Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Није спорно Милисаве, само ме мало подсећате на ове моје комшије из Винче који сада праве општини проблеме и пишу петиције да им се не изгради магистрални далековод поред кућа ... :)

Далековод је иначе уцртан још од 1982 године, људи су свесно куповали плацеве за џ (јер због тога и нису вредели ништа), изградили свесно куће на дивљака и сада траже третман као да је све ОК а држава њих сад терорише далеководом ....
 
Kontam ja to ali


Razlika između nas i njih je što bi od seljena garaže svi imali koristi, a od novr trase dalekovoda samo oni.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Ta garaža je relativno nova, 30ak godina stara, nema ništa od selidbe.
 
A i kada bi se iselila , tu bi nikao novi TC ili neke poslovne zgrade ili neke nove zgrade.
 
Nego da 95 postastane kruzna linija kad urade most zemun borca [sala ]
 
Somi303":3muhdf4d je napisao(la):
Селидба гараже би била реална једино ако би успели да је продају. Лепе пара би се могле узети.

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока
Kako je danas usvojena odluka da grad može prodavati svoje zemljište i svoje objekte, očekujte uskoro da se neka od garaža GSP-a proda. Ranije je bilo priča da će zbog neisplaćenih kredita otići "Kosmaj" i "Zemun" zbog lokacija... Ipak i Karaburma i Novi Beograd nisu tako primamljive lokacije za gradnju i investicije :roll:
 
Jel si to ironicno rekao za karaburmu i nbgd

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Ne. Karaburma i NBGD su na lošim lokacijama, Zemun i Kosmaj, naročito Kosmaj su top lokacije za gradnju, priča se da će oni otići kao kazna za neisplaćene kredite, koji se gomilaju...
 
Понекад помислим да нас зезаш и да ниси толико глуп, али реалност је сурова.. :|
 
Благо теби ако су ти Медаковић и Земун топ локације за градњу. Неминовно је да ће нешто морати да продају јер се распадају, али да су Земун и Космај топ локације је :lol: :lool:
 
U odnosu na lokaciju Karaburme i Novog Beograda, da top lokacije. A ne pričam jer ja tako mislim, nego jer je rekao to neko malo pametniji od mene, pošto je ako ne znaš već bilo procena o ceni i koliko šta dođe ;)
 
....top lokacije...
:lool: :laugh: :lool:
sa uzrastrom se menjaju i potrebe, a svaka lokacija ima nešto svoje
te u nekom momentu više odgovara jedna a kasnije neka druga :D
te treba težiti da se sadašnji maksimum sa tri smanji na dva presedanja
 
Da li znate za koliko miliona evra se prodavao hektar u Dobanovcima?
E sad se opet vratitie i razmislite koliko vredi Kosmaj npr :p
 
A za koliko je odlazio ar na novom beogradu? Ili karaburmi? Pa u westu 65 se kvadrat prodaje za oko 2000 eura, a lokacijski je slična.

A lokacija gde je kosmaj je obična rupa. Tamo kvadrat ne može da ode za 1000 eura

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Da , ali ti govoris o ceni kvadrata izgradjenog kvalitetnog i opremljenog stambenog prostora.
Garaza Kosmaj, zaista kao stambeni prostor ne bi bila atraktivna lokacija, ali kao industrijski ili trgovinski to bi bilo sasvim drugacije.
Pogon Karaburma napravljen pre vise od 50 godina bi zaista trebalo izmestiti na drugu lokaciju, jer kako po broju vozila, tako i po tehnickim zahtevima odavno ne zadovoljava potrebe.
Takodje, 'Novi Beograd' u nekoj perspektivi treba dislocirati. Cena i traznja u tom delu NBG bi omogucila gradnju kvalitetnijeg i bolje opremljenog prostora na adekvatnijem mestu, ali sam misljenja da bi se sa tim trebalo sacekati da se oporavi trziste nekretnina, kao i da se dovrsi gradnja i uredjenje u blokovima oko pogona N. Beograd

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Прво треба изместити Космај, јер не задовољава потребе линија које снабдева, а не зато што је на "топ локацији" :lol:
 
Заправо, Космај је можда и најсмисленије пројектован погон, како по локацији (на укрштању аутопута и СМТ-а) тако и по капацитету и врсти аутобуса које опслужује.

Заборављамо да је он пројектован и грађен истовремено када је и планиран источну крак новог БГ жел. чвора који би ишао преко Калуђерице до Винче чиме би источна насеља добила приградску железницу а Космај би служио као фидер железнице са соло аутобусима. Наравно, није планиран ни рат ни избеглице ни "највеће дивље насеље на Балкану", а најмање од свега је планирано одустајање од источног крака и доживотно инфраструктурно упропаштавање источног Београда....

.... Погон Космај треба да се прошири или да се измештањем Карабурме на новопланирану локацију (усвојена у ПДР-у) пројектује да опслужи и потез 300 у шпицевима (брзи приступ линијама преко СМТ-а).
 
Uvedena linija 553 GŽS-Rucka.
Ovo je van svake pameti, bespotrebno dupliranje kapaciteta, zbog manje od 1 km, umesto da su samo produžili 552. Linija 864 za sada i dalje vozi sa svoja 4 polaska.
Neverovatno kolika socijalna nepravda i nejednakost vlada u javnom prevozu. Barič i Obrenovac i dalje nastavljaju da se pate sa linijama najnižeg ranga, i najskupljeg Ranga - ITS2.
 
Imbecili iz Direkcije nastavljaju svoju nikom jasnu šematiku ...
 
stf":vvpb5p7r je napisao(la):
Imbecili iz Direkcije nastavljaju svoju nikom jasnu šematiku ...
Jel ima neko da tebi nije imbecil, debil, septička jama, dno dna, ološ, bag** i slično?

Kakav si to ti, života ti? :roll: :roll: :roll:
 
becks89":3odufeoh je napisao(la):
stf":3odufeoh je napisao(la):
Imbecili iz Direkcije nastavljaju svoju nikom jasnu šematiku ...
Jel ima neko da tebi nije imbecil, debil, septička jama, dno dna, ološ, bag** i slično?

Kakav si to ti, života ti? :roll: :roll: :roll:

Ako ćemo realno , i ti si sličan njemu , ali u suprotnom smeru.
 
Vrh