Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

marrecar":3taczdt1 je napisao(la):
Nisam im ja kriv sto oni ne poznaju granice naselja

Tačno , ali tvoja je "dužnost" , ukoliko želiš da nešto postigneš , da čak i granice naselja sa sve mapom dostaviš , pored pitanja , pogotovu za prigradska naselja.
 
Ma i da im je poslao sve mapu lokaciju stajlista snimak trase sirnu ulice sve zivo odgovor bi bio isti
 
solecar":258nkjfg je napisao(la):
marrecar":258nkjfg je napisao(la):
Nisam im ja kriv sto oni ne poznaju granice naselja

Tačno , ali tvoja je "dužnost" , ukoliko želiš da nešto postigneš , da čak i granice naselja sa sve mapom dostaviš , pored pitanja , pogotovu za prigradska naselja.
To nije bio zvanican predlog niti sam poslao direktno Direkciji. Uradio sam to preko Beoinfo sluzbe, jer znam da oni moraju da proslede pitanje, a da sam direktno poslao Direkciji, odgovor ne bih ni dobio, kao sto na jos neke odgovore cekam nedeljama. Nisam mogao ni da prilozim bilo kakvu mapu. Iz njihovog odgovora se jasno vidi da su pogledali gde je naselje, kakvu liniju ima i to je to. Napravili su kontraargument, gde su jasno rekli da veci deo naselja ide na te dve stanice, sto znaci da je i sama linija 306 lose pozicionirana. Duz Kruznog puta bi trebalo uraditi najmanje 2 para stajalista, i jedno kod Bubanj potoka i odatle autoputem bi mogla da koristi postojeca stajalista. Tako da bi bila minimalna ulaganja u infrastrukturu, a naselje, pa i ostala grocanska naselja, bi dobila brzu vezu sa gradom.
Uostalom, njihova je duznost i funkcija da razmotre predlog, pa utoliko i da pronadju neko drugacije resenje koje ima istu sustinu kao i sam predlog. Ne mogu da ocekuju da obican gradjanin prostudira svaku sitnicu.
 
Беобус опет спашава ствар, ПО4255 на 303..
440d7d0e4c1fbf46c89257af15054097.jpg
 
Jel može zglob kod vas da prođe?
Potez 400 smo upoznali, pa da promenimo malo :D
 
Bio sam tu kada su ga prebacili, tad je i puk'o jastuk na 306, pa dok smo se vracali vozac je lepio papire na bus. Lepo izgleda na Smederevcu. :D
 
Odlično :D Raba još nije išla na 300, pa i ona malo da vidi smederevac :D
 
Raba i deo trase 408ce, koga zanima da vidi kako izgleda to putovanje :D Ubrzan je video, ima skoro 50 minuta, a sniman je od isključenja za Zuce do Ralje :)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rG4PHFRolf8[/youtube]
 
Gledateljka sa Novog Beograda kaže da na autobuskom stajalištu linija 611 i 711 („linije za DIS") preko puta Zmajeve pumpe nema nadstrešnice; stajalište je veoma prljavo, zapušteno i blatnjavo.

Za održavanje svih elemenata i objekata na državnom putu IA reda oznake A3 (autoputa Beograd - Šid) zadužen je upravljač puta JP „Putevi Srbije", u konkretnom slučaju i za čistoću i izgled zaštitnog pojasa puta. Postojeća stajališta na autoputu su nasleđena, a uspostavljanje novih ili uređenje postojećih nije moguće bez saglasnosti upravljača koji smatra da na autoputu uopšte ne treba da postoje stajališta javnog prevoza. U tom smislu će se Direkcija za javni prevoz obratiti upravljaču da se navedeno stajalište izmesti u neku od paralelnih sporednih saobraćajnica u zoni benzinske pumpe, - kaže se u odgovoru Direkcije za javni prevoz.

izvor: studio B
 
U najavi promene na linijama 704 i 707 , ali ne znam kakve tačno. Jedino što znam je da nameravaju da novi TC kod Metroa na Batajničkom drumu približe većem broju ljudi.
 
Opet?
Pa 707 menjaju svake druge nedelje, vise ni vozaci ne znaju trasu...
 
Da li se zna šta će biti sa linijama 704 i 707 po otvaranju TC Zemun park? Da podsetim , bilo je nedavno priča da će se putem ovih linija tržni centar približiti većem broju korisnika.
 
Fino samo sto je ovaj dodatak latinicni kad je ostalo cirilica
 
Budi bog s nama, covek da se prekrsti i rukama i nogama. Ne znam kakav je bio zimski red voznje, ali brate mili sto je mnogo, mnogo je za ovaj letnji.
 
Ево зимског
linija.303-1_zpsdp0h0tin.png

linija.303-2_zpsdw2afitp.png

И реците да ово није иживљавање. Осим што ми је само смањење превоза нелогично, још више ми је нелогично да се смањују поласци на јадним линијама као што је 303. :blah:
 
Ovi redovi voznje koji su menjani od zimskog pa i ovi letnji nikako nisu nastali analizom podataka koji su dobijeni brojanjem putnika. Sve je uradjeno odokativno, smanjili tu i tamo, u sustini napravili redukciju jer, eto, ne znaju sta ce da rade sa svim ispravnim autobusima.
 
Мислим да је највећи безобразлук што су укинули полазак из Београда за Заклопачу у 23:00. Много људи ради поподневну смену до 22:00, или се враћа са дуголинијских путовања итд. Чак и бахати монополиста Ласта на већини линија са по бар 10 пари полазака, последњи полазак има у 23:00.
 
Ne znam zaista sta su ucinili sa tim poslednjim polascima, potpuno su nelogicni. Cak su i sa 307 skinuli poslednji u 23:20, koji je obavljala 306ica. Jedino 302,5 i 6 imaju polaske posle 23, sto uopste nije logicno. Bolje je da svaka linija sa Ustanicke ima barem jos jedan polazak do ponoci, pa iz naselja da ide pravo u garazu, nego ovako. A iz naselja su poslednji polasci u ponoc. Opet kazem, nelogicno, ljudi se vracaju sa posla ili iz kratkog izlaska, sta god, potrebniji je prevoz do kuce.
 
Људи су већ навикли, колоне пешака иде из Заклопаче до Стрњика на 302.
 
Људи моји које кршине возе на линији за Сурчин. Био сам код мајстора у Виноградарској и посматрао. Па оно није ни за превоз стоке!
 
Vrh