Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Треба у том правцу према Авали појачати 491 и 408 које су најфреквентније линије
 
Треба у том правцу према Авали појачати 491 и 408 које су најфреквентније линије
408 боље,јер неко ко је из Младеновца увек ће битати 493 него 491.Путовао сам пар пута са 491 и том линијом путујеш као да си у 581,значи никад стићи.
 
@David352
Pa ili tako. Da bude i jedna lastina, može to i 450 da bude, tipa da ide na pola sata. Jer, relacija Sopot-Mladenovac pokrivena je zasebnom linijom, deo od Đurinaca ka Malom Požarevcu pokriva linija 465, a na tom potezu nema mnogo putnika. Realno, 491 slabo koga ima da vozi od Đurinaca prema Mladenovcu, a 493 pokriva ceo onaj gusto naseljeni deo do skretanja ka Stanojevcu i Đurincima. Zato je možda bolje da 450 ide češće ka gradu, a 491 i da ostane, al možda da se skrati do Ralje (Drumine). 408 bi u tom slučaju trebao biti zglob, ili solo, al sa intervalom između 10 i 15 minuta. Voždovac i Banjica ne pate od loše povezanosti sa ostatkom grada, pa presedanje ne bi trebalo da bude problem. Ostala naselja oko Ralje, mada ima tu i malo udaljenijih poput Stojnika, pokriti fiderima naravno.
 
Не треба занемарити ни 470/470А које заједно имају 9 полазака из Мале Иванче као и 8 из Београда.
Мада сам при ставу да треба правити те фидере. Што се тиче потеза 300 и 400:
Направити фидере за Умчаре, Малим Пожаревац и Раљу.
Појачати 351 и 408 на пристојан такт, Умчари су велико насеље и заслужују барем такт полазака за Београд на сваких пола сата, додати локалне линије из Живковца и Дражња, као и из Камендола и ту су покривена насеља на самом југу Гроцке.
Мали Пожаревац има оно што ниједно насеље нема на таквој удаљености од града, две најфреквентније ластине линије 465 и 493 на једном месту. Раља би реално требала имати такт 408 на 15 минута, околна села (Парцани, Бабе, Поповић и Мала Иванча) би се могла повезивати фидером.
Линија од окретнице 408 до паркинга у Малом Пожаревцу би покривала потребе мештана Поповића и Иванче. Линија од Живковца до Дражња преко Умчара и Малог Пожаревца би покривала те ту мештане. Са појачаном 450 би ово већ личило на нешто функционално
 
Mala Ivanča, konkretno, idealna je za pokrivanje kružnim linijama. Dva minibusa bi tu završila posao, po jedan za smer A, i smer B. Krug bi išao od Avalskog cveta preko Male Ivanče i Popovića do Ralje. Mogli bi da terminiraju i na Trešnji. Kombinovano bi mogli imati bus na svakih pola sata. Put od Avalskog cveta jes uzak na više mesta, al Sprinter i kompanija mogu tuda lagano. Bliže im je, a ima i tu dosta kuća bez ikakvog prevoza.
 
Колико је реална линија од Мале Иванче до Рамница у Врчину? Пошто не знам каква је путна инфраструктура од Мале Иванче до Врчина
 
Или Рамнице - Баново брдо преко нове обилазнице,искључивао би се на Орловачи и даље преко Жаркова до Бановог брда.
 
Вероватно сте већ дискутовали о томе, али стање на већим приградским линијама није добро. Поласци изостају, некад и по десетак у току дана. Нама на потезу Врчина се ово дешава мање - више шест месеци. Да овде споменем и безобразлук Ластиних возача против кога сам се годинама борио. Незаустављање на регистровним стајалиштима за линију. Ево вечерас нам на Авали није стао 470, само је прошао стајалиште.
Давид је питао за релацију Мала Иванча - Врчин. Ту је преко потребан минибус, због становика Иванче и Рипањских засеока: Јеремићи, Пећине, Скадрићи, Кременац и Дробњаци који гравитирају ка Врчину. Пут мора да се проширује на два места кроз Равнице и на пар места кроз Рипањ да би прошао минибус. Требало би да се окреће у центру Врчина.
 
Zdravo. Šta mislite o predlogu da 581 staje kod Ade Ciganlije? Njemu je stanica posle Žarkova tek stanica kod Čukaričke padine, a onda posle staje kod Palate pravde. Ako bi mu stajalište bilo kod Ade, značilo bi svim putnicima koji putuju tom linijom i da presedaju na neke linije koje inače staju kod Ade.
 
Zdravo. Šta mislite o predlogu da 581 staje kod Ade Ciganlije? Njemu je stanica posle Žarkova tek stanica kod Čukaričke padine, a onda posle staje kod Palate pravde. Ako bi mu stajalište bilo kod Ade, značilo bi svim putnicima koji putuju tom linijom i da presedaju na neke linije koje inače staju kod Ade.
За 581 само и искључиво Сајам треба да се уведе као станица за све линије ка Лазаревцу,а да се укине стајалиште Ново насеље/Рушањ за 581.
 
Zdravo. Šta mislite o predlogu da 581 staje kod Ade Ciganlije? Njemu je stanica posle Žarkova tek stanica kod Čukaričke padine, a onda posle staje kod Palate pravde. Ako bi mu stajalište bilo kod Ade, značilo bi svim putnicima koji putuju tom linijom i da presedaju na neke linije koje inače staju kod Ade.
Slazem se.Treba i kod Sajma da staje.Te stanice su bitne nego na Cukarickoj padini.
 
Slazem se.Treba i kod Sajma da staje.Te stanice su bitne nego na Cukarickoj padini.
А образложење за укидање стајалишта Ново насеље/Рушањ је:
Линије 531 и 532 стају свакако ту,као и 560,које нису толико дугачке линије као 581 и беспотребно скретање са магистрале због станице па после враћање на магистралу одузме 3 минута најмање.
 
За 581 само и искључиво Сајам треба да се уведе као станица за све линије ка Лазаревцу,а да се укине стајалиште Ново насеље/Рушањ за 581.
Slažem se za sve što ste rekli, al s obzirom da će kad se otvori nova BAS na NBG, vrv bi bilo bolje tad kod Ade da staje, onda mu Sajam ništa neće značiti, jer tamo sigurno neće više prolaziti. E sad jedino ako smisle nešto pa da te lazarevačke, barajevske, obrenovačke,mladenovačke i sopotske voze do centra negde da okreću, al ne verujem, sigurno će ići na NBG.
 
Slažem se za sve što ste rekli, al s obzirom da će kad se otvori nova BAS na NBG, vrv bi bilo bolje tad kod Ade da staje, onda mu Sajam ništa neće značiti, jer tamo sigurno neće više prolaziti. E sad jedino ako smisle nešto pa da te lazarevačke, barajevske, obrenovačke,mladenovačke i sopotske voze do centra negde da okreću, al ne verujem, sigurno će ići na NBG.
Reeceno ja da ce AS koja je i dan danas tu,da ce ostati za te prigradske linije koje dolaze iz pravca prigradskih opstina.A ostalo se sve seli na NBGD.
 
А образложење за укидање стајалишта Ново насеље/Рушањ је:
Линије 531 и 532 стају свакако ту,као и 560,које нису толико дугачке линије као 581 и беспотребно скретање са магистрале због станице па после враћање на магистралу одузме 3 минута најмање

А образложење за укидање стајалишта Ново насеље/Рушањ је:
Линије 531 и 532 стају свакако ту,као и 560,које нису толико дугачке линије као 581 и беспотребно скретање са магистрале због станице па после враћање на магистралу одузме 3 минута најмање.
Tako je. Rušanjci barem imaju 531,532 i 560 do Banovog.
 
Tako je. Rušanjci barem imaju 531,532 i 560 do Banovog.
Укинуо бих ја то стајалиште и за 560,али кад већ није предугачка линија,без гужве до 35 минута се путује са 560,онда нека тог стајалишта.
 
Reeceno ja da ce AS koja je i dan danas tu,da ce ostati za te prigradske linije koje dolaze iz pravca prigradskih opstina.A ostalo se sve seli na NBGD.
Aha. To sad prvi put čujem, to bi bilo super. A da li je to 100% sigurno? Tj, gde bi onda oni okretali, jer će oni da ruše ovu BAS koja je sad trenutno kod Ekonomskog faksa, ako se ne varam?
 
Укинуо бих ја то стајалиште и за 560,али кад већ није предугачка линија,без гужве до 35 минута се путује са 560,онда нека тог стајалишта.
Moguće je da su uveli 560 da svraća u Rušanj, jer ima srednja škola u Barajevu, pa ako neko od dece ide tamo, pa bi im bilo tako lakše ili ako neki stanovnici Rušnja idu na posao u Barajevo, pa moguće da je zbog toga, da se ne bi maltretirali do Petlovog pa da tamo čekaju neki barajevski.
 
Moguće je da su uveli 560 da svraća u Rušanj, jer ima srednja škola u Barajevu, pa ako neko od dece ide tamo, pa bi im bilo tako lakše ili ako neki stanovnici Rušnja idu na posao u Barajevo, pa moguće da je zbog toga, da se ne bi maltretirali do Petlovog pa da tamo čekaju neki barajevski.
Al ako tako ide i staje kod Rušnja, neka, ali primetila sam da i 560 neki put ni ne svraća u Rušanj, čak i preskoči stanicu
 
Aha. To sad prvi put čujem, to bi bilo super. A da li je to 100% sigurno? Tj, gde bi onda oni okretali, jer će oni da ruše ovu BAS koja je sad trenutno kod Ekonomskog faksa, ako se ne varam?
Mislim da je bilo nesto na novinama to i ljudi koji koriste 860 su se zalili da im busevi ne dao bog ide na NBGD,.Pa je receno da ce to ostati za prigradske linije ta AS
 
Руши се стара БАС скроз и ту се граде зграде. Очекујмо или селидбу свих линија на НБГ или неку акробацију типа окретаање код Галерије.
 
Vrh