Mali o rasveti: Nama su konkurenti Moskva, London, Njujork
Maja Nikolić
12.11.2016. 19:22 >19:26 89
Mali o rasveti: Nama su konkurenti Moskva, London, Njujork Izvor: N1
Novogodišnja rasveta u Beogradu postavljena je na duplo veći broj lokacija nego prošle godine i puštena je dva meseca pre Nove godine. Prvi čovek prestonice tvrdi da Beograd nikada nije bio lepši, priznaje da je u sve uloženo dosta novca, ali tvrdi da je, između ostalog, i rasveta investicija u turizam.
Neke prestoničke ulice prošle godine zasijale su tek sredinom decembra, što je tada naljutilo premijera Aleksandra Vučića zbog čega je izgrdio gradonačelnika Sinišu Malog. “I, postavi to Siniša danas, da ne bih ja to postavljao u Kneza Miloša. Znam kakve su svetiljke kupljene, koliko su lepše. Aman, okači ih, da narod vidi, da ne stoje u magacinu. Šta se smeješ Siniša, a razumeo si!”, rekao je 7. decembra prošle godine premijer gradonačelniku.
Ove godine, gradonačelnik je odlučio, ne samo da kupi novu rasvetu, već i da je upali čak dva meseca ranije, s obrazloženjem da će tako osvetljeni Beograd privući veći broj turista.
novogodišnja rasveta Izvor: N1
Na pitanje N1 upućeno gradonačelniku da li on, kada odluči da putuje negde, najpre izgugla da li je tu upaljena rasveta, pa onda ode u taj grad, Mali odgovara:
“Nije to samo rasveta, žao mi je što gledate tako separatno. Grad Beeograd želi da buude svetska destinacija za razvoj turizma. Nama su konkurenti Pariz, London, Njujork, Moskva... i ako odete sada i izguglate te gradove rasveta je već upaljena”.
I u Turističkoj organizaciji Beograda potvrđuju da se u ovom delu Evrope novogodišnja (odnosno božićna) rasveta pali 1. novembra, čemu se Beograd, kažu, samo pridružio.
“Neko će reći da je to previše rano, neko će reći da se troši mnogo više struje. Međutim, novac uložen u ovakvu vrstu promocije u Beogradu, vraća se ili puta četiri ili puta osam u odnosu na broj ljudi koji dođe. To su neke jednostavne stvari iz ekonomije koje se uče u prvom ili drugom razredu srednje škole i one govore da je potrošnja veoma značajna za dalju proizvodnju”, kaže nam direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović.
Jer sve što prodate strancima je, kažu u TOB-u, izvoz. Računaju, međutim, da će i domaći kupci, inspirisani prazničnom atmosferom, više trošiti.