Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

Ovo je samo pola ulice, šta je sa drugom polovinom?
Verovatno će raditi prvo jednu pa drugu "polovinu", tj. neće sve odjednom.

1000003889.jpg
 
Druga polovina se može raditi na uobičajeni način, odozdo nagore, a ne odozgo nadole, kao na prvoj zbog već postoćećih šina. Pa pošto su to dva sasvim različte vrste konstrukcija, tj klasični armirano betonski zidovi podvožnjaka građeni od zemlje naviše, naspram početnog kaveza od cevi koji se tek posle betonira, nema razloga da se rade istovremeno.
 
Pitanje se odnosilo na "pola ulice", tj. na samo jedan smer. Zato sam napisao da se neće raditi oba smera istovremeno, već prvo jedan pa onda drugi.
 
Ok, nismo govorili o istoj stvari. Ja sam mislio na onu polovinu podvožnjaka ispod buduća dva koloseka koje će tek biti položena, pošto podvučene cevi ne pokrivaju i taj deo.
 
Plan je da se dogradi sa obe strane po jedan kolosek, pa će nadvožnjak biti produžen van sadašnjeg nasipa i tu će biti "normalna" gradnja, a ne kao ispod pruge.
 
Plan za još jedan kolosek u budućnosti pruža određene mogućnosti za "potkopavanje" podvožnjaka u sadašnjem nasipu.
Ne znam koji je plan predviđen projektom, ali iz ovoga može da se naslutiti jedna od mogućnosti: da "proguraju" ove "cevaste talpe", onda izgrade betonsku konstrukciju podvožnjaka na delu gde ne postoji nasip i kuda će se u budućnosti graditi još jedan kolose, zatim se mogu konzolno povezati "cevaste talpe" sa tom betonskom konstrukcijom, i onda kopati ispod talpi, ubacivati podupirače, praviti noseće stubove itd itd... na primer, samo kao ideja....
 
Морам признати, свиђа ми се што користе ове инвентивне методе. Живо ме занима како ће и у којој фази радити вертикалне елементе (стубове/зидове).
 
Vrh