Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Naravno da ne ide ali deli trasu i mnogo ljudi preseda, moj je stav da im je to preglup izgovor da ne produže par linija BKA do Vuka bar.
Za 305 do Vuka, kakve god bile šine, to je bila linija duž BKA i bila je prekorisna, šteta što takva ne postoji danas, mislim da bi svima bilo lakše.
309 ide radnim danima na 4 min i masa ljudi preseda na stajalištu Bajdina da bi do Cvetka otišla, a tu dalje može peške do 46/55/79 ili na 28/40.
Takođe, jako je pouzdana pa je ljudima to sigurica. A odatle može i na tramvaj dalje, ako se pojavi naravno.
Slažem se i za autobuse da ako jedan ne dođe, čekaš # min, jer je pouzdanost na #300 kocka... Doduše ne mogu da grešim dušu, dolaskom Higera pouzdanost je mnogo veća, dešava se da se IK112LE pokvari pa to može uzrokovati problem ali, dosta je bolje u odnosu na period kada se Conecto čekao kao premija, u odnosu na Ikare.

Ali i sam znaš da autobus ili trola mogu da zaobiđu a tramvaj stoji dok svi ispred ne krenu da se kreću, zato im je u ovoj džungli jako teško da funkcionišu kako bi trebalo, i voleo bih da je drugačije... Jer ne zagađuju i efikasni su.

Da imamo voz, bila bi druga pesma... Kako Resnik ima a ima i par bus linija (47,94,503)... Kako Ovča ima a ima i 105/presedanje na brdo drugih poput 95/96?

Ali život nije fer, dobri moj Sole.
To mnogo zavisi i od opštine, koliko se oni zalažu.
A Grocka je jedan strašan zmijarnik... 😡
 
Данас је на 461, 463 саобраћао поподне минибус, катастрофа, људи нису могли да стану. Терминус Шумице сав засут смећем, стање једино могу да упоредим за 1993. Годином.
Lasta je u teškom škripcu sa vozilima. Polasci na 493 im redovno izostaju, na 461 bukvalno saobraća šta stigne i ako ima šta da saobraća, a na 313 im idu dva vozila po principu ako su taj dan u mogućnosti da obezbede dva vozila. Pre oko 2-3 nedelje je minibus bio i na 465, dok je na 466 pre nekoliko dana saobraćao Solaris star 13 godina koji nikako ne bi smeo da bude u saobraćaju, jer je granica maksimalno 10 godina. Ta starosna granica je mnoge linije i uništila, a konkretno Lastu primorala da skloni sve ik-206, ik-103 i Citte i sva ta vozila su dobila neadekvatnu i nikakvu zamenu.
 
Могу општине да шаљу дописе колико год хоће,ако Секретаријат за јавни превоз каже не,нема даље.Секретаријат и "стручни" људи тамо су један од главних разлога зашто јавни превоз пропада.
 
Да је проблем у Гроцкој само јавни превоз не бих кривио једним делом и општину. Али у Гроцкој ништа не функционише, ништа се не ради, једини већи пројекат који се ради на општини је изградња водовода Макиш-Младеновац коју финансира град, ово остало што ради општина као да не ради. Једино што се јавног превоза тиче да су урадили је поставили пар нових надстрешница
 
Nisam baš sve najbolje razumeo na šta se odnosi, pa ću odgovoriti onako kako sam razumeo, a ako sam pogrešio negde, ispravi me. Više i opširnije o predlogu / predlozima drugih članova sutra / prekosutra, kada budem imao više vremena.

309 ide radnim danima na 4 min i masa ljudi preseda na stajalištu Bajdina da bi do Cvetka otišla, a tu dalje može peške do 46/55/79 ili na 28/40.
Takođe, jako je pouzdana pa je ljudima to sigurica. A odatle može i na tramvaj dalje, ako se pojavi naravno.
Ovime si potvrdio upravo ono što sam pokušao, odnosno pokušavam da kažem. Da po principu linije 309 treba da se napravi nekoliko linija sa dobrim presedačkim lokacijama, odnosno direktnim linijama do određenih lokacija. Obzirom da se jedan manji deo linija nalazi i na opštini Zvezdara, ne može se kompletna situacija gledati samo sa linijama na opštini Grocka.

Naravno da ne ide ali deli trasu i mnogo ljudi preseda, moj je stav da im je to preglup izgovor da ne produže par linija BKA do Vuka bar.
Ako se ovo odnosi na linije 401 i 402, onda da odgovorim da bi po tom principu trebalo uraditi i nešto sa linijama poteza 300. Naravno, ovo smatrati samo kao jednu od varijanti, odnosno jedan od predloga.

Ali i sam znaš da autobus ili trola mogu da zaobiđu a tramvaj stoji dok svi ispred ne krenu da se kreću, zato im je u ovoj džungli jako teško da funkcionišu kako bi trebalo, i voleo bih da je drugačije... Jer ne zagađuju i efikasni su.
Trola može da zaobiđe, ali samo u određenim situacijama i baš zato bi i trebalo da imamo trole sa autonomijom. No to je opet za neku drugu priču.

Da imamo voz, bila bi druga pesma... Kako Resnik ima a ima i par bus linija (47,94,503)... Kako Ovča ima a ima i 105/presedanje na brdo drugih poput 95/96?
Resnik i Ovča imaju tu sreću da imaju prugu maltene uz samo naselje, što nije slučaj sa dobrim delom opštine Grocka. Ali kada bi se imalo u južnom delu grada, moglo bi se uz dobru organizaciju linija, jedan deo naselja organizovati da budu upućeni na voz, ali opet, da bi to uopšte počelo da se realizuje, trebaju i sami građani da se aktiviraju, da se čuje njihov glas.

Могу општине да шаљу дописе колико год хоће,ако Секретаријат за јавни превоз каже не,нема даље.Секретаријат и "стручни" људи тамо су један од главних разлога зашто јавни превоз пропада.
Pisao sam Sekretarijatu za raznorazne stvari, godinama unazad. Za neke stvari sam uspeo da se izborim, za neke sam već u prvom odgovoru dobio pozitivno mišljenje, što je kasnije i realizovano na terenu, a za neke stvari sam dobio odgovor da je potrebno da pošalje dopis Opština. Tako da, rekao bih da nije sve baš do Sekretarijata, a da opštine nemaju nikakvu odgovornost. Pogotovu mislim da je i do Opštine to što prevoz nije bolji, jer ako neke druge Opštine mogu da izdejstvuju bolji prevoz, ne vidim zašto to ne bi mogle i druge. Mada, lično smatram da je to nečinjenje i do toga što se cmatra da nije potrebno raditi na problemima u određenim opštinama, jer se i pored tog ne činjenja na poboljšanju kvaliteta života, dobijaju većinski sigurni glasovi koji omogućavaju novi mandat.​
 
Naravno da ne ide ali deli trasu i mnogo ljudi preseda, moj je stav da im je to preglup izgovor da ne produže par linija BKA do Vuka bar.
Za 305 do Vuka, kakve god bile šine, to je bila linija duž BKA i bila je prekorisna, šteta što takva ne postoji danas, mislim da bi svima bilo lakše.
309 ide radnim danima na 4 min i masa ljudi preseda na stajalištu Bajdina da bi do Cvetka otišla, a tu dalje može peške do 46/55/79 ili na 28/40.
Takođe, jako je pouzdana pa je ljudima to sigurica. A odatle može i na tramvaj dalje, ako se pojavi naravno.
Slažem se i za autobuse da ako jedan ne dođe, čekaš # min, jer je pouzdanost na #300 kocka... Doduše ne mogu da grešim dušu, dolaskom Higera pouzdanost je mnogo veća, dešava se da se IK112LE pokvari pa to može uzrokovati problem ali, dosta je bolje u odnosu na period kada se Conecto čekao kao premija, u odnosu na Ikare.

Ali i sam znaš da autobus ili trola mogu da zaobiđu a tramvaj stoji dok svi ispred ne krenu da se kreću, zato im je u ovoj džungli jako teško da funkcionišu kako bi trebalo, i voleo bih da je drugačije... Jer ne zagađuju i efikasni su.

Da imamo voz, bila bi druga pesma... Kako Resnik ima a ima i par bus linija (47,94,503)... Kako Ovča ima a ima i 105/presedanje na brdo drugih poput 95/96?

Ali život nije fer, dobri moj Sole.
To mnogo zavisi i od opštine, koliko se oni zalažu.
A Grocka je jedan strašan zmijarnik... 😡

Vidi za voz, ne postoji mogućnost i to iz više razloga.
Nema dovoljno garnitura, pruga od Rakovice do Male Krsne nema ispravnu signalizaciju, tek od skora su krenuli da je sređuju, Rasputnica za Rakovicu ne funkcioniše, skretnice su zakovane u jedna pravac, a sama pruga ima mali Vmax od 65 km/h do Ivanče.
Sve ukupno deluje kao naučna fantastika da se uvede neki Bg:Voz za tamo.

Pruga prolazi kroz Vrčin, Kasapovac, Malu Ivanču, Mali Požarevac, Umčare, Kolare i to je praktično to.
Ne kažem da ne treba da se uvede voz, ali kada ni Batajnica nije dobila normalan voz, možeš misliti kada ćete i vi..

Ceo sistem javmog prevoza se loše planira bez nekog konkretnof plana za budućnost, a tek koliko se zapostavlja prigrad..
 
Ako se ništa ne radi na tome da se unormali železnica, samo od sebe se nikada neće desiti.
 
Од Раковице до Мале Крсне мора да постоји двоколосечна пруга , а ако узмемо у обзир колико дуго је трајала реконструкција пруге до Мале Крсне и како је обављена, мислим да од тога нема ништа
 
U vezi sa ovom pričom oko BKA i nemogućnosti da autobus koristi tramvajsku bašticu. A zašto ne bi ta produžena linija bila ekspres linija, poput 706? Okreće kod Vuka i sledeće stajalište mu bude Batutova. A ova priča da će tramvaji biti prazni ako se nešto pusti kroz BKA mi je glupost totalna. Jer bi onda tom logikom i 84 bio dosta prazan, jer kao pored Galenike imamo 706, 704 i 707 i sve su ekspres linije. A i uostalom ne idu svi sa tramvaja u Grocku. Jedino bi možda ali možda tramvaj 6 bio malo obesmišljen.
 
Pored Galenike, ne i kroz samu Galeniku. Uz to 704 i 706 nemaju nikakvih dodirnih tačaka zbog kojih bi je koristili stanovnici Nove Galenike, a 84 i 707 ne pokrivaju iste delove naselja.​
 
U vezi sa ovom pričom oko BKA i nemogućnosti da autobus koristi tramvajsku bašticu. A zašto ne bi ta produžena linija bila ekspres linija, poput 706? Okreće kod Vuka i sledeće stajalište mu bude Batutova.
Ја сам за овај предлог
 
Lakše će se potez 300 postepeno sklanjati sa Ustaničke očigledno kad ga preuzme privatnik...mogućnosti ima dovoljno,ali bi mozda bilo dobro anketirati putnike pre toga...to ne mora da bude nešto što će biti stopostotno realno,ali može da da neke smernice kako bi se poboljšao prevoz ljudima iz pravca Smederevskog puta...309 je prva linija koja treba da se produži,Blok 20 ili Beograd na Vodi...očigledno ne daju da bus ide Bulevarom do Vuka...barem za sada...valjda će se i to promeniti....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Nisam baš sve najbolje razumeo na šta se odnosi, pa ću odgovoriti onako kako sam razumeo, a ako sam pogrešio negde, ispravi me. Više i opširnije o predlogu / predlozima drugih članova sutra / prekosutra, kada budem imao više vremena.


Ovime si potvrdio upravo ono što sam pokušao, odnosno pokušavam da kažem. Da po principu linije 309 treba da se napravi nekoliko linija sa dobrim presedačkim lokacijama, odnosno direktnim linijama do određenih lokacija. Obzirom da se jedan manji deo linija nalazi i na opštini Zvezdara, ne može se kompletna situacija gledati samo sa linijama na opštini Grocka.


Ako se ovo odnosi na linije 401 i 402, onda da odgovorim da bi po tom principu trebalo uraditi i nešto sa linijama poteza 300. Naravno, ovo smatrati samo kao jednu od varijanti, odnosno jedan od predloga.


Trola može da zaobiđe, ali samo u određenim situacijama i baš zato bi i trebalo da imamo trole sa autonomijom. No to je opet za neku drugu priču.


Resnik i Ovča imaju tu sreću da imaju prugu maltene uz samo naselje, što nije slučaj sa dobrim delom opštine Grocka. Ali kada bi se imalo u južnom delu grada, moglo bi se uz dobru organizaciju linija, jedan deo naselja organizovati da budu upućeni na voz, ali opet, da bi to uopšte počelo da se realizuje, trebaju i sami građani da se aktiviraju, da se čuje njihov glas.


Pisao sam Sekretarijatu za raznorazne stvari, godinama unazad. Za neke stvari sam uspeo da se izborim, za neke sam već u prvom odgovoru dobio pozitivno mišljenje, što je kasnije i realizovano na terenu, a za neke stvari sam dobio odgovor da je potrebno da pošalje dopis Opština. Tako da, rekao bih da nije sve baš do Sekretarijata, a da opštine nemaju nikakvu odgovornost. Pogotovu mislim da je i do Opštine to što prevoz nije bolji, jer ako neke druge Opštine mogu da izdejstvuju bolji prevoz, ne vidim zašto to ne bi mogle i druge. Mada, lično smatram da je to nečinjenje i do toga što se cmatra da nije potrebno raditi na problemima u određenim opštinama, jer se i pored tog ne činjenja na poboljšanju kvaliteta života, dobijaju većinski sigurni glasovi koji omogućavaju novi mandat.​
Pa da, imamo dosta problema i osuđeni smo svi na Terminus Ustanička.
Da imamo liniju BG voza, garantujem da bi se i Smederevac rastereti, ovako nesrećna 309ka sa taktom od 4-5 min prepuna, jer je mnogo lakše da se bar nekako siguricom dovezeš oa da možeš da presedaš, nego da izađeš na Ustaničkoj i sačeka te brdo ljudi koji čekaju tramvaj, a često se desi da ga ne bude jer se negde zaglavio/nije bilo struje.

Da imamo par, što kažeš presedačkih, bar do Kraljice Marije ili Omladinskog Stadiona, bilo bi mnogo bolje.

Ja lično bih uvek koristio JGP, samo mu fali pouzdanost i komfor (ispravna klima, čistoća, da ne fale vrata), problem je što je standard nizak, i u tim nekim očekivanim stvarima, a i u kvalitetu vozila.
Trebalo bi pooštriti kriterijume, a da onda uvedu rigorozniju kontrolu karata, da se to održava.
 
Kada opstina predlozi produženje, a taj potez drži Strela, predlog se istog momenta usvaja, dok kada predlozi opstina gde potez drži Gsp, odmah nas odjave istog momenta. Zato se nadam preuzimanju Strele.
 
Strela je poslala taj predlog kao i za ekspresnu 605 sekretarijatu, nema tu opština ništa.
 
А да се контролише колико погон Младеновац шаље возила на 493 и да се појача 580 то ништа.Приградске линије које ради Ласта су задња рупа на свирали.
 
Strela je poslala taj predlog kao i za ekspresnu 605 sekretarijatu, nema tu opština ništa.
Oni prvo smisle liniju, pa snime trasu, pa to pošalju sekretarijatu uz predložen broj buseva (takođe te buseve unapred spreme za to) i predložen interval, tako su uradili i za 600 i 607.
 
А да се контролише колико погон Младеновац шаље возила на 493 и да се појача 580 то ништа.Приградске линије које ради Ласта су задња рупа на свирали.
Јутрос сам на линији 4415 (Сопот - Сенаја) видео онај старији Сор,нисам сигуран колика је њихова старост
 
Јутрос сам на линији 4415 (Сопот - Сенаја) видео онај старији Сор,нисам сигуран колика је њихова старост
Svi stariji imaju više od 10 godina, ali to je svakodnevnica na lokalu upada svašta.
 
Реалност је да докле год имамо овакву Ласту и овакав ГСП за превознике не можемо да причамо о неком побољшању превоза
 
Pa da, imamo dosta problema i osuđeni smo svi na Terminus Ustanička.
Da imamo liniju BG voza, garantujem da bi se i Smederevac rastereti

Izgleda da niste u planu:

"U okviru BG voza imaćemo i nove koloseke, modernizovaćemo postojeće, povezaćem Mladenovac, Lazarevac, Sopot, Obrenovac - jer će pruga od Surčina biti povezana sa Obrenovcem. Sve prigradske opštine, izazov Grocke, biti povezane. Imaćemo ukupno 39 kompozicije, na sedam linija u Beogradu, a ljudi iz prigradskih opština imaće 20 do 25 polazaka dnevno, i moći će brže da stignu u centar grada”, rekao je Vesić.

 
Vrh