Није ни потезу Врчина, што се тиче линија које одржава Ласта много боље. Изостају поласци на линијама на потезу Аутопута, Грочанског пута и Авалског пута. До пре пар месеци у просеку је 10 полазака дневно изостајало, сад је изгледа нешто мање. Са Ластом нам је свима јасно шта се дешава. Што се тиче Врчина, једино трајно решење које видим, јесте претварање свих линија ка Врчину у градске линије и промена превозника. Са БАСа већ имамо једну линију преко Авале. Кад се линије организују као градске, може се нпр. направити линија која би дуже ишла Аутопутем кроз град као 70 итд.Ово што се ради на Шумицама са потезом 300 је дно дна. Неретко се дешава да поласци касне, сада полазак на Шумицама у 13:30 на 351 каснио 20 минута,људи с посла иду, два сата без поласка на линији,за Врчин долази све регуларно,нас овде јебе како ко стигне. Једина је срећа што у околини самог Шумица имаш где да трошиш време. Просто ми је све мање смислено да је Врчински потез на Шумицама,поред 303 на Устаничкој, 461 пребацити на БАС. Сва подавалска насеља која одрађује Ласта су повезана са БАС-ом осим Врчина који је у Гроцкој. Мука ме ухвати кад видим како се са ластиним гужвају аутобуси 308ице и плус на то додати 310 и 64 који немају где ни да стану више
Još malo pa će imaju isti status kao Vrčin.Слажем се да Врчин треба да добије градски потез,пре свега Зуце и Рипањ га имају, а Врчин не.
Треба се тражити нека прикладна локација код центра Врчина где би се повукла линија 303 са предложеном линијом 410 од Трошарине.
Наравно могле би се ту увести локалне линије,нпр Раља (Друмине) - Мала Иванча - Врчин која би довлачила људе са Рамница ка центру.
Vrčin - Zaklopača - Grocka?Док бих за Гроцку појачао линију 354(б) на интервал од 60 минута и на тој ноформираној окретници бих поставио 354Б.
Мислио сам да траса будеVrčin - Zaklopača - Grocka?
Наравно, исто тако и важи и за пут доле од Лештана ка Траншпеду307L da bude Vinča/Crkva/ - Mirijevo 4, gde bi tu minibus kupio veći broj ljudi u Vinči, išao gore na brdo, a onda institutskim putem izlazi na Smederevac i onda ide dalje do Mirijeva. 300 bih ipak stavio da okreće gde okretnica 307, a ne kod Crkve, da bi i nama sa brda bila dostupna ta linija i da ne bi morali da presedamo. Institutski put bi morao da se proširuje i rekonstruiše čak i za minibus liniju jer je trenutno nezgodno mimoilaženje i automobilima, a i put je u ocajnom stanju.
308,310 и 312 исто (нису на територији Гроцке па их нисам помињао) 306 би водила трасу 311. Док би део на Кружном путу на којем је садашња 306 покривала линија 300308, 310, 311 i 312?
306 би ишла трасом 311 до насеља Раван. Разлог је што се траже чешћи поласци на том делу. А они који су на Кружном би имали линију 300. Линија 300 би по мени била идеална на 10-15 мин.Vidim nekoliko stvari u ovom predlogu koje mi se ne dopadaju ili nisu objašnjene dovoljno.
Ako bi 306 pokrivala trasu 311, znači li to po tebi da se 311 onda ukida pošto je ne pominješ?
Идеално би имало са 40 на 15-20 минута, и пре свега вечерњи поласци би итекако требалиKakav takt se predlaže za liniju 313 s obzirom da ona već sada ima popriličan broj putnika, a produženjem bi ih imala još više. Vikendima bi broj putnika naročito bio velik, a moramo da uzmemo u obzir da je u pitanju minibus linija
301 ми је пре свега била замисао да се растерети 302,наравно уважавам и твој предлог за 301.Zašto uvoditi 301 na trasi koju bi 302 u potpunosti pokrivala? Zar nije bolja ideja Grocku direktno povezati sa centralnim gradskim jezgrom? 468 koja je bila jedina takva veza je ukinuta i već više puta je predočeno da je Grocka jedina prigradska opština čije sedište nema takvu liniju. Zato mislim da je najbolje da 301 saobraća na trasi Beograd na vodi - Zaklopača - Grocka. Kasnije bi mogla da bude produžena do nove autobuske stanice na Novom Beogradu. Dobija se direktna i što je veoma bitno najbrža moguća veza sa centralnim delom grada. 302 ostaje da povezuje Grocku sa Smederevcem i Ustaničkom, ili po tvom predlogu sa Cvetkovom pijacom i svakako se sa postojanjem 301 značajno rasterećuje.
309 сам замислио кроз Коњарник, ваљало би мало растеретити 17ицу309 se predlaže do Bloka 20 što je odlična zamisao i nešto što je preko potrebno Kaluđerici. Kojom trasom bi išla? Da li bi išla kroz Konjarnik pa na autoput ili kroz Gospodara Vučića i Južni bulevar? Ne znam koliko je to u skladu sa gravitiranjem stanovnika Kaluđerice, ali mi je padalo na pamet da bi 309 možda mogla da saobraća i do Pančevačkog mosta kroz Cvijićevu i Dimitrija Tucovića.
Bilo kako bilo, svaka priča o produžavanju ili uvođenju novih linija će biti moguća jedino ako Strela i Lasta preuzmu potez. Čak je i tada upitno. Linije ako ostanu u GSP-u ili pređu u Mobi Litas, nema tu nikakvog produžavanja.
Зато што на челу општине имамо једно од најнеспособнијих руководстава у граду, притом становници сами по себи не показују претерану заинтересованост за јавни превозZašto se stalno polazi od pretpostavke da nije moguće, da je upitno, da im nije stalo i sl. kada se spominju linije poteza 300 + Vrčin? Zašto se, u ovom trenutku ne polazi od pretpostavke, OK ako je u planu da po preuzimanju linija III Beograda isti dobije onakvu liniju 112, onda će vrlo verovatno biti uvedena linija 300 i nešto sa normalnim taktom do centra / NBG po preuzimanju našeg poteza.
Зато што на челу општине имамо једно од најнеспособнијих руководстава у граду, притом становници сами по себи не показују претерану заинтересованост за јавни превоз
Kako ne moze?Pa kako je kad su tramvaji bili ukinuti?Bila valjda linija 5A ili 6A išle bulevaromКолико сам разумео не може бус булеваром до Вука, забрањено је ваљда
Што се тиче идеја спајања 38Л и 38 слажем се са тим предлогом