Šta je novo?

Posedovanje i korišćenje automobila

Kome prijaviti nelegalne ležeće policajce ili one koji ne odgovaraju dimenzijama?
Ukoliko je u pitanju Beograd, obratite se dežurnoj inspekciji na broj 011/3227-000, 3222-262.

Dimenzije
Ukoliko vam problem stvara legalni betonski ležeći policajac postavljen od strane ovlašćenog organa, možete da izmerite njegove dimenzije i da ga prijavite ukoliko nije po propisima. U zavisnosti od ograničenja brzine na određenom delu puta, ležeći policajci mogu da budu sledećih dimenzija:

a) do 50 km/h, visina 3 cm, širina od 60 cm
b) do 40 km/h, visina 5 cm, širina od 90 cm
c) do 30 km/h, visina 7 cm, širina od 120 cm.

Tip a) i b) obavezno moraju da budu izrađeni od modularnih elemenata, od gume ili plastične mase, dok se tip c) može napraviti i od asfalta
https://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2016&mm=08&nav_id=1161899

Ovo je članak iz 2016. iz kojega sledi da betonski moraju da se uklone.
 
Na nekim Bg ulicama bi ite-kako imalo smisla uvesti ovakvu zabranu
zbog konfiguracije terena gde se stalno beleže zadržavanje vece koncetracije zagadjenosti i smoga


.....Vest je odjeknula poput bombe: Hamburg je prva nemačka metropola koja delimično zabranjuje učešće dizel-vozila u saobraćaju.
Pažnju javnosti privlače manje razmere te zabrane – u pitanju su samo delovi dve ulice – a više nagoveštaj da bi uskoro slične restrikcije mogle da postanu svakodnevica širom zemlje....

izvor i ceo tekst DW:
http://www.dw.com/sr/homeopatska-zabran ... a-43907295
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540109#p540109:1vzvae69 je napisao(la):
astrodule » Čet Maj 24, 2018 11:34 am[/url]":1vzvae69]
Kome prijaviti nelegalne ležeće policajce ili one koji ne odgovaraju dimenzijama?
Ukoliko je u pitanju Beograd, obratite se dežurnoj inspekciji na broj 011/3227-000, 3222-262.

Dimenzije
Ukoliko vam problem stvara legalni betonski ležeći policajac postavljen od strane ovlašćenog organa, možete da izmerite njegove dimenzije i da ga prijavite ukoliko nije po propisima. U zavisnosti od ograničenja brzine na određenom delu puta, ležeći policajci mogu da budu sledećih dimenzija:

a) do 50 km/h, visina 3 cm, širina od 60 cm
b) do 40 km/h, visina 5 cm, širina od 90 cm
c) do 30 km/h, visina 7 cm, širina od 120 cm.

Tip a) i b) obavezno moraju da budu izrađeni od modularnih elemenata, od gume ili plastične mase, dok se tip c) može napraviti i od asfalta
https://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2016&mm=08&nav_id=1161899

Ovo je članak iz 2016. iz kojega sledi da betonski moraju da se uklone.

nisam ukapiro, samo c tip moze od asfalta a ostalo ako nije guma moze se prijavi? i ne razumem se prilicno kad stanem na njega da znam dal je asfalt il beton tako da nisam siguran na sta mislite kad kazete beton, ja pretpostavljam na one zuto bele koji su sad bukvalno svuda, oni me mnogo nerviraju, bas su ostri, mada mozda su i asfalt, nemam pojma stvarno
 
U francuskoj ima lezecih policajaca bukvalno na svakih 100 metara u mnogim urbanim zonama i to je blagi uzas.
Nema vise uzivanja u voznji a i za raskantanje automobila dusu dalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539959#p539959:1v8ztaey je napisao(la):
nekianonimnilik » 23 Мај 2018 07:32 pm[/url]":1v8ztaey]a kakvo je to kvacilo, ne razumem se bas, po cemu je posebno?
Синтер квачило је врста спортског квачила које углавном користе спортски аутомобилисти у својим аутомобилима које возе на релијима, кружним тркама или брдским тркама. Наравно та врста квачила се може уграђивати и у „обичне“ аутомобиле.

Сврха уградње ове врсте квачила тј. синтер ламеле је бржа промена брзина, али у саобраћају то нема неку (никакву) улогу. Синтер ламела има и другачији облик у односу на обичну ламелу, односно она има краке и може да буде са четири, пет, шест кракова, и на тај начин се код њих смањује температура у односу на „пуну“ ламелу. Могу да буду са и без опруга, итд. Синтер ламела се производи од смесе фероде која се пресује под високим температурама и на високом притиску. Иначе ко жели да има овакву врсту ламеле мора да мења целу гарнитуру, тј. и корпу и потисни лежај и пилот лежај.

Синтер ламела:
Ако возиш аутомобил са оваквим квачилом које има синтер ламелу, мораш да возиш тако да при мењању брзина квачило пустиш нагло, а при томе гас додајеш одмах – одлучно да нема никаквог празног дела (хода) између ове две радње. При самом кретњу на старту вожње, не креће се из празног хода или ти лера, него са гасом на неких 2000-2500 обртаја у минути и онда тек крећете.
Постоје ова врста квачила и са две синтер ламеле у себи, а оне се углавном користе-уграђују код преправљених аутомобила који се користе у ткз. тркама 1+1, тј. драг тркама.

Код ове врсте квачила нема оне такозване „клацкалице“ тј. како нас већина каже „ваге“ на квачилу, што је карактеристично за кретање на узбрдици. То код ове врсте квачила заборавите, а ако и пробате, аутомобил почиње да се тресе. Сваки пут морате да притиснете папучицу квачила прилично снажно јер је та врта квачила и доста тврда. Зато сам и рекао да лева нога почиње да боли и имате проблем ако такав аутомобил возите сваки дан.

Мој драги син је имао на својим колима ову врсту спортског квачила, али је после три месеца вратио серијско квачило, мада је и то серијско квачило нека врста спортског, пошто је био такав спортски серијски аутомобил.

Надам се да сам бар мало помогао око објашњења.
 
Zato što u Srbiji mnogi ljudi gledaju relije i filmove pa misle da to tako kako voze profi vozači, tako treba da izgleda i vožnja u gradu, i to jednom malom i tesnom Beogradu. Što više pokreta, što više cimanja, što više (nepotrebnih) distrakcija i zahteva za pažnjom, to si šatro bolji i poštovaniji vozač. Ono, zašto bi ti vožnja kola bila glatka i laka i uz minimalno cimanje kad možeš da izgledaš kul kad se na svakih 50 metara rveš sa volanom i menjačem.

Ovo ti je nacija gde se ljudi još uvek podsmevaju automaticima pod parolom ''pfff kak'a pica, nema menjač... izem ti ja vožnju kola gde nema tandrkanja nogama i rukama na svakih 3 sekunde...''
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540985#p540985:3iukq6ow je napisao(la):
Bender Rodriguez » 28 May 2018 02:46 pm[/url]":3iukq6ow]Što više pokreta, što više cimanja, što više (nepotrebnih) distrakcija i zahteva za pažnjom, to si šatro bolji i poštovaniji vozač. Ono, zašto bi ti vožnja kola bila glatka i laka i uz minimalno cimanje kad možeš da izgledaš kul kad se na svakih 50 metara rveš sa volanom i menjačem.

Нажалост, да, београдски возачи у несхватљивом проценту убрзавају пред упаљеним црвеним светлом, да би онда нагло кочили...
Глупост као национални спорт.
 
I to i sve ostalo. Imao sam priliku da u nekoliko navrata gledam Amerikance kako voze, pa da onda uporedim to s nama ovde. Nebo i zemlja.

Ovde je osećaj non stop kao da sediš s nekim u onim autićima u luna parku i pokušavate da dođete od jednog kraja dijagonale na drugi. Hitro kreći sa semafora da ti ovi iza ne bi nanu naninu, gledaj levo desno dal neko naleće, ubrzavaj i dodaj gasa, vataj menjač, stiskaj kvačilo, prebacuj palicu, puštaj kvačilo, taman kad si ubrzao, koči jer te čeka pešački na 20 metara, smanjuj opet u niži sten prenosa, prebacuj, puštaj... ponavljaj sve još 5 puta do narednog semafora. A na to sve onda dodaj(mo) i sve druge distrakcije i haose na koje ni ne možemo da utičemo. Haotična signalizacija i vođenje kola kroz raskrsnice, dupla parkiranja, drugi vozači i pešaci od kojih ne znaš koji je luđi, jel ovo raskrsnica na kojoj moraš da se prestrojavaš desno da bi posle obišao krug da bi skrenuo levo jer ne možeš ovde... ili si je upravo promašio pa ćeš morati da pičiš pravo još 5 blokova pre nego što dobiješ dozvolu za skretanje. Jel se upalilo uslovno zeleno ili nije još. Jel ovde beše kad skreneš desno moraš da se sklanjaš odma sa žute trake ili je to ona druga... Trista pedeset miliona distrakcija i haosa na koje čovek mora da misli sve i da samo ide do Metroa da kupi paket pića za porodični ručak.(lupio sam)

U Americi je sve opuštenije, ne samo što nema tog drndanja palica i papučica svake sekunde nego je sve ležernije i prijatnije. Jednostavno vožnja kao radnja ne liči na reli, autiće u lunaparku ili izvlačenje iz talibanske zasede na ulicama Kandahara... nego deluje upravo kao - vožnja. Kao krstarenje kroz grad u svom vozilu.

Naravno, neko će reći ''pa lako je to kad Ameri imaju široke ulice i sve im je (i previše) podređeno automobilima''. I to stoji. Ali nisu oni takvi samo zbog širine ulica i dostunosti kola, nego što ne poimaju kolovoze kao gladijatorske arene, nego kao nešto što treba da bude aktivnost kao i svaka druga. A ne dnevna doza stresa. Ili pak dnevna doza prilike da se istreseš nad nekim. Pošto imam prijatelja kome vožnja upravo za to služi. Kaže to mu terapija, izdere se tih sat vremena dnevno pa je posle kao smireniji. Narvno da nije, bude samo još razdražljiviji. I on baš spada u ovu pomenutu grupu srbendi što ne priznaju auto ako nema palicu menjača i ako vožnja ne liči na scene iz Transportera. Rezultat - evo sa 30 godina već razmišlja da počne da farba kosu od sedih koje mu polako prodiru od svakodnevnog nerviranja. A na opravke kola je bukvalno dao više nego što ih je platio kad ih je kupovao kao ''polovna, očuvana''. :roll:
 
Ja sam hteo novu Kiu sa automatskim menjačem 2013, ali taj menjač je išao samo uz najskuplji paket opreme pa sam odustao.

Ne bi trebalo više da troši, a u slučaju kvara - tu je garancija.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Dobro to za kvarove nekad stvarno jeste argument, jer valjda kod nekih kola stvarno koštaju puno takve popravke. A drugo neki kad kupuju zaista nemaju izbora. Sve je to ok.

Nego ja komentarišem ove što generalno neguju taj stav ''maaa auto nije auto bez menjača''. Što ne bi ušli u automatik pa sve i da im pare nisu problem. Ono, kad kažeš da bi voleo da voziš automatik odma te gledaju ko poslednju lenčugu.

Ovde kad voziš zastajkuješ na svakih 20 metara. Koči, menjaj, stani, menjaj, kreni, menjaj... i tako non stop. A dok sve to radiš, moraš da paziš na 100 drugih distrakcija. Pa naravno da onda lakše dođe automatik nego džilitanje rukama i nogama non stop. Pogotovu ako većinski voziš kroz grad.
S druge strane, Ameri koji putuju na posao autoputem, putem i velikim prostranim ulicama, svi mahom imaju automatik. A mi sve kontra. :D Ni većeg haosa na kolovozu, ni veće ljubavi prema palici. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540894#p540894:2xgvn6p2 je napisao(la):
Гага » 28 May 2018 12:57 am[/url]":2xgvn6p2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539959#p539959:2xgvn6p2 je napisao(la):
nekianonimnilik » 23 Мај 2018 07:32 pm[/url]":2xgvn6p2]a kakvo je to kvacilo, ne razumem se bas, po cemu je posebno?
Синтер квачило је врста спортског квачила које углавном користе спортски аутомобилисти у својим аутомобилима које возе на релијима, кружним тркама или брдским тркама. Наравно та врста квачила се може уграђивати и у „обичне“ аутомобиле.

Сврха уградње ове врсте квачила тј. синтер ламеле је бржа промена брзина, али у саобраћају то нема неку (никакву) улогу. Синтер ламела има и другачији облик у односу на обичну ламелу, односно она има краке и може да буде са четири, пет, шест кракова, и на тај начин се код њих смањује температура у односу на „пуну“ ламелу. Могу да буду са и без опруга, итд. Синтер ламела се производи од смесе фероде која се пресује под високим температурама и на високом притиску. Иначе ко жели да има овакву врсту ламеле мора да мења целу гарнитуру, тј. и корпу и потисни лежај и пилот лежај.

Синтер ламела:
Ако возиш аутомобил са оваквим квачилом које има синтер ламелу, мораш да возиш тако да при мењању брзина квачило пустиш нагло, а при томе гас додајеш одмах – одлучно да нема никаквог празног дела (хода) између ове две радње. При самом кретњу на старту вожње, не креће се из празног хода или ти лера, него са гасом на неких 2000-2500 обртаја у минути и онда тек крећете.
Постоје ова врста квачила и са две синтер ламеле у себи, а оне се углавном користе-уграђују код преправљених аутомобила који се користе у ткз. тркама 1+1, тј. драг тркама.

Код ове врсте квачила нема оне такозване „клацкалице“ тј. како нас већина каже „ваге“ на квачилу, што је карактеристично за кретање на узбрдици. То код ове врсте квачила заборавите, а ако и пробате, аутомобил почиње да се тресе. Сваки пут морате да притиснете папучицу квачила прилично снажно јер је та врта квачила и доста тврда. Зато сам и рекао да лева нога почиње да боли и имате проблем ако такав аутомобил возите сваки дан.

Мој драги син је имао на својим колима ову врсту спортског квачила, али је после три месеца вратио серијско квачило, мада је и то серијско квачило нека врста спортског, пошто је био такав спортски серијски аутомобил.

Надам се да сам бар мало помогао око објашњења.
file.php

Odlicno objasnjenje Gago, mislim da ne bi moglo bolje. +1
Na kom automobilu ti je sin ubacio i izvadio ovo kvacilo?
I ja sam to isto ubacio neko vreme da "probam" sportsko saltanje i odustao tj skinuo ga jer nije dovljno "civilizovano" po mom ukusu (sto sam i znao unapred ali eto zeljan sam bio da probam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541046#p541046:1cwco7ox je napisao(la):
astrodule » 28 May 2018 06:35 pm[/url]":1cwco7ox]Ja sam hteo novu Kiu sa automatskim menjačem 2013, ali taj menjač je išao samo uz najskuplji paket opreme pa sam odustao.

Ne bi trebalo više da troši, a u slučaju kvara - tu je garancija.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
I šta si na kraju uzeo? Slažem se da je automatik uvek bolja pocija kad se uzimaju nova kola.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541109#p541109:svzcvxa3 je napisao(la):
spatiotecte » Pon Maj 28, 2018 10:35 pm[/url]":svzcvxa3]
Odlicno objasnjenje Gago, mislim da ne bi moglo bolje. +1
Na kom automobilu ti je sin ubacio i izvadio ovo kvacilo?
I ja sam to isto ubacio neko vreme da "probam" sportsko saltanje i odustao tj skinuo ga jer nije dovljno "civilizovano" po mom ukusu (sto sam i znao unapred ali eto zeljan sam bio da probam.

da al ono kao zasto, aj da dobijes manju potrosnju, manje trosenje lezajeva i mehanike il tako nesto, ne dobijes nista sem sto malo vise tj grublje silujes mehaniku: zupcanike u menjacu i diferencijalu i vesanje i ceo taj sistem, ono kao sto se muciti davati pare neudobno se voziti zarad nicega
 
tragac":gbcj6h2n je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541046#p541046 je napisao(la):
astrodule » 28 May 2018 06:35 pm[/url]":gbcj6h2n]Ja sam hteo novu Kiu sa automatskim menjačem 2013, ali taj menjač je išao samo uz najskuplji paket opreme pa sam odustao.

Ne bi trebalo više da troši, a u slučaju kvara - tu je garancija.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
I šta si na kraju uzeo? Slažem se da je automatik uvek bolja pocija kad se uzimaju nova kola.
Kiu sa nekim srednjim paketom opreme.
Služi me odlično, doduše najviše za NBG i putovanja (60 000 km)

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541109#p541109:3nls6970 je napisao(la):
spatiotecte » 28 Мај 2018 10:35 pm[/url]":3nls6970]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540894#p540894:3nls6970 je napisao(la):
Гага » 28 May 2018 12:57 am[/url]":3nls6970]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539959#p539959:3nls6970 je napisao(la):
nekianonimnilik » 23 Мај 2018 07:32 pm[/url]":3nls6970]a kakvo je to kvacilo, ne razumem se bas, po cemu je posebno?
Синтер квачило је врста спортског квачила које углавном користе спортски аутомобилисти у својим аутомобилима које возе на релијима, кружним тркама или брдским тркама. Наравно та врста квачила се може уграђивати и у „обичне“ аутомобиле.

Сврха уградње ове врсте квачила тј. синтер ламеле је бржа промена брзина, али у саобраћају то нема неку (никакву) улогу. Синтер ламела има и другачији облик у односу на обичну ламелу, односно она има краке и може да буде са четири, пет, шест кракова, и на тај начин се код њих смањује температура у односу на „пуну“ ламелу. Могу да буду са и без опруга, итд. Синтер ламела се производи од смесе фероде која се пресује под високим температурама и на високом притиску. Иначе ко жели да има овакву врсту ламеле мора да мења целу гарнитуру, тј. и корпу и потисни лежај и пилот лежај.

Синтер ламела:
Ако возиш аутомобил са оваквим квачилом које има синтер ламелу, мораш да возиш тако да при мењању брзина квачило пустиш нагло, а при томе гас додајеш одмах – одлучно да нема никаквог празног дела (хода) између ове две радње. При самом кретњу на старту вожње, не креће се из празног хода или ти лера, него са гасом на неких 2000-2500 обртаја у минути и онда тек крећете.
Постоје ова врста квачила и са две синтер ламеле у себи, а оне се углавном користе-уграђују код преправљених аутомобила који се користе у ткз. тркама 1+1, тј. драг тркама.

Код ове врсте квачила нема оне такозване „клацкалице“ тј. како нас већина каже „ваге“ на квачилу, што је карактеристично за кретање на узбрдици. То код ове врсте квачила заборавите, а ако и пробате, аутомобил почиње да се тресе. Сваки пут морате да притиснете папучицу квачила прилично снажно јер је та врта квачила и доста тврда. Зато сам и рекао да лева нога почиње да боли и имате проблем ако такав аутомобил возите сваки дан.

Мој драги син је имао на својим колима ову врсту спортског квачила, али је после три месеца вратио серијско квачило, мада је и то серијско квачило нека врста спортског, пошто је био такав спортски серијски аутомобил.

Надам се да сам бар мало помогао око објашњења.
file.php

Odlicno objasnjenje Gago, mislim da ne bi moglo bolje. +1
Na kom automobilu ti je sin ubacio i izvadio ovo kvacilo?
I ja sam to isto ubacio neko vreme da "probam" sportsko saltanje i odustao tj skinuo ga jer nije dovljno "civilizovano" po mom ukusu (sto sam i znao unapred ali eto zeljan sam bio da probam.
Хвала @Спатио :sesir:
У питању је био/ла Субару Импреца 2.0 ГТ турбо, 2000.годиште. Гарнитура квачила која је било у питању је јапанске фирме Екеди (Exedy), теби сигурно јако добро позната и сам знаш шта значи, а само квачило је било "мало" и побољшано, пошто је било синтетичко кера металик (cerametallic disk clutch).
На садашњој Импреци 2.5 WRX турбо (2007.год), коју имамо, а која се не вози, је нормално серијско спортско квачило које се уграђивало у овај модел.
 
čisto kompletno F odelenje :lol: :lool: :lol:
 
Koliko pratim N1 i stranicu Anonymus Srbija, protest se uspešno održava. (Mada je u Beogradu svakako kolaps)

Web kamere u Beogradu isključene.
 
https://www.blic.rs/vesti/srbija/protes ... eo/2tcek51

Mnogo mi je drago što su posle više decenija opšte intertnosti i ravnodušnosti (koja je potpuno razumljiva, ali ne i nešto što treba da postane navika) ljudi napokon počeli da dižu glas. Ne samo u većim mestima, nego širom zemlje.

A još mi je draže kad vidim da su uspeli uspešno da se koordinišu i slože čak i pored toga što vlast i njeni kerovi drže sve glavne medije a nadgledaju i utiču na mnoge tokove komunikacije (botine, kampanje i slične prljave igre). Pa opet nisu uspeli da spreče i osujete ovaj događaj.

Samo napred, nadam se da će ovo uroditi plodom. Pa ko zna, možda, mooožda... se jednog dana izađe na ulice i zarad nekih drugih, većih ciljeva. 8)
 
Dok ih ne nateraju da obrišu.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/petak ... li/k3l2ymx

PETAK, 34 STEPENA I POLA GRADA U BLOKADI Sve stajalo na Slaviji, mostovima, a NA GAZELI IGRALI FUDBAL

-AVk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTkdFN01EQV8vNDJiMjJjNjE2Y2Y5MTRmZGM1NDI0ZjE5YWI4ODhmYzcuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB


Petak, popodnevni špic, čak 34 stepena u hladovini i protest zbog poskupljenja benzina doveli su ovog popodneva do stvaranja izuzetno velikih gužvi na skoro svim gradskim saobraćajnicama u prestonici, ali i u Pančevu.

Tako se od 17.00 do 18.00 skoro uopšte nije moglo proći Slavijom, ali ni preko većine beogradskih mostova i najfrekventnijih saobraćajnica.
18.18 - Biće još ovakvih protesta?

Protest je završen, automobili su pomereni sa ulica, saobraćaj u celom gradu je normalizovan. Međutim, na društvenim mrežama uveliko kruže najave da će već naredne nedelje uslediti novi protest, a kao mogući termin predložen je jedan jutarnji špic.

18.02 - Protest završen, otvaraju se ulice

Ljudi koji su protestovali zbog povećanja cene goriva su održali reč. Protest je trajao tačno sat vremena i oko 18 časova polako su saobraćajnice odblokirane. Istina, trebaće još nekog vremena da sve dođe u normalu.

17.59 - Seli na ulice i pustili muziku

ako je predviđeno da protest traje sat vremena, dakle do 18 časova, kako javlja naša reporterka sa Slavije, ne čini se kao da će se građani uskoro razići. Mnogi su posedali na ulicu, pustili muziku, da bi svi zatim "legli" na sirene svojih automobila.

17.52 - Mnoge linije GSP ne funkcionišu

- U ovom trenutku nemoguće je reći koje linije funkcionišu, a koje ne. Iskreno, javni gradski prevoz se u Beogradu sada otežano odvija - rekli su nam dispečeri GSP "Beograd".

17.50 - Hitna ne može do pacijenata

- Nismo imali u poslednjih sat vremena težih udesa, ali do pacijenata širom grada skoro da ne možemo da dođemo. Jednostavno, veliki deo saobraćajnica je blokiran - kažu iz Hitne pomoći.

17.46 - Na Gazeli pikaju fudbal!

Pojedini Beograđani su rešili da se malo zabave dok čekaju da saobraćaj ponovo profunkcioniše. Tako su izašli iz kola i počeli da pikaju fudbal nasred Gazele. Teško je verovati da će im se pružiti nova prilika.

17.38 - Preko Gazele najbrže peške

Ni Gazela nije izuzetak. Zaustavljena su vozila nasred mosta, tako da se više ni ovuda ne može prolaziti o čemu svedoče fotografije sa društvenih mreža. Kako kažu sugrađani, preko mosta se trenutno najlakše i najbrže prelazi - peške.

17.35 - Stop i na Pančevcu

qL-k9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWTJZN01EQV8vMzIyZWU0MmJhY2JmOGI2Zjk0MWViN2IyZDJkMDQ3ZTAuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB


Vozači koji su iz protesta zaustavili svoje automobile na Pančevačkom mostu i u njegovoj okolini, doveli su do potpune obustave saobraćaja.

17.30 - Stoje kola i u Obrenovcu

Osim u širem centru prestonice, gužve su se stvorile i u prigradskim opštinama. Desetine automobila je zaustavljeno u Obrenovcu zbog čega je i ove došlo do otežanog ili potpuno zaustavljenog saobraćaja.

17.25 - Sve stoji na Konjarniku, Pupinovom mostu...

Blokade se šire gradom, kako nam javljaju građani saobraćaj je obustavljen ili se odvija otežano na Novom Beogradu, u Ulici Milentija Popovića, na Pupinovom mostu, Konjarniku...

gJ2k9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWlRRN01EQV8vZTFhYjZmNTc3YWQ5ODI1NmVkNjI5NTJhYTE0ZGVjZWIuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB


17.21 - Blokada i na Plavom mostu

- Plavi most je potpuno blokiran, ne može mu se prići ni sa jedne strane, Gazela je u pravcu ka Dušanovcu takođe blokirana, neko je zaustavio automobil nasred mosta i napravio haos - rekli su za "Blic" iz Žutog taksija.

Lbvk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTTJRN01EQV8vYWZlMjEwODY0ODVmN2M2MGFjY2JiMWU4MTBiYzZkNWMuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB


17.18 - Ne idu tramvaji

Kako javlja naš reporter iz Bulevara oslobođenja, tramvajski saobraćaj je na ovom potezu u prekidu, sve stoji od Franša do Slavije, a ljudi masovno izlaze iz vozila i nastavljaju peške u oba smera.

17.08 - Blokirana Slavija

Nekoliko desetina vozača parkiralo je svoje automobile nasred Slavije, odmah pored fontane, tako da se u ovom delu grada stvaraju velike gužve. Tu je nekoliko saobraćajaca, koji pokušavaju koliko-toliko da regulišu saobraćaj.

Oko Autokomande sve mili, stvorene su kolone u svim pravcima, a slična situacija je i na Gazeli, ali i kompletnom auto-putu od Tošinog bunara pa sve do Dušanovca.

- Do starog dela grada je iz pravca Novog Beograda skoro nemoguće doći. Kilometarske su kolone ka Brankovom mostu - javlja naša reporterka sa lica mesta.

Takođe, na opšte iznenađenje, velike gužve se stvaraju i na auto-putu u pravcu ka beogradskom aerodromu, a teško se prolazi i preko Pančevačkog mosta, pored Beogradskog sajma, Takovskom uzbrdo ka Skupštini Srbije...

- Pančevački most, Brankov most, Gazela, Kralja Milana, Kneza Miloša, Bulevar kralja Aleksandra, Takovska... Ma sve je danas u haosu, kako one ulice u kojima su svakog dana gužve, tako i ostale - rekli su nam iz Beogradskog taksija.

Protest zbog poskupljenja benzina, koji je zakazan za 17 časova, doveo je do zatvaranja pojedinih saobraćajnica na Novom Beogradu, ali i u Pančevu.


i njihovo viđenje stvari


MINISTAR NEBOJŠA STEFANOVIĆ O BLOKADI SAOBRAĆAJA: Teror manjine nad većinom

Ministar unutrašnjih poslova naveo da su tokom zaustavljanja saobraćaja zaustavljena i kola Hitne pomoći, tako da ni medicinsko osoblje u hitnim slučajevima nije moglo da radi svoj posao


Ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović izjavio je da svako danas ima pravo da izrazi svoj stav, ali da je način na koji su neki vozači protestvovali, neodgovoran i ne donosi ništa dobro građanima.
"Danas smo nažalost imali priliku da vidimo kako jedan broj veoma neodgovornih ljudi pokušava da u potpunosti parališe i zaustavi saobraćaj u pojedinim gradovima naše zemlje. Imali smo priliku da vidimo da samo dva ili tri vozila blokiraju i po čitave kolone i ugrožavaju prava drugih građana" rekao je ministar za Tanjug.

Kako je naveo tokom zaustavljanja saobraćaja istovremeno su zaustavljena i kola Hitne pomoći, tako da ni medicinsko osoblje u hitnim slučajevima nije moglo da radi svoj posao.

"Bez obzira što u Srbiji danas svako ima pravo da izrazi svoj stav, ovakav način terora manjine nad većinom, zasigurno ne donosi ništa dobro građanima Srbije, ali preti da ugrozi i prava na slobodu kretanja ogromnog broja ljudi i normalno odvijanje saobraćaja i svakodnevnog života“ ukazao je Stefanović.
Ranije tokom dana građani nezadovoljni cenom goriva blokirali su na sat vremena svojim vozilima ključne saobraćajnice u više gradova u Srbiji.

Protest održan između 17.00 i 18.00 sati se na pojedinim mestima u prestonici poklopio sa uobičajenim gužvama petkom popodne kao što je slučaj, na primer, na autoputu preko Gazele gde je u to vreme i inače "krkljanac".

Osim u Beogradu, vozači su svoj protest iskazali i u Novom Sadu, Somboru, Požarevcu, Leskovcu, Nišu, Pančevu, Šapcu, Preljini i Novom Pazaru gde je bilo i blokade pojedinih saobraćajnica.

Ministar finansija Siniša Mali rekao je ranije za Tanjug da će se sa MMF-om u ponedeljak razgovarati između ostalog i o mogućnostima za umanjenje akciza na gorivo.
 
Vrh