Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Да, и шарање са поласцима није бесмислено. Рецимо, готово сви локалци Београд-Ваљево иду на Вуков споменик и у Панчево. Готово сви локалци из Велике Плане иду за Земун. Од брзих возова сви иду за Главну, једино брзи Ниш-Нови Сад, Суботица-Скопље и Суботица-Бар, плус још по неки убрзани из Ниша и Ужица иду кроз Београд центар. Веза са Београд центром је важна због депо-а. Тако рецимо, последњи полазак из Вука за Лазаревац и Ваљево је у 16:53. Вечерњи Ваљевац полази мало после 21 из Земуна, због везе са депо-ом, као и први у 4 и нешто.

Тако нешто није сметало да имамо пуне Беовозове за Ваљево и Младеновац, и пуне возове са Главне паралелно пре 10-так година. Просто људи испланирају своје обавезе и кретање у односу на време и место поласка воза.
 
Počinje prodaja rezervacija u vozilima sa numerisanim mestima na linijama Mladenovac–Beograd i Sopot–Beograd

Prodaja rezervacija u vozilima sa numerisanim mestima na linijama Mladenovac–Beograd i Sopot–Beograd, koje saobraćaju auto-putem, počinje u ponedeljak, 3. aprila, saopštio je Sekretarijat za saobraćaj.

Rezervaciju mogu kupiti samo lica koja imaju uplaćenu mesečnu kartu za april za zone 1, 2 i 3 ili za zone 1, 2, 3 i 4. Pre kupovine rezervacije vrši se provera uplate mesečne karte. Rezervacija se prodaje za tačno određenu liniju, smer, polazak i mesto, a na nju se upisuje i broj personalizovane kartice za koju je prodata.

Lica kojima mesečne karte uplaćuju firme u obavezi su da pre kupovine rezervacije, preko uređaja u vozilu, upišu mesečnu kartu u personalizovanu karticu. Informacije o dopunjenim karticama šalju se vozilima 31. marta u ponoć, tako da se upisivanje dopuna u personalizovane kartice u vozilima može obaviti 1. i 2. aprila, navodi se u saopštenju.

izvor: sekretarijat za saobracaj
 
Šta mislite o sledećem predlogu za liniju 708? Linija bi iz Omladinskih brigada skretala levo novom saobraćajnicom do Nikole Dobrovića , čime bi se dobilo skraćenje putovanja za 10 minuta , što bi značilo veći broj polazaka sa istim brojem vozila.
 
Ucrtaj na kartu i staru trasu da moze da se uporedi koliko bi stajalista bilo ukinuto koliko uvedeno
Koja presjedanja bi se izgubila koja dobila toti je sve potrebno u analizi pa onda takav predlog ima smisla slati i da navedes pocetni i krajnji terminus linije duzinu itd
 
Ovo je okvirno. Nije konačna varijanta. Interesuje me vaše mišljenje , jer na osnovu toga bi zavisilo da li bih i kakvu novu mapu radio. Na liniji bi se uspostavilo samo jedno novo stajalište , Generala Nedeljkovića. Stajališta koja bi se ukinula su: Milutina Milankovića , Bulevar Zorana Đinđića , GO Novi Beograd , Ulaz u Pariske komune , Fontana , Studentska , Studentski grad , SRC "11. april" i Stojana Aralice. Umesto 38 stajališta , linija bi imala 30 stajališta. Linija bi koristila okretnice koje koristi i sada.

Evo i mape. Isprekidanom linijom je označena trasa koja bi se ukinula.
 
Dosta vaznih stajalista bi se ukinulo ne znam koliko bi se svidjelo korisnicima
 
Koja su to vazna stajalista? Imam opciju i da linija ide Paviljoni , Bulevar Marsala Tolbuhina , Bulevar Mihajla Pupina , Omladinskih brigada , nova saobracajnica kod Airport city , Nikole Dobrovica i dalje sadasnjom trasom do Zemun polja. I sa ovom varijantom bi se dobila usteda od 10 minuta po smeru.
 
Da li je realno da se uvede neka linija koja bi isla preko Mosta na Adi novom saobracajnicom do Tosinog Bunara....da li bi to mogla da bude postojeca 94,uz korekciju trase....
 
Fontana .go NBG . Studentski grad . Recimo treba vidjeti sta misle redovni korisnici linije anketa brojanje kakva je popunjenost linije biti temeljniji bolji od birokrata u kanc djp a ne oponasati njih
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450394#p450394:lgjznjui je napisao(la):
predrag1978 » May 9th, 2017, 10:03 pm[/url]":lgjznjui]Da li je realno da se uvede neka linija koja bi isla preko Mosta na Adi novom saobracajnicom do Tosinog Bunara....da li bi to mogla da bude postojeca 94,uz korekciju trase....
:roll: :rant: :bash: :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450399#p450399:2sjmrgf2 je napisao(la):
direktor » May 9th, 2017, 10:27 pm[/url]":2sjmrgf2]Fontana .go NBG . Studentski grad . Recimo treba vidjeti sta misle redovni korisnici linije anketa brojanje kakva je popunjenost linije biti temeljniji bolji od birokrata u kanc djp a ne oponasati njih
Zbog cega je Studentski grad bitan? Ono sto sam ja imao prilike do sada da cujem je da linija dosta kruzi po NBG i da se na tom delu poklapa sa linijom 76. Takodje je bilo ranije vise predloga za promenu trase.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450394#p450394:mu21ikkg je napisao(la):
predrag1978 » 09 May 2017 09:03 pm[/url]":mu21ikkg]Da li je realno da se uvede neka linija koja bi isla preko Mosta na Adi novom saobracajnicom do Tosinog Bunara....da li bi to mogla da bude postojeca 94,uz korekciju trase....
Koliko se secam, sve predloge za preko Mosta na Adi odbijaju automatski jer ima ovo dovoljno, sta god da sada prelazi, plus sto ce uskoro tramvaj ili sta god planiraju da stave. Neka me neko ispravi ako gresim, cini mi se da sam to procitao negde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450376#p450376:3g63fdk2 je napisao(la):
solecar » May 9th, 2017, 7:43 pm[/url]":3g63fdk2]Imam opciju i da linija ide Paviljoni , Bulevar Marsala Tolbuhina , Bulevar Mihajla Pupina , Omladinskih brigada , nova saobracajnica kod Airport city , Nikole Dobrovica i dalje sadasnjom trasom do Zemun polja. I sa ovom varijantom bi se dobila usteda od 10 minuta po smeru.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450399#p450399:3g63fdk2 je napisao(la):
direktor » May 9th, 2017, 10:27 pm[/url]":3g63fdk2]Recimo treba vidjeti sta misle redovni korisnici linije anketa brojanje kakva je popunjenost linije biti temeljniji bolji od birokrata u kanc djp a ne oponasati njih
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450405#p450405:3g63fdk2 je napisao(la):
solecar » May 9th, 2017, 11:11 pm[/url]":3g63fdk2]Ono sto sam ja imao prilike do sada da cujem je da linija dosta kruzi po NBG i da se na tom delu poklapa sa linijom 76. Takodje je bilo ranije vise predloga za promenu trase.
Evo alternativne trasu koju sam spominjao.



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450406#p450406:3g63fdk2 je napisao(la):
marrecar » May 9th, 2017, 11:19 pm[/url]":3g63fdk2]Koliko se secam, sve predloge za preko Mosta na Adi odbijaju automatski jer ima ovo dovoljno, sta god da sada prelazi, plus sto ce uskoro tramvaj ili sta god planiraju da stave. Neka me neko ispravi ako gresim, cini mi se da sam to procitao negde.
Preko Mosta na ADI ima dovoljno linija , a preko Brankovog mosta ih nije bilo dovoljno pa su uveli još tri. :roll:
 
Dakle, ovo mu dodje kao "zvanican" izbor od one tri opcije od pre nekoliko meseca kada su se sastali predsednici opstine Zvezdara i Grocka, na istom mestu. Kako je i Simonovic rekao krajem marta pre izbora, ovde u Lestanima, nakon izgradnje kanalizacije za celo naselje, Zabranska ulica ce se "asfaltirati" (sta god to znacilo) i nakon cega bi mogla da se pusti autobuska linija. Tako da, nadam se da ce i produziti Zeljka Milivojevica u Kaludjerici, em zbog linije, em sto je i sada Beogradska ulica preuska i preopterecena za svoj profil.

Председник Скупштине градске општине Гроцка Стефан Дилберовић данас се у насељу Кленак у Калуђерици састао са председником градске општине Звездара Милошем Игњатовићем, а повод њихов сусрета је решавање инфраструктурног проблема у овом насељу.

Разговарали су o асфалтирању Авалске улице и уређењу подвожњака који спаја Авалску улицу са Великим Мокрим Лугом, асфалтирању улице Фрање Клуза која катастарски припада општини Звездара, као и повезивању Калуђерице са Малим Мокрим Лугом продужетаком улица Жељка Миливојевића и Београдске у циљу пуштања линије градског превоза на релацији Калуђерица – Мали Мокри Луг, улазак у улицу Народног фронта.

http://www.grocka.rs/saradnja-opstine-g ... -zvezdara/
 
Počeo sam sa radom na izradi i prikupljanju daljinara za linije nekadašnjeg ITS 2 sitema (Lastine linije). Interesuje me gde mogu da nađem gotove daljinare (uspeo sam da nađem za par linija). Sajtove polazak.rs i busevi.com koristim kao sredstva za prikupljanje podataka. Takođe , tamo gde Lasta ne održava liniju (liniju u celosti održava neki drugi prevoznik ili Lasta deli liniju sa još nekim prevoznikom) , bilo bi dobro da mi se i ti podatci dostave , pa da ih unesem. Kako budem imao pristup podatcima i vremena , tako ću ću izrađivati daljinare. Ukoliko je nekome potrebno da se izradi daljinar za neku od Lastinih linija , neka kaže , kako bih mogao da se potrudim da ih prve izradim.
Takođe nameravam i da izradim daljinare za minibus linije (E linije i A1 liniju) i noćne linije. Čini mi se da za njih nikada nisu postojali. Interesuje me kako bi bilo najbolje da na samom daljinaru za linije van ITS sistema naznačim da se za njih plaća posebna karta.
 
A da posaljes zahtjev za pristup informacija od javnog znacaja i trazis to od djp
 
Kada sam razgovarao sa njima oko toga , nisam baš bio velikodušno dočekan. Već sam pominjao da su krenuli da gledaju koji je moj interes u svemu tome , da sam Vukšin čovek i sl ... Pri tom su mi delovali kao da niko sem njih ne sme da ima uvid u daljinare i da ne žele da se to širi u javnost.

Našao sam sledeći dokument , pa bi mi bila potrebna pomoć kako da formulišem ono što želim , i na koji način treba da popunim i dostavim.

 
U zaglavlje gore stavis rep srb grad beograd direkciju za javni prevoz jedna opcija ili organu koji je iznad njih bjese seketerijat za saobracaj ili kako se tacno zove bila je neka reorganizacija
Trazim da mi se dostave svi daljinari linija jgp u beogradu u elektronskom obliku
Jer kopiranje i stampanje ti snosis troskove ako se nevaram i prekucaj to sve na cirilicu
I predas na salterima u 27 marta
 
U elektronskom obliku mi ionako više odgovara , manje posla , a i lakše za eventualno sređivanje.
Da li si mislio da ovaj zahtev prekucam na ćirilicu?
Bolje da se obratim sekretarijatu za saobraćaj.
Da li predajem na istim šalterima na kojima sam predavao DJP zahteve za promenu trasa linija , uspostavljanje stajališta ... ?
 
Da na ciriluc ovaj zahtjev popunjen .Ne znam gdje si predavao za djp salteri se nalaze u 27 marta u prizemlju zgrade grad uprave na nekom od 10 saltera ce ti to zavrsti i dati ti tvoj primjerak
 
Upravo tamo gde si rekao , tamo sam i predavao. Da li treba da popunim više obrazaca ili će mi oni dati neki svoj primerak?
 
O popunis 2 kom identicna ili dobijes zavodni broj na papiricu
 
Počela izgradnja puta koji će povezati naselja Mala Moštanica i Rucka

Počela je dugo očekivana izgradnja puta koji će povezati naselja Mala Moštanica i Rucka. Kada radovi budu završeni, stanovnicima tih naselja bice olakšano putovanje.
Ono što je najbitnije, ovim radovima u kojima učestvuju opštine Čukarica i Obrenovac, novi put ce zaobići jedno od najopasnijih klizišta u zemlji – Duboko.
Meštani dva naselja koja spajaju opštine Čukaricu i Obrenovac, Male Moštanice i Rucke, konačno će resiti dugogodišnji problem. Naime, zahvaljujuci pre svega inicijativi gradjana, izgradnjom lokalnog puta rešiće se dugogodišnji problem jer će biti izgradjena okretnica GSP-ovih autobusa .
Izgradnja puta između Male Moštanice iz Rucke značiće mnogo građanima jer će ovo biti jedini alternativni put za Obrenovac i Umku ukoliko dođe do poplava.
Izgradnjom puta kojim prolazi autobus na skoro uvedenoj liniji 553, sugrađani će imati priliku da po tri puta nižoj ceni plaćaju gradski prevoz, ističe . On dodaje da se na ovom primeru vidi kako dve susedne opštine Čukarica i Obrenovac brinu o stanovnicima okolnih naselja.
-Samo na nekoliko stotina metara odavde kroz ovu šumu kroz koju će biti probijen jedan lep i moderan put sredstvima opštine Čukarica mi ćemo doći do našeg naselja Mala Moštanica. Na taj način ćemo dobiti alternativnu saobraćajnicu preko dubokog, koje je najveće klizište. Često je u saobraćajnom smislu predstavljalo problem i zbog zimskih dana i eventualnih saobraćajnih nesreća- rekao je predsednik opštine Obrenovac Miroslav Čučković.
Srđan Kolarić, predsednik opštine Čukarica kaže: -To je deonica od oko 700 metara, gde ćemo spojiti ova dva naselja. Biće u profilu od 5 metara asfaltnog puta, dvosmerna ulica koja će pomoći i građanima Male Moštanice i Rucke da lakše dođu do dve opštine. Nastavljamo i dalje sa svim aktivnostima, gledamo da što više uradimo za sve građane Čukarice. Nije nam bitan samo centralni deo, brinemo i o rubnim naseljima – ističe Kolarić.
Pred opštinama Čukarica i Obrenovac je mnogo zajedničkih projekata u cilju boljeg života građana. Medjutim, uređenje rečnih vodotokova biće jedan od prioriteta u narednom periodu.

izvor: studio B
 
Jel može neko da mi objasni ovo?

Vesić je gostujući na TV Prva, gde je govorio o gradilištima u Beogradu, ukazao i da se Glavna ulica u Zemunu koja se sada radi, pretvara u pešačku zonu.
 
"To je kr**** Goran Vesič, za koga bih rekao da je kr****, ali ne smem jer će da me tuži."
 
Vrh