Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Jel to isti onaj put kojim ide 503 ili je to neki drugi Kružni put Rakovački? :D
 
Ево где окреће аутобус у Дубони, пут је по категорији истог значаја као Кружни пут

А овде окреће Градска 4 у Село Младеновцу

У питању је пут 155
 
Poslednja izmena:
Буран викенд за мештане Брестовика, због затварања деонице пута 351 (Брестовик-Пударци) аутобуси саобраћају преко Бегаљице, а од Брестовика до Гроцке уведена линија 350Л на којој нигде није објављен ред вожње а и нема је ни на мапи Београд плуса уопште
 
Ово што се ради на Шумицама са потезом 300 је дно дна. Неретко се дешава да поласци касне, сада полазак на Шумицама у 13:30 на 351 каснио 20 минута,људи с посла иду, два сата без поласка на линији,за Врчин долази све регуларно,нас овде јебе како ко стигне. Једина је срећа што у околини самог Шумица имаш где да трошиш време. Просто ми је све мање смислено да је Врчински потез на Шумицама,поред 303 на Устаничкој, 461 пребацити на БАС. Сва подавалска насеља која одрађује Ласта су повезана са БАС-ом осим Врчина који је у Гроцкој. Мука ме ухвати кад видим како се са ластиним гужвају аутобуси 308ице и плус на то додати 310 и 64 који немају где ни да стану више
 
Ово што се ради на Шумицама са потезом 300 је дно дна. Неретко се дешава да поласци касне, сада полазак на Шумицама у 13:30 на 351 каснио 20 минута,људи с посла иду, два сата без поласка на линији,за Врчин долази све регуларно,нас овде јебе како ко стигне. Једина је срећа што у околини самог Шумица имаш где да трошиш време. Просто ми је све мање смислено да је Врчински потез на Шумицама,поред 303 на Устаничкој, 461 пребацити на БАС. Сва подавалска насеља која одрађује Ласта су повезана са БАС-ом осим Врчина који је у Гроцкој. Мука ме ухвати кад видим како се са ластиним гужвају аутобуси 308ице и плус на то додати 310 и 64 који немају где ни да стану више
Није ни потезу Врчина, што се тиче линија које одржава Ласта много боље. Изостају поласци на линијама на потезу Аутопута, Грочанског пута и Авалског пута. До пре пар месеци у просеку је 10 полазака дневно изостајало, сад је изгледа нешто мање. Са Ластом нам је свима јасно шта се дешава. Што се тиче Врчина, једино трајно решење које видим, јесте претварање свих линија ка Врчину у градске линије и промена превозника. Са БАСа већ имамо једну линију преко Авале. Кад се линије организују као градске, може се нпр. направити линија која би дуже ишла Аутопутем кроз град као 70 итд.
А приградски потез 300, нема шта ту много да се дода на оно што сте писали. Ту је потребна добра реорганизација полазака и линија...
 
Слажем се да Врчин треба да добије градски потез,пре свега Зуце и Рипањ га имају, а Врчин не. Линију 466 не сматрам као неку везу с обзиром да насељу попут Врчина 5-6 полазака за главну аутобуску и не значи нешто претерано. Често сам слушао људе који се жале на 303 који је на пола сата а често испадне неки полазак и нема га по сат времена. Треба се тражити нека прикладна локација код центра Врчина где би се повукла линија 303 са предложеном линијом 410 од Трошарине. Док бих за Гроцку појачао линију 354(б) на интервал од 60 минута и на тој ноформираној окретници бих поставио 354Б. Наравно могле би се ту увести локалне линије,нпр Раља (Друмине) - Мала Иванча - Врчин која би довлачила људе са Рамница ка центру.

Док неку радикалнију измену приградског потеза 300 не могу да замислим а да се претходно не изгради окретница у Гроцкој.
 
Слажем се да Врчин треба да добије градски потез,пре свега Зуце и Рипањ га имају, а Врчин не.
Još malo pa će imaju isti status kao Vrčin.

Треба се тражити нека прикладна локација код центра Врчина где би се повукла линија 303 са предложеном линијом 410 од Трошарине.
Наравно могле би се ту увести локалне линије,нпр Раља (Друмине) - Мала Иванча - Врчин која би довлачила људе са Рамница ка центру.​
(y)

Док бих за Гроцку појачао линију 354(б) на интервал од 60 минута и на тој ноформираној окретници бих поставио 354Б.​
Vrčin - Zaklopača - Grocka?
 
Vrčin - Zaklopača - Grocka?
Мислио сам да траса буде
Шумице - Врчин окретница - Заклопача - Гроцка окретница.
Где би након аутопута траса водила до те окретнице па би се смер кретања мењао и даље наставио ка Заклопачи и Гроцкој. Мада постојањем линије 303 која би нпр. ишла на 20 минута уместо на садашњих 30 то свраћање би било непотребно,јер би се пре свега са 303 пели до Заклопаче затим преседали на 302 или 351
 
Пошто имам више идеја што се тиче комплетног грочанског потеза написаћу пар предлога па ме занима мишљење на форуму о томе
 
Ево једног од предлога

Градски потез:
300 Винча - Миљаковац 1
301 Устаничка - Гроцка (Босанско насеље)
302 Звездара (пијаца) - Гроцка - Бегаљица
303 Устаничка - Заклопача - Врчин
304 Устаничка - Ритопек
305 Шумице - Болеч
306 Устаничка - Лештане (Раван)
307 Устаничка - Винча
307Л Винча (Пут за Институт) - Три Тигања
309 Нови Београд (Блок 20) - Мостар - Калуђерица
309Л Калуђерица (Вишњићева) - Миријево 3
313 Миријево 4 - Калуђерица - Лештане - ИКЕА
410 Вождовац - Врчин

Приградски потез:
351 Шумице - Гроцка - Дражањ
353 Живковац - Мали Пожаревац - Дражањ - Живковац
354 Шумице - Врчин - Заклопача - Гроцка - Брестовик
355 Шумице - Гроцка - Брестовик - Камендол - Дражањ
356 Пударци (Илински крај) - Бегаљица - Гроцка - Камендол - Пударци (Илински крај)
363 Живковац - Камендол - Брестовик - Гроцка (Босанско насеље)
366 Шумице - Умчари - Камендол (Аутопутем)
461 Београд на води - Врчин (Рамнице)
466 Раља /Друмине/ - Мала Иванча - Врчин (Рамнице)
 
307L da bude Vinča/Crkva/ - Mirijevo 4, gde bi tu minibus kupio veći broj ljudi u Vinči, išao gore na brdo, a onda institutskim putem izlazi na Smederevac i onda ide dalje do Mirijeva. 300 bih ipak stavio da okreće gde okretnica 307, a ne kod Crkve, da bi i nama sa brda bila dostupna ta linija i da ne bi morali da presedamo. Institutski put bi morao da se proširuje i rekonstruiše čak i za minibus liniju jer je trenutno nezgodno mimoilaženje i automobilima, a i put je u ocajnom stanju.
 
307L da bude Vinča/Crkva/ - Mirijevo 4, gde bi tu minibus kupio veći broj ljudi u Vinči, išao gore na brdo, a onda institutskim putem izlazi na Smederevac i onda ide dalje do Mirijeva. 300 bih ipak stavio da okreće gde okretnica 307, a ne kod Crkve, da bi i nama sa brda bila dostupna ta linija i da ne bi morali da presedamo. Institutski put bi morao da se proširuje i rekonstruiše čak i za minibus liniju jer je trenutno nezgodno mimoilaženje i automobilima, a i put je u ocajnom stanju.
Наравно, исто тако и важи и за пут доле од Лештана ка Траншпеду
 
Помињана је окретница у Гроцкој код Босанског насеља и није то уопште лоша замисао. Било где да окрећу аутобуси у Гроцкој боље је него ово сад што иду до основне школе. 354 сам намерно замислио до Брестовика, да пре свега људи тамо не би зависили од правца Пудараца. 351 би била главна ту линија,без било каквих свраћања за 55 минута у Умчарима, плус оно што такође треба урадити је изградњом обилазнице до Болеча пустити 351 туда. 355 је замишљена као викенд линија. 353 као додатна линија за Живковац на 363, где би једним смером ишла прво за Мали Пожаревац, другим за Дражањ и поново завршавала у Живковцу. 356 такође кружна,скраћена верзија линије 467. Овим бисмо на градским терминусима имали следеће:
Терминус Устаничка - 301 303 304 306 307
Терминус Шумице - 305 351 354 355 366
Терминус Блок 20 - 309
Терминус БНВ - 461
Терминуси Миријево 3/4 - 313 309Л 307Л
Терминус Вождовац - 410
Терминус Звездара /пијаца/ - 302
Терминус Миљаковац 1 окретница - 300
 
Линију 466 и 466А укинути,а поласке на тој линији пребацити на 461.461 би се пребацио са Шумица на БАС.
 
308, 310, 311 i 312?
308,310 и 312 исто (нису на територији Гроцке па их нисам помињао) 306 би водила трасу 311. Док би део на Кружном путу на којем је садашња 306 покривала линија 300
 
Vidim nekoliko stvari u ovom predlogu koje mi se ne dopadaju ili nisu objašnjene dovoljno.
Ako bi 306 pokrivala trasu 311, znači li to po tebi da se 311 onda ukida pošto je ne pominješ? A ako 313 preusmeravaš do Ikee, samim tim onda Ravan ostaje bez prevoza ili bi po tebi 306 išla do naselja Ravan?
Kakav takt se predlaže za liniju 313 s obzirom da ona već sada ima popriličan broj putnika, a produženjem bi ih imala još više. Vikendima bi broj putnika naročito bio velik, a moramo da uzmemo u obzir da je u pitanju minibus linija.
Zašto uvoditi 301 na trasi koju bi 302 u potpunosti pokrivala? Zar nije bolja ideja Grocku direktno povezati sa centralnim gradskim jezgrom? 468 koja je bila jedina takva veza je ukinuta i već više puta je predočeno da je Grocka jedina prigradska opština čije sedište nema takvu liniju. Zato mislim da je najbolje da 301 saobraća na trasi Beograd na vodi - Zaklopača - Grocka. Kasnije bi mogla da bude produžena do nove autobuske stanice na Novom Beogradu. Dobija se direktna i što je veoma bitno najbrža moguća veza sa centralnim delom grada. 302 ostaje da povezuje Grocku sa Smederevcem i Ustaničkom, ili po tvom predlogu sa Cvetkovom pijacom i svakako se sa postojanjem 301 značajno rasterećuje.
309 se predlaže do Bloka 20 što je odlična zamisao i nešto što je preko potrebno Kaluđerici. Kojom trasom bi išla? Da li bi išla kroz Konjarnik pa na autoput ili kroz Gospodara Vučića i Južni bulevar? Ne znam koliko je to u skladu sa gravitiranjem stanovnika Kaluđerice, ali mi je padalo na pamet da bi 309 možda mogla da saobraća i do Pančevačkog mosta kroz Cvijićevu i Dimitrija Tucovića.
Takođe, 306, 307 i 311 takođe imaju mogućnosti za produžavanje. Dostupne su okretnice BGNV, Blok 20 i Prokop. Na Ustaničkoj treba skoncentrisati što je manje linija moguće.

Bilo kako bilo, svaka priča o produžavanju ili uvođenju novih linija će biti moguća jedino ako Strela i Lasta preuzmu potez. Čak je i tada upitno. Linije ako ostanu u GSP-u ili pređu u Mobi Litas, nema tu nikakvog produžavanja.
 
Vidim nekoliko stvari u ovom predlogu koje mi se ne dopadaju ili nisu objašnjene dovoljno.
Ako bi 306 pokrivala trasu 311, znači li to po tebi da se 311 onda ukida pošto je ne pominješ?
306 би ишла трасом 311 до насеља Раван. Разлог је што се траже чешћи поласци на том делу. А они који су на Кружном би имали линију 300. Линија 300 би по мени била идеална на 10-15 мин.
Kakav takt se predlaže za liniju 313 s obzirom da ona već sada ima popriličan broj putnika, a produženjem bi ih imala još više. Vikendima bi broj putnika naročito bio velik, a moramo da uzmemo u obzir da je u pitanju minibus linija
Идеално би имало са 40 на 15-20 минута, и пре свега вечерњи поласци би итекако требали

Zašto uvoditi 301 na trasi koju bi 302 u potpunosti pokrivala? Zar nije bolja ideja Grocku direktno povezati sa centralnim gradskim jezgrom? 468 koja je bila jedina takva veza je ukinuta i već više puta je predočeno da je Grocka jedina prigradska opština čije sedište nema takvu liniju. Zato mislim da je najbolje da 301 saobraća na trasi Beograd na vodi - Zaklopača - Grocka. Kasnije bi mogla da bude produžena do nove autobuske stanice na Novom Beogradu. Dobija se direktna i što je veoma bitno najbrža moguća veza sa centralnim delom grada. 302 ostaje da povezuje Grocku sa Smederevcem i Ustaničkom, ili po tvom predlogu sa Cvetkovom pijacom i svakako se sa postojanjem 301 značajno rasterećuje.
301 ми је пре свега била замисао да се растерети 302,наравно уважавам и твој предлог за 301.
309 se predlaže do Bloka 20 što je odlična zamisao i nešto što je preko potrebno Kaluđerici. Kojom trasom bi išla? Da li bi išla kroz Konjarnik pa na autoput ili kroz Gospodara Vučića i Južni bulevar? Ne znam koliko je to u skladu sa gravitiranjem stanovnika Kaluđerice, ali mi je padalo na pamet da bi 309 možda mogla da saobraća i do Pančevačkog mosta kroz Cvijićevu i Dimitrija Tucovića.
309 сам замислио кроз Коњарник, ваљало би мало растеретити 17ицу
Bilo kako bilo, svaka priča o produžavanju ili uvođenju novih linija će biti moguća jedino ako Strela i Lasta preuzmu potez. Čak je i tada upitno. Linije ako ostanu u GSP-u ili pređu u Mobi Litas, nema tu nikakvog produžavanja.
👍
 
Poslednja izmena:
Zašto se stalno polazi od pretpostavke da nije moguće, da je upitno, da im nije stalo i sl. kada se spominju linije poteza 300 + Vrčin? Zašto se, u ovom trenutku ne polazi od pretpostavke, OK ako je u planu da po preuzimanju linija III Beograda isti dobije onakvu liniju 112, onda će vrlo verovatno biti uvedena linija 300 i nešto sa normalnim taktom do centra / NBG po preuzimanju našeg poteza.​
 
Zašto se stalno polazi od pretpostavke da nije moguće, da je upitno, da im nije stalo i sl. kada se spominju linije poteza 300 + Vrčin? Zašto se, u ovom trenutku ne polazi od pretpostavke, OK ako je u planu da po preuzimanju linija III Beograda isti dobije onakvu liniju 112, onda će vrlo verovatno biti uvedena linija 300 i nešto sa normalnim taktom do centra / NBG po preuzimanju našeg poteza.​
Зато што на челу општине имамо једно од најнеспособнијих руководстава у граду, притом становници сами по себи не показују претерану заинтересованост за јавни превоз
 
306 slobodno može da se ukine ako se uvede linija 300 koja bi išla kružnim putem i stajala u centru Lestana, pa onda pravila krug i nastavljala dalje ka Miljakovcu, a vozila mogu da se prebace na 311 u kom je ogromna gužva svakodnevno i svakako 311 pokriva mnogo veci deo Lestana od onog koji pokriva 306. 306 može da se iskoristi kao broj za neku drugu liniju koja bi potencijalno išla ka Novom Beogradu i stajala kod Franša, jer smatram da je ta stanica kljucna i ako bi imali vezu sa tom stanicom, faktički imas vezu sa celim, a time bi 17 i 31 bile bar malo rasterećene.
 
Зато што на челу општине имамо једно од најнеспособнијих руководстава у граду, притом становници сами по себи не показују претерану заинтересованост за јавни превоз
Ako je tako, šta sprečava opštinu Palilula da već sada uvedu linije 102P, 103 i 112, da produže liniju 105L? Dalje, šta je sprečavalo opštinu NBG da od kako je vodonačelnik postao njihov čovek, da uvedu ranije neku liniju kroz Bulevar heroja sa Košara? Šta je sprečavalo opštinu Obrenovac da uvedu sve one silne slovne linije na 860 daleko pre njihovog uspostavljanja? Ili recimo, šta je sprečavalo opštinu Lazarevac da daleko ranije uvede liniju 584?​
 
LIinija 300 treba da ide od Miljakovca 1 ili 2(gde je nekad okretao 48) do Vince celim kruznim putem,s time da u oba smera svraća u Ikeuu.Dok bi 306 bukvalno isla trasom 311.Naravno 313 i 311 ne ukidamo normalno.
Linija 309 da ide do Vukovog spomenika,dok bi 32 njenom sadasnjom trasom, produzio i dalje od vuka- a to bi bio trg republike,sto bi time 32E ukinuo.Ili umesto 309 da 302 ide do Vuka.
Ostale linije iz poteza 300 koje idu Smederevcem bi produzio do Sumica.Dok neke koje idu autoputem do Sumica produzio do Ustanicke,ako je to moguće nekako😂
Liniju 38L bi ukinuo i spojio sa 38,sto bi znacilo da bi bila relacija VML-Šumice-Prokop.Podrazumevala bi i da linija u smeru ka VML-u svraća u Šumice.
 
Колико сам разумео не може бус булеваром до Вука, забрањено је ваљда
Што се тиче идеја спајања 38Л и 38 слажем се са тим предлогом
 
Колико сам разумео не може бус булеваром до Вука, забрањено је ваљда
Што се тиче идеја спајања 38Л и 38 слажем се са тим предлогом
Kako ne moze?Pa kako je kad su tramvaji bili ukinuti?Bila valjda linija 5A ili 6A išle bulevarom
 
Vrh