Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

Већини данашњих новинара. Ретко ко на некој конференцији пита неко питање у вези са темом. Посебно се у режимским медијима види да су питања достављена од власти.
 
I onda se pojavi brada iz Pirota kod ministárke...

IMG-56264e9dec834efe75a3b9463f95a111-V.jpg
 
Zapravo - na ovu temu se i dalje ništa stvarno ne dešava....
Samo je otvoren novi topic, pored postojećeg o "UMP"u.
 
Temu sam otvorio jer je najavljeno da će biti raspisan tender za izgradnju podvožnjaka, a to i nije tako beznačajan dogadjaj. Očekujem do proleća da se raspiše ta "javna nabavka", a dotle smo se malo podsetili šta se dogadjalo predhodnih godina.
 
Добро су се сетили, поражавајуће је што ово није урађено током изградње пруге. Координација равна нули, ко ли беше менаџер.
 
Dokle ćeš više to da ponavljaš?! Objasnio sam na predhodnoj strani zašto tada nije uradjeno i to nema veze sa nekim "menagerom".
 
Ma ljudi koji rade u ovim poslovnim zgradama oko tog dela i ne žele probijanje, spajanje ovih ulica. Momentalno ostaju bez 100 parking mesta. I ia na žalost po ekad parkiram baš tu :)
 
Dokle ćeš više to da ponavljaš?! Objasnio sam na predhodnoj strani zašto tada nije uradjeno i to nema veze sa nekim "menagerom".
Мора да се понавља пошто је велики пропуст. Прави менаџер би све организовао да буде рационално и раније одрађено.
 
Ma ljudi koji rade u ovim poslovnim zgradama oko tog dela i ne žele probijanje, spajanje ovih ulica. Momentalno ostaju bez 100 parking mesta. I ia na žalost po ekad parkiram baš tu :)
И сам знаш да то и нису званична паркинг места. Срећом и тај подвожњак ће коначно почети да се гради
подвожњак_булевар уметности.JPG
 
Новинарима питања дају уредници. Уредницима дају надлежни за односе са јавношћу (пи-арови). Разлика могу бити пар аутора у политици, блицу и новостима, и у БГ хроници на РТС. Остали су углавном крајње незаинтересовани за теме које обрађују. Реално подвожњак није толико спектакуларна тема, као ни нпр. канализациони интерцептор.
Uvek se setim onog snimka od pre par godina, kada je novinarka za vreme reklama pitala Dačića da li hoće da ga pita određena pitanja, kada se ponovo uključe u emisiju.
 
::: eKapija - Ipak će se graditi podvožnjak koji će spojiti bulevare Umetnosti i Crvene armije na Novom Beogradu? :::


Sent from my SM-G986B using Tapatalk


Ček ček
U tekstu piše:
"Prema planovima, podvožnjak će se nalaziti u "trupu" pružnog nasipa, a projektovan je kao prolaz za drumski saobraćaj u punom profilu bulevara, sa po tri saobraćajne trake, širinom oko 40 metara i visinom ne manjom od 4.75 metara.
On se projektovao tako da bude kompatibilan sa strategijom razvoja i mogućnošću gradnje dodatnih koloseka na ovom delu železničkog čvora. U dugoročnim planovima, krak železničkog čvora na Novom Beogradu biće proširen na četiri koloseka, sa nova dva vijadukta iznad Ulice Omladinskih brigada i dalje ka proširenom tunelu Bežanijska kosa."

Po logici, zbog postojećih železničkih nadvožnjaka iznad ulica Tošin Bunar i Omladinskih brigada i zbog postojećeg tunela, ta dva planirana koloseka bi se gradila na nasipu u paru, dva levo ili dva desno pored dva postojeća, a ne po jedan sa svake strane, zar ne?
Zar to ne bi trebalo da bude olakšavajuća okolnost pri izgradnji ovog podvožnjaka, kada je već osnovni zahtev da se tokom radova na podvožnjaku ne prekida železnički saobraćaj?
 
Misliš, da se napravi devijacija pruge pošto ga izgrade sa strane postojećeg nasipa? Nije baš jednostavno sa geometrijom koloseka, morale bi male brzine da budu na pruzi.
 
Znam, ali to je maltene na ulazu u stanicu. I privremeno. Koju god metodu gradnje podvožnjaka da primene, kompozicije bi morale da uspore.
 
Kада су започели причу о модернизацији пруге, ја сам очекивао да прво изграде нова два колосека, па онда сређују постојеће, и у истом послу да се лакше уради и пробијање насипа на овом делу. И то све без икаквог затварања пруге.
 
Знам, то је било неко моје наивно маштарење када су почеле прве најаве без икаквих конкретних планова. Али и даље мислим да су тад могли да одраде и проширење за још два колосека, и пробијање насипа и све то без затварања пруге за саобраћај. Баш ме занима шта ће бити са стајалиштем Тошин бунар кад буду радили додавање још два колосека.
 
A са њим и окно лифта... Није могуће да остане перон између два колосека (постојећег и новог суседног)?
 
"Ukupan rok za izradu tehničke dokumentacije, kako je istaknuto, iznosi najviše 60 dana od dana uvođenja u posao i ne može se produžiti, . . Za izvođenje radova dat je rok od najviše 450 dana od dana uvođenja u posao. Tender je do 26. maja, . ."
 
Vrh