По мом мишљењу 461 само,мора остати мало нека јача линија на Шумицама мислим на 351.Време је да и Гроцка искористи моменат и тражи преусмерење неких линија на нови БАС
Треба 5 јаких линија 351-355,ово остало типа 350,352А 354А,354Б,355А,355Б,355Л,356,361Б,361Л,362,363,363Л,366,366А треба поукидати и пребацити поласка на 351-355 са новим трасама да иједно место не буде запостављено.3 линије на Шумице,а 2 на нови БАС или обрнуто, свеједно.Ne može bre Vrčin sve da dobije, prošlo je simino vreme aloee
352, 354 i 461, uz pojačanje 352 i 354 sa intervalom od 60 minuta. Ako ne može da vozi Lasta jer nema buseve, nek daju te linije Kosmaju, pošto privatnici preuzimaju njihove linije.
И какве то везе има са мојим закључком? Неће ни 581 правити застој на Сајму...
Naravno ne potrebno je da 581 staje kod Padine.Treba da staju kod Ade i kod Sajma.
Таман да путујем 60 на сат од Умчара до АутокомандеNe može bre Vrčin sve da dobije, prošlo je simino vreme aloee
352, 354 i 461, uz pojačanje 352 i 354 sa intervalom od 60 minuta. Ako ne može da vozi Lasta jer nema buseve, nek daju te linije Kosmaju, pošto privatnici preuzimaju njihove linije.
Od Lazarevca mozes 581 do Vidikovca (Stanica Knezevac) pa na 59 do navedenih naselja.
Ja bih ostavio da staje na Čukaričkoj padini, a uveo da staje na Sajmu pod obavezno. Ranije sam predlagao i pisao SJP da se stajalište na Mostu na Adi, donji nivo, koristi za linije koje ga već koriste, plus 55, 91, 92, 551, 581 i 860, kako bi dobile vezu sa 94, čime bi se dobila dodatna veza sa NBG, plus potpuno nova veza sa Dedinjem, Banjicom, Kanarevim brdom i Miljakovcem. Dobio sam odgovor da ne postoji potreba za time pošto linije već staju na Adi Ciganliji (stajalište pre skretanja u Radničku).
čini mi se da su Lazarevčani pre par godina tražili stanicu kod Sajma, međutim ćorak.По њима 581 ће правити гужву а не прави гужву 860 азбука која стаје на сваких 10 минута и конвоји зглобних линија.
Ниђе везе.
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Dugacka linija,zaglavi se u guzvama,negde zadrzava semafor do 2 min.Bus ide na svakih 15 min u spicu,van na 20-25 min.@Nikola03
Zašto uvoditi linije 103 i 112, a produžavati 105L kada sa svih drugih linija poteza 100 može da se preseda na 85?
105L je uvedena jer je 105 bila nepouzdana i retka, pa je stanovnicima Ovče bilo korisnije da imaju frekventnu liniju kojom bi se dobacili do 95. Koliko sam shvatio po onom ugovoru, neće svraćati skroz do terminusa, ali će i dalje ulaziti u naselje.Ne bi bilo frke produziti 105L.Ni njenu funkciju do Borce nesto ne kapiram,ali naravno da sa tim produzenjemtreba da svraca na terminus Borca 3.
Bespotrebno je cak 4 linije preko mosta. Upravo zato sto je 85 predugackabi neredovna skratiti do Backe sa sa tim kracim povezati naselja preko.dunava. Dovoljno je neki liniju iz Padinske skele.produziti do Zemuna (102,107,109 ili 110 uz bolji takt) a sa druge strane produziti 111 ili 105L (preimenovati u 103). Ako je potrebna veza MZ Reva sa Zrenjaninskim putem, dovoljno je do Koteza ili Borce taj 112. Ovo streli odgovara da vrte prazni i nabijaju kilometrazu ali nema potrebe.@Nikola03
Pitanje je bilo retoričko, jer si spomenuo da mogu sa svih linija koje sam naveo da presedaju na druge linije i tako se dobace do naselja koje sam pomenuo i da (indirektno) nije ni potrebno uvoditi stajalište na mostu na Adi.
@Aleki37
Linija 105L je uvedena i zbog toga što dosta Ovčanaca gravitira ka Borči. Inače, po planu, linija 105L će saobraćati od Ovče sadašnjom trasom sve do skretanja za okretnicu Borča III. Tu će linija umesto ka okretnici skrenuti desno i trasom linije 85 saobraćati do Zemuna.
Генрално смисленије него постојеће стање, мада не видим чему то упорно форсирање Врчина на овом форуму у односу на сва остала насеља, поготово што и данас имају најбољи превоз на целом ластином делу потеза. Уосталом, Врчин и Гроцка имају подједнак број становника (преко 8000) а Гроцка је ипак административни центар општине у односу на Врчин.Што се Гроцке тиче, мој предлог је следећи:
351 Шумице - Гроцка - Дражањ
352 Гроцка - Брестовик - Камендол - Умчари - БАС
354 Брестовик - Гроцка - Врчин - Шумице
362 Живковац - Дражањ - Мали Пожаревац - Шумице
461 БАС - Врчин (Равнице)
Свакако, једна од те две линије би ишла на БАС, разлог зашто 461? Па из разлога што има добар такт и свакако би имала бољи такт од 354 (ја сам је замислио на бар 60 минута, јер је све мање од тога је теже извести с обзиром да знамо колико сада често иду 354 (А,Б)).Генрално смисленије него постојеће стање, мада не видим чему то упорно форсирање Врчина на овом форуму у односу на сва остала насеља, поготово што и данас имају најбољи превоз на целом ластином делу потеза. Уосталом, Врчин и Гроцка имају подједнак број становника (преко 8000) а Гроцка је ипак административни центар општине у односу на Врчин.
Дакле, смисленије ми је да 354 иде на БАС, а 461 на Шумице, па Врчинци нека преседају на 354 уместо обрнуто. Јер, по твом предлогу, 354 покрива Брестовик (1045 становника), Гроцку ( 8154 становника), Заклопачу (2125 становника) и отприлике 1/5 Врчина (1/5 од 8601 је 1720). Дакле 461 покрива 6881 становника а 354 покрива 13044 становника. И то у случају да се 354 не завлачи до центра Врчина него директ на АП. Ако се завлачи до центра, разлика је још драстричнија.
Убо си суштину, исту ову реченицу сам чуо од пријатеља који су по Калуђерици, Винчи и Болечу.Зато, иако сам староседалац, никада нисам ни насеље Гроцка ни општину Гроцка доживљавао као свој завичај, већ као место где мора да се иде да се нешто нпр. административно заврши. Као и већина мојих суграђана и ја сам лично много више везан за Вождовац и нарочито за вождовачка, авалска насеља.
Treba linija Vrcin Avalski put -Autoput-Umcari-Brestovik-Grocka.Ниједна линија Ластиног потеза 300 не треба да свраћа у Врчин и скреће са аутопута због тога што Врчин има 303 и 461.