Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Evo informacije koja vas neće baš obradovati. Od jednog vozača GSP - a , objavljeno na FB.

Iz prve ruke tri linije jedna Zemunska i dve sa Karaburme... Od MZ Reva 108L do Borce... Od Borce do Malog Zbega neki lokal... i od Zbega do Bezaniske Kose okretnica 65 i 711. Ali cim saznam detalje pustam INFO... Ali da znate !!! Ja vas vozim
 
Te price su mi najjace, imas vec ljudi koji se podelili ko ce da radi i kada... Meni to smesno, svako neku svoju pricu pise, videcemo kad dodje vreme za to.
 
ed36e5dcf3889a83f81d835859fb5ddd.jpg

Класика..
 
Linija 85, Banovo Brdo - Borča III, kreće 19. decembra

Linija 85, koja će od terminusa „Banovo brdo" preko Mosta na Adi i Pupinovog mosta saobraćati do terminusa „Borča III", kreće od petka, 19. decembra, u ranim jutarnjim časovima.

Linija će nositi naziv 85 (Banovo brdo - Borča III), a planirano je da na trasi od terminusa „Banovo brdo" (tramvajska okretnica) do terminusa „Borča III" radi 10 vozila sa intervalom od 14 minuta.

Trasa linije je: Banovo brdo - Požeška - Kirovljeva - Visoka - Paštrovićeva - Radnička - Most na Adi - Jurija Gagarina - Marka Hristića - Đorđa Stanojevića -Omladinskih brigada - Bulevar Mihaila Pupina - Aleksandra Dubčeka - 22. oktobra - Vrtlarska - Ugrinovačka - Banatska - Cara Dušana - Pupinov most - Severna tangenta - Zrenjaninski put - Bratstva i jedinstva - Bele Bartoka - Borča 3.

Analizirajući mogućnost poboljšanja prevoza građana nastanjenih na teritoriji opština Novi Beograd, Zemun i Palilula, Direkcija za javni prevoz je uvažavajući zahteve građana za uspostavljanje direktne veze ovih opština definisala neophodne uslove za produženje linije broj 85, koja bi od terminusa „Banovo brdo" preko Mosta na Adi i Pupinovog mosta saobraćala do terminusa „Borča III".

Povećanjem broja vozila na ovoj liniji, obezbediće se veći ponuđeni kapacitet i nivo usluge stanovnicima nastanjenim u gravitacionoj zoni saobraćajnica Zrenjaninski put - Batajnički put - Ugrinovačke ulice - Omladinskih brigada.

Istovremeno, ovo predstavlja najkraću vezu naselja uz levu obalu Dunava sa centralnim delovima opština Zemun i Novi Beograd, kao i sa budućom autobuskom i železničkom stanicom u Bloku 42.

1641632_10._trase_Banatska.JPG


izvor: studio B
 
Pa, on u Cara Dušana ide, pa ide, svakako, ali Ugrinovačka je na neki način kompromis za ceo gornji Zemun, jer je neka sredina između Cara Dušana (koja ima gooomilu linija koje non stop idu, i nikakav problem nije odbaciti se par stanica do saobraćajne) i Prvomajske, pa kad se autobus što duže zadržava u Ugrinovačkoj, u ovom slučaju sve do Banatske, on zadovoljava široke potrebe ljudi iz stambenog bloka zgrada duž Sremskih boraca, omogućava ljudima iz prvomajske da peške stignu do busa (ovako bi morali da presedaju, i to na mučan način, da kruže, idu u suprotnom smeru, prema Rade Končara, za razliku od ljudi iz Cara Dušana, koji se u istom smeru odbace do saobraćajne i čekaju 85), zatim zadovoljava potrebe Bačkog Ilovika i celog tog naselja, brzo mogu i ljudi sa vojnog puta da stignu, onda, omogućava manje kruženje ljudima koji presedaju sa Altine (još kada bi se uvelo da 81 staje na stanici Bačka, gde staje 612)...
Znači, ima dosta razloga zašto treba da ide Banatskom.
 
Hoću da kažem, nije mi problem presedanje, ali je mučno kruženje.
Evo, npr. hoću od pošte u Zemunu da idem u Borču, nije nikakva frka, odvešću se bilo kojim busem do saobraćajne, i tu čekati 85, sve mi je u tom smeru, ali npr. hoću od Bačke da idem u Borču, biće mi jako mučno da se vozim u kontrasmeru, do Filipa Višnjića, pa onda tu da čekam 85. A i gubi se vreme bez veze.
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zyb8ygPlbug[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=K12MBUxNu6s[/youtube]
 
Moram novu 85-icu da prokomentarisem jer mi prolazi skoro ispred zgrade, a tu blizu i okrece.
Ljudi moji, bus je pun kao oko, ceo dan. Od 90-ih nisam video u Borci na okretnici tako napakovan bus. Imam utisak da su svi u njemu "turisti" ali opet, cale mi kaze da je video da je relativno pun vec u 6 ujutru, tako da sam zbunjen, ne mogu uopste da ocenim koliko je ta linija stvarno opterecena. Samo znam da ja jos neko vreme ne ulazim u njega, iako mi je pred nosom.
 
Samo treba da budeš strpljiv i već krajem januara ćeš videti pravo stanje linije.
U jednom članku sam pročitao odgovor na pitanje o liniji , babe koja je išla sa dedom da se provoza sa 85: "Znate li vi koliko smo samo čekali da se završi most i da se pusti autobus preko njega? Često smo odlazili tamo dok su bili radovi i sa nestrpljenjem čekali da budu gotovi.". U pitanju je žiteljka Labudovog brda.
 
Znam Sole, video sam tvoje poruke i na busevi.com sajtu, stvarno postujem to sto se trudis da pratis situaciju i da dajes konstruktivna resenja. I ja sam isto to mislio, ali opet, zar u 6 ujutru vec idu ? :D
I nekako mi je glupo da cekamo mesec i po dana, mozda zvuci smesno ali trebali su da uvedu neku specijalnu, skracenu liniju za turiste, koja bi okrenula mnogo pre Borce, jer njih to ni ne interesuje da gledaju. Naprimer 85T :D
 
I 94 je bila puna turista kada su je pustili preko mosta na Adi :)


Отправлено с моего iPad используя Tapatalk
 
Tyrion":10lodjem je napisao(la):
Znam Sole, video sam tvoje poruke i na busevi.com sajtu, stvarno postujem to sto se trudis da pratis situaciju i da dajes konstruktivna resenja. I ja sam isto to mislio, ali opet, zar u 6 ujutru vec idu ? :D
I nekako mi je glupo da cekamo mesec i po dana, mozda zvuci smesno ali trebali su da uvedu neku specijalnu, skracenu liniju za turiste, koja bi okrenula mnogo pre Borce, jer njih to ni ne interesuje da gledaju. Naprimer 85T :D

Tako nešto nije izvodljivo , jer je najbliža okretnica baš u Borči. Ova kod Zbega (groblje) , mora da se sredi infrastuktura oko nje , kako bi dobila upotrebnu dozvolu , ali ni ona nije idealno rešenje , jer od Zemunske strane pa do Zbega nema nijedna stanica , a popriličan broj kilometara da bi penzioneri prelazili peške.

kopmania":10lodjem je napisao(la):
I 94 je bila puna turista kada su je pustili preko mosta na Adi :)

Kada su 94 prebacili da ide preko mosta na ADI , petnaestak dana je bio haos (stajali su jedni preko drugih), dok danas mogu da nađem slobodno mesto za sedenje u bilo koje doba dana.


Prelazak preko Pupinovog mosta ostavljam za sledeću godinu , jer ovo sad nema nikakve svrhe. Em što bih se bespotrebno gurao, em što ne bih ništa ljudski mogao da vidim , i morao bih nekoliko krugova da pravim kako bih uspeo da lepo vidim sve.
 
94 је пун, готово током целог дана, па и викендом.

Када је реч о 85, данас сам из прве руке добио потврду да пензионерима без моторног возила и даље служи као туристичка атракција бр. 1, по принципу: "Од иностранства сам видела Земун, а обећато ми је и Панчево".
 
Пантограф":3k6wzaao je napisao(la):
94 је пун, готово током целог дана, па и викендом.

Ja nemam takvo iskustvo , a često je koristim.
 
Moguće korekcije trase 85 da bi stanica bila bliža onima koji presedaju

Naši reporteri uverili su se da građani koji žele da presedaju ka centru Zemuna, Zemun polju i Batajnici na autobuse sa linija 17, 73, 84, 704, 705, 706, 706E i 707 moraju da pešače i do 250 metara od stanica linije 85 u Banatskoj do tačke presedanja. Ovaj problem rešio bi se kada bi autobusi na liniji 85 nastavili da voze ulicom Cara Dušana, a zatim do Ugrinovačke ulice dolazili preko Filipa Višnjića i Banatske.

Direktor Direkcija za javni prevoz Uglješa Mitrović kazao nam je da je ova trasa probna i da biti razmatrane mogućnosti izmene, ali je istakao da se linija do sada pokazala veoma dobro.

izvor: blic.rs
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ou0jCDMB_Fg[/youtube]

Izvolite sedite, ima mesta. Imate li kartu? Ovako su putnici u šali dočekali gradskom menadžera Gorana Vesića, gradske i opštinske funkcionere koji su se zajedno sa novinarima provozali autobusom na liniji 85, od Zemuna do Borče.
Gradski menadžer je, međutim, odmah po ulasku, validirao svoju kartu, a to su učninili i njegovi saradnici.
Do Zrenjaninskog puta čeka nas putovanje od svega 10 minuta. Nova veza pravi je spas za mnoge Borčance, Zemunce, Novobeograđane, ali i Čukaričane koji sada do Borče ne moaju preko centra grada.

- Nekad sam od Zemuna do Borče mogao da pročitam cele novine, a sad mogu da pročitam tek dve stranice - pričao je smejući se jedan od putnika.

Goran Vesić istakao je da je nova linija plod dobre saradnje opština sa gradskim institucijama.

- Želeli smo zajedno sa građanima da prođemo ovom linijom da bismo pokazali koliko je ona korisna i da bismo promovisali opštine koje su pokrenule inicijativu za uvođenje ove linije, Zemun i Čukarica. Oni su na osnovu zahteva građana koji su dolazili, što u SNS, što u opštine, pokrenuli incijativu, a naš sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović je odmah reagovao - rekao je Vesić.

Predsednik opštine Zemun Dejan Matić kazao je da novi most donosi mnoge pogodnosti, a jedan od njih je i uvođenje gradskog prevoza imeđu Borče, Zemuna, Novog Beograda i Čukarice.

- Hoćemo da pokažemo građanima da svakako vodimo računa o njihovim potrebama i zahtevima – kazao je Matić.

Sa građanima je razgovarao i predsenik opštine Čukarica, Srđan Kolarić.

- Ovo je još jedan odličan primer dobre komunikacije i saradnje građana Čukarice, lokalne uprave opštine Čukarica i Grada. Možete da zamislite samo koliko je trebalo vremena do sada građanima Čukarice da dođu do Borče. To su bili sati i sati - kazao je Kolarić.

Gradski sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović nagovestio je mogućnost da se preko mosta uvede još neka linija i to onda kada se bude menjala celokupna mreža linija javnog prevoza u gradu.

- Ovih dana očekujemo da se objavi jedna javna nabavka optimizacije sistema javnog gradskog prevoza i potrebnih kapaciteta. Namera nam je da sagledamo celokupne potrebe svih građana i u skladu sa njihovim zahtevima uspostvaimo novu, efikasniju i pristupačniju mrežu linija - kazao je Rafilović dodajući da će tada biti uzeta u obzir i nova veza Zemun - Borča.

553761_goran-vesic-pupinov-most-foto-milos-peric_f.jpg


553785__f.jpg


izvor: blic.rs
 
...- Ovih dana očekujemo da se objavi jedna javna nabavka ....kazao je
Rafilović dodajući da će tada biti uzeta u obzir i nova veza Zemun - Borča....

kakva sramota, most se gradi dve godiine i znalo se da ce tu prolaziti naj manje jedna linija
imali su dve godine za priprem za tu liniju ,
da bi na kraju kao pali su sa kruške
i ,,okratili,, i onako mali broj autobusa sa drugih linija
- iznenjadjeni (a možda su i uvredjeni) te ce tak sada da uzmu u obzir i započnu proces pribaljanja vozila

Šta reci kad nema u glavi - nogu u dupe :rant:
 
Boco, prazna puska ne puca, a prazan budzet ne placa autobuse.
Bojim se da ce situacija biti sve gora, jer poverioci vide da imamo problem sa vracanjem podignutih kredita. To ce onemoguciti, ili makar drasticno poskupeti eventualna nova zaduzivanja.
Aktuelna vlast se zanosi da ce krenuti prodaja gradskog zemljista, ali situacija u evropi, posebno u svetlu krize uzrokovane medjusobnim uvodjenjem sankcija od strane EU i RUS, samo dodatno pogorsava atmosferu kod potencijalnih ulagaca.
Jedini 'realan' izvor je stampanje efektive koji za posledicu ima rast kursa konvertibilnih valuta ili prodaja preostalih par uspesnih preduzeca.
I jedno i drugo je potez ocajnika koji casom od jogurta pokusava da ispumpa vodu iz prekookeanskog broda koji tone....
 
Neki ljudi su tražili da se uvede linija Kotež - Zemun , ali evo šta kaže jedno zanimljivo istraživanje:

10714076_10204417680216284_7971928046095970671_o.jpg
 
Merio sam udaljenost iz Borce do istih ovih mesta, nazalost nisam zapisao udaljenosti ali je i iz Borce bilo blize preko Pancevackog za sve ovo iz tabele kao za Kotez, osim za Gardos, a i kod njega je bila neka mala razlika.
Naravno, tu nije uzeta u obzir guzva, zastoji i slicno, to je nemoguce tacno ukalkulisati.
Evo nadjoh samo za Adu sto sam zapisao:
kombinacija 95-23 do Ade 15,6 km
85 do Ade 23,5 km
znaci 8 km vise, ali posto ide brze i ne gura se kroz grad, taman dodje na isto
 
Zašto preko "Pupina" samo 50km/h?

Beograd -- Proteklih dana u javnosti se pokrenulo pitanje zašto je brzina kretanja vozila na Pupinovom mostu ograničena na 50 kilometara na sat.

Kada je reč o brzini kratanja vozila na toj saobraćajnici, CIP je kao projektant u potpunosti ispoštovao projektnu geometriju zadatu Planom detaljne regulacije i Projektnim zadatkom, kaže generalni direktor Saobraćajnog instituta CIP-a Milutin Ignjatović.

"Ovim dokumentima, na banatskoj strani je predviđena širina srednjeg razdelnog pojasa od dva metra sa stubom javne rasvete, što ograničava brzinu na 50 km/h. Za veću brzinu od 50 km/h potrebna je i veća širina razdelne trake sa elastičnom ogradom, što je projektant i ukazivao investitoru na početku izrade dokumentacije", kaže Ignjatović.

Prema rečima Ignjatovića, na zemunskoj strani je brzina ograničena na 50km/h zbog čestih raskrsnica u nivou, a brzina na mostu nije ograničena na 50 km/h zbog samog mosta već je prilagođena brzini predviđenoj za celu saobraćajnicu.

"Ovde treba napomenuti da je reč o gradskoj saobraćajnici dužine svega 20 km na kojoj su predviđene raskrsnice u nivou i u zoni gde se planira razvoj različitih sadržaja, tako da brzina od 50 km/h odgovara nameni te saobraćajnice i budućem okruženju", dodao je Ignjatović.

Pupinov most će omogućiti razvoj novih naselja i investicija, kaže Milutin Ignjatović.

On je rekao i da ke taj most jedan je od najvećih građevinskih poduhvata u poslednjih nekoliko decenija u Srbiji.

CIP je uradio idejni i glavni projekat za saobraćajnicu Severna tangenta sa novim mostom preko Dunava između obala Zemuna i Borče, koji je poneo ime našeg slavnog naučnika Mihajla Pupina.

"Ta "moćna" saobraćajnica sa po tri trake za svaki smer vožnje, kao i biciklističkim i pešačkim stazama sa obe strane, povezuje Novi Beograd i Zemun sa naseljima na levoj obali Dunava, čime su stvoreni uslovi za intenzivniji razvoj novih naselja i investiciona ulaganja", ističe Ignjatović.

"Takođe, most Zemun - Borča oslobađa gradsko jezgro Beograda od teretnog saobraćaja. Ova saobraćajnica povezuje Koridore 10 i 11 odnosno veza je sa budućim autoputnim pravcem Pančevo - Vršac - Temišvar i ostalom saobraćajnom infrastrukturom banatskog okruga", rekao je Ignjatović Tanjugu.

Zbog svega toga će, kako je naveo, Severna tangenta i most preko Dunava imati veliki privredni i ekološki značaj.

"Ovaj most i deo gradske saobraćajnice su, na opšte zadovoljstvo, pustili u saobraćaj premijeri Kine i Srbije, a sve pohvale su dobili CIP i CRBC (Čajna roud and bridž korporejšn) sa podizvođačima radova", istakao je Ignjatović.

Premijeri Srbije i Kine Aleksandar Vučić i Li Kećijang, kao i gradonačelnik Beograda Siniša Mali, svečano su 18. decembra otvorili Pupinov most zajedno sa pristupnim saobraćajnicama dugim 10 km.

Radovi na mostu Zemun-Borča počeli su krajem oktobra 2011. godine. Novi most je dugačak 1.507 metara, širok 29,1 metara i visok 22,8 metara. Glavni raspon mosta je dug 362 metra.

Beograd je nakon 79 godina, kada je otvoren Pančevački most, dobio drugi most na Dunavu.

Za saobraćaj su otvorene pristupne saobraćajnice od tzv "Lakat krivine" u Zemunu do Zrenjaninskog puta, zajedno sa Zrenjaninskom petljom.

Pristupne saobraćajnice će ukupno biti duge 21,6 kilometara i deo od Zrenjaninskog puta do Pančevačkog puta biće završen u septembru 2015. Taj most će biti veza sa putnim Koridorima 10 i 11.

Ukupna vrednost mosta sa pristupnim saobraćajnicama je oko 260 miliona dolara, a od tog iznosa 85 odsto kreditira kineska Eksim banka, dok preostalih 15 odsto obezbeđuju država Srbija i Grad Beograd.

izvor: tanjug
 
Vrh