Ček ček
U tekstu piše:
"Prema planovima, podvožnjak će se nalaziti u "trupu" pružnog nasipa, a projektovan je kao prolaz za drumski saobraćaj u punom profilu bulevara, sa po tri saobraćajne trake, širinom oko 40 metara i visinom ne manjom od 4.75 metara.
On se projektovao tako da bude kompatibilan sa strategijom razvoja i mogućnošću gradnje dodatnih koloseka na ovom delu železničkog čvora. U dugoročnim planovima, krak železničkog čvora na Novom Beogradu biće proširen na četiri koloseka, sa nova dva vijadukta iznad Ulice Omladinskih brigada i dalje ka proširenom tunelu Bežanijska kosa."
Po logici, zbog postojećih železničkih nadvožnjaka iznad ulica Tošin Bunar i Omladinskih brigada i zbog postojećeg tunela, ta dva planirana koloseka bi se gradila na nasipu u paru, dva levo ili dva desno pored dva postojeća, a ne po jedan sa svake strane, zar ne?
Zar to ne bi trebalo da bude olakšavajuća okolnost pri izgradnji ovog podvožnjaka, kada je već osnovni zahtev da se tokom radova na podvožnjaku ne prekida železnički saobraćaj?