Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Pa kažem, prijave i pisanju sekretarijatu i to fanatično,
Pisao sam već o tome, bio je jedno kraće vreme vozač na 34 koji je samoinicijativno odlučivao na kojim stajalištima će da staje, imalo putnika ili ne, a gore vozio nego pojedini Šrilančani. Zainatio sam se i dva meseca ga redovno prijavljivao svaki put kada bih naleteo na istog, jer je bukvalno svaki put isto radio. Iako nisam dobio konkretan odgovor od sekretarijata, nakon pomenutog perioda ga više nije bilo na liniji.​
 
Само се ви надајте момци да ћете фанатичним пријавама против Ластиних бахатих возача нешто постићи. Сада сам нашао у мојој архиви предмет из 19. 07. 2013. године. Укратко, возач на линији 450 из правца Сопота није хтео да ми стане на стајалишту Спомен парк Јајинци, уз вређање. Првостепеним решењем је одбачена моја пријава. У другостепеном решењу ћу цитарати део образложења у коме је одбачена моја жалба против возача: "Инспектор друмског саобрачаја је обавио разговор са директором Ласта погона Сопот, Предрагом Гаврићем, који је поврдио наводе возача аутобуса, Горана Јањића, да против њега нема никаквих пријава и да је исти један од најбољих возача као ида му је познато да постоје поредине особе из Врчина које стално подносе пријаве, па је неколико пута на ову линију слао интерну контролу предузећа. Такоће, директор Гаврић је изјавио, да су у предузећу увели велике казне на неодговорно понашање возача.". Остављено ми је да покренем управни спор пред судом, одустао сам. Образложење је на три куцане стране, па ви видите како нас праве веверицама и како је могуће стићи до правде у приградском саобраћају. Још тада ми је било јасно: у овом систему никако.
 
Sekretarijat je jedino mesto gde se ovo može rešiti, ako ne, onda blokada puta/peticija.

I da se proda ili zameni Lasta vozači ti ostaju isti, tako da ne znam šta da ti kažem..
 
Најављене су три нове линије у потезу 100, 102 Падинска скела-Претоп, 103 Падинска скела-Земун Бачка и 112 Земун Бачка-Рева.
 
То су препоручене трасе линија. Ако превознику не одговара могу се уводити нове или кориговати траса.

Ако сам добро разумео сврха 112 је да довезе становнике Крњаче, Котежа, Овче и Борче до Земуна као неки вид растерећења 95? Јер ако је тако, 85 онда може да се скрати до Бачке.
 
Слободни су им бројеви до 115,после од 116 су локалне линије на територији Лазаревца, конкретно локална линија Лазаревац - Степојевац,тако да ме не чуди да крену и на потезу 100 ту са словима ови из Стреле.
Што се тиче дела града преко Панчевца,треба увести нову нумерацију за Котеж - Трг републике,а увести нову линију број 43 типа Котеж - Блок 70/70А.Тренутно само 95 спаја насеља преко Панчевца са блоковима.А можда и нека друга нумерација на релацији Рева - Блок 70/70А.
 
Evo savršene prilike da podelim svoju ideju rekonfiguracije poteza 90.
Borča, Ovča, Krnjača i Crvenka su potez 90, dalje potez 100
Untitled63_20240326203631.png

Linije:
91: Paviljoni - Borča 3 (skraćena 85, kad se uvede tramvaj neće više biti potrebna do Banovog)
92: Zemun - Crvenka (izgradnjom puta od Pupinovog mosta do Crvenke. Sadašnje 91 i 92 postaju 5XX)
93: Trg Republike - Kotež (sadašnja 43)
94: Cvetkova pijaca - Crvenka (produžena 104)
95: Blok 45 - Borča 3 (ista)
96: Dorćol /25.maj/ - Borča 3 (produžena Dunavskom)
97: Blok 20 - ŽS Ovča (produžena 105)
97L: Borča 3 - Ovča (sadašnja 105L)
98: Slavija - ŽS Krnjača (asfaltiranjem puta)
99: Pančevački most - SC Kovilovo (neznatno produžena 111)
Rupe u numeraciji poteza 100 (103, 104, 105) popunjavaju ove gorepomenute linije.
Zašto su sve linije skinute sa OS, da bi moglo kod mosta da se lako preseda.
 
Слободни су им бројеви до 115,после од 116 су локалне линије на територији Лазаревца, конкретно локална линија Лазаревац - Степојевац,тако да ме не чуди да крену и на потезу 100 ту са словима ови из Стреле.
Pa jedna od ovih novih linija što ih planiraju će imati oznaku 102P, a već imamo 107OS i 105L. Jedino ova poslednja ima smisla. A i krajnje je vreme da se preimenuju Lazarevačke linije na 100.​
 
105Л ће овом одлуком бити продужена до Бачке, што значи да 85 може да се скрати до Бачке јер ће 3 локала бити чешћа од 85.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Ovo će biti ostvareno samo zbog kilometraže, ali ako treba da dodje strela da se nešto promeni, svaka čast. Taman da neko pokupi zemljište pogona zemun. U redu, deo oko padinske skele dobija prevoz sa zemunom kao i deo oko puta za Revu.

Nego, kakva je ovo linija 110 do obale Tamiša? Jel Opovo ostaje bez prevoza ili prave neko naselje naziva obala tamiša?
 
Је л има нека спекулација ко преузима приградске потезе?
 
109 i 110 idu van granica grada, taj deo ne pripada sistemu i vodi se po specijalnom ugovoru (zato tu nema praćenja na mapi)
 
С обзиром да има доста Панчеваца који функционишу у Земуну ово ће њима пре свега добро доћи јер неће морати на Бранков мост па на Панчевац. Верујем да ће се неко из Панчева досетити да направи неку њихову линију до Реве
Верујем да ће им 112 баш одговарати, линија иде малтене до Панчева :D
 
Vrh