Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

БРУКА И СРАМОТА
14ГОДИНА ЈЕ ПРОШЛО, А ОД СТРАНЕ ГРАДА И ДЈП НИЈЕДАН ПОКУШАЈ НИЈЕ УРАЂЕН КАКО БИ СЕ КОЛИКО ТОЛИКО СИТУАЦИЈА СА ПРЕВОЗОМ У ОВОМ СЕЛУ ПОПРАВИЛА.
ВЕЧЕРАС ЈЕ БИЛА ЕМИСИЈА НА ТВ ПРВА О СКОРАШЊИМ МОНСТРУОЗНИМ УБИСТВИМА Т.Ј И И.П., А И О УБИСТВУ Д.И. ИЗ СЕЛА ПАРЦАНИ(ГО СОПОТ)
14.ГОДИНА ОТКАДА ЈЕ У СЕЛУ ПАРЦАНИ НАСТРАДАЛА Д.И. КОЈА ЈЕ ТРАГИЧНО УБИЈЕНА КАДА СЕ ВРАЋАЛА ИЗ ШКОЛЕ, ПЕШАЧЕЋИ ОД РАЉЕ, ЈЕР НИЈЕ ИМАЛА ПРЕВОЗ.
И ПОРЕД БЕЗБРОЈ МОЛБИ И ПРЕДЛОГА УПУЋЕНИХ ШТО ДЈП, ШТО ОПШТИНИ. НИШТА НИЈЕ ОМОГУЋЕНО.
ЗА ОВИХ 14 ГОДИНА И ДАЉЕ СИТУАЦИЈА СТОЈИ НА НУЛИ. УВЕДЕН ЈЕ САМО ЈЕДАН ПОЛАЗАК РАДНИМ ДАНОМ У 9Ч УЈУТРУ, АЛИ ЈЕ ТАКОЂЕ УКИНУТ ЈЕДАН ПОЛАЗАК НЕДЕЉОМ.
ТАКО ДА ЈЕ СИТУАЦИЈА НЕ ПРОМЕЊЕНА, ЂАЦИ КАО И ОСТАЛИ МЕШТАНИ И ДАЉЕ ПО МРАКУ, ДАНУ, МРАЗУ, ЛЕДУ ИЛИ +40СТЕПЕНИ И ДАЉЕ ПЕШАЧЕ НА ИСТОЈ ДЕОНИЦИ РАЉА-ПАРЦАНИ, ПАРЦАНИ-РАЉА.
ДОКЛЕ ОВО ИДЕ???
НЕ ПОСТОЈИ МОГУЋНОСТ УСПОСТАВЉАЊА ЛОКАЛНЕ ЛИНИЈЕ НА ОВОМ ДЕЛУ ПУТА?
ДА СЕ НЕ ЛАЖЕМО?
ПОДИГНИМО СВЕСТ И ДОЂИМО ДО ЦИЉА, СВИ ЗАЈЕДНО!
http://www.prva.rs/web-tv/info/dosije/1 ... zakon.html
http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2 ... 1905.shtml
МОЛИМ СВЕ НАДЛЕЖНЕ ДА СЕ ПОТРУДЕ И НАЂУ БИЛО КАКВО РЕШЕЊЕ ЗА МОЈЕ МЕСТО, ПУТНИКА ИМА, АКО НЕ ЗА НОВЕ ПОЛАСКЕ ДО БЕОГРАДА И СОПОТА, БАР ЗА ЛОКАЛНЕ ПОЛАСКЕ ДО РАЉЕ.
МОЛИМ ДА СЕ БАР НА ОВАЈ НАЧИН (УВОЂЕЊЕМ НЕКОЛИКО ПОЛАЗАКА), ПОМОГНЕ ГРАЂАНИМА ПАРЦАНА.
С ПОШТОВАЊЕМ,
У НАДИ ДА ЋЕ НЕКО ПОМОЋИ,
УПОРАН ГРАЂАНИН ПАРЦАНА.
 
Ja živim u Banovcima i mogu vam reći da smo slepo crevo, potpuno smo osakaćeni jer nemamo prevoz dostojan našeg naselja, staropazovačka lasta je katastrofa, autobusi su očajni, ne znam da li i imaju menadžment, red vožnje ubitačan.
Jedan od pokazatelja je recimo da nisu bili u stanju da usklade polaske i dolaske lokala koji saobraća na liniji Banovci-Batajnica (Železnička stanica) sa polaskom i dolaskom BG voza, tako da mi više treba vremenski da pređem 3 km od Batajnice do Banovaca, nego recimo od Vukovog spomenika do Batajnice.

Jedini spasa za nas je linija GSP-a:
- uvođenje nove linije 7?? Batajnica(Železička stanica)-Banovci,
- produžetak neke od linija 700, 702 ili 703 do Banovaca,
- ili uvođenje linije 7?? Banovci-Zemun (Kej Oslobođenja)
 
Nema potrebe za dupliranjem postova viewtopic.php?f=18&t=1397&p=319198#p319198
ovde daj predlog
Na primer za početa bi mogla neka,,udružena ,, letnja linija Banovači bazeni - ž stanica Bataja
a kasnije - zavisi od visine ostvarene naplate može i da se ustali u nekom ozbiljnijem redu vožnje
 
Ja sam pre vise od godinu dana bio na sastanku sa direktorom staropazovačke laste, na sastanku su bili prisutni predstavnici Banovaca kao i dispecar pomenutog preduzeća, njihov predlog je bio da se osnuje Javni prevoz Pazova po uzoru na Indjiju, i da se povežu sva naselja, moje pitanje je bilo da li bi se uvela kruzna linija Stara Pazova-Nova Pazova-Batajnica-Banovci-Stara Pazova u oba smera, nesto poput dvojke, njiho odgovor je bio da je to neizvodljivo i da Batajnica ne moze biti obuhvacena.
 
Sa Maksom smradom i Krkanom dispecerom si pricao, obojica dve cuke u glavi nemaju. Svaki dan po glavi mora da im se skace, inace odmah 'vataju krivine. Moze se sve, samo kad bi neko imao sluha.
 
Uskoro linija 707 menja trasu. Duž izmenmjenog dela trase postavljeni su stajališni stubići. Kao razlog sam čuo da na ovaj način izbegavaju opasno skretanje Sa Novoisadskog puta u naselje Mala Pruga.

capture.jpg
 
U planu je i promena trase 711. Ako sam dobro razumeo , linija bi trebalo da da se isključuje sa autoputa na petlji kod Studenjaka , pa Tošinim Bunarom do ŽS i dalje kao 65.
 
11008537_663254883821185_5156429350572145320_o.jpg


Расед због кога је линија скраћена.
2h4etxz.jpg
 
Стајалиште "Коларска" у Малом мокром лугу за линију 310. Ова фотографија може послужити за контрааргумент Дирекцији за јавни превоз кад год се попишмане и одбију неки захтев за новим стајалиштем или линијом под изговорима да "не задовољавају техничке прописе". Ова линија, ова траса и ово стајалиште је уведено ПОСЛЕ доношења те чувене одлуке на основу које "фекални инструменти" из Дирекције одбијају СВЕ захтеве.

11047278_10204694984673477_2054998718_n.jpg
 
Krateri na kolovozu skratili liniju 106
N. VUKIĆ | 19. mart 2015. 23:01 | Komentara: 6
Oko 300 stanovnika Kovilova mora da pešači po blatu 700 metara da bi stiglo do autobuske stanice. Asfalt uništili kamioni tokom gradnje Pupinovog mosta

bg-RUPE-1_620x0.jpg

ŽITELjI naselja Kovilovo ponovo su po ko zna koji put primorani da do svojih kuća pešače blatnjavim putem, bezmalo kilometar. Linija javnog gradskog prevoza 106 koja prolazi kroz ovo naselje, uobičajeno saobraća od Omladinskog stadiona do Jabučkog rita, međutim, zbog kratera na kolovozu, skraćena je do mosta u Kovilovu!

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... liniju-106

umjesto da okrpe ulicu tj asfaltiraju ponovo oni skracuju liniju
 
Zato sto ih mrzi da krpe, svugde u gradu su krateri, na Smederevskom putu kod Elpove pumpe ima krater gde autobusi stalno koce, a ko ne zna da tu ima rupa, samo preleti i nastrada. Blizu mene ima jedan deo koji je prepun rupa, a puno vode pa se ni ne vide. Ceo grad je pun rupa, ja ne znam sta oni cekaju vise sa tim popravljanjem.
 
Asfaltiranje smederevca bi trebao da plati lik sto drzi stovariste u Kaludjerici, oni njegovi tegljaci pretovareni sljunkom su ga samleli, put je toliko ispucao da se posle svake kise novi krateri otvaraju.. sto je najjace od Vince pa na dalje postoji zabrana za vozila preko 3.5t, a one grdosije natovarene sigurno imaju 50t i teraju bez problema. Raspad ko i sve u ovoj drzavi
 
Ima i malo napred, tamo gde je onaj limeni coveculjak sa ventilatorom, tu stalno dolaze sleperi i veci kamioni. Mada nije samo u tom delu, ima i dole kod Mlinarevog sna, pa gore kod Petra Kocica. Ne znam kako je dalje ka Grockoj, ali ima i tamo sigurno. A ovi krateri su posledica loseg spajanja asfalta i konstantnih padavina. Malo tu mogu da uticu kamioni, nema ih bas toliko mnogo.
 
Odgovor koji sam dobio na pitanje da li se razmatra uvodjenje linije, od Lestana do neke okretnice u gradu, koja bi isla preko Bubanj potoka pa na autoput.
Поштовани,

Дирекција за јавни превоз не разматра наведени предлог, зато што дуж Аутопута и Кружног пута не постоји могућност успостављања стајалишта, нити има путника, па би линија била само за грађане Лештана који гравитирају ка постојећа два стајалишта у центру Лештана.

Срдачан поздрав
Дирекција за јавни превоз

Moj predlog nije bio da linija bude od centra Lestana, nego od Lestana, sto znaci da okretnica linije moze biti i u blizini Smederevskog puta, sto dalje znaci da pokriva veci deo naselja, kao i da postoji mogucnost da ostatak Grocke presedne na tu liniju. Onda je besmislen odgovor da ne postoji mogucnost uspostavljanja stajalista duz Kruznog puta, na kojem ima dovoljno prostora, a stanovnici oko tog puta pesace vise od kilometar do prve stanice. Uspostavljanje stajalista duz autoputa je nepotrebno jer je linija zamisljena da bude direktna i brza veza sa gradom, u odnosu na postojece linije koje imaju veliki broj stajalista i predugo putovanje. U sustini, jos jedan los odgovor, ne zbog neprihvatanja predloga, nego zbog nerazmisljanja i losih argumenata.
 
A da li i glupa osoba (ili osoba koja se nerazume najbolje u tematiku) iz tvog pitanja koje si postavio , može jasno i nedvosmisleno da vidi da si mislio da linija ide od Smederevskog puta?
 
Bez obzira kako je moje pitanje formulisano, oni u svom odgovoru pisu nelogicnost.
...који гравитирају ка постојећа два стајалишта у центру Лештана.
Ovime je receno da juzni i zapadni deo, tj. deo oko Kruznog puta od raskrsnice sa ulicom Ravan ka Bubanj potoku, masovno koriste ova dva stajalista jer ne postoji nijedno drugo blize, odnosno na Kruznom putu. To njihovo "gravitiranje" je posledica toga sto je jedna jedina linija u naselju, u kojem je nemoguce bilo kako izmeniti trasu, a da se udovolji svakoj strani. Ja mogu da potpisem da bi linija preko autoputa bila daleko vise koriscenija, pogotovo ako bi se nalazila u blizini Smederevskog puta. Nisam im ja kriv sto oni ne poznaju granice naselja, kada treba nekom kolegi obezbediti prevoz, onda tu nema problema, neka je i put od kaldrme, samo da kolega moze da dodje do posla za 5 minuta.
 
Sta kaze o linijama gradonacelnik

Krajem jeseni prošle godine izbrojali smo putnike na pojedinim linijama, do 1. juna imaćemo novu studiju o optimizaciji javnog prevoza. Beograd raste, menja se, decenijama se niko nije bavio time nego i dalje iste linije voze od mesta A do mesta B, isti broj autobusa. Završili smo javnu nabavku, treba u narednih nedelju-dve da se potpiše ugovor o brojanju saobraćaja, da vidimo gde su opterećenja, gde nedostaje neki bg-voz ili neka druga sredstva javnog prevoza. To sve stavljamo u SMART, saobraćajni master plan Beograda. Do oktobra ili novembra očekujemo da se optimizacija javnog prevoza, zajedno sa brojanjem saobraćaja, nađe u SMART-u

http://www.novimagazin.rs/vesti/intervj ... nvestitora
 
Vrh