Znam, jasno mi je zašto se koriste cevi kad se pravi poprečni "tunel" od cevi koji treba da zadrži zemlju i iznad i sa strane, AKO se ide na to da deo te zemlje i lomljenog kamena ispod pruge treba da ostane gde je bio. Ali zašto uopšte pokušavati da se tokom gradnje iznad prolaza zadrži bilo šta osim para železničkih šina za svaki kolosek? Zašto se železničke šine privremeno ne oslone direktno na neke metalne nosače, recimo kao što sam opisao, pa se onda ispod šina iskopa sve? Onda nije potrebna masivna, povezana i za zemlju potpuno nepropusna površina u obliku tunela, napravljena od zavarenih cevi? To je ogroman dodatni posao. Sečenja, zavarivanja, betonske ispune ... Mora da postoji neko tehničko objašnjenje zato je sve to potrebno umesto da se prosto iskopa sve ispod pruge pošto se SAMO železničke šine prethodno direktno oslone na privremene, klasične metalne grede.