Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

На Ластине локалне линије се не ослања нико због овога и зато су возила и кад се појаве празна
1000099800.jpg
 
Предлог трасе линије 300, пошто сам слаб са означавањем на мапим, исписаћу трасу:
Прва варијанта:

Миљаковац 1 трасом 50 до пијаце на Бањици - Паунова - Булевар ЈНА - Кружни пут - Смедеревски пут - Професора Васића - Винча

Друга варијанта:

Миљаковац 1 - Мишка Крањца - Ослобођења - Тунел Стражевица - Кружни пут - Булевар ЈНА - Булевар ослобођења - Саве Машковића - Вождовачки кружни пут - Браће Јерковић - Светозара Радојичића - Војислава Илића - Мокролушка - Аутопут - Кружни пут и даље до Винче.

Ово је једини начин да се растерети линија 50 јер мора да обухвата оба потеза. Сматрам да се не би користила ако би ишла само Кружним путем.
 
Поента линије 300 је да буде брза алетернатива линији 50 а не да буде неефикасна и спора као и она.
 
Поента је и да споји 2 потеза и растерети 50. Не би било путника кад би ишла искључиво Кружним путем осим Лештанаца и Винчанаца који не гравитирају ка Раковици. Да свакоднево свраћа до Икее таква траса би имала смисла.
 
Predlog 1 mnogo bolji, brži i efikasniji, a svraćanje do Ikee bi bilo samo još jedno nepotrebno kruženje i nikom živom se ne bi isplatilo da liniju uopšte koristi. Do Ikee je rešenje iskljucivo posebna linija, a to bi mogla da bude 306 koja bi imala određene polaske ka Ikei, kao što sad ima ka Bubanj Potoku.
 
Поента линије 300 је да буде брза алетернатива линији 50 а не да буде неефикасна и спора као и она.
Ja sam predlagao za liniju 300 da ide od Miljakovca do Vince.S time da neke polaske ima da svraca u Ikeuu,a neke da nema.Ako me razumete
 
Булевар ЈНА, односно стари Авалски пут је по оптерећењу и пропусности у рангу Смедеревског пута. Свака нова линија том трасом по ефикасности обесмишљава саму себе. Ко са потеза 300 иде ка Бањици, преседа на потез 400 код 1000 ружа. Свакако ће и поред тог преседања брже доћи до Бањице него да иде на Устаничку па на 50 и самим тим 50 ће се растеретити. Не може линија 300 да растерети линију 50 ако постане линија 50 по карактеристикама трасе и времену полуобрта.
 
Булевар ЈНА, односно стари Авалски пут је по оптерећењу и пропусности у рангу Смедеревског пута. Свака нова линија том трасом по ефикасности обесмишљава саму себе. Ко са потеза 300 иде ка Бањици, преседа на потез 400 код 1000 ружа. Свакако ће и поред тог преседања брже доћи до Бањице него да иде на Устаничку па на 50 и самим тим 50 ће се растеретити. Не може линија 300 да растерети линију 50 ако постане линија 50 по карактеристикама трасе и времену полуобрта.
Koja je vaša predložena trasa ako može opet da se pošalje? Ne mogu da nađem onaj stari predlog koji je bio još pre 5 godina, ali se nešto sećam da je trebala ići kroz Patrijarha Dimitrija i odatle do Miljakovca 1.
 
Булевар ЈНА, односно стари Авалски пут је по оптерећењу и пропусности у рангу Смедеревског пута. Свака нова линија том трасом по ефикасности обесмишљава саму себе. Ко са потеза 300 иде ка Бањици, преседа на потез 400 код 1000 ружа. Свакако ће и поред тог преседања брже доћи до Бањице него да иде на Устаничку па на 50 и самим тим 50 ће се растеретити. Не може линија 300 да растерети линију 50 ако постане линија 50 по карактеристикама трасе и времену полуобрта.
Често путујем Аваласким путем, гужве понекад има на улазу у град, али то не може да се пореди са чепом у шпицу кроз М.М. Луг. Дакле, у нису у истом рангу пропусности и оптерећености Авалски и Смедеревски пут.
 
@Djole Pevcanin @Nikola03 @Šumadinac @Vinča307 @stf

Ovako je opština predlagala liniju 300 👇

img_20220331_152147-jpg.132922


A evo šta sam ja nedavno predlagao

300-cerak-vinogradi-vinca-jpg.199098


Rasterećenje linija 17 i 31, kao i linije 50. 👇

320-novi-beograd-blok-20-kaludjerica-visnjiceva-jpg.199100


321-banjica-vma-kaludjerica-tri-tiganja-jpg.199101
Nisu lose trase.
Sad dal bi linije bile minibus ili solo?Liniju 320 bi stavio da se odmah kod petlje Sava centar spusti i na novu BAS stanicu.Da poveze i ovu BAS na NBGDu i ovu sto ce biti na Autokomandi.,jer ce linija da se isprazni kod Mostara i zvrljace prazna bezveze guzvi po Gazeli.

300 nije lose,s time da 534 ode na terminus Banovo brdo,gde sam ranije bio za predlog 534
 
Sad dal bi linije bile minibus ili solo?​
Klikneš na link koji sam postavio i tamo imaš detaljnije o samim linijama, o kapacitetima, stajalištima, taktu i broju vozila.
Liniju 320 bi stavio da se odmah kod petlje Sava centar spusti i na novu BAS stanicu.Da poveze i ovu BAS na NBGDu i ovu sto ce biti na Autokomandi.,jer ce linija da se isprazni kod Mostara i zvrljace prazna bezveze guzvi po Gazeli.​
Ne bi vozila prazna od Mostara, jer ovo je predlog za NBG trasu od strane samih korisnika poteza 300. Obzirom da je linija rađena pre nego što je bilo reči o konačnom preseljenju BAS - a na NBG, mogla bi da se promeni trasa, tako da pravo do prve petlje kod Arene, pa Antifašističke borbe, i onda desno u Jurija Gagarina i pravo do bloka 70. Obzirom da linija ne ide u centar, ne bi se remetila funkcionalnost linije 68, a sam blok bi dobio dodatnu liniju i alternativu za druge delove grada.​
 
Као што је рекао стф сама идеја линије 300 треба да буде таква да растерети 50ицу
 
Што би се и урадило ако би имала смисленију трасу од празног Кружног пута.
 
Ма нико из Секретаријата не слуша потребе људи јер да је тако доста тога би било уведено и на корист путника.
 
То је већ проблем што град нема изграђен СМТ нити ће га још дуго имати јер нам је потребна веза тим правцем за право растерећење јавног превоза на ободима града. Кружни пут није целом трасом настањен, али све ближе алтернативе су преблизу граду и упадају у превелик број чепова. Док се СМТ не изгради све опције имају јаке мане.
 
Bas sam pre par godina dobio odgovor od sekretarijata gde kažu da je problem sto linija većim delom trase prolazi kroz nenaseljena podrucja
Pa ne ocekuje se da bus ima inetrval na svakih 5 minuta.Glup im odgovor.Jeste pustos ,ali kako neko lupam iz Resnika i Avalskih naselja da dodju do Ikee i naselja koja su kod Smederevskog puta(Lestane,Vinca,Bolec...).A cak je i tu auto pijaca.Nemaju svi automobile
 
Vrh