Анализирао сам сва она чуда м... што су увели на Обреновачком правцу пред изборе, и утврдио да су се разбацивали са аутобусима као ненормални. Рецимо, Руцка има сада 3 линије, Мала Моштаница 4, Дражевац чак 6 линија. У реду, многи су по пола сата ходали до превоза, или имала нека убибоже преседања, али ово што је уведено нема везе са везом.
Конкретан предлог:
91: Београд (Драгана Манцеа) - Остружница центар(Старим Обреновачким) - Остружница Ново насеље.
Вршни сат 30 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 30 минута.
551: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Велика Моштаница - Липовица Нови терминус.
Вршни сат 19 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 30 минута.
552: Београд (Драгана Манцеа) - Остружница центар(Новим Обреновачким) - Остружница Караула - Умка.
Вршни сат 19 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече не саобраћа. Здружен интервал са 551 од 9 односно 15 минута.
553: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Руцка - Мала Моштаница преко Моштаничке и Гробљанске улице (брдо) - Пут за Јасенак - Јасенак - Веверичји крај - Дражевац.
Вршни сат 60 минута, ванвршни 90 минута, викендом 90 минута, касно увече 90 минута.
570: Барајево - Баћевац - Вранић - Јасенак - Мислођин - Обреновац:
Вршни сат 60 минута, ванвршни 120 минута, викендом 120 минута, касно увече 120 минута.
592: Баново брдо - Мељак - Вранић - Дражевац - Баљевац - Баљевац магистрала (продужити уместо 860В):
Вршни сат 80 минута, ванвршни 80 минута, викендом 80 минута, касно увече 80 минута.
860: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац:
Вршни сат 10-15 минута, ванвршни 30-60 минута минута, викендом 30-60 минута, касно увече не саобраћа.
860Е: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац:
Вршни сат 10-15 минута, ванвршни 15-20 минута, викендом 30 минута, касно увече 30 минута.
861: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Дубоко - Мала Моштаница Раваничка (долина) - Барич Амбуланта - Обреновац.
Вршни сат 35 минута, ванвршни 70 минута, викендом 70 минута, касно увече 70 минута.
862: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац - Забрежје.
Вршни сат 30 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 75 минута.
863: Београд (Драгана Манцеа) - Умка (Новим Обреновачким) - Барич - Обреновац - Пијаца - Звечка:
Вршни сат 30 минута, ванвршни 30 минута, викендом 30 минута, касно увече 75 минута. Неизменично са 862.
870: Обреновац - Мислођин - Дражевац - Конатице - Степојевац - Лазаревац:
Вршни сат 45 минута, ванвршни 90 минута, викендом 90 минута, касно увече 90 минута.
Укидају се или утапају у друге линије: 92, 530, 5570, 860А, 860Б, 860БЛ, 860В, 860Д, 860Ј, 860Л, 860М, 860С, 861А, 863, 901, 912, 921, 935, 940.
Нове линије: 552, 570, 861, 862, 863, 870.
Предности:
1) Укупно утопљених антибиотик линија: 13, у линије са бољим фреквенцијама полазака и мањим преклапањима полазака.
2) Функционалан градски превоз ка истуреним деловима Обреновца: Звечка и Забрежје.
3) Много мање ангажованих аутобуса ван вршних сати, суботом и недељом. Велике уштеде.
4) Подједнака покривеност забачених подручја.
5) Управљивост система преко обједињених станица: Драгана Манцеа, Обреновац (862 и 863 чекају полазак), Липовица (нова окретница код скретања за Сремчицу код Ибарске за 511 и 551). Иначе, таква окретница може омогућити и неке друге везе, рецимо, Липовица - Рушањ - Ресник Ж.С. на сваких пола сата усклађено са возом, линију Липовица - Гунцати - Баћевац - Барајево где је превоз очајан у ова два села, некакву везу са Рипњем и слично.