Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

a bitno da su otokare oterali za barajevo jer misle da 5 bmc može da zameni desetak otokara. Ali opet otokar ima manje sedišta nego bmc. Najbolja vozila za 581 je temsa ld 13

Počeli su i Temse da šalju za Barajevo, valjda ih sada ima 2 tamo.
Kriminal šta rade.
 
ne želim da zvučim pogrešno, ali barajevu ne treba dati nijedan novi bus jer je to klanica za buseve
 
Предлог који сам доставио секретаријату за јавни превоз, тиче се кретања ластиних линија са потеза 300 кроз Врчин:
Ради избегавања гужви у центру насеља Врчин и јаснијег распореда
линија са потеза 300 кроз насеље Врчин дати су следећи предлози за
поменуте линије:
У смеру ка Шумицама:
• Линије 354А и 354Б:
Возила би се кретала следећом трасом:
Булевар револуције – Иве Лоле Рибара – Индустријска – Иве Лоле
Рибара – Петља Врчин и даље редовном трасом до Шумица.
Линија 352А:
Возило би се кретало следећом трасом:
Петља Врчин – Иве Лоле Рибара – Индустријска – Саве Ковачевића -
Иве Лоле Рибара – Петља Врчин и даље редовном трасом до
Шумица
У смеру ка Дражњу и Гроцкој:
• Линија 352А:
Петља Врчин - Иве Лоле Рибара - Саве Ковачевића – Индустријска -
Иве Лоле Рибара - Петља Врчин и даље редовном трасом до Дражња.
• Линије 354 и 354Б:
Петља Врчин - Иве Лоле Рибара - Саве Ковачевића – Индустријска -
Иве Лоле Рибара – Булевар револуције и даље редовном трасом до
Гроцке.
Искулираће они све то,као и увек што искулирају и не одраде ствари како треба.
 
inače vozio sam se novom temsom LD 13 na 351 bus je sasvim solidan i ima čini mi se nekako zaobljenija sedišta kao medjugraska. Čini mi se da se Temsa više trudi oko medjugradskih i prigradskih vozila
 
Искулираће они све то,као и увек што искулирају и не одраде ствари како треба.
Одрадиће они опет нешто генијално као што су увођење линија 350 и 365 које у збиру бележе једноцифрен број путника где је и сама ласта дигла руке од одржавања полазака на истим
 
Одрадиће они опет нешто генијално као што су увођење линија 350 и 365 које у збиру бележе једноцифрен број путника где је и сама ласта дигла руке од одржавања полазака на истим
Имао сам прилику возити се са линијом 365,последњи полазак из Младеновца у 18:45.У возилу је свеукупно било нас 4-5 путника,а само ја сам ишао до последњег стајалишта,Шумадијска.
 
Лично сматрам да 365 овако како иде нема поенте, дуга траса притом бескорисна, лично сам за то да се повезују Пударци, Умчари, Дражањ и Живковац са Малим Пожаревцом пре свега јер се ту касније могу ослањати на 493 и 465 и мања се километража прави
 
Лично сматрам да 365 овако како иде нема поенте, дуга траса притом бескорисна, лично сам за то да се повезују Пударци, Умчари, Дражањ и Живковац са Малим Пожаревцом пре свега јер се ту касније могу ослањати на 493 и 465 и мања се километража прави
Ретрасирање
365 Дражањ - Мали Пожаревац - Камендол
350 Живковац - Камендол - Брестовик - Гроцка
Оваквим потезом су сва насеља у добитку а и чак се стварају мањи трошкови јер се по поласку пређе мање километара.
1000069514.jpg
 
Ја бих потез 300 јужно од Гроцке радикално изменио. Три основне линије "кичме" које везују насеља са градом и попречне минибус линије - фидери и то према следећем концепту:

линија 301 - Гроцка - Прокоп (Смедеревац, па Кружним путем на АП) са тактом од 10 минута
фидер линија:
302 - Бегаљица - Гроцка - Брестовик са тактом од 10 минута.

линија 351 - Умчари - Гроцка - Шумице са тактом од 60 минута
линија 361 - Гроцка - Умчари - АП - Шумице са тактом од 60 минута
(редови вожње 351 и 361 прилагођени тако да из Умчара према граду бус саобраћа на 30 минута)
фидер линије:
352 - Дражањ - Умчари - Живковац са тактом 20 минута
353 - Пударци /Илинци/ - Камендол са тактом 20 минута

Од осталих оставио бих само линију 356 - Гроцка - Умчари - Дражањ - Мали Пожаревац - Младеновац са тактом од 60 минута
 
Што се Врчина,укинуо бих линију 466 и поласке са те линије (4 са БАС-а,5 из Врчина)пребацио на 461,аутопутем је лакше путовати него авалским путем.Свакако да су обавезне радикалне промене на линијама 351-366,треба да се мењају трасе линија или поукидати неке линије.Свака београдска општина макар то била и Гроцка или најудаљенији Лазаревац,па и Младеновац,Барајево,Сопот заслужују бољи јавни превоз,јер и они су Београд,а не само "круг двојке".
 
Што се Врчина,укинуо бих линију 466 и поласке са те линије (4 са БАС-а,5 из Врчина)пребацио на 461,аутопутем је лакше путовати него авалским путем.Свакако да су обавезне радикалне промене на линијама 351-366,треба да се мењају трасе линија или поукидати неке линије.Свака београдска општина макар то била и Гроцка или најудаљенији Лазаревац,па и Младеновац,Барајево,Сопот заслужују бољи јавни превоз,јер и они су Београд,а не само "круг двојке".
Заправо 5 са БАС-а јер постоји 466А
Лично бих возило пребацио на линију 462
 
Заправо 5 са БАС-а јер постоји 466А
Лично бих возило пребацио на линију 462
Да, тачно,има тај један полазак у 04:40 са БАС-а.Можда не би било лоше да се и то пребаци на 462,као и поласци са 466.Не видим сврху линије 463 која има поласке само викендом.
 
463 je pre 40 godina zamišljena kao vikendaška linija i zato samo vikendom saobraća. Pokriva Jaričište sa centrom Vrčina a ono je nekada bilo isključivo vikend zaseok.
 
Sećam se da su na Jaričištu godinama molili i kumili za normalne polaske ili produžavanje neke linije i da im ništa nije bilo odobreno. Pre par godina su dobili utešnu 467 i to čini mi se oko izbora i to im je bilo sve. Na kraju mislim da se svako iz tog kraja ko je bio u mogućnosti okrenuo korišćenju automobila.
 
Sećam se da su na Jaričištu godinama molili i kumili za normalne polaske ili produžavanje neke linije i da im ništa nije bilo odobreno. Pre par godina su dobili utešnu 467 i to čini mi se oko izbora i to im je bilo sve. Na kraju mislim da se svako iz tog kraja ko je bio u mogućnosti okrenuo korišćenju automobila.
Да се врати 467 су успели након што су им у септембру укинули,можда им треба појачати 463.Што се укидање линија тиче,једини добар потез је укидање линије 468 која је имала само по један полазак са БАС-а и из Гроцке.Ко би користио тај један полазак на линији 468 поред 302 која је честа?
 
Да се врати 467 су успели након што су им у септембру укинули,можда им треба појачати 463.Што се укидање линија тиче,једини добар потез је укидање линије 468 која је имала само по један полазак са БАС-а и из Гроцке.Ко би користио тај један полазак на линији 468 поред 302 која је честа?
Генерално ко би путовао од Гроцке до града преко Врчина Авалским путем
 
Такође које линије су глат могли укинути
361Л Дражањ - Гроцка
355Л Гроцка - Камендол - Умчари
350 Живковац - Дражањ - Камендол - Брестовик - Живковац (до неког ретрасирања линије као што је најављено)
466А БАС - Врчин
352А Шумице - Дражањ (пребацити поласке на 352)
 
Ne bih se baš toliko složio s tim da je ukidanje 468 bio dobar potez. Koristio sam je nekoliko puta i stalno je bila poprilično popunjena, iako je imala samo po jedan polazak iz grada i Grocke i to u periodu kad je većina ljudi na poslu. Bilo je onih koji su je koristili od početne do krajnje stanice, ali je ona ipak bila "vezna" linija između Vrčina, Avale i Grocke. Za Jaričište, ona je bila i više nego sjajna veza što ka gradu, što ka samoj Grockoj. Da je imala više polazaka, imala bi daleko bolju iskorišćenost koja ni sa ona dva polaska nije bila mala. Možda bi bolje bilo da je 466 produžena do Grocke uz više polazaka.
 
Ne bih se baš toliko složio s tim da je ukidanje 468 bio dobar potez. Koristio sam je nekoliko puta i stalno je bila poprilično popunjena, iako je imala samo po jedan polazak iz grada i Grocke i to u periodu kad je većina ljudi na poslu. Bilo je onih koji su je koristili od početne do krajnje stanice, ali je ona ipak bila "vezna" linija između Vrčina, Avale i Grocke. Za Jaričište, ona je bila i više nego sjajna veza što ka gradu, što ka samoj Grockoj. Da je imala više polazaka, imala bi daleko bolju iskorišćenost koja ni sa ona dva polaska nije bila mala. Možda bi bolje bilo da je 466 produžena do Grocke uz više polazaka.
Није лоша идеја, али већина нас на овом форуму знамо да то секретаријат никад не би одобрио, јер су показали да их апсолутно не занимају проблеми грађана ван круга двојке
 
A i vi ste pokazali da ste apsolutno saglasni sa takvom konstatacijom i da ništa ne bi ste menjali na bolje.
 
466 и 468 су две крајње нерационалне линије. Питам се ко је жељан те патње да из Врчина иде до града преко Авалског пута, око Авале и кроз Јајинце, Булевара ослобођења и Аутокоманде? Три дана јахања.

Врчин је изузетно зајебан за јавни превоз јер је површински огроман са физички одвојеним засеоцима и пружа се у девет праваца. Једино што се може урадити јесте да се 461 и 462 распореде подједнако, односно да се добар део полазака са 461 пребаци на 462 али опет ни то не би било коректно јер су ипак Рамнице далеко насељеније од Јаричишта.
 
Кад се осим нас на форуму још неко буде ухватио теме јавног превоза можда ће се и мењати на боље
Већ сам рекао једном приликом,људи би пре сели у кола и сваки дан трошили свој новац на пумпу и гориво него да се побољша јавни превоз и да се уведе што више полазака,али џабе,људе заболе она ствар за све то,хоће господа да се возе у колима.
 
Vrh