Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ne bih ja dirao 309L, ona je namenjena kao lokalna linija isključivo za Kaluđericu.
 
Шта мислите о томе да се линија 309Л продужи до окретнице у Винчи преко института? Направила би се брза веза измећу Винче и Калуђерице и не би било за становнике тамо једина опција 307
Bilo bi sjajno da imamo liniju iz Vince kod Crkve, pa da ide gore na brdo i onda Institskim putem, pa sve do Mirijeva, ali to nije moguće jer nema uslova da se pusti linija institutskim putem dok se ne desi rekonstrukcija, ako se ikada i desi. Svaki dan tu vozim i nezgodno je mimoilaženje i automobilima, a kamoli sa nekim većim vozilom. Ali 309L ne dirati jer je stvarno korisna za Kaludjericu i ja je lično koristim.
 
Ево још једног предлога
302Л Три Тигања - Бегаљица (Манастир Рајиновац)
У шпицу би добро дошла,доњи крај Бегаљице добија јавни превоз и добро дође Грочанима који улазе у Болечу,Лештану и Винчи
 
Баш сам ове вечери кад сам се враћао с посла око 22ч на Палати обратио пажњу колико више има полазака за Обреновац, дакле у периоду од 22:00 до 22:20 за Обреновац су отишла три возила, два на 860 и једно на 860МВ. Узмите у обзир да је недеља. Док је за Младеновац тај један једини 493Б у 22:15 са главне у који се једва ушло на Палати,јер је претходни полазак у 21:30 ,док су на Аутокоманди одређени били приморани да чекају још пола сата на следећи,да не спомињем Сопот и Лазаревац где су интервали полазака за викенд језиви. И у тих 20 минута сам се уверио какав је Стрелин а какав Ластин потез.
 
Баш сам ове вечери кад сам се враћао с посла око 22ч на Палати обратио пажњу колико више има полазака за Обреновац, дакле у периоду од 22:00 до 22:20 за Обреновац су отишла три возила, два на 860 и једно на 860МВ. Узмите у обзир да је недеља. Док је за Младеновац тај један једини 493Б у 22:15 са главне у који се једва ушло на Палати,јер је претходни полазак у 21:30 ,док су на Аутокоманди одређени били приморани да чекају још пола сата на следећи,да не спомињем Сопот и Лазаревац где су интервали полазака за викенд језиви. И у тих 20 минута сам се уверио какав је Стрелин а какав Ластин потез.
581 викендом има у 21:00 па 22:30.Језиво је да за Лазаревац викендом нема ниједан 580 и 581Е који би убрзали вожњу бар мало.Такође сам данас видео Темсу из Младеновца 9412 на апликацији да ради 581.Викендом такође на истој линији поласци на сат времена,у периоду од 16:00 до 18:00,значи у 16:00,па у 17:00,па у 18:00.
 
U subotu, oko 20h sam bio kod Steco - a. Maltene samo što sam došao, nailazi 46 koji je toliko bio pun da nije moglo da se uđe u njega. Naravno, propustio sam ga i ušao u sledeći autobus koji mi je naišao, na liniji 17. Ovo sam mogao da uradim jer sam išao do dela grada koji pokrivaju i 46 i 17.​
 
Kakav je ovo red vožnje na 307 strasno. Toliko ne znaju da uklope turaze da je to neverovatno, autobusi idu na 19 minuta i imas 3 polaska u satu posle 17h, al zato vozači stižu po 20 minuta ranije na okretnicu
 
Kakav je ovo red vožnje na 307 strasno. Toliko ne znaju da uklope turaze da je to neverovatno, autobusi idu na 19 minuta i imas 3 polaska u satu posle 17h, al zato vozači stižu po 20 minuta ranije na okretnicu
Bolje i to nego kao na primer na 55 vikendom da su po ceo dan u zakašnjenju jer su turaže horor, a i na 601 je nedeljom horor turaža jer većinu dana je pravac po 62 minura u proseku, a uveče ima i pravaca ispod 60 minuta, te ako ne voziš dovoljno brzo kasniš... Na 604 i 605 su takođe horor turaže vikendom, umeju da kasne i po 10 minuta jer je dovoljno samo malo da bude mala gužva na Ledinama i već su ispali.
 
Али њихове процене,тачније израђени даљинари су хит
1000085290.jpg

Процена је да од Шумица аутопутем до петље Умчари возилу треба 54 минута што се губи са сваким разумом,у пракси је једно 20 минута разлике, причам о возачима који нормално возе, док они који возе брже умеју и за мање од пола сата буду у центру Умчара
 
А и по овоме може се видети колико често имамо поласке аутопутем (викендом их немамо уопште) 🥹
 
Није ми јасно због чега се одустало од спајања Лештана и Траншпеда. Глат је се тим делом могла проширити линија 313 до Икее. А онај ко би ишао из Лештана,Болеча и Винче ка Ава парку не би морао на Бубањ Поток. Такође би и Миријево добило везу са Траншпеду
Nije se odustalo jer nikad nije ni bilo u planu, to su samo ideje sa ovog foruma. Plus nije pokriveno kao ideja ni GUP-om ni Prostornim planom Vrčina. Ja ću probati da ideju ubacim u novi prostorni plan koji se radi.

Prostorni plan koji predviđa tu vezu je neophodan zato što ne postoji formirana ulica koja spaja ta dva kraja opštine, ne postoji ni katastarski atarski put.
Zapravo se odustalo. 2018-te je put probijen u širini od 6 metara, postavljene su šahte, odvodi, nasut tucanik, izlazili geometri i ucrtali trasu jer tu puta odavno nije bilo, postojao je nekada davno. Bivši predsednik opštine Grocka, Dragoljub Simonović je to započeo a njegovim hapšenjem i smenom se sve prekida i radovi staju. Sada se može proći kolima ali otežano jer je voda napravila udubljenja na nekoliko mesta i sa strane je zarastao ponovo u rastinje. Planirano je i asvaltiranje ali se do toga nažalost nikada nije stiglo. Od Leštana do petlje Tranšped ima ok 1.7km a preko Bubanj Potoka oko 8km. Dok su trajali radovi na obilaznici dosta njih je zalutalo na tu prečicu jer ih navigacija tamo odvela. Nažalost mape prate trasu kojom su vukli vod za struju a ne put, bukvalno pravo nizbrdo ka Ikei i mnogi su ostali zaglavljeni jer nazad nisu mogli. Postoje čak dva kraka puta koji se račva kod lovačke kućice, jedan ka Tranšpedu levo i drugi desno ka podvožnjaku koji su poljoprivrednici koristili da odu do Zuca ali je izgradnjom kanala pored Ikee taj put presečen i sad moraju svi da kruže preko Tranšpeda, a podvožnjak je i potopljen jer su ostavili gomilu zemlje na izlazu a sa druge strane su bunari, izvori kojima se Zuce snabdeva vodom pa konstantno puni podvožnjak koji nema gde da otiče.
 
Zapravo se odustalo. 2018-te je put probijen u širini od 6 metara, postavljene su šahte, odvodi, nasut tucanik, izlazili geometri i ucrtali trasu jer tu puta odavno nije bilo, postojao je nekada davno. Bivši predsednik opštine Grocka, Dragoljub Simonović je to započeo a njegovim hapšenjem i smenom se sve prekida i radovi staju. Sada se može proći kolima ali otežano jer je voda napravila udubljenja na nekoliko mesta i sa strane je zarastao ponovo u rastinje. Planirano je i asvaltiranje ali se do toga nažalost nikada nije stiglo. Od Leštana do petlje Tranšped ima ok 1.7km a preko Bubanj Potoka oko 8km. Dok su trajali radovi na obilaznici dosta njih je zalutalo na tu prečicu jer ih navigacija tamo odvela. Nažalost mape prate trasu kojom su vukli vod za struju a ne put, bukvalno pravo nizbrdo ka Ikei i mnogi su ostali zaglavljeni jer nazad nisu mogli. Postoje čak dva kraka puta koji se račva kod lovačke kućice, jedan ka Tranšpedu levo i drugi desno ka podvožnjaku koji su poljoprivrednici koristili da odu do Zuca ali je izgradnjom kanala pored Ikee taj put presečen i sad moraju svi da kruže preko Tranšpeda, a podvožnjak je i potopljen jer su ostavili gomilu zemlje na izlazu a sa druge strane su bunari, izvori kojima se Zuce snabdeva vodom pa konstantno puni podvožnjak koji nema gde da otiče.
Screenshot_20240420_173006_Maps.jpg
 
Pogledajte prilog 196031
To je stara trasa iz Leštana za Zuce, tu ne možeš kolima, samo traktorom ili terencem, ona vodi ispod potopljenog podvožnjaka a onda nalećeš na kanal koji je izgrađen pored Ikee pa moraš na Tranšped, nova je probijena od prilike ovako, direktno ulazi u naselje.
Strašno, jezivi su sa google mapa šta rade i ne daj Bože da neko stvarno krene tu kolima.
 
Strašno, jezivi su sa google mapa šta rade i ne daj Bože da neko stvarno krene tu kolima.
Niko tu ne ide jer je loš put od same raskrsnice kod Lovačke kuće, ali levo ka Tranšpedu i desno vod od struje su nasuti tucanikom i utabani. Vod od struje izgleda kao put, utaban, nasut, ali strm, traktori ga koriste ali samo nizbrdo, za uzbrdo koriste put za Zuce. Autom uglavnom krenu trasom voda za struju pa ih posle traktorima izvlače. Najviše se dešavalo dok se radila obilaznica, pa misle ljudi da izbegnu gužvu na Bubanj Potoku. I ja sam tad korostio tu prečicu do Tranšpeda, pa sam sretao mnoge koji zalutaju.
IMG_20240421_010041.jpg
 
Zapravo se odustalo. 2018-te je put probijen u širini od 6 metara, postavljene su šahte, odvodi, nasut tucanik, izlazili geometri i ucrtali trasu jer tu puta odavno nije bilo, postojao je nekada davno. Bivši predsednik opštine Grocka, Dragoljub Simonović je to započeo a njegovim hapšenjem i smenom se sve prekida i radovi staju. Sada se može proći kolima ali otežano jer je voda napravila udubljenja na nekoliko mesta i sa strane je zarastao ponovo u rastinje. Planirano je i asvaltiranje ali se do toga nažalost nikada nije stiglo. Od Leštana do petlje Tranšped ima ok 1.7km a preko Bubanj Potoka oko 8km. Dok su trajali radovi na obilaznici dosta njih je zalutalo na tu prečicu jer ih navigacija tamo odvela. Nažalost mape prate trasu kojom su vukli vod za struju a ne put, bukvalno pravo nizbrdo ka Ikei i mnogi su ostali zaglavljeni jer nazad nisu mogli. Postoje čak dva kraka puta koji se račva kod lovačke kućice, jedan ka Tranšpedu levo i drugi desno ka podvožnjaku koji su poljoprivrednici koristili da odu do Zuca ali je izgradnjom kanala pored Ikee taj put presečen i sad moraju svi da kruže preko Tranšpeda, a podvožnjak je i potopljen jer su ostavili gomilu zemlje na izlazu a sa druge strane su bunari, izvori kojima se Zuce snabdeva vodom pa konstantno puni podvožnjak koji nema gde da otiče.
Није баш тако. Пут јесте пробијен као атарски али да је планирано асфалтирање - није зато што правно није могуће, просто зато што на једном делу пут уопште не постоји у папирима а на деоницама где постоји је преузак и улази у приватне парцеле. Потребно је предвидети га ПДР-ом да би се омогућила евентуална екпропријација али њега у ПГР-у северног дела општине нема, као ни у просторном плану јужног дела општине (врчинска деоница).
Шахте које спомињеш су рађене у склопу трасе мегистралног цевовода и повезивања резервоара у Калуђерици на тај систем и немају никакве везе са уличном инфраструктуром.
 
Ako je moglo po hitnom postupku da se promeni zakon vezano za raspisivanje izbora, može i da se pokrene pitanje PGR - a.

Zar nije ranije spominjana linija koja bi preko naselja Ravan išla do IKEE? Možda i jeste spominjano ranije, ne mogu da se setim tačno, šta je problem kod nadvožnjaka kod Zuca da bi mogao da se proširi i bude prohodan za liniju gradskog prevoza, koja je uzgred, takođe bila spominjana?​
 
Niko nije primetio da je od 1.4. ukinuta 107O, nema je na bgprevozu ni sajtu GSPa. Već je neko primetio da su dodati polasci vikendom na 107
 
Niko nije primetio da je od 1.4. ukinuta 107O, nema je na bgprevozu ni sajtu GSPa. Već je neko primetio da su dodati polasci vikendom na 107
Изгледа да јесте укинита.Паметан потез свакако.Можда боље да је остала траса од 107О,само нумерација да буде 107.
Мислим да су и викендом на 101 смањили интервал са 16 на 14 минута.
 
Није баш тако. Пут јесте пробијен као атарски али да је планирано асфалтирање - није зато што правно није могуће, просто зато што на једном делу пут уопште не постоји у папирима а на деоницама где постоји је преузак и улази у приватне парцеле. Потребно је предвидети га ПДР-ом да би се омогућила евентуална екпропријација али њега у ПГР-у северног дела општине нема, као ни у просторном плану јужног дела општине (врчинска деоница).
Шахте које спомињеш су рађене у склопу трасе мегистралног цевовода и повезивања резервоара у Калуђерици на тај систем и немају никакве везе са уличном инфраструктуром.
2018-te sam na Biciklijadi u Vrčinu razgovorao sa predsednikom opštine i kada sam mu rekao da sam biciklom došao tim putem rekao je da je u planu asvaltiranje. Znaš li šta je sa linijom do Ikee i Miljakovca, prošli put si rekao da se čeka završetak obilaznice, šta se sad čeka? Obećana je još 2018-te.
Image (2).jpg
 
Oni bi žedne preko vode preveli... 0% brige za naselja koja se zovu drugačije od "Grocka".
 
Znaš li šta je sa linijom do Ikee i Miljakovca, prošli put si rekao da se čeka završetak obilaznice, šta se sad čeka? Obećana je još 2018-te.
Колико сам ја упућен разлог због чега линија 300 није уведена је сам кружни пут,јер се води под државним путем IIA реда и постоје посебни услови за увођење стајалишта ту. Све у свему глупост жива
 
Vrh