To sam i ja rekao, za novinare je podvožnjak samo " jedna rupa ispod pruge".Реално подвожњак није толико спектакуларна тема, као ни нпр. канализациони интерцептор.
Мора да се понавља пошто је велики пропуст. Прави менаџер би све организовао да буде рационално и раније одрађено.Dokle ćeš više to da ponavljaš?! Objasnio sam na predhodnoj strani zašto tada nije uradjeno i to nema veze sa nekim "menagerom".
Bez brige, sad će Gangula da vam napravi parking na razdelnom ostrvu u Milankoviću, 150 din. ceo dan.Ma ljudi koji rade u ovim poslovnim zgradama oko tog dela i ne žele probijanje, spajanje ovih ulica. Momentalno ostaju bez 100 parking mesta. I ia na žalost po ekad parkiram baš tu
И сам знаш да то и нису званична паркинг места. Срећом и тај подвожњак ће коначно почети да се градиMa ljudi koji rade u ovim poslovnim zgradama oko tog dela i ne žele probijanje, spajanje ovih ulica. Momentalno ostaju bez 100 parking mesta. I ia na žalost po ekad parkiram baš tu
Uvek se setim onog snimka od pre par godina, kada je novinarka za vreme reklama pitala Dačića da li hoće da ga pita određena pitanja, kada se ponovo uključe u emisiju.Новинарима питања дају уредници. Уредницима дају надлежни за односе са јавношћу (пи-арови). Разлика могу бити пар аутора у политици, блицу и новостима, и у БГ хроници на РТС. Остали су углавном крајње незаинтересовани за теме које обрађују. Реално подвожњак није толико спектакуларна тема, као ни нпр. канализациони интерцептор.
::: eKapija - Ipak će se graditi podvožnjak koji će spojiti bulevare Umetnosti i Crvene armije na Novom Beogradu? :::
Ipak će se graditi podvožnjak koji će spojiti bulevare Umetnosti i Crvene armije na Novom Beogradu?
Ipak će se graditi podvožnjak koji će spojiti bulevare Umetnosti i Crvene armije na Novom Beogradu?www.ekapija.com
Sent from my SM-G986B using Tapatalk