Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789580#p789580:3pv59hg1 je napisao(la):
stf » 02 Nov 2020 12:44 pm[/url]":3pv59hg1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788503#p788503:3pv59hg1 je napisao(la):
Express » 29 Окт 2020 01:25 pm[/url]":3pv59hg1]

A to što kažeš za južni deo opštine slažem se. Treba pojačati 352, 353, posebno 354, 366. Nezgodna su skretanja za zglob, uz to pojma nemam da li išta spaja Begaljicu i Pudarce direktno, sve preko Kamendola. Nema linije koja spaja Pudarce i Grocku preko Begaljice.

Нема потребе појачавати неколико линија, него само централну линију довести на нормални интервал. Дакле, ако је 351 кичма система на југу, онда да иде барем на 20 минута, пошто сад иде на 60-90 минута.

Постоји линија која преко Бегаљице спаја Пударце и Гроцку, 467 и бесмислена је. Та веза није потребна јер Пударчанима није ништа брже до Гроцке преко Бегаљице у односу на садашњу трасу преко Буковаче и Брестовика.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788503#p788503:3pv59hg1 je napisao(la):
Express » 29 Окт 2020 01:25 pm[/url]":3pv59hg1]Ako ne želimo da pipamo Vrčin onda nam ne preosataje ništa nego da uvedemo 357 od Begaljice do Šumica preko Grocke i Zaklopače, autoputem.
354 ради тај посао.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788503#p788503:3pv59hg1 je napisao(la):
Express » 29 Окт 2020 01:25 pm[/url]":3pv59hg1]Btw. što se 351 tiče ne znam zašto je ne skrate do Grocke (lokal), pojačaju, pa ko hoće dalje nek presedne na 302? Zato i ide kao antibiotik. Sve preko Smederevca, ma koliko malo stajališta opsluživalo epitet je seljobusa (lokalni, samo kokoške, "praci" i jaganjci fale ko u Palanci :D ), što se ne može reći za linije preko autoputa. Te linije su prigradskog, komuterskog tipa, baš kao i ostale ka Mladenovcu, Sopotu.
Зато сам и поставио питање да ли би било мудрије да уместо 351 кичма система буде 352 преко аутопута.

Mislio sam na duže linije autoputem, kako bi bolji takt dobilo više ljudi. Mada je moguće rešiti problem i na drugi način (presedanjem sa frekventnijeg minibusa na frekventniju kičmu). 354 ne hvata Begaljicu, a 467 ne hvata autoput. Na 352 ne može zglob (u Umčarima ka Dražnju lakat krivine, okretnica mala tako da zglob kroz Umčare može samo ka Pudarcima jer ni u Živkovcu nema gde da okrene).

Ključ je u pokrivanju lokalnih i prigradskih pravaca što manjim brojem jačih linija podelom na lokale (seoskim putevima i Smederevcem) i eksprese (autoputem). Smederevac predstavlja vezu Zapadnog i Istočnog dela opštine, lokalni putevi vezu ističnih mesta sa opštinskim centrom (Grockom) dok autoput brže povezuje celo područje sa gradom. Vodeći se tom logikom možda bi moglo ovako?

350 Dražanj-Umčari-Pudarci (Narodnih Heroja)-Brestovik R-Grocka-Begaljica-Pudarci-Umčari-Živkovac (lokal minibus)
351 Pudarci (Palih Boraca)-Kamendo-Brestovik C-Grocka-Strnjike-Šumice (smederevskim drumom solo)
352 Šumice-Zaklopača-Grocka-Begaljica-Pudarci (Narodnih Heroja)-Umčari-Vrčin-Šumice (autoputem zglob)
353 Šumice-Vrčin-Umčari-Pudarci (Narodnih Heroja)-Begaljica-Grocka-Zaklopača-Šumice (autoputem zglob)

Dakle umesto antibiotika imamo manji broj jačih linija podeljenih po funkciji. Plus prevoz u zapadnom delu opštine možemo unaprediti uvođenjem novih ekspres linija sa mogućnošću presedanja na lokal 351 i to:

371 Vinča-Autokomanda-Mostar-RK Galerija (solo)
372 Ritopek-Leštane C-Autokomanda-Mostar-RK Galerija (zglob)
373 Boleč-Save Kovačevića-Leštane-Autokomanda-Mostar-RK Galerija (solo)

Linije 302, 303, 304, 305, 306 i 307 postaju suvišne (ostaje 311), a kasnije ukoliko se izgrade izlazi u VML biće moguće uvesti i 380 do Kaluđerice. Minibus iz Leštana može Zabranskom, Stepe Stepanovića do Kaluđerice. Idealno bi bilo proširiti ulice tako da 380 pokriva ostatak Kaluđerice i Leštana skroz do Ravni (okretnica 311).
 
Za ovaj poslednji deo, Zabranska je proširena, Vojvode Stepe treba rekonstruisati (ali je dovoljno široko), a kolega prigradski kaže da se na Klenku pravi planirani produžetak ulica, što onda omogućava uvođenje autobuske (minibus) linije.
 
Ово што је express поставио за 352 и 353.
Мислим да то не би могло да функционише првенствено због возача јер би они возили 2 сата без предаха.
А што се тиче зглобних аутобуса, пар пута су они били на линији 351 и дефинитивно нису за Дражањ јер су окретнице прекратке за зглобне, а и када се окреће у центу Умчара такође има проблем јер увелико заустави саобраћај док се окрене.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Можда да уведу декере уместо зглобова?

Још једно питање чисто да апсолвирамо; 351 када је уведен да улази у Брестовик, то је разбеснело Умчарчане и Дражањце?
 
stf":2s0yvds2 je napisao(la):
Можда да уведу декере уместо зглобова?

Још једно питање чисто да апсолвирамо; 351 када је уведен да улази у Брестовик, то је разбеснело Умчарчане и Дражањце?

Па сад не знам колико је то разбеснело, али чињеница је да су неки поласци са 351 и 363 непотребни јер се завлаче до центра где у просеку изађу и уђу 3-4 путника. Или када су поласци из Дражња и Живковца у исто време, у Брестовику само један аутобус, обично онај који први дође у Брестовик покупи путнике, а овај који дође касније или буде иза њега само се "провоза" Брестовиком. Највише путника из Брестовика има на Смедеревском путу.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
У међувремену послао сам неке предлоге и питања за председника општине Гроцка и ево његовог одговора:
38562ba0f791ef642f7d46651eea32f6.jpg


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Дакле очекују се промене траса код 350 и 467 сад нисам упознат са тим која би нова траса 467 била.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Знао сам да си то ти :)

Ја сам имао задужење да одговорим на питања о јавном превозу ;)
 
stf":2qwsn2xi je napisao(la):
Знао сам да си то ти :)

Ја сам имао задужење да одговорим на питања о јавном превозу ;)
Nisam znao :)

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Čisto politička linija: Gospođa je platila 150,00 rsd kartu do Opova iako je bila u GSP autobusu i ima Bus Plus kartu za 1 i 2 zonu. (Darinka)

Linija koja vozi za Opovo je ugovoreni prevoz i u njoj ne važe Bus Plus karte. Opovo nije na teritoriji grada Beograda i nije u integrisanom sistemu javnog prevoza – odgovaraju iz JKP GSP „Beograd“.

Izvor: stb

Razumem za 109, ali onda ne zaslužuje oznaku 110, već lepo imaju Lastu, pa neka ih vozi. Kako su lepo izbacili 711 iz Šimanovaca, kao nema putnika. Sve se bojim da ih je više na 110.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798560#p798560:3jzvzlrr je napisao(la):
Joca28 » Tue Dec 01, 2020 3:46 pm[/url]":3jzvzlrr]već lepo imaju Lastu, pa neka ih vozi.

Koliko pakostan moraš biti, pa izjaviti ovako nešto. Ljudima je potreban prevoz, da idu na posao, na fakultet, u školu. Ne interesuju ih gluposti sa tarifama, prevoznicima, zonama, sekretarijatima. Plaćaju dodatnu kartu i to je pošteno. Ne treba građani da ispaštaju jer uhlje*******i ne mogu sami sa sobom da se dogovore a imaju vlast i u pokrajini i u gradu i u republici i svim tim opštinama. A pored toga je još i Lasta državna.

I sam vrlo dobro osetim Lastu i njenu bahatost na svojoj koži već decenijama i ne bih je poželeo nikome. GSP je isto tako katastrofa, ali barem postoji alternativa.

Lako je iz grada komentarisati, gde linije idu na svakih par minuta i postoje razne alternativne trase. Kad te u prigrađu prevoz izda, pa moraš da čekaš sat-dva-tri sledeći polazak po vrućini, kiši ili snegu, odmah se promeni ploča. A to vrlo često znači kašnjenje na posao, propuštanje časova ili čak propuštanje celog predavanja, pa možeš da odustaneš u startu.

I još da dodam, i sve te Lastine linije isto imaju svoje brojeve koji su usklađeni sa ostatkom sistema. Kroz Opovo konkretno idu (su išle) linije 160, 161, 162 i 164 (nisam gledao najnovije podatke, možda se nešto promenilo). To što linija ima broj, a sve ih imaju, ne znači da treba u njoj ekskluzivno da važi BusPlus.
 
Razmišljao sam o tome da red vožnje linija koje prevoze do južnih delova opštine Grocka i napravio sam par izmena kako bi to moglo da izgleda, naravno nije ovo savršeno ali evo primera naravno ovo je nepotpuno ali je cilj da neka mesta imaju više polazaka, posebno Kamendol i Živkovac evo primera reda vožnje za radni dan (polazak sa * je novi alternativni koji bi mogao da se uvede) a ovde je urađeno da 350 saobraća do Grocke, ukinuti 352A, 355L 361L 363L i 366A i 355B koji bi se pretvorio u 355 s tim da bi imao istu trasu i nisam ubacio 467 jer se i tu pominje promena trase za koju ne znam kako će izgledati.
Linija 350 [Živkovac - Dražanj - Kamendol - Brestovik - Grocka*]
Smer Grocka: 8:30 13:45 18:00
Smer Živkovac: 10:45 15:10 19:00
Linija 351 [Šumice - Dražanj (Grocka)]
Smer Dražanj: 6:00 8:00 9:00 10:30 11:30 13:30 14:30 15:15 17:00 17:45 19:00 20:00 21:15
Smer Šumice: 4:45 5:45 6:00 7:00 7:30 9:30 10:30 12:00 13:00 15:00 16:00 17:00 18:45
Linija 352 [Šumice - Dražanj (Autoputem)]
Smer Dražanj: 5:40 7:00* 12:30* 15:00 16:00 22:00
Smer Šumice: 5:20 8:00* 11:30* 14:00* 18:00* 21:30
Linija 353 [Dražanj (Živkovac) - Šumice (Autoputem)]
Smer Šumice: 4:00
Linija 354 [Šumice (Vrčin - Zaklopača) - Grocka]
Smer Grocka: 5:30 6:10* 12:50 17:50
Smer Šumice: 14:00 15:00* 19:00 20:00
Linija 355 [Šumice - Grocka - Brestovik Kamendol - Dražanj]
Smer Šumice: 16:15 20:20
Linija 355A [Šumice - Grocka - Brestovik - Kamendol (Živkovac) - Dražanj]
Smer Dražanj: 23:00
Linija 356 [Šumice (Grocka - Brestovik) - Pudarci]
Smer Pudarci: 15:45
Smer Šumice: 4:30
Linija 361 [Šumice - Živkovac (preko Grocke]
Smer Živkovac: 5:30
Linija 362 [Živkovac - Šumice (Autoputem)]
Smer Šumice: 16:00
Linija 363 [Živkovac - Kamendol - Šumice (Preko Grocke)]
Smer Šumice: 5:20 6:00 6:45 11:50
Smer Živkovac: 7:20 12:45 14:45 16:15 18:30 20:15
Linija 365 [Grocka - Umčari - Mladenovac]
Smer Mladenovac: 6:30 9:00 14:30 17:30
Smer Grocka: 7:45 13:10 16:10 18:45
Linija 366 [Šumice - Kamendol (Autoputem)]
Smer Kamendol: 6:30* 11:00 13:45*
Smer Šumice: 5:25 7:25 12:10 15:00*
Naravno nisam ko ima neki dodatak ili primedbu može slobodno da kaže zato sam i poslao to ovde.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Takođe su ovde i 354A i 354 pretvoreni u 354B
A što se tiče 365 tu ništa nisam menjao jer većina zna šta kod te linije ne štima

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Predlog za minibus liniju (niti gradska niti prigradska)
314- Lestane (Zabranska)- Pogon Kosmaj -kada se obezbede uslovi produziti pocetnu do okretnice 306
kodovi/trasa u spoileru
314- Lestane (Zabranska)- Pogon Kosmaj

*novo stajaliste Donje bare
*novo stajaliste Svetislava Ristica (ulica iznad okretnice 309)
*novo stajaliste Druge proleterske ( Plantaska)
1592 -Kaludjerica centar
1590- Radisava Ignjatovica
1588- Zeljka Milivojevica
1586-Stepe Stepanovica

**novo stajaliste -29 novembra (Djure Djakovica)
**novo stajaliste Zeljka Milivojevica (groblje)
**novo stajaliste Izvorska
*** novo stajaliste duz novoasfaltirane deonice Narodnog Fronta
#1566- Narodnog fronta (mogucnost presedanja na 308 u pravcu ka Bulevaru ili 308 ka VML)
-#2647 Zikina (prilaz)
-#1569- Naselje Klenak
-# 1570- Lipovacka (presedanje na 308 ka gradu ili u pravcu VML, ili na 312 u pravcu ka Kumodrazu)
-#2837-Vinjage
-#2835- Ristin potok
-#2833- Milosev Kladenac *presedanje na 38 ka pogonu Lasta na liniju 70 ili 38 do Sumica
-#696- Sp Lasta (presedanje na 70/38)

duzina trase-8.8 km

Pogon kosmaj- Lestane (Zabranska)

#696 sp Lasta (ko se iz grada vraca sa linijom 70/38 napokon moze sa jednom linijom ka MML,VML, Kaludjerici, Lestanima)
#2588 Kolarska (stajaliste linije 310)
#2578 20 oktobra
#2579 MML crkva
**novo stajaliste u ulici Narodnog fronta pravac ka periferiji
**novo stajaliste 27. mart (Partizanska) (na ovom stajalistu neko iz 308 moze da presedne na ovu 314 i ide ka Kaludjerici, Lestanima a izbegne guzvu na SD putu)
**novo stajaliste duz novoasfaltirane deonice Narodnog Fronta
**novo stajaliste Beogradska
**novo stajaliste Izvorska
**Novo stajaliste Zeljka Milivojevica (groblje)
** mozda i stajaliste Prvog maja
-#1587- Zeljka Milivojevica
#1589- Radisava Ignjatovica
#1591- Kaludjerica (centar)
**novo stajaliste Druge proleterske ( Plantaska)
**novo stajaliste Svetislava Ristica (ulica iznad okretnice 309)
**novo stajaliste Donje bare

duzina trase -6.9 km

trasa google maps+ trasa kretanja kroz Kaludjericu
CE2TqQi.jpg
smer A Lestane (Zabranska)-Pogon Kosmaj
wUXPpz5.jpeg
smer B Pogon Kosmaj- Lestane(Zabranska)
8H64PWL.jpeg

smer kretanja u Kaludjerici, gde je jedan deo naselja odsecen od gradskog prevoza..


Ovom linijom pruza se mogucnost da stanovnici Lestana Kaludjerice duz VSS dobiju nekakav prevoz,
mogu na 309 da presedaju ako idu u pravcu Bulevar, Ustanicka, imaju mogucnost da stignu brze do VML bez presedanja, Kumodraza uz presedanje na 312;
presedanje na 38 (Milosev kladenac)/70 ako hoce ka Sumicama/Autokomandi/Nbg uz samo jedno presedanje, bez guzvanja na SD putu, Bulevaru, Ustanickoj.
linija bi bila i poluzadusnicka (wtf :grand: ali istina, prolazi pored Mokroluskog, Kaludjerickog i ide do novog groblja u Lestanima).
Suludo je da se i treca linija koju planiraju iz Lestana preklapa sa postojecim , potrebno je otvoriti nove trase...
 
Konkretno ja zivim u zabranskoj i ceo zivot kruzim 306om, a skorije i sa 311. Ovaj tvoj predlog deluje dobro, pogotovo zbog mogucnosti presedanja na 308 (izbegne se jako veliki, nama nepotrebni deo smederevca) i 70 koji omogucava dalje presedanje bukvalno gde hocete.

Jedina bojazan je da ce minibus biti nedovoljan. Zna se kakav je nas narod, vise niko ne bi isao na 306/311.

Red je da se batali smederevac i da se ispostuju ljudi sa brda (zabranska)
 
Jos jedna stvar, vidim da ovde ima ljudi koji su na funkcijama u opstini.

Zabranska je tako fusharski odradjena, bez odvoda i trotoara oronuce za pola godine, ocekujem slicne kanale kao pre asfalta vec posle prvog snega
 
Predlog za kruznu minibus liniju
309M Kaludjerica-SD put-Mirijevo 4-Sd Put-Kaludjerica
Minibus linija 309M (Mirijevo)
SD put-Mirijevo 4-SD put-29 novembra-Stevana Sindjelica-Kralja Petra-SD put
v8WYj0J.jpeg



trasa stajalista/kodovi u spoileru


narandzasti Ixevi- postojeca stajalista
#1439 Put za Kaludjericu (presedaci 302-307, kao i 309. vazno je napomenuti da ne trpi pritisak tj tranziciju mnogo putnika sa linije 309, posto se ne preklapa sa 309, osim na SD putu)
#1437- Novo naselje
#1435- Nine Kirsanove
- Mirijevo 4 (terminus)
-Mirijevo 4- Sd put-
crveni Ix u povratku
#1580- Pirandelova (mogucnost presedanja na 306,307,311, 309 ka periferiji/gradu)
**novo stajaliste Bekerelova plavi IXevi
**novo stajaliste Stefana Dragutina Nemanjica (novi naziv ulice)
** novo stajaliste Patrijarha srpskog Savatija (novi naziv ulice)
**novo stajaliste Radojke Lakic
**novo stajaliste Franca Preserna
**novo stajaliste Kralja Petra (ugao sa Stevana Sindjelica)



https://i.imgur.com/MjsIaBW.jpeg
Linija koja bi kupila jedan deo presedaca sa poteza 300, dovlacila i odvlacila iz Mirijeva, a ne bi napravila ogroman pritisak na Mirijevo 4 i njihove linije.
U 29.novembra/Stevana Sindjelica bi tako isto jedan deo putnika dobio kakvu takvu liniju (antibiotik)ali bi znacila. gotovo nigde se ne preklapa sa linijama sa Sd puta i sto je najvaznije u povratku je ne kaci guzva, posto u povratku iz Mirijeva ide desno ka gradu i ide paralelno sa linijama sa poteza 300 a ne ide SD putem...

duzina trase 7.2-8 km, kruzna linija...
 
Ne znam da li ovde zalazi neko od zvanicnika GSP-a, ali problem je sledeci. Prosli put kad je linija 311 bila izmenjena zbog radova i isla iz ulice Ravan pravcem linije 306 (iz ravan u kruzni put) uspostavljena je stanica na raskrsnici zbog velike vecine ljudi koji pesaci dotle iz centra lestana i okoline.

Sad je jos gora situacija jer i 306 i 311 imaju istu trasu, a stanice nema. Ljudi, ukljucujuci po navici i logici na raskrsnici cekaju autobus, ali sam malopre doziveo da je vozac vagao da li da otvori vrata (iako je bratina na crvenom cekao), otvorio uz saopstenje da ubuduce cekam na stanici 200m dalje. Ne vidim logiku tu, i zamolio bih nadlezne da uspostave stanicu kao prosli put da se odredjeni vozaci ne bi bahatili u 5 ujutru, pogotovo sto ce ovo trajati kako pise do aprila...
 
Возачи се не бахате, аутобус се чека на стајалишту, а не код семафора, на раскрсници или на ћошку. ;)


Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Nex, probaj ovde da šalješ primedbe i predloge. https://www.bgprevoz.rs/ , https://www.bgprevoz.rs/kontakt

A ako se problem nastavi, savetujem da okupiš komšije iz kraja koji imaju iste probleme i prigovore pa otidite jednom od okretnice ili prve najbliže otpravničke kućice i recite tamošnjim dispečerima da direktno upute prigovore upravi GSPa i DJP. Ako vam sakate linije i stajališta, imate svako pravo da se žalite. I da reagujete.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806641#p806641:eilol8y6 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Dec 24, 2020 12:59 pm[/url]":eilol8y6]Nex, probaj ovde da šalješ primedbe i predloge. https://www.bgprevoz.rs/ , https://www.bgprevoz.rs/kontakt

A ako se problem nastavi, savetujem da okupiš komšije iz kraja koji imaju iste probleme i prigovore pa otidite jednom od okretnice ili prve najbliže otpravničke kućice i recite tamošnjim dispečerima da direktno upute prigovore upravi GSPa i DJP. Ako vam sakate linije i stajališta, imate svako pravo da se žalite. I da reagujete.
Hvala puno za pomoc, ljudi iz bgprevoza su bili jako brzi i resili problem. Uspostavljena je stanica i poslat dopis vozacima, tj dispecerima. Videcemo kako ce biti u praksi :gobb:
 
Zabeleženo u centru Umčara:
Linija 350 polazak u 19:10 kada se minibus vraćao iz Dražnja bio je prazan
Linija 355L mali broj putnika
Linija 365 polazak u 18:45 iz Mladenovca - 1 putnik koji je otišao u pravcu Grocke
Jedina linija koja je imala normalan broj putnika je 363 (polazak u 18:30 sa Šumica)



Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Ево још једна ајде да кажем замерка за неке линије у Гроцкој:
Линија 361Л (Дражањ - Гроцка) која има један полазак у 18:30 из Дражња је по мени бесмислена јер постоји полазак у 18:45 из Дражња са линије 351.
Линија 355Л (Гроцка - Камендол - Умчари) има полазак у 19:00 из Гроцке и уопште не видим сврху ове линије јер постоји полазак са линије 363 у 18:30 и линија свраћа и у Камендол и у Брестовик као и 355Л и не видим овде разлог за 2 линије поготово што 355Л иде само до Умчара а не нпр до Живковца или Дражња, дакле непотребна линија исто као и 361Л.
Онда имамо линију 355 која иде у Камендол, не свраћа у Брестовик која има укупно 1 полазак радним данима и 2 недељом, а имамо 355Б који саобраћа и у Камендол и Брестовик, мој предлог да се 355Б са својом трасом претвори у 355, јер већ са овим потезима имамо 3 линије мање, а чињеница је да у Гроцкој има превише линија са једним поласцима. Онда 350 је дефинитивно дебакл линија јер не користи никоме, поготово што јој је ред вожње промашај, предлог је да линија саобраћа до Гроцке, онда не видим разлог још две линије 354 и 361 које имају само један полазак 354 у 6:10 а 361 у 5:30, предлог је да ту у 5:50 уведе 363 јер Врчина има 461 а грађани Заклопаче могу преседати са стајалишта "Пут за Заклопачу" на 303 а и Камендолчани би били у бољој ситуацији јер 354 стаје само на Окретници (што је и последња станица). Онда имамо ситуацију да и 351 и 363 трасом иду у Брестовик, а Камендол само 363, мислим да нема потребе да 363 који већ иде у Камендол, у Брестовик је довољна 351. Линија 365 својом трасом је корисна само за становнике Шепшина и житеље Умчара, Пудараца који преседају на 493/465 због брже везе са градом.
Постоје и становници Дражња који исто прелазе на 465 и 493 из истог разлога. Када се буде ставила рампа у Дражњу могла би се увести и линија која би ишла трасом Живковац - Умчари - Дражањ - Мали Пожаревац
Једно питање
Да ли постоје житељи Брестовика који би желели да 467 иде до центра Брестовика?


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Много је данас нелогичности са тим линијама које су некада имале смисла.

467 по мени је исто бесмислена линија после Гроцке. Њена сврха је да повеже Врчин и Заклопачу директно са Гроцком, а помаже и на Авалском путу у Врчину, тј. Јаричиште повезује са центром Врчина.

Брестовик бих ја решио са враћањем 301, и из Брестовика након тога избацио све ластине линије. Брестовик је везан за Гроцку а не за правац ка Умчарима.
 
Vrh