Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.387
- Pohvaljen
- 3.117
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789580#p789580:3pv59hg1 je napisao(la):stf » 02 Nov 2020 12:44 pm[/url]":3pv59hg1][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788503#p788503:3pv59hg1 je napisao(la):Express » 29 Окт 2020 01:25 pm[/url]":3pv59hg1]
A to što kažeš za južni deo opštine slažem se. Treba pojačati 352, 353, posebno 354, 366. Nezgodna su skretanja za zglob, uz to pojma nemam da li išta spaja Begaljicu i Pudarce direktno, sve preko Kamendola. Nema linije koja spaja Pudarce i Grocku preko Begaljice.
Нема потребе појачавати неколико линија, него само централну линију довести на нормални интервал. Дакле, ако је 351 кичма система на југу, онда да иде барем на 20 минута, пошто сад иде на 60-90 минута.
Постоји линија која преко Бегаљице спаја Пударце и Гроцку, 467 и бесмислена је. Та веза није потребна јер Пударчанима није ништа брже до Гроцке преко Бегаљице у односу на садашњу трасу преко Буковаче и Брестовика.
354 ради тај посао.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788503#p788503:3pv59hg1 je napisao(la):Express » 29 Окт 2020 01:25 pm[/url]":3pv59hg1]Ako ne želimo da pipamo Vrčin onda nam ne preosataje ništa nego da uvedemo 357 od Begaljice do Šumica preko Grocke i Zaklopače, autoputem.
Зато сам и поставио питање да ли би било мудрије да уместо 351 кичма система буде 352 преко аутопута.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788503#p788503:3pv59hg1 je napisao(la):Express » 29 Окт 2020 01:25 pm[/url]":3pv59hg1]Btw. što se 351 tiče ne znam zašto je ne skrate do Grocke (lokal), pojačaju, pa ko hoće dalje nek presedne na 302? Zato i ide kao antibiotik. Sve preko Smederevca, ma koliko malo stajališta opsluživalo epitet je seljobusa (lokalni, samo kokoške, "praci" i jaganjci fale ko u Palanci ), što se ne može reći za linije preko autoputa. Te linije su prigradskog, komuterskog tipa, baš kao i ostale ka Mladenovcu, Sopotu.
Mislio sam na duže linije autoputem, kako bi bolji takt dobilo više ljudi. Mada je moguće rešiti problem i na drugi način (presedanjem sa frekventnijeg minibusa na frekventniju kičmu). 354 ne hvata Begaljicu, a 467 ne hvata autoput. Na 352 ne može zglob (u Umčarima ka Dražnju lakat krivine, okretnica mala tako da zglob kroz Umčare može samo ka Pudarcima jer ni u Živkovcu nema gde da okrene).
Ključ je u pokrivanju lokalnih i prigradskih pravaca što manjim brojem jačih linija podelom na lokale (seoskim putevima i Smederevcem) i eksprese (autoputem). Smederevac predstavlja vezu Zapadnog i Istočnog dela opštine, lokalni putevi vezu ističnih mesta sa opštinskim centrom (Grockom) dok autoput brže povezuje celo područje sa gradom. Vodeći se tom logikom možda bi moglo ovako?
350 Dražanj-Umčari-Pudarci (Narodnih Heroja)-Brestovik R-Grocka-Begaljica-Pudarci-Umčari-Živkovac (lokal minibus)
351 Pudarci (Palih Boraca)-Kamendo-Brestovik C-Grocka-Strnjike-Šumice (smederevskim drumom solo)
352 Šumice-Zaklopača-Grocka-Begaljica-Pudarci (Narodnih Heroja)-Umčari-Vrčin-Šumice (autoputem zglob)
353 Šumice-Vrčin-Umčari-Pudarci (Narodnih Heroja)-Begaljica-Grocka-Zaklopača-Šumice (autoputem zglob)
Dakle umesto antibiotika imamo manji broj jačih linija podeljenih po funkciji. Plus prevoz u zapadnom delu opštine možemo unaprediti uvođenjem novih ekspres linija sa mogućnošću presedanja na lokal 351 i to:
371 Vinča-Autokomanda-Mostar-RK Galerija (solo)
372 Ritopek-Leštane C-Autokomanda-Mostar-RK Galerija (zglob)
373 Boleč-Save Kovačevića-Leštane-Autokomanda-Mostar-RK Galerija (solo)
Linije 302, 303, 304, 305, 306 i 307 postaju suvišne (ostaje 311), a kasnije ukoliko se izgrade izlazi u VML biće moguće uvesti i 380 do Kaluđerice. Minibus iz Leštana može Zabranskom, Stepe Stepanovića do Kaluđerice. Idealno bi bilo proširiti ulice tako da 380 pokriva ostatak Kaluđerice i Leštana skroz do Ravni (okretnica 311).