Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Treba mu oko 30 minuta, 5 minuta buffer za guzve kod kocke i 5 minuta da vozac odmori

Kad ce ga ubaciti u aplikaciju beogradski prevoz? onaj sms kod sa stanica takodje ne radi
Na beogradski radi. Ja sam proveravao po puštanju u rad.
 
Screenshot_20220401_203643.jpg
 
Treba mu oko 30 minuta, 5 minuta buffer za guzve kod kocke i 5 minuta da vozac odmori

Kad ce ga ubaciti u aplikaciju beogradski prevoz? onaj sms kod sa stanica takodje ne radi
25 minuta išao od okretnice u Leštanima do Mirijeva. Popunjenost je odlična, u svakom trenutku od okretnice 306 u centru Leštana, pa do kraja je bilo po desetak putnika što je super za novu minibus liniju i mislim da bi morala da se pojača jer će tek biti više ljudi kad se još i pročuje za novu liniju i kad ljudi krenu više da je koriste
 
25 minuta išao od okretnice u Leštanima do Mirijeva. Popunjenost je odlična, u svakom trenutku od okretnice 306 u centru Leštana, pa do kraja je bilo po desetak putnika što je super za novu minibus liniju i mislim da bi morala da se pojača jer će tek biti više ljudi kad se još i pročuje za novu liniju i kad ljudi krenu više da je koriste
Jutros je u Zeljka Milivojevica toliko pun bio da sam pomislio da je bolje na 309 da sam presao...ali ovde je verovatno prica da je pun u spicu kad ljudi idu/vracaju se s posla, a da je poprilicno prazan u medjuvremenu (mada tako je i sa redovnim prevozom)

Izgleda da aplikacija za iOS nije azurirana...
 
Rešenje može da bude sledeće (pišem na osnovu onoga što su drugi spominjali):
1) da se uvede dodatno vozilo koje bi radilo samo u vreme špica, kada bi sa postojećom turažom takt bio 26 minuta
2) da se stajalište Pirandelova uspostavi za sve linije sa poteza 300 koje drži GSP, kao i za linije koje drži Lasta (samo one za koje smatrate da ima potrebe)
3) uspostavljanje stajališta Nine Kirsanove po skretanju u istoimenu ulicu, samo u smeru ka Mirijevu 4
 
I u nužnoj situaciji da se smanji takt na 30 minuta umesto 35, ako baš nema vozila da se pojača. Jeste da mu ne treba 35 minuta od jednog do drugog mesta, ali je dobra stvar u tome što je linija pouzdana i gotovo nikad neće biti kašnjenja sa takvom turažom.
 
Ma najbolje da se stave dva autobusa i da se guraju😃😃.
 
Sta mislite da li bi vecini stanovnika lestana bilo prihvatljivo da 306 umesto sadasnje trase ide vinca-miljakovac1.Imam prijatelja kome bi to odgovaralo al da cujem i druge njegove komsije jer je sad prilika za takav predlog.

verujem da linija vml -kaludjerica-mirijevo nece biti odobrena dok postoji 20.zato evo jednog predloga za prekombinovanje postojecih linija.
20-mirijevo 3/kumodraz(stepina kuca)

308-vml-ustanicka-konjarnik-sumice-medak 3-vml(cvetanova ciprija)

25p-mirijevo4/medak 2
 
Sta mislite da li bi vecini stanovnika lestana bilo prihvatljivo da 306 umesto sadasnje trase ide vinca-miljakovac1.Imam prijatelja kome bi to odgovaralo al da cujem i druge njegove komsije jer je sad prilika za takav predlog.

verujem da linija vml -kaludjerica-mirijevo nece biti odobrena dok postoji 20.zato evo jednog predloga za prekombinovanje postojecih linija.
20-mirijevo 3/kumodraz(stepina kuca)

308-vml-ustanicka-konjarnik-sumice-medak 3-vml(cvetanova ciprija)

25p-mirijevo4/medak 2
20 treba da ostane kako jeste. 25 i 25p treba da se spoje u jednu liniju Mirijevo 4 - Kumodraž 2. 308 isto treba da ostane. Ako ima potrebe za vezu GO Grocka - Rakovica npr. linija 314 Vinča - Obilaznica - Kijevo - Miljakovac 1. Za još jednu liniju do Medakovića 2 nema mesta.
 
Захтеви за линију 300: Винча - Миљаковац 1 постоје и редовно их обнављамо сваке године. Незванично је линија одобрена али се чека завршетак радова на обилазници, што због гужви, што због промене ранга Кружног пута који више неће бити део међународног транзитног коридора.
 
I u nužnoj situaciji da se smanji takt na 30 minuta umesto 35, ako baš nema vozila da se pojača. Jeste da mu ne treba 35 minuta od jednog do drugog mesta, ali je dobra stvar u tome što je linija pouzdana i gotovo nikad neće biti kašnjenja sa takvom turažom.
Kada sam ranije pisao za 309L i produženje do Mirijeva, spominjao sam kako je besmislica objašnjenje da se nema vozila i vozača i da će se garantovano uvesti pred izbore neka nova minibus linija. I kao što se da videti, bio sam u pravu. Uvedene 64 i 313. Tako da ta priča o nemanju minibusa baš i ne pije vodu i da je ipak nešto drugo u pitanju produžetka 309L.

Slažem se i što se tiče turaže, može i to da se uradi. Kada bi se smanjila za 5 minuta, dobilo bi se nekoliko polazaka više, bez dodavanja novih vozila. A sa tim jednim dodatnim vozilom u ovoj kombinaciji, takt bi bio 14 minuta. Sve više od toga bi bilo loše po Mirijevo, a indirektno i po stanovnike poteza 300. I 0vako je gužva na pojedinim linijama u Mirijevu, a ako bi se i stanovnici poteza 300 nadoveza da te linije koriste kao primarne za centar / NBG, bio bi haos koji nikome ne bi koristio. Zato je potrebno da postoji linija ka Mirijevu koju bi koristio samo onaj kome je cilj ili Mirijevo ili istočni deo Beograda. Sa druge strane, ako je potrebno pojačanje kroz Leštane i Klenak, onda da se uvede neka nova linija umesto pojačanja 313, sa jednim vozilom.
 
Можда да 306 иде Устаничка-Ресник/Железничка станица/, а 504 да се скрати до Едварда Грига. Осим везе са Раковицом преко јаке 47 на садашњем кружном току, омогућила би се и бржа веза према Ибарској магистрали преко 507.

Док са друге стране, можда уместо 306, да се 504 да се продужи до Винче, која би имала исту трасу од Видиковца до центра Ресника или у локалу названа "Брдо", па даље према кружном току и кружним путем до Винче.

Које год решење да смисле, увести станице код 1000 ружа, Ауто пијаце(ако је неће рушити) и пар станица од новог Манастира до скретања за центар Лештана. Ако ће то бити нова линија, мислим да ће имати број 500 или 508, па чак и 47А.
 
Poslednja izmena:
@bv5156
Postoji sa tehničke strane mogućnost da se uvede još jedna linija do Medakovića II, jer prostor nije ništa manji od onog gde se okreću 34 i 44 na Senjaku, pogotovu što linija 30 nije linuja koja saobraća svaki čas.
 
@bv5156
Postoji sa tehničke strane mogućnost da se uvede još jedna linija do Medakovića II, jer prostor nije ništa manji od onog gde se okreću 34 i 44 na Senjaku, pogotovu što linija 30 nije linuja koja saobraća svaki čas.
Gledam na street view. Može da prođe neka linija do Medaković 2, da nema bahatog parkiranja.
Screenshot_20220402_140834.jpg
Screenshot_20220402_140814.jpg

Vidi se razlika.
 
Ja sam pričao o terminusu. A što se tiče ovog što si okačio, ako može linija 30 tuda da saobraća, može i još jedna, koja ne bi imala jak takt i koja bi bila solo linija.
 
Ajde da dopunim moj prethodni odgovor.
Linija 25p je predugacka i ima cepove na dusanovcu.Potrebna je brza veza kumodraza i mirijeva.Takodje je i liniji 50 neophodna podrska posebno od ustanicke do medaka.Kao resenje za oba problema je predlozena linija 20.

Skracena 25p ima kao okretnicu realno dve mogucnosti vukov spomenik ili medak 2. Meni je medak bolja opcija.

Za novu trasu linije 308 ideja je da jedna linija poveze gradjane vml sa svim kljucnim tackama presedanja u njihovoj blizini. Dodatni razlog je oslobadjanje okretnice sumice za liniju iz poteza 300+

Iako je obecana nova linija kao sto rece @stf pitanje je odakle im vozila i vozaca za nju.jer j*bes liniju ako ce biti 1 vozilo na 90-120 min.Sa autobusima sa 306 i mozda jednim dodatnim to bi vec bio pristojan takt.
 
308 bi mi se svideo da ide redovna trasa pa Milošev kladenac - SP lasta - Autoput - Šumice i da ima dva smera kao 36. Sa takvom 308 bi ukinuli 38. Za 25p možda terminus Omladinski stadion (ne znam da li je okretnica puna). 20 preko Ustaničke, a pošto 21 ne saobraća kao trolejbus nego kao autobus onda 21A može preko Ruda i BKA do možda terminusa 309 ako isto ima mesta.
 
Sta mislite da li bi vecini stanovnika lestana bilo prihvatljivo da 306 umesto sadasnje trase ide vinca-miljakovac1.Imam prijatelja kome bi to odgovaralo al da cujem i druge njegove komsije jer je sad prilika za takav predlog.

verujem da linija vml -kaludjerica-mirijevo nece biti odobrena dok postoji 20.zato evo jednog predloga za prekombinovanje postojecih linija.
20-mirijevo 3/kumodraz(stepina kuca)

308-vml-ustanicka-konjarnik-sumice-medak 3-vml(cvetanova ciprija)

25p-mirijevo4/medak 2
Флајер из фебруара 2018-те најављује увођење нове линије, а не измену постојеће, али ево још увек се чека, овога пута завршетак радова на обилазници, не знам шта се тада чекало, увек се нешто чека, видећемо.
IMG_20220331_152147.jpg
 
Можда је боље да се уради пут од Траншпеда до засеока Раван у Лештанима и продужити 313 или 311 до Икее.
 
Mislim da će to biti jedina normalna opcija da se uradi onda kada se otvori (deo) tržnog centra kod Ikee. Nama iz ovog dela Grocke, ali i podavalskih naselja je to najbliži tržni centar, tako da bi bilo smisleno uvesti po jednu liniju iz ta dva kraja, ili produžiti postojeće.
 
Сама почетна идеја трасе линије 350Л од Дражња до Живковца преко Малог Пожаревца ми уопште није лоша идеја за сталну трасу линије 350. Искрено траса до Брестовика и Камендола је непотребна а ко из Дражња па и из Умчара путује до града сада има много бржу везу, међутим Живковац је изостављен ради успостављања функционалног реда вожње за Дражњане док се не заврши пут у Дражњу. мој предлог је
Трасу линије 350 променити у Живковац - Умчари - Мали Пожаревац - Дражањ
Овим би добили везу Живковац - Умчари (Ковачићи), Дражањ - Мали Пожаревац, и јавни превоз у Београдској улици у Дражњу, такође ко путује до града има бржу везу него "клацкање" Смедеревцем
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: stf
Mislim da će to biti jedina normalna opcija da se uradi onda kada se otvori (deo) tržnog centra kod Ikee. Nama iz ovog dela Grocke, ali i podavalskih naselja je to najbliži tržni centar, tako da bi bilo smisleno uvesti po jednu liniju iz ta dva kraja, ili produžiti postojeće.
Bilo je reči o uvođenju neke linije do ŽS u Zucama, minibus, ali se odustalo zbog potrebnih radova oko nadvožnjaka u Zucama.
 
Продужење линије од терминуса Раван ка Траншпеду није могуће јер не постоји у катастру уцртан пут који би се евентално асфалтирао. Али би свакако било боље решење од продужење 306 због тога што би имала мање километара празног хода.
 
Продужење линије од терминуса Раван ка Траншпеду није могуће јер не постоји у катастру уцртан пут који би се евентално асфалтирао. Али би свакако било боље решење од продужење 306 због тога што би имала мање километара празног хода.
Ukoliko bi se 306 produžio do Ikee onda bi mogao sa druge strane da se produži do terminusa 309 ili na Vuku (mada mislim da je pun) ili možda čak do Omladinskog stadiona.
 
Vrh