Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Не могу да верујем да се нико свих ових година није досетио идеје да се ту извуче стајалиште и да се направи пешачка стаза до надвожњака у ВМЛ.

Гледам такође колико су празнија возила на 38, зашто не спојити 38 и 38Л ? Ствара се веза између ВМЛ и Прокопа
👍👍👍
 
38L ima samo jedno vozilo
Ima dva vozila.

Čuo sam da je Milošev kladenac preuzak da bi se mimoišla dva solo busa, zato i šalju samo jedno vozilo na 38.
Jedno vreme, oko nekih izbora, radila su dva vozila.

bi se našle taman negde pre pogona Kosmaj + po meni je ok da postane minibus sa više vozila.
Prema predlogu koji sam dao za 38+38L, preko Ustaničke i Vladimira Tomanovića, saobraćala bi tri solo vozila na 30 minuta.
 
Prema predlogu koji sam dao za 38+38L, preko Ustaničke i Vladimira Tomanovića, saobraćala bi tri solo vozila na 30 minuta.
Nije lose.Ja sam bio da bude tako sto bi isto isao do Sumica.Onda od Sumica prati trasu 17 do Fransa i onda normalno kao 38L.
Ali kad se vraca da od Mostara prati trasu 17 do sumica i onda kao trasa 38 do VMLa.Sto znaci celom Ustanickom do sumica

@Aleki37 Ma gluposti.Pogledaj trasu 38 gde je IK112N videces vozac nabio do daske gas i mimoilazio se s kolima.Mislim da nema frke ni sa busom.Jos je sad asfaltiran Milosev Kladenac posto su kanalizaciju radili,mislim da nema frke
 
Била би фора опет нека реорганизација приградских и локалних линија као у септембру прошле године.
 
Ретка предност потеза 300 у средњешколском периоду - колико год да си се напио у изласку, до куће се отрезниш, маторци ништа не извале. :)
 
Ретка предност потеза 300 у средњешколском периоду - колико год да си се напио у изласку, до куће се отрезниш, маторци ништа не извале. :)
Posle svakog izlaska ide jutarnje razgibavanje i hodanje od Šumica do Ustaničke u nadi da se stigne na bus u 4:30, ako ne onda čekaš sledeći u 5:07 i ti dok stigneš iz izlaska do kuće, to je već 5, pola 6
 
Ретка предност потеза 300 у средњешколском периоду - колико год да си се напио у изласку, до куће се отрезниш, маторци ништа не извале. :)

Ali će te matorci odvaliti od batina što si se umesto u 1 ili 2, pojavio u 5.
Pa ti dođe na isto.
 
Најгоре је Лазаревчанима ако ћемо реално јер прва станица да буде Чукарички падина је заиста превише Младеновац и Сопот исто лоше,једино стајалиште на Аутокоманди,па Мали Пожаревац,Обреновчанима код Аде прва станица...
 
Најгоре је Лазаревчанима ако ћемо реално јер прва станица да буде Чукарички падина је заиста превише Младеновац и Сопот исто лоше,једино стајалиште на Аутокоманди,па Мали Пожаревац,Обреновчанима код Аде прва станица...
jedino da se linije uključe na autoput gde i 17. I time bi za linije ka Obrenovcu ostalo stajalište kod Sajma, a za 581 da se uvede stanica kod Sajma. Mladenovac i Sopot bi dobili stajalište kod Sava Centra.
 
jedino da se linije uključe na autoput gde i 17. I time bi za linije ka Obrenovcu ostalo stajalište kod Sajma, a za 581 da se uvede stanica kod Sajma. Mladenovac i Sopot bi dobili stajalište kod Sava Centra.
Боље код Сава центра где може да се преседне него на Мостару где стају свега 3 линије,мислим на 17,18,70.
 
Не могу да верујем да се нико свих ових година није досетио идеје да се ту извуче стајалиште и да се направи пешачка стаза до надвожњака у ВМЛ.

Гледам такође колико су празнија возила на 38, зашто не спојити 38 и 38Л ? Ствара се веза између ВМЛ и Прокопа

Наравно, нигде нисам поменуо да је северно од Гроцке савршено, само сам покушао да дочарам како то изгледа на југу и колико смо сви у го*нима
O tome sam pisao cim su uveli 70, resis vml i klenak sa prevozom sa bukvalnom Ekspres linijom
 
За Сопот и Младеновац најбоља варијанта Франш и Сава Центар где највише путника изађе у правцу ка НБГ-у.
Обреновац бих комбиновао, пар линија са БНВ, пар линија са новог БАС-а преко моста на Ади , а Лазаревац такође са БНВ
 
Plašim se da neće pustiti prigradske linije sa BNV, iako je ideja u potpunosti na mestu.
 
Šapić je nešto pominjao kako se sećam da su napravljeni posebni peroni za prigradske linije
 
Дал може БНВ да прими још неку линију?
 
Trenutno su tu 67 i 68, a verujem da može i još neku manju. Neke jače linije ne verujem da bi mogao da primi, ali postoji luft da se ta okretnica dodatno proširi.
 
За Сопот и Младеновац најбоља варијанта Франш и Сава Центар где највише путника изађе у правцу ка НБГ-у.
Обреновац бих комбиновао, пар линија са БНВ, пар линија са новог БАС-а преко моста на Ади , а Лазаревац такође са БНВ
Ne budu li Lazarevačke i Obrenovačke linije imale direktnu vezu sa Savskim trgom, sve što ide preko Sajma ka centru, biće neupotrebljivo (i sada znaju da budu gužve u njima), jer će na Sajmu presedati na njih, a ukoliko ih budu skratili da idu preko Mosta na Adi, onda će kod Ada Mall-a biti haos. Dakle u najavi RIP sledećih linija: 23, 37, 51, 52, 53, 56, 58.​
 
Iako izgrađeno kao privremeno rešenje, autobuska u Amfiteatru je na možda najboljoj lokaciji za prigradske autobuse, može se ka svakoj strani relativno brzo, povezuje bitna presedačka mesta.

Najviše je o prigradskom saobraćaju i trebalo da se vodi računa prilikom pozicioniranja nove stanice, ali nije.
Gašenjem Lastine stanice BAS je ušao u novu eru.
Međugradski saobraćaj je u opadanju, prigradski raste, u odnosu na pre 15 godina kada je BAS bio pun međugradskog saobraćaja sada je sablasan. Pogotovo onaj špic u 16h, pa to nije moglo da se diše od ljudi i od autobusa.

Ali ovo je neka Šapićeva agenda za uništavanje javnog prevoza protiv koje očigledno ne možemo.
 
Најгоре је Лазаревчанима ако ћемо реално јер прва станица да буде Чукарички падина је заиста превише Младеновац и Сопот исто лоше,једино стајалиште на Аутокоманди,па Мали Пожаревац,Обреновчанима код Аде прва станица...
Ne mora da znaci.Oni mogu i preko Gazele da stave trasu da bi ljudi iz Lazarevca i juznih delova grada presedali kod Sajma.Sopot i Mladenovac da staju kod Mostara,tu gore imaju 17,18,70 a i dole zajedno sa 23-kom ima dosta prevoza.
Naravno ne potrebno je da 581 staje kod Padine.Treba da staju kod Ade i kod Sajma.
Treba nekome od nadleznih reci za ovo.
 
Vrh