Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ma kakvo crno brojanje putnika. Moj drugar je radio to na gradskim, možete samo pretpostaviti kako je to ... rađeno ...
 
Rađeno je metodom ofrlje uz služenje sa mobilnim telefonom. Lično sam bio prisutan kada je jan mladić rekao da ga baš briga da broji , da će na početnoj da upiše cifre , a da mu je jedino bitno da ga plate. Pri tom je po završetku razgovora "čačkao" mobilni.
 
Direktore, nema sanse da mu daju podatke, bas njih briga da to prosledjuju. Treba da se predstavi neko iz medija ili pravno lice pa mozda uspe, a ovako obicnim gradjanima ce onu stvar da daju. Nece ni odgovoriti na molbu/zahtev, kao sto su meni ucinili u par navrata. Verovatno su me samo bacili u kantu ili spam.
 
Te linije od Šumica za Grocku poklapaju se sa postojećim linijama, pa ih svakako treba ukinuti. Jeste nezgodno presedanje Vrčin - Grocka, ali mali je to broj putnika da bi se trošio bus. OK bi bilo nešto drugo - poptuna reorganizacija, da se smanji broj polazaka na 303, ukine 462, i pojača 354B - time bi i Zaklopača i Grocka imali bržu vezu sa gradom
 
Sve te linije sa jednim ili dva polaska dnevno su uvedene sa konkretnom svrhom tada kada su uvedene. Imao sam priliku da upoznam čoveka koji je sastavljao red vožnje lastinog poteza 300 pre nekoliko decenija. Za svaki polazak je obrazložio, zašto je baš tad i zašto je baš ta trasa.
 
A ocigledno ima onih koji misle da su pametniji izgleda
 
Не, него се реорганизацијом баве људи који не познају локалне правце кретања путника и њихове потребе већ планирају линије седећи у канцеларији у 29. марта 43-45.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434248#p434248:ui1bdn8r je napisao(la):
Матеја Бељан » 18 Феб 2017 01:31 am[/url]":ui1bdn8r]Te linije od Šumica za Grocku poklapaju se sa postojećim linijama, pa ih svakako treba ukinuti. Jeste nezgodno presedanje Vrčin - Grocka, ali mali je to broj putnika da bi se trošio bus. OK bi bilo nešto drugo - poptuna reorganizacija, da se smanji broj polazaka na 303, ukine 462, i pojača 354B - time bi i Zaklopača i Grocka imali bržu vezu sa gradom
Нема потребе да се појачавају те линије јер оне имају довољан број поласка дневно и то када највише има путника на тим релацијама (пола 7, 12, 14, 15 и 19 часова), такође их не треба ни укидати. Јел ви стварно не схватате колико је ово алармантно, неко је закључио да на линији на којој има путника нема путника и на основу закључке те и сличних особа нама се организује превоз. Ко зна колико су им тачни остали подаци.
 
:mrgreen: :gobb:
Putnici linije 354 oglasili se posle brojanja putnika: "Ne ukidajte liniju, nije tačno da nas nema"

Zabrinuti putnici sa linije 354 koja ima samo jedan polazak i nula putnika prema zvaničnim podacima iz analize Saobraćajnog fakulteta, javili su se našoj redakciji sa apelom da se linija ne ukida.

T3PktkqTURBXy83MzA2MGZmY2NjM2ZiZDVjOTIzMjI3NjQzZTY2NWU3My5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Linija povezuje Šumice, Vrčin, Zaklopaču, Grocku i Kamendol, a prema planu reorganizacije mreže prigradskih linija, biće ukinuta.

- To je samo jedan polazak u 6.10 ujutro, kada ljudi idu u Grocku na posao, kod lekara ili da obave poslove u opštini. Nije tačno da nas nema, bude i po petnaestak ljudi. Ne znam kako su oni to i kada brojali, ali nemoguće je da je bilo nula. Mi smo putnici iz Vrčina i Zaklopače i kada bi nam ukinuli liniju morali bismo da presedamo sa linije 303 na 302, koje idu retko i to nije tako lako kao kada presedate u gradu - požalio nam se jedan radnik iz Zaklopače.

Osim linije 354, postoje i dve podvarijante 354A (Živkovac - Grocka - Zaklopača - Vrčin - Šumice) i 354B (Šumice - Vrčin - Zaklopača - Grocka) koje imaju polaske popodne i neće biti ukinute. Postoji i jedan polazak linije 468 na relaciji Beograd - Vrčin - Zaklopača - Grocka i to Avalskim putem, koja bi po novom planu trebalo da vozi samo do Banjice.


блиц
 
Направићемо нову мрежу линија за 3 и 4 зону тако што ће 99.9% остати по старом и неке линије ћемо вам укинути и скратити. :mrgreen: :violina:
 
I to ćemo skratiti i ukinuti baš one linije koje imaju putnika , zato što je naša studija pokazala da baš one nemaju putnika. :)
 
Napravi video , ako možeš , gde se vidi i broj linije , pa pošalji medijima. Tako će biti jači dokaz. Ovako mogu da kažu da si slikao neki drugi autobus , a predstavio kao da je sa 354.
 
Nisam to konstatovao jer se ne vidi jasno šta piše.

@ Šomi303
Kakav ti je to link nakačen na fotografiju kada me stalno prebacuje da se ulogujem na Yahoo , kada kliknem na njega?
 
Flickr ти је у ствари Yahoo, а већина мојих слика је подешена тако да их виде само моји "пријатељи" па зато тражи да се улогујеш да би могао да видиш ван форма.
 
ZA NEVERICU U Beogradu postoji autobus u kojem se putnici svako jutro MEĐUSOBNO PREBROJAVAJU, samo da bi dokazali da NISU NEVIDLJIVI

Nakon što je "Blic" otkrio da u Beogradu postoji linija sa jednim polaskom i nula putnika, barem prema podacima iz studije Saobraćajnog fakulteta, munjevito su stigle i reakcije putnika. Oni se sada prebrojavaju i čude kako je moguće da ih niko nije video.

32SktkqTURBXy84YjY4ZTExYzJhYTExNDg5MGJiZjA5Y2ZhNTYyZmRhMi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Juče sam izbrojao 16 putnika, a jutros 15. Ne znam kako je moguće da je neko uspeo da izbroji nula. Pa, u 6.10 ujutro, teško da je i jedan autobus u Beogradu prazan - kazao nam je putnik iz Zaklopače.

Oni svakodnevno jutarnjim polaskom odlaze iz Vrčina i Zaklopače ka Grockoj, čijoj opštini inače i pripadaju i sa kojom im je ta linija direktna veza. Priznaju da se ne guraju i ne tuku za mesto, ali da su nevidljivi - nisu. A to su dokazali i fotografijom.

Međutim, putnike ne brine to da li ih neko vidi ili ne, već što je nakon brojanja od Saobraćajnog fakulteta stigao i predlog Sekretarijatu za javni prevoz da se linija ukine.

Nadležni će to tek razmatrati.


- Ako ukinu 354, ljudi će morati da presedaju na dve ili tri prigradske linije, a verujte da to nije tako lako kao u gradu - žale se putnici.

блиц

ПС: 15 путника јутрос
20170221_065714 by Somi303, on Flickr
 
Treba je prebaciti u minibus jer je broj putnika konstantan oko petnestak pa ne mora da se arči autobus.
 
На пола списка линија у прибеоградским општинама би требало ставити минибусе, на некима од њих ту и тамо неки полазак аутобуса када су баш смене ђака.

Рецимо Парцани, уместо 3 поласка радним даном и суботом за Београд, 2 поласка сваки дан за Сопот, и једног поласка за Иванчу који свраћа у Парцане, могли би направити минибус линију на сваких сат, која везује са главним путем и железничком станицом.
 
@MatejaBeljan

Постоји ли икаква вероватноћа да се у оквиру критика на студију, објави критика на избегавање коришћења железнице, ако су заиста циљ студије мере штедње. Са по 8-10 пари полазака за Лазаревац, Младеновац и Умчаре могли су уштедети и више од 10%.

На пример, из Младеновца
4:30 6:00 7:30 9:00 11:00 13:30 15:30 17:00 19:00 21:00
За Младеновац
4:30 6:00 7:30 9:00 12:00 14:00 15:30 17:00 19:30 21:00
 
Ovaj polazak u 7.30 iz Mladenovca...
morao bi da bude ranije da bi ga koristili srednjoskolci i radnici koji rade od 8 u Beogradu
 
postimg.jpg


najave iz opštinskog glasnika vladajuće garniture... Za početak Zabranska da se proširi (trenutno tamo provlače cevi fi 630 pa se nadajmo da će uz rekonstrukciju ulice koja je trenutno raskopana početi i sa njenim proširenjem) i onda nadam se Željka Milivojevića i razdvajanje smerova.
 
Гледам ово што се дешава везано за 354, и сада размишљам, онако, логички, зашто је направљена 354, уместо да иде лепо 468 до Гроцке, са више полазака, а који покрива скоро цео Врчин? Сумњам да има много људи који поред могућности преседања са 303 на 302 и 351 користе 354.

По мени, једна паметно организована линија Трошарина-Авала-Врчин-Заклопача-Гроцка, број све једно, добра замена за 354, 466 и 468. Колико је сада, 8 полазака? Нека их паметно распореде, а мислим да ће људима из Заклопаче и Гроцке значити да за исто време за које стигну на Устаничку стигну и до још неких делова града. У зависности од интересовања у Гроцкој, могло би се у шпицу скинути пар полазака са 302, додати на ту нову линију, а да Дирекција нема додатни трошак.

Рецимо, нек је 468.
Поласци из Гроцке:
4:40, 5:50, 7:00, 11:40,14:00, 15:10, 16:20, 19:00.
Поласци са Трошарине:
4:40, 5:50, 10:30, 12:50, 14:00, 15:10, 17:30, 20:20.

Ако бисмо ишли корак даље, и укинули 462, скинули још један бус са 302, који се реално растерећује, и продужили за Брестовик, могли би имати Брестовик-Врчин-Трошарина на сваких 40 минута у шпицу, око сат времена у остало време. Оваква линија за Брестовик би изазвала мање полемике од неке кружне у Гроцкој и од две линије, једна за Брестовик, друга за Бегаљицу са несинхронизованим редом вожње. Проблем са кружном линијом за Брестовик би био претрпавање преседачких полазака ка Београду, а могућност губитка преседачке везе у супротном правцу. Са две линије на другачијим релацијама је могућа размена путника на различитим правцима.
 
Рецимо, према реду вожње који тренутно припремамо као предлог Србија возу, поласци би били:
(Л локални, Б брзи, З веза са Земуном кроз Прокоп, П веза са Панчевом, кроз Вуков споменик).

Младеновац - Београд:
4:56 Л, 7:26 Б, 7:56 Л+3, 8:48 Б, 9:25 Б+3, 10:58 Л+3. 13:46 Л+З, 15:05 Б+З, 17:33 Л+З, 18:18 Б, 19:28 Л, 20:55 Б
Београд-Младеновац (поласци Београд или Београд центар):
5:12 Л+З, 6:20 Б, 7:30 Л, 10:02 Л+З, 10:45 Б, 13:00 Б+З, 15:27 Л+З, 17:02 Л+З, 18:35 Б+З, 20:10 Б, 21:32 Л+З, 22:00 Б

Лазаревац - Београд:
4:20 Б+З, 5:02 Л+З, 6:05 Л+П, 6:25 Б, 8:05 Л+П, 9:02 Б+З, 10:32 Б, 11:39 Л+П, 12:12 Б, 13:27 Б, 14:09 Л+П, 17:20 Л+З, 18:04 Б, 19:15 Б, 20:15 Л+П, 21:27 Б.
Београд - Лазаревац (поласци Београд, Београд центар или Вуков споменик):
4:46 Л+З, 6:28 Б, 7:23 Б+З, 8:48 Л+П, 9:10 Б, 10:48 Л+П, 13:53 Б+З, 14:28 Б, 14:43 Л+П, 16:20 Б, 16:53 Л+П, 18:00 Б, 19:45 Л, 21:10 Б, 21:28 Л+З, 22:36 Б+З.

Важно је напоменути да сви ови поласци иду негде даље.
 
Da li to znači da bi voz išao u određenim polascima do Zemuna , a određenim polascima do Pančevačkog mosta?
 
Vrh