Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

Pa navodno su hteli, ali se nisu snašli sa papirima :)
 
Тадашњи менаџер града добро координисао радове :)
 
Јуче је објављена техничка документација на увид и/за извођење радова на изградњи подвожњака на укрштању железничке пруге и Булевара уметности.
Све има овде https://nabavke.beoland.com/ , до ситних детаља, од геотехничког елабората до ......
Радиће се за четири колосека. Неколико цртежа

јавна набавка.JPG

Геотехнички елаборат
геотехнички елаборат.JPG


Изглед подвожњака
изглед подвожњака.JPG


Синхрон план и део увећаног тог плана
синхрон план.JPG
увећан део синхрон плана.JPG


Денивелисано укрштање
денивелисано укрштање.JPG


План саобраћајне сигнализације и увећани део
план саобраћајне сигнализације.JPG
увећан план саобраћајне сигнализације.JPG


:sesir:
 
Pa bolje da ga urade odma sad nego naknadno proširuju
Kao što će morati stanicu tosin bunar
 
Pa bolje da ga urade odma sad nego naknadno proširuju
Kao što će morati stanicu tosin bunar
Pa nisam ni rekao da ne treba sada, nego sam izrazio iznenađenje i nevericu da sam video 4 koloseka, i ujedno se može postaviti pitanje šta im bi da isplaniraju tako nešto, obzirom da kod nas prevashodno vlada naknadna pamet.​
 
A na ovoj strani, u postu iznad tvog, moje čuđenje planom da se sada uradi četvorokolosečna pruga na delu gde je predviđen nadvožnjak a ne naknadno kada se bude radio celod dužinom. ;)
 
Poslednja izmena:
Вероватно два нова колосека како би преусмерили саобраћај на њих, а онда пробијање насипа. За тако нешто и треба време...
 
Na koji način je rađen podvožnjak u produžetku Španskih boraca, obzirom da nisu pravljena 4 koloseka u tu svrhu?​
 
Zar nije proširivan jednim delom kada su postavljane šine u radjen Bulevar heroja sa Košara?
 
Ma ne. Taj široki otvor u nasipu je od starta tako projektovan, da ne zatvara centralnu 'štraftu' NB-a od SIV-a. Ispod koloseka je 1969. planirano nešto nalik na savremeni šoping mol (dva nivoa radnji, restorana, bioskop).

A šine su tu otkad je tramvajskog depoa; zapravo, do pre 20 godina i probijanja dotle nepostojeće Ulice španskih boraca (Đ. Stanojevića je tad bila slepa i neugledna Ulica M. Milankovića, pa je murija to tako prenela na Treći bulevar kad je poneo Milankovićevo ime, ali je ostao bez statusa bulevara!), tu nije bilo kolovoza, nego su neki vozači na kvarno vozili za blokove preko šina.
 
Železnička pruga sa 4 koloseka?
Što je i logično.
:dil:
Ček ček
U tekstu piše:
"Prema planovima, podvožnjak će se nalaziti u "trupu" pružnog nasipa, a projektovan je kao prolaz za drumski saobraćaj u punom profilu bulevara, sa po tri saobraćajne trake, širinom oko 40 metara i visinom ne manjom od 4.75 metara.
On se projektovao tako da bude kompatibilan sa strategijom razvoja i mogućnošću gradnje dodatnih koloseka na ovom delu železničkog čvora. U dugoročnim planovima, krak železničkog čvora na Novom Beogradu biće proširen na četiri koloseka, sa nova dva vijadukta iznad Ulice Omladinskih brigada i dalje ka proširenom tunelu Bežanijska kosa."

Po logici, zbog postojećih železničkih nadvožnjaka iznad ulica Tošin Bunar i Omladinskih brigada i zbog postojećeg tunela, ta dva planirana koloseka bi se gradila na nasipu u paru, dva levo ili dva desno pored dva postojeća, a ne po jedan sa svake strane, zar ne?
Zar to ne bi trebalo da bude olakšavajuća okolnost pri izgradnji ovog podvožnjaka, kada je već osnovni zahtev da se tokom radova na podvožnjaku ne prekida železnički saobraćaj?
 
Logika prilikom gradnje kod nas i nije baš nešto u upotrebi.
 
Koliko godina beše treba za podvoznjak ispod pruge na NBG da se poveze Bulevar Crvene Armije ?


Dobro planiranje i egzekucija za 4 dana. Ali gde je tu svačiji deo onda 🤣


 
Dobro planiranje i egzekucija za 4 dana.
To je mnogo manji podvožnjak, a ovaj naš mora da se izgradi bez prekida saobraćaja. Rok prijava za poslednji tender je bio 1.9.
 
Poslednja izmena:
Vrh