Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
22.280
Pohvaljen
31.430
Већини данашњих новинара. Ретко ко на некој конференцији пита неко питање у вези са темом. Посебно се у режимским медијима види да су питања достављена од власти.
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.050
Pohvaljen
29.612
I onda se pojavi brada iz Pirota kod ministárke...

IMG-56264e9dec834efe75a3b9463f95a111-V.jpg
 

relja

Professional
Učlanjen(a)
13.12.2006.
Poruke
15.386
Pohvaljen
14.077
Zapravo - na ovu temu se i dalje ništa stvarno ne dešava....
Samo je otvoren novi topic, pored postojećeg o "UMP"u.
 

dragan

Professional
Učlanjen(a)
09.12.2006.
Poruke
10.869
Pohvaljen
4.249
Lokacija
Fruška gora
Temu sam otvorio jer je najavljeno da će biti raspisan tender za izgradnju podvožnjaka, a to i nije tako beznačajan dogadjaj. Očekujem do proleća da se raspiše ta "javna nabavka", a dotle smo se malo podsetili šta se dogadjalo predhodnih godina.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
22.280
Pohvaljen
31.430
Добро су се сетили, поражавајуће је што ово није урађено током изградње пруге. Координација равна нули, ко ли беше менаџер.
 

dragan

Professional
Učlanjen(a)
09.12.2006.
Poruke
10.869
Pohvaljen
4.249
Lokacija
Fruška gora
Dokle ćeš više to da ponavljaš?! Objasnio sam na predhodnoj strani zašto tada nije uradjeno i to nema veze sa nekim "menagerom".
 

10k

Intermediate
Učlanjen(a)
25.02.2020.
Poruke
191
Pohvaljen
757
Ma ljudi koji rade u ovim poslovnim zgradama oko tog dela i ne žele probijanje, spajanje ovih ulica. Momentalno ostaju bez 100 parking mesta. I ia na žalost po ekad parkiram baš tu :)
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
22.280
Pohvaljen
31.430
Dokle ćeš više to da ponavljaš?! Objasnio sam na predhodnoj strani zašto tada nije uradjeno i to nema veze sa nekim "menagerom".
Мора да се понавља пошто је велики пропуст. Прави менаџер би све организовао да буде рационално и раније одрађено.
 

Гага

Professional
Učlanjen(a)
08.12.2010.
Poruke
11.346
Pohvaljen
16.248
Lokacija
Бежанијска коса
Ma ljudi koji rade u ovim poslovnim zgradama oko tog dela i ne žele probijanje, spajanje ovih ulica. Momentalno ostaju bez 100 parking mesta. I ia na žalost po ekad parkiram baš tu :)
И сам знаш да то и нису званична паркинг места. Срећом и тај подвожњак ће коначно почети да се гради
подвожњак_булевар уметности.JPG
 

solecar

Professional
Učlanjen(a)
06.12.2011.
Poruke
18.576
Pohvaljen
20.145
Lokacija
Prokop
Новинарима питања дају уредници. Уредницима дају надлежни за односе са јавношћу (пи-арови). Разлика могу бити пар аутора у политици, блицу и новостима, и у БГ хроници на РТС. Остали су углавном крајње незаинтересовани за теме које обрађују. Реално подвожњак није толико спектакуларна тема, као ни нпр. канализациони интерцептор.
Uvek se setim onog snimka od pre par godina, kada je novinarka za vreme reklama pitala Dačića da li hoće da ga pita određena pitanja, kada se ponovo uključe u emisiju.
 

Zaratustra

Beginner
Učlanjen(a)
15.12.2020.
Poruke
30
Pohvaljen
68
::: eKapija - Ipak će se graditi podvožnjak koji će spojiti bulevare Umetnosti i Crvene armije na Novom Beogradu? :::


Sent from my SM-G986B using Tapatalk
 

relja

Professional
Učlanjen(a)
13.12.2006.
Poruke
15.386
Pohvaljen
14.077
::: eKapija - Ipak će se graditi podvožnjak koji će spojiti bulevare Umetnosti i Crvene armije na Novom Beogradu? :::


Sent from my SM-G986B using Tapatalk


Ček ček
U tekstu piše:
"Prema planovima, podvožnjak će se nalaziti u "trupu" pružnog nasipa, a projektovan je kao prolaz za drumski saobraćaj u punom profilu bulevara, sa po tri saobraćajne trake, širinom oko 40 metara i visinom ne manjom od 4.75 metara.
On se projektovao tako da bude kompatibilan sa strategijom razvoja i mogućnošću gradnje dodatnih koloseka na ovom delu železničkog čvora. U dugoročnim planovima, krak železničkog čvora na Novom Beogradu biće proširen na četiri koloseka, sa nova dva vijadukta iznad Ulice Omladinskih brigada i dalje ka proširenom tunelu Bežanijska kosa."

Po logici, zbog postojećih železničkih nadvožnjaka iznad ulica Tošin Bunar i Omladinskih brigada i zbog postojećeg tunela, ta dva planirana koloseka bi se gradila na nasipu u paru, dva levo ili dva desno pored dva postojeća, a ne po jedan sa svake strane, zar ne?
Zar to ne bi trebalo da bude olakšavajuća okolnost pri izgradnji ovog podvožnjaka, kada je već osnovni zahtev da se tokom radova na podvožnjaku ne prekida železnički saobraćaj?
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.050
Pohvaljen
29.612
Misliš, da se napravi devijacija pruge pošto ga izgrade sa strane postojećeg nasipa? Nije baš jednostavno sa geometrijom koloseka, morale bi male brzine da budu na pruzi.
 

relja

Professional
Učlanjen(a)
13.12.2006.
Poruke
15.386
Pohvaljen
14.077
Znam, ali to je maltene na ulazu u stanicu. I privremeno. Koju god metodu gradnje podvožnjaka da primene, kompozicije bi morale da uspore.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
22.280
Pohvaljen
31.430
Kада су започели причу о модернизацији пруге, ја сам очекивао да прво изграде нова два колосека, па онда сређују постојеће, и у истом послу да се лакше уради и пробијање насипа на овом делу. И то све без икаквог затварања пруге.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
22.280
Pohvaljen
31.430
Знам, то је било неко моје наивно маштарење када су почеле прве најаве без икаквих конкретних планова. Али и даље мислим да су тад могли да одраде и проширење за још два колосека, и пробијање насипа и све то без затварања пруге за саобраћај. Баш ме занима шта ће бити са стајалиштем Тошин бунар кад буду радили додавање још два колосека.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
22.280
Pohvaljen
31.430
A са њим и окно лифта... Није могуће да остане перон између два колосека (постојећег и новог суседног)?
 
Vrh