spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 16.263
- Pohvaljen
- 19.856
Gorivo skupo a opet svi voze kola u Beogradu.
Ovde ljudi ne stede na gorivu uopste nego na odrzavanju.
Ovde ljudi ne stede na gorivu uopste nego na odrzavanju.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495029#p495029:1agmsr9k je napisao(la):djordje5 » 22 Nov 2017 11:20 pm[/url]":1agmsr9k]Meni automobil treba do 30 puta godišnje, a za tako nešto mi se ne isplati kupovati ga. Rent a car u Beogradu sasvim solidno pokriva ovu vrstu potrebe. Jeste da je malo neobično ali mislim da sam se snašao u životu bar što se ove životne teme tiče.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497146#p497146:12hg0art je napisao(la):Blade » Čet Nov 30, 2017 1:18 am[/url]":12hg0art]
Neko će i u garderobi u kojoj ne sija da da za održavanje kola i gorivo, pa da dodje kući suv i čist kada je napolju kiša, a neko će u novoj garderobi, nacifran da ide autobusom. Stvar je šta kome znači i ko šta voli.
Suština.Sve ovo bi, da je ovo normalna država, čovek koji radi za prosečnu platu, trebao da može da priušti sebi, ali jbg, pašaluk, robovlasnička vlast,...I tako je kako je.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497152#p497152:q498dh71 je napisao(la):Bender Rodriguez » 30 Nov 2017 01:40 am[/url]":q498dh71]Ali kad vidim kako vreme prolazi, a kako se prevoz i dalje ne menja na bolje, tako mi dođe da batalim celu tu priču i kupim lepo kola u kojima ću da sedim ko čovek, pa makar plaćao i trista harača i najskuplje gorivo, i tražio parking pola sata. Jer meni dobar Solaris ili BKM ne znače mnogo ako ću ja u njima da stojim na prstima i da osećam kako mi se znoj sliva niz nogu dok pokušavam da igram Twister od gužve a za to vreme vozač cima vozilo ko debil. A da ne pričam tek ako se radi o nekom propalom Ikarbusu koji je leti sauna a zimi hladnjača, ili pak klackavoj Katici koja može da pređe 20 km/h samo ako je na nizbrdici.
Da skratim priču - dokle god se ne uloži veliki napor u poboljšanje kvaliteta JGP, i u izgradnju adekvatnih saobraćajnica koje će taj JGP koristiti da dopremi putnike do bilo koje tačke u gradu, ne treba se čuditi otkud toliko ljudi koji radije biraju kola. Jednostavno posle dovoljno godina gde te neko tretira kao sardinu ili stoku u prikolici kamiona, ljudima prekipi i odluče se da uzmu kola i sve cene koje idu uz njih.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497281#p497281:11szqht5 je napisao(la):Blade » Čet Nov 30, 2017 2:30 pm[/url]":11szqht5]Loše stanje ispravnosti velikog boja vozila JGP-a bi ljudi i nekako preboleli, da je prevoz češći i bolje povezan. Neke linije stvarno imaju veliki broj vozila, ali se nekad pokaze da je i to malo.
Primer: Imamo Most Mihajla Pupina, koji spaja Zemun i NBG sa jedne strane, a sa druge mnogo naselja, Padinsku Skelu sa njenim manjim naseljima, Borču i Krnjaču. Koliko ljudi zivi i radi sa ove strane i putuje svaki dan??? A imamo jednu autobusku liniju, koja pritom nije nešto česta. Treba da se proba još jedna, dve linije, pa ako budu neprofitabilne, neka se modifikuju.
I onda će logično neko iz Krnjače ili Koteža da kaze: ,,Dok ja sačekam 43, pa 101, pa dok presednem na 85,...treba mi sat i po vremena. Upaliću kola i stićiću za pola sata,,. A razlog je loša povezanost. Prelazim i jedne u drugu opštinu, koje su geografski jedna do druge, a menjam tri prevoza.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497432#p497432:6bkqerng je napisao(la):direktor » 01 Dec 2017, 13:40[/url]":6bkqerng]Napravi ga da te nebi vratili i medjunarodnu dozvolu sve hr su smaraci
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497413#p497413:2d0leopn je napisao(la):Kokos » 01 Dec 2017 11:52 am[/url]":2d0leopn]Ako idem očevim kolima u Hrvartsku da li mi je neophodno ovlašćenje za upravljanje motornim vozilom?
Ovlascenje za upracljanje tudjim motornim vozilom u inostranstvo je obavezno.Kokos":3f8c4exl je napisao(la):Ako idem očevim kolima u Hrvartsku da li mi je neophodno ovlašćenje za upravljanje motornim vozilom?
Beč -- Ministar saobraćaja Austrije Norbert Hofer planira da uvede brojne novine koje treba da olakšaju "život" vozačima.
Tako njegova reforma zakona o saobraćaju predviđa povećanje ograničenja brzine na autoputevima na 140 kilometara na čas. To, kako je najavio, trebalo bi na nekoj deonici, u cilju testiranja, uskoro da bude primenjeno.
Prema želji ministra, to bi trebalo da se sprovede u Gornjoj Austriji na autoputu Vestautoban (A1) između mesta Alhaming i Satleta.
Ta deonica ima po tri trake u oba pravca o uz to postiji i postrojenje za uticanje na tok saobraćaja, preko kojeg može, u slučaju potrebe, da se smanjenjem ograničenja reaguje na situaciju na putu.
Trenutno eksperti u Ministarstvu rade na detaljima izmene zakona o saobraćaju.
U Ministarstvu postoji jedinstvo oko namere da se ta najava sprovede u delo, i pored jake kritike. Naime, eksperti za zaštitu životne sredine tvrde da će povećanjem ograničenja brzine doći do većeg zagadjenja.
Takođje, veoma brzo Ministarstvo želi da sprovede i otvaranje zaustavne trake za saobraćaj na autoputu Ostautoban A4 između Beča i aerodroma Ssvehat.
Ukoliko se ta mera pokaže uspešnom, odnosno saobraćaj bude tekao brže i bez problema, biće primenjena i na drugim putevima, kao što je A7 kod Linca.
U Lincu, prema najavi ministra, biće testirano skretanje u desno kada je na semaforu crveno svetlo. Uskoro će biti utvrđeno na kojoj raskrsnici će se ova mera testirati, kako bi se videlo da li će dovesti do rasterećenja saobraćaja u većim gradovima.
Istraživanje ‘Mazda Driver Project’ otkriva…
![]()
Prema velikom istraživanju čije rezultate je objavila Mazda, dva od tri evropska vozača i dalje žele da voze, čak i ako autonomni automobili postaju uobičajeni. Istraživanje agencije Ipsos – koje je naručeno kao deo Mazdine kampanje Drive Together koja slavi radost vožnje – anketirano je 11.008 ljudi na ključnim evropskim tržištima i otkrilo je da u proseku 66% vozača želi da ostane za upravljačem čak i ako autonomni automobili postanu široko dostupni.
U Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Austriji i Poljskoj taj udeo se penje do 71%, a samo se u Italiji spušta ispod 60% (59%). Studija je takođe pokazala da samo 33% vozača „pozdravlja dolazak autonomnih automobila“, sa udelom od samo 25% u Francuskoj i Holandiji i 29% u Velikoj Britaniji. Zanimljivo je da nema gotovo nikakvih dokaza da autonomni automobili u Evropi imaju veću podršku među mlađim starosnim grupama – u stvari, oni između 18 i 24 godine starosti (33%) manje podržavaju autonomne automobile od starosne grupe 25-34 godine (36%) i one 35-44 godine (34%).
![]()
Istraživanje takođe otkriva značajnu emocionalnu povezanost između automobila i vozača, što se ogleda kroz sledeće statistike: prosečno 69% vozača „se nada da će buduće generacije i dalje imati mogućnost da voze automobile“ – taj udeo iznosi čak 74% u Poljskoj i 70% ili više u Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Francuskoj i Švedskoj. Osim toga, 36% onih koji uživaju u vožnji vide svoj auto i čin vožnje kao „produžetak sopstvenog identiteta“, sa udelom od čak 56% u Poljskoj i 46% u Italiji.
Među ispitanicima 34% se slaže sa time da je vožnja u opasnosti da postane „zaboravljeni užitak“ – u Francuskoj, Italiji i Poljskoj takvih je 40% ili više.
Predsednik i izvršni direktor Mazda Motor Europe, Jeff Guyton, kaže: „Kao marka, mi jednostavno volimo vožnju i ovo istraživanje jasno pokazuje da se veliki broj evropskih vozača slaže sa nama – naravno, postoji uloga za autonomne automobile, ali za nas i za mnoge druge, čini se da ne postoji ništa što bi moglo da se uporedi sa fizičkim zadovoljstvom vožnje.“
![]()
„Zato mi u Mazdi stavljamo vozača u središte svega što radimo i zbog čega se naša aktuelna kampanja Drive Together fokusira na vezu između automobila i vozača. Mi to nazivamo Jinba Ittai, što je japanski izraz koji opisuje savršeni sklad između strelca-jahača i njegovog konja. Upravo ta filozofija usmerenja na čoveka podupire naše poslovanje i pomaže nam u stvaranju takvih automobila sa kojima vozači mogu da se zbliže.“
„Ako pogledate automobilsku industriju uopšte, verujemo da mnogi proizvođači vozačima mnogo uskraćuju od čistog užitka vožnje. Mi u Mazdi se borimo protiv toga i iz rezultata istraživanja je očigledno da još uvek postoji veliki procenat vozača koji žele upravljač u svojim rukama. U svetu koji dovodi u pitanje sam čin vožnje i iznova vrednuje ulogu automobila i ulogu vozača kroz tehnološke promene, nastavićemo da izazivamo konvencionalno iz ljubavi prema vožnji.“
![]()
Rezultati istraživanja dalje pokazuju da je 54% Evropljana za vožnju „samo zabave radi“ – u Švedskoj čak 73%, a u Velikoj Britaniji, Holandiji, Poljskoj i Austriji do 60%. U proseku 53% kaže da je „vožnja više od jednostavnog puta od tačke A do tačke B“, s tim da se udeo takvih u Poljskoj penje i do 66%, dok 55% misli da vožnja sa porodicom i/ili prijateljima može biti „poseban doživljaj“ – više od 60% u Španiji, Italiji, Švedskoj i Poljskoj.
Poređenja sa drugim aktivnostima takođe otkrivaju da 37% ispitanika preferira vožnju u odnosu na PC igre, 23% bira vožnju pre nego piće u baru ili bavljenje sportom, s tim da je poslednjih u Velikoj Britaniji čak 37%. U Italiji i Velikoj Britaniji 9% ispitanika je izjavilo da više voli vožnju od seksa – 12% među ženama, 6% među muškaracima.
* Tehnička napomena: Podaci istraživanja potrošača koje je sproveo Ipsos MORI baziraju se na anketi sprovedenoj među 11.008 odraslih osoba na 11 evropskih tržišta, sa najmanje 1.000 ispitanika na svakom tržištu. Svi intervjui su sprovedeni
od 7. do 22. septembra 2017. Podaci iz ankete su ponderisani prema udelima stanovništva svake zemlje prema starosti,
polu i regiji boravišta.
Mazda PR Mazda Driver Project