Била али мана јој је била што су линије нумерисане по реду те као такве нису остављале простора за друге линије.
Ово је мој предлог:
Бројеви од 1-50 нека буду резервисана за троле , трамваје и лаки метро
Бројеви од 51-100 нека буду резервисане за електробусеве, осовина градске аутобусе
Бројеви од 101-110 сезонске линије
Бројеви од 111-200 за све линије које су имале двоцифрени број. Тако 65 постаје 165 , 55 >>155 , 33>> 133 , 89>>189 итд. Дакле , ништа се не мења , само се ставља 1 напред. Јако битно за просечног необавештног Србенду. :kafa:
Бројеви од 201 до 300 за приградске линије друге зонe и фидер линије.
Бројеви од 300 до 400 за приградске линије треће и четврте зоне.
Бројеви од 500 до 600 локал Барајево и Лазаревац
Бројеви од 600 до 700 локал Сопот и Младеновац
Бројеви до 800 до 900 локал Обреновац
Бројеви од 900 до 1000 за уговорени саобраћај
Минибусеви имају Е префикс. Е1 Е2 Е3
Ноћне линије имају Н префикс Н1 Н2 Н3
Тешки железнички градски саобраћај А Б Е К М Н ...
Ово је мој предлог:
Бројеви од 1-50 нека буду резервисана за троле , трамваје и лаки метро
Бројеви од 51-100 нека буду резервисане за електробусеве, осовина градске аутобусе
Бројеви од 101-110 сезонске линије
Бројеви од 111-200 за све линије које су имале двоцифрени број. Тако 65 постаје 165 , 55 >>155 , 33>> 133 , 89>>189 итд. Дакле , ништа се не мења , само се ставља 1 напред. Јако битно за просечног необавештног Србенду. :kafa:
Бројеви од 201 до 300 за приградске линије друге зонe и фидер линије.
Бројеви од 300 до 400 за приградске линије треће и четврте зоне.
Бројеви од 500 до 600 локал Барајево и Лазаревац
Бројеви од 600 до 700 локал Сопот и Младеновац
Бројеви до 800 до 900 локал Обреновац
Бројеви од 900 до 1000 за уговорени саобраћај
Минибусеви имају Е префикс. Е1 Е2 Е3
Ноћне линије имају Н префикс Н1 Н2 Н3
Тешки железнички градски саобраћај А Б Е К М Н ...