Šta je novo?

Posedovanje i korišćenje automobila

A radio? U to vreme si za Logan i Sandero mogao da biras da doplatis za njihov multimedia uredjaj skoro 400 eur ili da nemas nikakvu muziku...cak ni pripremu, valjda su im sad paketi bolji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538882#p538882:2pla4my8 je napisao(la):
Пантограф » 18 Мај 2018 02:47 pm[/url]":2pla4my8]Ја сам негде између 2 и 4.

Елем, кад је тема већ васкрсла, имао сам пробну вожњу Дачије (Дакија, кажу браћа Власи) сандеро степвеј 0.9 ТЦЕ.

Могу рећи да сам поприлично фасциниран сокоћалом, јер кошта 9.400 евра, а са тим турбо моторчићем иде као невреме. Поређења ради, клио са истим мотором је 13.000 евра! Како сам овећи динароид, помало су ме плашили неки коментари о неудобним и скученим седиштима, али бих сад рекао да су то били спинови заплашене конкуренције: чини ми се да је основни степвеј најконкурентнији модел до 10.000 евра; остали или су "клот", или их погони каква убога машина снаге као у пумпе за воду, или косилице. Купци то и препознају - на испоруку се, кажу у представништву, чека три месеца.

Опрема је добра, за темпомат треба дати још 150 евра преко. Простора поприлично, и у гепеку.

Мислим, дакле, да ћу да га купим.
@Пантографе, ево и мало стручног мишљења са теста Сандера са тим 1-но литарским мотором, можда ти мало помогне око неких недоумица, ако их имаш. Тест је рађен са Сандером са аутоматским мењачем. Моја топла препорука за аутоматски мењач.

TEST: Dacia Sandero TCe 90 Easy-R Laureate
Najjeftiniji automatik

Dacia je posle detaljnog osvežavanja game automobila u ponudu Sandera uvrstila poluautomatski menjač koji zovu Easy-R.

Sa cenom od deset hiljada evra, ovaj Sandero je ubedljivo najjeftiniji automatik na tržištu, a sigurni smo da postoji široki krug kupaca kojima je ovakav auto neophodan
http://www.magazinauto.com/test-dacia-s ... -laureate/

 
fb6db0975c65167b660f80ee2762f300.jpg
7c8d7d8a85644c50912b89f95e49058a.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538894#p538894:u8hbgk1t je napisao(la):
Пантограф » Pet Maj 18, 2018 3:26 pm[/url]":u8hbgk1t]Па Хјундаи ти на И20 ни не нуди темпомат, јер, кажу, морало би све да се мења и коштало би 1.000 евра... глупост.
Ово је доплата уз основни пакет опреме, који је мени сасвим довољан (има и климу, и старт/стоп систем итд., фали подешавање седишта по висини).

burazeru, pali od start stop ko djavo od krsta sem ako ne planiras ga prodas posle 5 godina, to ne da razvaljuje motor, ovaj sto ga kupi polovnog ima da place kad vidi kolko ce ga izaci popravka posle nekog vremena
 
Ali prakticno vise ne postoji novi auto bez start/stop, znaci svi automobili su za smece posle 5 god?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538876#p538876:z447m0wd je napisao(la):
kopmania » 18 May 2018, 13:24[/url]":z447m0wd]Nerviraju me ljudi koje se sa svojim automobilima ponašaju bahato (preletanje preko policajaca, preko rupa, voze kao da su na f1 pisti...)
Kada nailazim na ležeći ja lepo usporim i bukvalno prenesem auto, dok ovaj pozadi verovatno p**di..
Kada kupim auto hoću da mi traje duže i da uživam u kvalitetnom autu koji nema problema..

Ja sam od tih koji pizde. Aj da razumem da neko mili sa porodičnim automobilom, ali kada vidim džip koji skoro stane pred ležećim...

I koliko se realno auto uništava kada se pređe preko ležećeg za 30 na sat?
 
Ti oštri (betonski) se uklanjaju, samo treba prijaviti.

Meni inače nije jasna svrha ležećih ako nisu ispraćeni znakom za ograničenje brzine na 20-30km/h. Potpuno mi je nebulozno da stoje ležeći (u nizu), a da je ograničenje 40 ili 50km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539112#p539112:kaoc9ajm je napisao(la):
nekianonimnilik » 20 Мај 2018 12:08 am[/url]":kaoc9ajm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538894#p538894:kaoc9ajm je napisao(la):
Пантограф » Pet Maj 18, 2018 3:26 pm[/url]":kaoc9ajm]Па Хјундаи ти на И20 ни не нуди темпомат, јер, кажу, морало би све да се мења и коштало би 1.000 евра... глупост.
Ово је доплата уз основни пакет опреме, који је мени сасвим довољан (има и климу, и старт/стоп систем итд., фали подешавање седишта по висини).

burazeru, pali od start stop ko djavo od krsta sem ako ne planiras ga prodas posle 5 godina, to ne da razvaljuje motor, ovaj sto ga kupi polovnog ima da place kad vidi kolko ce ga izaci popravka posle nekog vremena
Систем старт/стоп може и да се искључи и да буде ван употребе. То углавном раде сервиси који се баве чиповањем

http://protuning.rs/iskljucivanje-dpf-e ... t-stop-off
http://www.zrchiptuning.com/iskljucivan ... op-sistema
 
meni je prico cale kad ga je vozio jedan ortak u nekom dzipu ne secam se kom da tu ima dugme za gasenje start stop ali svaki put kad upalis auto moras da ga gasis, i svaki put mora se cimas
 
@Гага

Хвала на линку! Ја сам од оних возача који обожавају да мењају брзине - са друге стране, моја жена би се до неба обрадовала аутоматику, па ћу зато овај твој пост добро сакрити од ње:))
 
Ne znam kako je na kom automobilu, ali start/stop sistem bi trebalo da ima elektroniku koja vrlo precizno bira gde će da zaustavi motor (u smislu internog položaja klipova? kako bi lako krenuo čim zatreba. Što se tiče veka trajanja automobila, u nemačkoj je (bar tako bilo pre neku godinu kad sam gledao) 7 godina i to je to, i njihovi automobili se prave za takve potrebe. To praktično znači da svaki auto posle 7 godina traži jedno ozbiljno ulaganje da bi bio "kao nov".
Ležeći policajci - zavisi koji je auto u pitanju, neki imaju jako vešanje neki ne, mislim da su opeli dosta osetljivi na neravnine? Ali svaka vibracija vremenom doprinosi da auto brže propadne, meni od naših puteva stradaju samo ležajevi, ostatak vešanja nije bio promelatičan, a da i točkove moram povremeno da balansiram.
Nisam video da smo se dotakli teme duplog tehničkog za stara vozila? Meni je taj propis maksimalno debilan jer opterećuje ljude a teško da će doprineti bezbednosti.. Dosta ljudi "namešta" tehnički i tako prolazi i ovaj jedan, što ne bi i drugi? A Drugo, veliki problem starih automobila nije u tome da će danas loše da koči nego da će sutra da mu pukne deo kočionog sistema i onda će od zdravog preći u neupotrebljiv i ubiti nekog. Kao onaj autobus GSP-a kad je pokosio devojčice, ili onaj što je završio u foto radnji na zelenjaku. Dakle, bilo bi merodavnije da se naloži da ti neki automehaničar garantuje da si sredio kočnice po nekim fabričkim merilima
 
Пантограф":2yt22rz3 je napisao(la):
@Гага

Хвала на линку! Ја сам од оних возача који обожавају да мењају брзине - са друге стране, моја жена би се до неба обрадовала аутоматику, па ћу зато овај твој пост добро сакрити од ње:))

Onda moraš i ovaj tvoj post da dobro sakriješ od nje. :wink:

Na kraju, moraš i ovaj moj post da dobro sakriješ od nje, pošto sam te citirao... :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539167#p539167:2ev2qmx5 je napisao(la):
astrodule » 20 May 2018 10:03 am[/url]":2ev2qmx5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538876#p538876:2ev2qmx5 je napisao(la):
kopmania » 18 May 2018, 13:24[/url]":2ev2qmx5]Nerviraju me ljudi koje se sa svojim automobilima ponašaju bahato (preletanje preko policajaca, preko rupa, voze kao da su na f1 pisti...)
Kada nailazim na ležeći ja lepo usporim i bukvalno prenesem auto, dok ovaj pozadi verovatno p**di..
Kada kupim auto hoću da mi traje duže i da uživam u kvalitetnom autu koji nema problema..

Ja sam od tih koji pizde. Aj da razumem da neko mili sa porodičnim automobilom, ali kada vidim džip koji skoro stane pred ležećim...

I koliko se realno auto uništava kada se pređe preko ležećeg za 30 na sat?

Unistava se i to najvise ako se prelazi lezeci tako sto se koci dok se prelazi preko njega a vecina vozaca bas to i radi jer svi mi usporavamo pred lezecim. To isto vazi i ako upadas u rupe dok kocis ili bilo sta sto ti istrese auto. Vibracija se prenosi na sve organe i jako je stetna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538798#p538798:1svjprdd je napisao(la):
Blade » Čet Maj 17, 2018 11:38 pm[/url]":1svjprdd]Da dignem temu iz mrtvih...

Šta je za vas auto?

Vlasnike automobila lično delim u 4 grupe:

1. ,,Je.e mi se za to, to je gomila gvožđa, teram dok ide, briga me za njega sve dok se kotrlja".
2. ,,Auto je upotrebna stvar, prevozno sredstvo, briga me za neke gluposti, ali tehnički, gledam da bude ispravan".
3. ,,Auto je upotrebna stvar, ali hocu da mi sve radi, a ako je nesto pohabano, a ne utične tehničku i ispravnost uređaja u kolima, nije mi važno".
4. ,,Auto je stvar, ali u kojoj uzivam i volim da mi sve bude ispravno i na mestu, bez obzira o kom delu se radi i vodim maksimalno računa" (u koju kategoriju i ja spadam).

Vladivoje je dodao pod 5 a ja dodajem novu stavku 6 što znači, bila sam vlasnik automobila ali ga nisam vozila. Inače spadam i u kategoriju pod 4. Poštujem sve ono što je neko napravio, volim sigurnost i pre svega, pouzdanog vozača.

I da dodam na komentar @Blade oko pušača. Umerni sam pušač ali ja se ne bih usudila iz poštovanja prema vlasniku auta da zapalim cigaretu i moram priznati, ni meni ne bi godio miris dima kao što sada pušim isključivo na terasi stana, a nikako u stanu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539470#p539470:2lswqm5v je napisao(la):
spatiotecte » 52 minutes ago[/url]":2lswqm5v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539167#p539167:2lswqm5v je napisao(la):
astrodule » 20 May 2018 10:03 am[/url]":2lswqm5v]

I koliko se realno auto uništava kada se pređe preko ležećeg za 30 na sat?

Unistava se i to najvise ako se prelazi lezeci tako sto se koci dok se prelazi preko njega a vecina vozaca bas to i radi jer svi mi usporavamo pred lezecim. To isto vazi i ako upadas u rupe dok kocis ili bilo sta sto ti istrese auto. Vibracija se prenosi na sve organe i jako je stetna.

To je tačno. Zato se prestane sa kočenjem neposredno pre ležećeg, pa auto po inerciji prelazi preko. (bar ja tako radim)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539416#p539416:2w0qdv7p je napisao(la):
Пантограф » 21 Мај 2018 03:28 pm[/url]":2w0qdv7p]@Гага

Хвала на линку! Ја сам од оних возача који обожавају да мењају брзине - са друге стране, моја жена би се до неба обрадовала аутоматику, па ћу зато овај твој пост добро сакрити од ње:))
@Пантографе комшијо мој, а што би крио постове тј. тему од супруге. Па онда најбоље да купиш два иста аутомобила, један жени са аутоматским мењачем, а други себи са ручним мењачем. :wink:

Вероватно кад си и у гужви у саобраћајном кркљанцу по Београду или било где, обожаваш да сваки час мењаш брзине, додуше само празан ход, прва-друга :D ! Онда сигурно псујеш до неба и да извинеш набијеш жуљ на длану десне руке или прстима :wink:

Спадам у оне возаче који обожавају аутоматски мењач. Иначе и аутомобил са аутоматски мењачем може да се вози као са ручним мењачем (али не кад су и застоји у саобраћају), али о томе неки други пут.
 
meni je veći problem tvrdo kvačilo, ali nisam svakodnevni vozač, i češće vozim van grada, pa mi nije neki prevelik problem u životu. Ali preferiram dizelaše baš zbog fleksibilnosti stepena prenosa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539483#p539483:3e3n84aw je napisao(la):
astrodule » Pon Maj 21, 2018 11:02 pm[/url]":3e3n84aw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539470#p539470:3e3n84aw je napisao(la):
spatiotecte » 52 minutes ago[/url]":3e3n84aw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539167#p539167:3e3n84aw je napisao(la):
astrodule » 20 May 2018 10:03 am[/url]":3e3n84aw]

I koliko se realno auto uništava kada se pređe preko ležećeg za 30 na sat?

Unistava se i to najvise ako se prelazi lezeci tako sto se koci dok se prelazi preko njega a vecina vozaca bas to i radi jer svi mi usporavamo pred lezecim. To isto vazi i ako upadas u rupe dok kocis ili bilo sta sto ti istrese auto. Vibracija se prenosi na sve organe i jako je stetna.

To je tačno. Zato se prestane sa kočenjem neposredno pre ležećeg, pa auto po inerciji prelazi preko. (bar ja tako radim)

ili usporis i u samom trenutku prelaska cak das malo gas cisto da se auto nagne malo unazad, tako prelazi pod vecim uglom i manje opterecuje vesanje, mada je i inercija daleko bolja od kocenja kad prelazi pod manjim uglom i lezeci nabija tockove nazad
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539565#p539565:74p22h4g je napisao(la):
tragac » 22 Мај 2018 11:19 am[/url]":74p22h4g]
-meni je veći problem tvrdo kvačilo,
-Ali preferiram dizelaše baš zbog fleksibilnosti stepena prenosa.
-Поготово кад је у питању синтер квачило (спортско). То је смрт за леву ногу кад си у саобраћајној гужви, мораш изузетно брзо да мењаш брзине, иначе ако мало оклеваш почне цео аутомобил да се тресе.
-Да, али дизелаши са аутоматским мењачем
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539728#p539728:cf1mexp1 je napisao(la):
Гага » Sre Maj 23, 2018 1:00 am[/url]":cf1mexp1] Поготово кад је у питању синтер квачило (спортско). То је смрт за леву ногу кад си у саобраћајној гужви, мораш изузетно брзо да мењаш брзине, иначе ако мало оклеваш почне цео аутомобил да се тресе.
-Да, али дизелаши са аутоматским мењачем
3464355637.gif

Не знам постоји ли тема где ће жене бриљирати више него мушкарци када су у питању аутомобили и све приде уз њих.
Хоћу рећи, ништа мени није јасно иако је Гага био више него јасан. :D
Извињавам се на оффтопицу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539728#p539728:h750xv39 je napisao(la):
Гага » 23 May 2018 12:00 am[/url]":h750xv39]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539565#p539565:h750xv39 je napisao(la):
tragac » 22 Мај 2018 11:19 am[/url]":h750xv39]
-meni je veći problem tvrdo kvačilo,
-Ali preferiram dizelaše baš zbog fleksibilnosti stepena prenosa.
-Поготово кад је у питању синтер квачило (спортско). То је смрт за леву ногу кад си у саобраћајној гужви, мораш изузетно брзо да мењаш брзине, иначе ако мало оклеваш почне цео аутомобил да се тресе.
-Да, али дизелаши са аутоматским мењачем

Ja sam imao takvo kvacilo na jednim kolima, trese kao lud pri kretanju od 0. Ali to nije kvacilo namenjeno gradskoj voznji. To se koristi na reli trkama itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539171#p539171:1op17mty je napisao(la):
astrodule » Нед Мај 20, 2018 11:18 am[/url]"]Ti oštri (betonski) se uklanjaju, samo treba prijaviti.

Коме се пријављују ови бетонски? Ја две године пријављујем преко Беокома један у мојој улици и ништа.
 
Vrh