Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Људи из Младеновца су почели међусобно да се напушавају због ове поделе на 493 и 493К. Многи су огорчени, посебно радници са Новог Београда јер су тражили појачање обе линије, а направљена је прерасподела полазака где се опет одређен број не реализује.
 
493 je sama po sebi uvek bila haotična. Slobodno mogu reći da mislim da je i najgora Lastina linija. Nikad nije imala dovoljan broj polazaka, a zglobni autobusi ne rade redovno niti ih ima u velikom broju. Nikad mi nije bilo jasno kako toliko opterećena linija može da bude pokrivena samo solo autobusima, a da na trasi nema prepreka za zglobna vozila. Ni u vreme boljih Lastinih dana nije bila bolja situacija. Čak se sećam da su i novine pisale o navali na 493 kad stigne na Autokomandu. Potrebna je ozbiljna reforma i za 493 i za 493K. Najpre su potrebni normalni intervali. Mladenovčani putuju kao da su st***, a izgleda da se bilo šta bolje od toga smatra arčenjem resursa.
 
Притом по Младеновачким селима шаљу све и свашта, на градску линију 4 видех Сканију
 
Lastu nemaju? Ispade da im jedino 110 išla do mesta, a još predsednik da rešava prevoz neke opštine. A studiju pisao njihov meštanin, ma važi. Otkud 107 u priči, kao ona može, a 110 ne? Ako dobiju liniju, onda pazova i grocka da blokiraju puteve!
 
Nije da ja branim nekoga, ali 109 do Čente vozi preko 30 godina a 110 do Opova oko 10ak godina, ruzno je da se bez ikakve najave preko noci ukinu te dve linije samo zato sto ih je privatnik uzeo i sad te linije vrte prazne. Grocka ce svakako dobiti liniju pored 302 kad im se bude izgradila okretnica.
 
По мени 109 и 110 би морале да остану до Опова/Ченте, али од Дунавца/Обале Тамиша обавезна наплата карата независно од нашег система наплате, а та карта би била повољна за све категорије. Мора да се зна докле је територија Палилуле.
 
Занимљиво.
Screenshot_2024-11-14-10-11-23-205_com.android.chrome.jpg
 
Можда и има уколико пребаце или 351 или 461 на нову станицу Југ или на БАС.
Можда 461, 351 тешка прича једино и да ту Стрела дође па да им се плаћа километража од Југа до Дражња
 
351 i nema mnogo polazaka u toku dana, već se autobusi parkiraju na okretnici kao i neki što prevoze radnike Air Serbia
 
351,363 као и остале цифре које су ту у питању релативно немају пуно полазака, али померањем било које линије са Шумица би се направила општа пометња, јер поједина возила са 351,363 упадају на 461, исто тако поједина возила са Шумица иду на превоз ђака из Болеча,Гроцке и Винче
 
Okretnica Šumice je već zatrpana, ali postoje ljudi kojima nije to dovoljno pa da im kažeš da je dosta sa zatrpavanjem autobusa ili novih linija baš na tom mestu. Interesuje me, da li ta "moguća" linija ide slučajno motoputem? A šta ja pitam, sigurno će ići tako u slučaju da naprave tu liniju, lepi lagani kilometri 🙂
 
Пазите кад једног дана уведу линију БАС- Лазаревац која би ишла преко Бубањ потока и обилазнице и на Орловачи се укључивала на Ибарску магистралу.Све за Стрелу.
 
Okretnica Šumice je već zatrpana, ali postoje ljudi kojima nije to dovoljno pa da im kažeš da je dosta sa zatrpavanjem autobusa ili novih linija baš na tom mestu. Interesuje me, da li ta "moguća" linija ide slučajno motoputem? A šta ja pitam, sigurno će ići tako u slučaju da naprave tu liniju, lepi lagani kilometri 🙂
Притом је планирано 50 полазака како сам сазнао, где ће то све стати бога питај
 
Vrh