kakva besmislena i glupa prica se vodi....
dakle, onaj ko `nema` moze da vozi sta hoce, moze da nema kocnice, moze da ima lufta u upravljackom mehanizmu, moze da sipa ulje po saobracajnici....
to sto time ugrozava sebe, (svoje dete) i sve druge ucesnike u saobracaju, to nema veze... :bash:
I da, takvi ne prave prekrsaje ni udese... ma nikako
Jer njih nema u novinama, naravno. nije senzacija kao kad se napise naslov ``Audijem pokosio 3 bandere i slupao 4 parkirana automobila``
a kad taj `siromah` (namerno pod znacima navoda jer nemanje para ne znaci siromastvo) stavi dete u neispravan i neodrzavan automobil da bi ga odvezao do lekara, pa po ovom snegu na prvo kocenje uradi `policajku` (popreci se ) , onda ce mu detetu sigurno biti bolje...
a posto automobil koristi samo za ``zlu neterebalo`` kao kada se dete razboli, verovatno ima ispravan akomulator, pa se parkira na nizbrdici da bi upalio...
i to sto `malo zuji`, al moze jos da ide....
ma nema veze sto je to lezaj tocka... Sto u krajnjoj liniji moze i da otpadne...
To sto se ti `jeftini` delovi kojima se nasi vlasnici automobila hvale prave bez ikakvih zadovoljavanja standarda, pa se menjaju na `dve godine` a neretko i cesce, a kamoli to sto su sigurni i bezbedni...
jer bitno je da je novije i da je izvikano...
@pantograf je lepo objasnio na primeru automobila kome kugla ne ode ni posle 200.000km nasih puteva sa udarnim rupama, a gde original kugla japanskog proizvodjaca `555` kosta 15 EUR.
Ali prosecan srbin ce kupiti duplo mladji automobil , naravno za sve pare koje poseduje, koji nema kuglu vec se menja celo rame ili viljuska i kosta mnogo i u najjeftinijoj kineskoj kopiji koja nema niti jedan standard ispunjen.
a onda kada krene da juri automobil po putu, onda svoje staro rame ili viljusku salje post ekspresom u kragujevac na remontovanje (da ne navodim radionicu) i presrecan je jer je `ustedeo`...
Ali onaj prvi automobil iz @pantograf -ovog posta nije vise `atraktivan` , nema klimu...
Klimu :lool:
hahaha to me bas potseti. klasika srpskih oglasa. Ima klimu, samo treba da se dopuni...
i tako isto svake sezone... nekad i cesce... I samo u Srbiji se to smatra normalnim i ispravnim. isto kao i to da svetli milion i jedna lampica upozorenja (pa izmedju ostalog zato i volimo `novije` modele, jer sve svetli
)
vratimo se malo u realnost.
registracija i jedna zamena ulja godisnje.
to moramo platiti ma makar imali glanc nov automobil, koji `nema` odrzavanja i makar ne provozali niti jedan jedini kilometar u toku godine.
to je vec minimalno 200EUR.
vec ta cifra je dovoljna za nekih bar 10-15 voznji taksijem. dakle to je 10 - 15 voznji bolesnog deteta do lekara kao sto je neko pricao.
ako taj roditelj ima nekog krsa pa njime to obavlja, pored novca za registraciju, mora sipati i gorivo, mora platiti parking ako je u pitanju centar grada, zar ne? ako i tu lovu dodamo u kalkulaciju, dolazimo sigurno do preko 20 voznji.
zanemario sam bilo kakvo odrzavanje tog automobila koji dakle nije nov, pa samim tim kosta u toku godine i za odredjene popravke.
I koja je sad racunica nekome ko nema novca ( o takvima je @blade govorio) da se kada mu je dete bolesno zaputi poluispravnim automobilom kod lekara i misli se dal ce mu na zimskom minusu upaliti automobil, umesto da pozove taksi i sa detetom sedne u topao automobil ?
I za kraj, evo jednog videa, prilicno poucnog, u kojem je ucestvovao i nas kolega forumas @vucko
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dxx5bthAu-M[/youtube]
E pa ako je u nemackoj svakom trecem vozilu vracena kilometraza, a kod njih se to smatra krivicni (ne prekrsajnim) delom, zapitajmo se sta kod nas dolazi na placeve i spanije, italije, belgije...