poruku u gornjem desnom uglu.
 
Vrh