Vezano za linije 307L , 309L i 313. Slažem se sa predlogom za 309L, a za 313 ne znam šta da kažem, s obzirom da predlog da se produži do Konjarnika nije dobar, samo iz razloga što onda ne bi mogli da saobraćaju minibusevi, jer bi broj ljudi bio za solo bus, a sami ste pričali (množina) da na trasi izmežu okretnice 309 i okretnice u centru Leštana nije moguće da ide solo bus zbog širine kolovoza. Apropo linije 307L, ranije sam predlagao liniju 314, koja bi bila minibus linija.
Pogledajte prilog 149342
Kako se nedavno spominjalo pretvaranje linije 306 u kružnu kroz Leštane, evo jednog predloga koji bi mogao da se realizuje sa postojećim brojem vozila, a ujedno bi i bio veza Arheološkog nalazišta Vinča sa centrom grada.
Pogledajte prilog 149343
Kako smo nedavno imali radove na asfaltiranju dela okretnice Ustanička, tako su autobusi sa poteza 300 okretali kod Cvetkove pijace i na Konjarniku, što se pokazalo kao dobar potez, jer je dosta građana koristilo iste. Zbog toga kao dopunu za liniju 306, predlažem produženje linije 305 do Cvetkove pijace, što bi takože moglo da se realizuje sa postojećim brojem vozila, a dobila bi se dodatna veza sa linijama u okruženju u bolja presedačka opcija.
Pogledajte prilog 149344
Predlog za liniju 38 i iskorišćenost okretnice Tri tiganja, pa recite da li ima potrebe za ovako nečim, obzirom na predlog za 306. Za realizaciju ovog predloga bi trebalo 1 do 2 dodatna vozila, jer koliko se sećam, na trenutnoj trasi linije 38 saobraća samo jedno vozilo. Takođe sam ranije pitao i da se linija 351 preusmeri kroz Leštane pa autoputem do Šumica, uz svraćanje do Pogona Kosmaj, za šta su neki rekli da je odličan predlog, pa može i to da se razmotri u vezi predloga za 38.
Pogledajte prilog 149345
Tu je i predlog za produženje linije 312 do okretnice MZ Kumodraž, koju koristi linije 39. Linija bi nju koristila ya čekanje vremena, umesto ispred zgrade MZ VML. Na ovaj način bi se dobila veza i sa linijama 25P i 39, pored postojeće sa linijom 33.
Pogledajte prilog 149346
Na kraju evo i predloga za promenu trase linije 38L, koja bi u oba smera išla Vladimira Tomanovića, Južnomoravske brigade, Ustanička, Autokomanda i dalje trenutnom trasom. Dat je i predlog novih stajališta, gde bi stajalište kod SC Šumice mogle da koriste i linije 17 i 31.
Postojanje
309 L trenutnom trasom je opravdano zato sto je na početnoj stanici
Višnjićeva stara škola(još uvek se ne zna sudbina te škole, po meni to zemljište je idealno za neku srednju školu, vrtić, policijsku stanicu ili možda za sportski centar, što ovom kraju svakako nedostaje, poprilično se transformiše , grade se višeporodični stambeni objekti a kada ne bude bilo te male škole, 309L bih svakako predložio da se skrati i da kreće sa početne 309 ili zašto da ne od igrališta
Fk Kaluđerica-Žikice Jovanovića Španca-
početna 309 i dalje redovnom trasom).
Dalje, nedostaje ta
veza sa Mirijevom za potez 300 što bi se postiglo tako što bi 309L produžili do Mirijeva 4 (Predlog je ide
Smederevskim drumom, a može i kroz
Stevana Sinđelića gde sada nema prevoza), a 313 preusmerili na neku drugu trasu.
313 je uspostavljena ali najbitnije od svega, nema stajališta
Nine Kirsanove (Tri tiganja) već kada skrene sa Sd puta ne zaustavlja se već ide ka okretnici
Mirijevo 4 i putnici i dalje pešače tom trasom, i nekako je nelogično da umesto napred ka gradu , linija ide unazad tj ka periferiji. Najviše putnika 313 čeka na stajalištu 20.oktobra, i ja ti garantujem da su to pretežno stanovnici Leštana, dakle izlaze kod OŠ Dragojlo Dudić i idu peške ka ovom stajalištu...
Možda je preusmeriti ka VML ali je skretanje levo iz ulice Narodnog fronta kamen spoticanja za Direkciju i odbili bi predlog verovatno, a ako bi se tamo usmerila, mogla bi da okreće kod MZ VML, to je npr prvi terminus koji je u blizini ako smatraš da je paralelna vožnja sa linijama poteza 300 do Konjarnika u najavi gužva u tom minibusu. Konfiguracija paralelne ulice Narodnog fronta od OŠ D.Dudić do Rebeke Vest je takva da se samo minibus može provući (iako su letos zbog radova preusmerili 308 tuda, baš se pitam kako ga je provlačio kod restorana Trpeza) a opet ima mnogo bolje prolazno vreme do Ustaničke, nema semafora u
Bajdinoj, Prvomajskoj, Ustaničkoj i onog nesrećnog neuvučenog stajališta
Mirijevska... 313 prolazi kroz Kaluđericu ali ne kači gusto naseljeno područje od stajališta #1586 Stepe Stepanovića a kada bi i to stajalište koristila u pravcu ka gradu, jedan deo putnika bi skinuo sa kičme liniji 309 koja je i dalje najopterecenija linija na potezu 300... Opet naravno dolazimo do toga da bi bio prepun minibus , a onda vidimo paradoks 26L idu jedan iza drugog ... Možda da se nabave midibusi.. Ne znam ,nekako je neracionalno da ide unazad kad izadje u MML. možda na kraju i skratiti je da okreće kod NIS pumpe u MML, posto su neki genijalci napravili prepreke na mestu stare okretnice MML kod Amana, a tu bi bilo idealno da 313 okrene ... Do Ustaničke može brzo da se stigne samo ako se nekako nakačiš na 310, sve ostalo je "naoružaj se strpljenjem", zato i predlažem ovu varijantu da ide paralelno sa Bulevarom...
Tvoj predlog
314 je miks sa našim predlozima, tebi je doduše malo uleteo u trasu
Palih boraca i
Vinčanske koje su uske i ne bi ispunile uslove, ali razumem trasu koju si nacrtao , to je to što gađamo, vezu sa
Mirijevom. Rekoh i gde mora biti intervencija,
Beogradska da se proširi i da se uljudi
put za institut (betonske ploče). Ne znam i da li sam negde video predloge da se paralelno sa SD putem od 3 tiganja napravi saobracajnica koja bi isla do Mirijeva 4, za šta naravno nema para sada a kada će biti , ne znamo..
38- Šumice-Lasta- Partizanska-SD put-Tri tiganja.. i ovo je više nas predlagalo, neko vreme je bilo da bude 3 tiganja- Mostarska petlja/Prokop.. Svi vozači sa pogona Kosmaj koji žive u ovim krajevima bi bili presrećni da postoji ovakva linija, a i putnici bi uz njih profitirali... Inače, kao da je uradjena priprema da se napravi terminus Tri tiganja i da su radnici preusmereni na drugo gradilište pa sada to služi za parkiranje automobila , kamiona...
evo i predloga da se napravi
Radmilovački lokal minibus, ali se mora proširiti Jovana Jovanovića Zmaja kod vrtića u Vinči, markirano crvenom bojom ono što može postati nova Zabranska ulica ukoliko se opština ne dozove pameti i reši na vreme... Kružna linija , trasa Jovana Jovanovića Zmaja (škola+vrtić)- Milana Vukićevića (i nju malo srediti)- Petra Kočića- Dušana Petrovića Šaneta- OŠ Nikola Tesla Vinča-Jovana Jovanovića Zmaja. Vrtić, škola, Dom zdravlja, konekcija za penzionere i decu...
305 do Cvetka ili možda čak i
306 može opet malo da se rastereti
309 ....
Bus do
Arheološkog nalazišta skratiti u Vinči do ugla
Profesora Vasića i Vinčanske (tu okreće 307 vanredno kada su padavine) a može krajnja destinacija tvoj predlog, iako za svaki predlog čekamo smart odbitak...
Postoji najava za liniju
300 Vinča-Rakovica, ali za sada ništa od nje...
312 se koristi , ima putnika, i sa tvojim predlogom bi se Kumodraž, VML, Cvetanova ćuprija baš povezali, zamisli još da 38 ide ka nama, mogli bi i mi da presedamo na 312 ka Kumodražu...