David352
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 15.01.2022.
- Poruke
- 755
- Pohvaljen
- 1.418
Најбоља варијанта - 410Do Avalskog puta je mnogo bolje da ide 306 jer je bliže, nego da ide 303.
Најбоља варијанта - 410Do Avalskog puta je mnogo bolje da ide 306 jer je bliže, nego da ide 303.
Opštinska i gradska vlast su nemoćne, ali zato republička vlast ima mandat da rešava ovu vrstu problema. Znači imamo lošu zakonsku osnovu. Možemo da nacrtamo odličan urbanistički i prostorni plan u stilu kako sam napisao (gde industrija, obrazovanje, poljoprivreda turizam itd.), ali zakoni o zemljištu nam prave problem.Па код Булевара је исти проблем као код привредне зоне Врчина - стотине уситњених парцела без решених имовинских односа, код саобраћајнице према ЕКСПО немају тај проблем. Ти једноставно не разумеш колико је тај проблем озбиљан и крупан и колико кочи у развоју шумадијски део Србије у глобалу у односу на Војводину. Твој став решења свих проблема је: "држава дуради нешто", а елементарно познавање материје ти је равно предшколском васпитању.
Подсетићу форумаше да је имовинска ситуација једне једине парцеле кочила 3 године проширење СМТ-а у зони Трошарине. ...
Појачаће кад Стрела буде 100% власник Ласте,овако нема шансе не могу да покрију и ово што сад држе,па кад Авала шаље свакодневно 9098 за Лазаревац онда знамо докле је дошла ситуација,могу тек да замислим како је на Ластином потезу 300 тренутно.Valjalo bi i pojačati 351, verujem da bi se mnogo više koristila od strane Gročana da im odgovara vreme u koje ide, ipak im je to maltene najbrža veza sa gradom.
Мени није проблем,боље ишта него ништа,али ти као путник не знаш дал ће возило доћи,треба да гледаш у пасуљ дал ће доћи,нема уграђену опрему у возилу и такође крши старосну границу.Tu je 9095 od jutros na 581, a upada svaki dan maltene
Posto predsednik opstine nudi razgovor sa građanima, evo idealne prilike da dođe neko od ljudi sa tog poteza i da konkretne predloge predsedniku opstine.Да се ми вратимо на тему, будући да општина званичан захтев треба што пре да пошаље. Имајући у виду садашњи распоред мреже и полазака, мишљења сам да на нови БАС треба пребацити 351 и 461, односно две најфреквентније линије.
Тиме се не само покривају сва насеља, као и административни центар општине са БАС-ом, него се и ослобађа терминус Шумице за појачање осталих линија потеза 300, јер је један од главних "изговора" за одбијање појачања - попуњеност капацитета терминуса.
Општина може тражити овај захтев међутим при ставу сам да се мора тражити потпуна реорганизација потезаДа се ми вратимо на тему, будући да општина званичан захтев треба што пре да пошаље. Имајући у виду садашњи распоред мреже и полазака, мишљења сам да на нови БАС треба пребацити 351 и 461, односно две најфреквентније линије.
Тиме се не само покривају сва насеља, као и административни центар општине са БАС-ом, него се и ослобађа терминус Шумице за појачање осталих линија потеза 300, јер је један од главних "изговора" за одбијање појачања - попуњеност капацитета терминуса.
305 su uništili poslednjih godina... Od takta na 11 min u špicu do evo 20 min (doduše letnji red vožnje), a gužva je.Ne znam, meni je suludo da pudarci kamendol drazanj umcari sopot imaju ekspres linije blize centru grada nego mnogostruko naseljenija i bliza gradu naselja kao sto su bolec vinca lestane.
Udjes u 351 u draznju i za pola sata si na novoj bas stanici?
Udjes u 305 i za 40 minuta (milion stanica, rasku**an smederevski put) dodjes tek na ustanicku, apsolutno najnebitniji hub. Nisam u zivotu cuo nekog da kaze idem na ustanicku da zavrsim nesto...
Na fakultetu sam imao kolegu iz sopota koji je duplo brze stizao od mene, zivi 3 puta dalje od mene.
Gde su ekspres linije za ova 'tako blizu a tako daleko' naselja, gde je izlaz na kruzni put ka miljakovcu, gde je izlaz na moto put?!
Mislim da ova slepljena naselja ka zvezdari mora da traze cepanje od grocke i pripajanje gradskoj opstini zvezdara, logicno je i geografski i sa strane zdravog razuma, mnogo zatucana opstina, koja je veliko uporiste vladajuce stranke od kojih apsolutno nista ne dobija a i dalje ih glasa u jakom %.
Не видим уопште проблем у томе да насеља попут наведених имају бржу везу са граду, шта више колко год будем био упућен у тему јавног превоза гураћу ту идеју, разлог? Па види, ако си икад залазио у те крајеве ниси имао шта посебно да запазиш, једноставно смо принуђени да за неке више циљеве путујемо за град, и баш по том питању додатно треба да нам се живот згади, баш због тог лошег превоза који имамо се масовно људи посебно млади исељавају из тих села и живе као подстанари у граду јер су принуђени на то и једва се крпе за кирију. Притом тамо где имаш развијен јавни превоз лако можеш да привучеш нове придошлице, а у самим насељима јужно од Гроцке би се могло сасвим солидно живети са развијенијом инфраструктуром, треба од негде почети.Ne znam, meni je suludo da pudarci kamendol drazanj umcari sopot imaju ekspres linije blize centru grada nego mnogostruko naseljenija i bliza gradu naselja kao sto su bolec vinca lestane.
Udjes u 351 u draznju i za pola sata si na novoj bas stanici?
Evo stanja na potezu 300 pre i nakon dolaska privatnika:305 su uništili poslednjih godina... Od takta na 11 min u špicu do evo 20 min (doduše letnji red vožnje), a gužva je.
I onda ti dođe grejalica u kojoj je užasno.
Evo sada se spominje 5 vozila Sage a to znači zimski na 17 min.
Što je mnogo.
Uveče ako ne dođe jedan, čekaš sat vremena.
Bilo je priče da se linija produži do Cvetka i ja to podržavam.
A nekada je išla do Kraljice Marije...
Koji je to reset danas i vraćanje u kameno doba.
Samo da se tramvaji ne bi obeskoristili, jer bi svi onda koristili npr nju.
Ali da ne mogu da odrade expres i da stave Bajdina--->Zvezdara Pojaca--->Vukov Spomenik(Kraljice Marije).
Da se i ljudima odavde malo olakša a ne sve presedački na Ustaničkoj.
Neku drugu #300 bi trebalo produžiti do Šumica ako izmeste 351 na novu autobusku
Ima mesta za poboljšanje ali je lakše blejati učauren u melanholiji.
Овде говоримо о јединственој прилици јер ће се десити реорганизација градских терминуса међуградских и ластиних приградских линија. ГСП-ове приградске линије имају други статус, оне никада нису ни завршавале на БАС-у, нити ће.Ne znam, meni je suludo da pudarci kamendol drazanj umcari sopot imaju ekspres linije blize centru grada nego mnogostruko naseljenija i bliza gradu naselja kao sto su bolec vinca lestane.
Da se neko setio da predlozi minibus E liniju od Tri tiganja do grada, verujem da bi mogla da prođe i da bi imala dobru popunjenost.Овде говоримо о јединственој прилици јер ће се десити реорганизација градских терминуса међуградских и ластиних приградских линија. ГСП-ове приградске линије имају други статус, оне никада нису ни завршавале на БАС-у, нити ће.
Да треба нека експрес линија на северу, треба, али то нема никакве везе са конкретном ситуацијом која се дешава. Потребна је нека контра линија, Смедеревцем, од Три Тигања па онда Кружним путем и преко АП до рецимо блока 20. Али то тек кад се заврше радови на Смедеревцу, пре тога нема смисла.
Ja lično podržavam da se i 351 i 461 produže do BAS-a, ali naravno, i gradske linije poteza 300 treba produžiti. Nije to više samo princip "svi drugi imaju, a mi ne" već je činjenica da je produženje neophodno i zbog rasterećenja 17 i 31. Ako se sa poteza 300 nešto i bude produžavalo, po meni će to biti 307. Mada sam pominjao, ali opet kažem da bi razlog zašto je baš nju Strela preuzela mogao biti u produženju.Ne znam, meni je suludo da pudarci kamendol drazanj umcari sopot imaju ekspres linije blize centru grada nego mnogostruko naseljenija i bliza gradu naselja kao sto su bolec vinca lestane.
Da se neko setio da predlozi minibus E liniju od Tri tiganja do grada, verujem da bi mogla da prođe i da bi imala dobru popunjenost.
307 jeste najrealnija opcija, mada je ja ne bi produžavao, već preusmerio na Kružni put pa na AP pa do Katanićeve ili bloka 20. Ništa što treba da saobraća Bulevarom od Kaluđerice do Cvetka ne može biti efikasno i smisleno.Mislim da E linija pre produžavanja/uvođenja neke druge ne bi bila dobro rešenje. Popunjenost bi bila ogromna, daleko od onoga što kombi može da prihvati, a linija ne bi imala svoju ekspres namenu. Takva linija je u redu, ali samo kao dodatak nekoj koja bi bila glavna veza sa gradom.
Ja lično podržavam da se i 351 i 461 produže do BAS-a, ali naravno, i gradske linije poteza 300 treba produžiti. Nije to više samo princip "svi drugi imaju, a mi ne" već je činjenica da je produženje neophodno i zbog rasterećenja 17 i 31. Ako se sa poteza 300 nešto i bude produžavalo, po meni će to biti 307. Mada sam pominjao, ali opet kažem da bi razlog zašto je baš nju Strela preuzela mogao biti u produženju.
Apsolutno, imamo totalno neiskoricen autoput i jedna takva linija bi značila celom potezu koji bi kod Zdravstene stanice mogao tu da preseda i ubrza putovanje do grada. Nemamo izlaz na autoput ako izuzmemo 351, nemamo vezu sa Ikeom, ni sa avalskim putem, a povezanost sa Mirijevom smo dobili u vidu minibus linije koja ide na 40 minuta od 6-20.307 jeste najrealnija opcija, mada je ja ne bi produžavao, već preusmerio na Kružni put pa na AP pa do Katanićeve ili bloka 20. Ništa što treba da saobraća Bulevarom od Kaluđerice do Cvetka ne može biti efikasno i smisleno.
U okolini imamo terminuse Zvezdara /pijaca/, Konjarnik, Šumice i staru okretnicu 20 u Pljevaljskoj, mada sumnjam da bi nekome palo na pamet da nju upotrebi. Šumice lako mogu da prime još neku liniju niže frekvencije, Konjarnik isto, kod Cvetka ne znam koliko može (309 je najfrekventnija linija poteza 300 sa intervalom od 7 minuta) a i čini se da se nadležnima ne sviđa preklapanje linija sa tramvajima (iako im se ne sviđaju ni tramvaji). Moja ideja bila je ovakva:Кад 309 није терминус Устаничка,вала може и некој линији потеза 300 продужити трасе.Оно што бих оставио на Устаничкој су 302 и 303,као и ако се једног дана уведе 301.Ово остало би и могло да се сели са Устаничке.