Тако је,7277 је баш доста времена био на 591,међутим у последње време га шетају мало на 560 мало на 581.7277 je Avalin bus, upada svuda.
Тако је,7277 је баш доста времена био на 591,међутим у последње време га шетају мало на 560 мало на 581.7277 je Avalin bus, upada svuda.
Apsolutno neverovatno da jedan prevoznik ne moze da odrzava liniju sa 2 vozila, evo upravo sam poslao treci mejl na bgprevoz.rs da proteraju ove smecare sa linijeI danas samo jedan 313, polasci na 80 minuta
Ja sam predlagao za liniju 300 da ide od Miljakovca do Vince.S time da neke polaske ima da svraca u Ikeuu,a neke da nema.Ako me razumeteПоента линије 300 је да буде брза алетернатива линији 50 а не да буде неефикасна и спора као и она.
Da ali mislim da je to bolje uraditi sa 306.Ja sam predlagao za liniju 300 da ide od Miljakovca do Vince.S time da neke polaske ima da svraca u Ikeuu,a neke da nema.Ako me razumete
Koja je vaša predložena trasa ako može opet da se pošalje? Ne mogu da nađem onaj stari predlog koji je bio još pre 5 godina, ali se nešto sećam da je trebala ići kroz Patrijarha Dimitrija i odatle do Miljakovca 1.Булевар ЈНА, односно стари Авалски пут је по оптерећењу и пропусности у рангу Смедеревског пута. Свака нова линија том трасом по ефикасности обесмишљава саму себе. Ко са потеза 300 иде ка Бањици, преседа на потез 400 код 1000 ружа. Свакако ће и поред тог преседања брже доћи до Бањице него да иде на Устаничку па на 50 и самим тим 50 ће се растеретити. Не може линија 300 да растерети линију 50 ако постане линија 50 по карактеристикама трасе и времену полуобрта.
Често путујем Аваласким путем, гужве понекад има на улазу у град, али то не може да се пореди са чепом у шпицу кроз М.М. Луг. Дакле, у нису у истом рангу пропусности и оптерећености Авалски и Смедеревски пут.Булевар ЈНА, односно стари Авалски пут је по оптерећењу и пропусности у рангу Смедеревског пута. Свака нова линија том трасом по ефикасности обесмишљава саму себе. Ко са потеза 300 иде ка Бањици, преседа на потез 400 код 1000 ружа. Свакако ће и поред тог преседања брже доћи до Бањице него да иде на Устаничку па на 50 и самим тим 50 ће се растеретити. Не може линија 300 да растерети линију 50 ако постане линија 50 по карактеристикама трасе и времену полуобрта.
Nisu lose trase.@Djole Pevcanin @Nikola03 @Šumadinac @Vinča307 @stf
Ovako je opština predlagala liniju 300
A evo šta sam ja nedavno predlagao
Rasterećenje linija 17 i 31, kao i linije 50.
Sad dal bi linije bile minibus ili solo?
Liniju 320 bi stavio da se odmah kod petlje Sava centar spusti i na novu BAS stanicu.Da poveze i ovu BAS na NBGDu i ovu sto ce biti na Autokomandi.,jer ce linija da se isprazni kod Mostara i zvrljace prazna bezveze guzvi po Gazeli.
Bas sam pre par godina dobio odgovor od sekretarijata gde kažu da je problem sto linija većim delom trase prolazi kroz nenaseljena podrucjaШто би се и урадило ако би имала смисленију трасу од празног Кружног пута.
Ona moze biti rasterecena kad bude bila zglobna.To su trebali da urade budale,a ne opet soloКао што је рекао стф сама идеја линије 300 треба да буде таква да растерети 50ицу
Pa ne ocekuje se da bus ima inetrval na svakih 5 minuta.Glup im odgovor.Jeste pustos ,ali kako neko lupam iz Resnika i Avalskih naselja da dodju do Ikee i naselja koja su kod Smederevskog puta(Lestane,Vinca,Bolec...).A cak je i tu auto pijaca.Nemaju svi automobileBas sam pre par godina dobio odgovor od sekretarijata gde kažu da je problem sto linija većim delom trase prolazi kroz nenaseljena podrucja
Ne može da stane zglob na okretnicu u Ustaničkoj zbog preopterećenja okretnice. Jedino ako se izmesti većina 300ki. (Što očigledno nije u planu iako je vrlo potrebno i iz drugih razloga)Ona moze biti rasterecena kad bude bila zglobna.To su trebali da urade budale,a ne opet solo