Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Kada sam cuo da vozaci Strele i Lastre imaju plate od 120.000-150.000 nisam mogao da verujem,mada mi je sam vozac tog prevoznika to potvrdio.U odnosu na bedan GSP smatram da Obrenovac sa okolinom ima najbolji prevoz u Srbiji i placa svoje vozace kao da su zapadu.Svako selo ima svoje buseve i minibuseve koji su povezani sa centrom grada.Treba sve rasprodati po Grockoj i okolini i pobeci tamo,jer je Grocka kao opstina ima najgori prevoz koji postoji! Pre bih stigap do Nisa,nego sto cu da se iscimam do centra grada iz Umcara preko 15 sela i 3 prevoza.Totalno nefunkcionalno za zivot i rad u glavnom gradu.
Prevoz u opštini Grocka je kriminal, najgori u gradu ubedljivo od svih opstina i linije iz zone A i zone B imaju katastrofa prevoz
 
Дефинитивно најгора повезаност, мени лично није толики проблем путовања, што се такође може решити колико то што је веома бедан интервал полазака. А наравно може боље
 
Strela je koliko čujem od vozača 860 uzela Cobre za potez 600, za onih 11 Citara se ne zna gde će, niti za 10 solo Conecata, od zglobova stiže nešto iz Turske, ili Conecto ili Otokar, mislio sam da će biti samo jedna vrsta vozila kao na 860kama, ali izgleda da će biti raznovrsno
Strela je postala vlasnik 10 Citara C2, a ukupno treba da joj se isporuči još 65 Conecta.

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Pitam se šta planiraju sa toliko vozila ako je informacija tačna, za potez 600 je potrebno 60, kontam da trebaju rezerve da imaju ali šta će im silni novi Conecti, Cobre, Citari i Intouri, gde planiraju to da smeste ne znam, možda menjaju Lastrina vozila
 
Strela je postala vlasnik 10 Citara C2, a ukupno treba da joj se isporuči još 65 Conecta.

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatok
Ако може да се не износе тврдње јер много волите да манипулишете информацијама типа "рекла ми куварица у погону" и остало. Док не видим не верујем.
 
Ако може да се не износе тврдње јер много волите да манипулишете информацијама типа "рекла ми куварица у погону" и остало. Док не видим не верујем.

Ne znam odakle ti ideja da se meni ovako obraćaš?
Ja ne sedim po pogonima, ali sedim sa nekim ljudima koji dogovaraju takve poslove, mnogo mi je inače važno da li ćeš ti da veruješ ili nećeš.
Imam tu sreću da zahvaljujući svojoj firmi imam kontakte sa uvoznicima i domaćim zastupnicima proizvođača, tako da nemam razlog da mi izvori priča budu vozači ili fejs grupice nazovi poznavalaca prevoza.

Što se tiče Strele, sumnjam da bi ušli u tolike nabavke da nemaju već rešeno pitanje gde će sa vozilima. Pogotovo sa cifrom nabavki zglobnih autobusa u narednim isporukama.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pitam se šta planiraju sa toliko vozila ako je informacija tačna, za potez 600 je potrebno 60, kontam da trebaju rezerve da imaju ali šta će im silni novi Conecti, Cobre, Citari i Intouri, gde planiraju to da smeste ne znam, možda menjaju Lastrina vozila
Planira se preuzimanje i nekih lastinih linija najverovatnije
 
Jeste i sad verovatno uzimaju vozila kako bi zamenili Lastrina stara, po ugovoru se traži da određeni procenat vozila mora biti star maksimalno 3 godine
 
Streline prinove (Citaro, Conecto i Cobra)
IMG_20230807_121959.jpg
 
Znaci Cobre i Conecto su za Bg čim su crveni, a Citaro je za neki drugi grad, sad ne znam u kom gradu su vozila bele boje
 
Ne mora da znači, verovatno će farbati Citare, tako su radili i sa nekim Intourima i Conectima
 
Током извођења радова на изградњи регионалног водовода Макиш–Младеновац на државном путу IIБ реда бр. 350 (улице Вучкова и Народног фронта), у насељу Дражањ у општини Гроцка, од 14. августа до 30. октобра доћи ће до промена у раду линија јавног превоза, саопштавају из Секретаријата за јавни превоз.

Радови подразумевају потпуно затварање коловоза улица Вучкове и Народног фронта, на делу од зоне раскрснице са Београдском улицом и наредних 1.500 метара, због чега ће возила са линија јавног превоза саобраћати на следећи начин:

– возила на линијама 351, 352, 352A, 355 и 355Б у оба смера, затим на линијама 355А и 361Б у смеру ка Дражњу и линијама 353 и 361Л у смеру ка Шумицама – саобраћаће до стајалишта „Умчари (Шефкаћ)”, где ће вршити промену смера кретања на раскрсници улица Немањине и Народног фронта;
– возила на линији 350 ће саобраћати под ознаком 350Л на траси: Дражањ – Вучкова – Београдска – Раљска – Сенајска – Срећка Јовановића – наплатна рампа „Мали Пожаревац” – ауто-пут за Ниш – наплатна рампа „Умчари” – Моше Пијаде – Умчари – Моше Пијаде – наплатна рампа „Умчари” – ауто-пут за Ниш – наплатна рампа „Мали Пожаревац” – Срећка Јовановића – Сенајска – Раљска – Београдска – Вучкова – Дражањ.
 
Malo sam proanalizirao promene na aktuelnim prigradskim linijama.

365 - Bez minibusa više.
560 - Bez zglobova vikendom.
591/592/593 - Dodato još jedno zglobno vozilo.
860U - 1 solo, 1 zglob.
860Š - Skraćen do Sremčice.
860VP - Postaje solo.
865 - Najverovatnije ukida.
 
Секретаријат се након годину ипо дана огласио поводом трасе линије 350:
„Поштовани,
У вези промене трасе линије бр. 350, предложена измена је планирана трасом према Вашем предлогу, али се чека да ЈП “Железнице Србије” обезбеде пружни прелаз у улици Београдска браницима или полубраницима у циљу безбедног проласка возила ЈП овом трасом.“
 
Из Секретаријата нису у току да ЈП Железнице Србије више нису надлежне за инфраструктуру, већ ЈП Инфраструктура железнице Србије .
 
Секретаријат се након годину ипо дана огласио поводом трасе линије 350:
„Поштовани,
У вези промене трасе линије бр. 350, предложена измена је планирана трасом према Вашем предлогу, али се чека да ЈП “Железнице Србије” обезбеде пружни прелаз у улици Београдска браницима или полубраницима у циљу безбедног проласка возила ЈП овом трасом.“

U prevodu, odbili su vas na fin način s obzirom da na toj pruzi uopšte ne radi signalizacija te ne mogu ni rampe/treptači da se postave.
 
Туга је што из инфраструктуре железница Србије нису способни да оспособе сигнализацију
 
Slicno kao sto su nas odbili za liniju 300 i rekli da ne mogu uspostaviti stajališta na državnom putu i kako ima malo ljudi od Lestana do Rakovice
 
Slicno kao sto su nas odbili za liniju 300 i rekli da ne mogu uspostaviti stajališta na državnom putu i kako ima malo ljudi od Lestana do Rakovice
Треба извршити притисак на њих. Ја сам из секретаријата добијао одговор како није било могуће преусмерити 351 Београдском улицом у Дражњу јер се та улица налази на државном путу, у истом том мејлу рекли су да ће бити стајалишта само када се буде преусмерила линија 365 преко Дражња а то ће бити чим се поставе рампа на прелазу у Дражњу (никад).
За Калуђерицу су причали како није могуће успоставити стајалишта за линију 309Л па су их ипак увели као и саму линију.
У Дубони (Младеновац) је на сред државног пута окретница аутобуса.
Колико знам на линији 306 се користе стајалишта на државном путу
Из истог разлога су одбили захтев линије 301 до Брестовика (нема путника) док нпр 302 са у вечерњим сатима бележи смешан број путника. За 493 који је у шпици крцат кажу да нема довољан број путника и не појачавају га. Уопште не постоји никаква директна веза од Лештана до Раковице и они су тиме утврдили да не би имао довољан број путника, али се уведу линије попут 350...
 
Уведу линију до Миријева, не направе никакву везу на Смедеревцу за њу, притом је тражен бољи интервал полазака, притом нема стајалиште у Нине Кирсанове. У Дражњу говоре како пружни прелаз није безбедан и ако је у Умчарима такође прелаз по њиховој логици небезбедан а пролазе линије јавног превоза свакодневно. Прелаз који је обезбеђен вертикалном сигнализацијом је обезбеђен, тако барем кажу из железница
 
Lepo opisana opstina Grocka, najjadniji prevoz u Beogradu, al bitno da oni postavljaju jubilarnog 15og ležećeg policajca u Vinči i to samo na glavnim ulicama, al to što se Miloša Obrenovića i Institutski put raspadaju i uništavaju nam automobile, to nikom ništa, oni samo još dodaju ležeće da nas dodatno z********u. Da ne govorim sto institutskim putem ne mogu ni da ošišaju granje, pa onda nemaš nikakvu preglednost u krivinama i moliš se samo Bogu da ti neko ne izleti u krivini
 
Slicno kao sto su nas odbili za liniju 300 i rekli da ne mogu uspostaviti stajališta na državnom putu i kako ima malo ljudi od Lestana do Rakovice
Што се тиче Секретаријата, они пошаљу сагласност да је одређено стајалиште оправдано успоставити али траже да се омогуће услови да се изгради увучена аутобуска ниша будући да ЈП "Путеви Србије" неће издати сагласност за увођење стајалишта уколико се оно не изгради према важећим прописима. Да би се стајалиште изградило према прописима неопходно је израдити грађевинско пројекат. Да би се он изградио неопходни су предуслови, односно да је стајалиште предвиђено ПДР-ом.

У сваком случају, Лештане нема ПДР и самим тим је немогућа мисија успоставити стајалиште.
 
Vrh