Šta je novo?

Poboljšanje infrastrukture za osobe sa invaliditetom

Pa to rade kvazi investitori pravi rade rampe jer je obaveza da imaju ulaz sa rampom makar jedan i projekat ne bi trebo da dobije dozvolu bez iste pogotovo rekonstrkcija javnih objekata
 
A evo još jednog nepotpunog rešenja.
532b8d125bef33ce3278670dde1e87e1.jpg


Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
http://www.politika.rs/scc/clanak/40450 ... invalidima

Уколико особа у инвалидским колицима жели да обави неки посао, овери документ или оствари неко своје право у згради коју Суботичани популарно зову „социјално” мора да поведе неког са собом чији ће задатак бити да оде до траженог службеника. Онда службеник излази из канцеларије и пред зградом у којој су смештени фондови за здравство, и за пензијско и инвалидско осигурање, као и Национална служба за запошљавање, решавају бирократску процедуру. И тако већ дуже од две године, јер иако постоји рампа за инвалидска колица на улазу у зграду, она није у функцији. Њена конструкција је искривљена, и помало и зарђала.

iskrivljene-sine.jpg


Шина за рампу која је монтирана уз улазно степениште једним делом „излази” испред зграде на улични део који служи као паркинг. Тај део рампе је до сада неколико пута страдао од несавесних возача, а свака таква непажња кошта и до неколико хиљада евра за поправке. „Једном приликом сутрадан по поправци, возило је поново ударило део рампе.

I šta sad? Ne mogu da stave par stubića kao zaštitu od kola. Gomila nesposobnjakovića!!! :bash: :bash: :bash:
 
20180528_114221.jpg


Suboticka ulica kad te gradsko stambeno posalje direkt na ulicu
 
Prenet post sa teme Bgvoza:

Oduvek sam se pitao i pokušavam da shvatim razliku zašto deo namenjen za točkove inv. kolica nije usečen nego nalivan betonom
ne samo ovde vec i na mnogim dr. mestima :roll:

Ugao nagiba-uspona ostaje isti u obe opcije :!:
ali
kada je naliven, točkovi mogu malo da skrenu sa pravca i nadju se na stepeniku i eto katastrofe
kada je usečen, točkovi NE mogu da skrenu sa pravca

Opasnost od slučajno ne kontrolisanog ubrzavanja ili usporavanja invalidskih kolica je drastična
kod usečene putanje, pre ce doci do usporavanje ako dodirne ivicu usečenog
nego kod ovako kao na slici nalivenog dela, gde dolazi do ispadanja , prevrtanja i teških povreda invalida :(

Znam da imamo posebnu temu o invalidskoj infrastrukturi te ako bude potrebe Igor ce lako prebaciti par postova
ali ovo zapažanje
ako i drugi čl. to potvrde pozitivno, moze biti od pomoci invalidima :D
na koje se baš retko pomisli pri projektovanju javnih i dr. objekata



gishko
+ 1 :) za sličicu


34190694_1594694220643206_8428234012517990400_n.jpg
 
[Youtube]https://youtu.be/zIzmw47159k[/youtube]

Bulevar Zorana Đinđića 123g.

Ovo bi Policija mogla i morala da reši za par sati

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Samo, veliko je pitanje da li taj mladi "gospodin" sa snimka uopšte ima i ličnu kartu (?).
 
Zasto dio rampe nije bio ucvrscen u podlogu policija nece nista uraditi ne mjesaju se oni u svoj posao
 
У давно "изграђеној", а никад завршеној и усељеној згради у Гандијевој 34, ових дана је урађена бетонска рампа за улажење особа са инвалидитетом у ту зграду. Да ли то значи да ће можда ускоро да се отпочне са, а то мора, реконструкцијом ове зграде, да се коначно та зграда стави у функцију за чега је и намењена ? Видећемо. Други део зграде, под улазом Гандијева 34а, је одавно усељен.
Неколико слика од јуче-29.12.2018.

Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Kad se setim, ta zgrada je zaista stajala dugo kao započeta, mislim da je počela da se gradi još pre 15 godina, ako ne i ranije.

Inače, sećam se da je i na Bežanijskoj kosi, na raskrsnici Nedeljka Gvozdenovića i Milana Vujaklije takođe dugo godina stajala nedovršena zgrada, koju su zatim brzo završili i uselili.
 
Рампа за особе са инвалидитетом је заузела целу ширину пролаза испод зграде ("Бањалучанка"), која је паралелна са улицом Омалдинских бригада у блоку 38. Срећом па још може да се прође са стране, ужом бетонском стазом.

 
Vojvode milenka broj 4 jedna glupa loša rampa za invalide ...

rampa01-2020-11-16-00-47-13.jpg

rampa02-2020-11-16-00-47-13.jpg

rampa03-2020-11-16-00-47-13.jpg
 
Posle godinu i po dana čekanja, stigao mi je (negativan) odgovor iz GS, u vezi zahteva za postavljanje rampe za OSI.

Direktore, da li vredi da uložim žalbu ili možda da uputim novi zahtev?

Imam utisak da ta "stručna služba" nije ni došla do moje zgrade.


GS_Odgovor na zahtev.png
 
Lazu da su bili traži im zapisnik sa lica mjesta takođe detaljno sta ne ispunjavate i ko je bio da utvrdi i kad ...i zašto tad nisu pozvali nekog iz zgrade ...i novi zahteve i žalbu i pretnju inspekciom...sve bre bag** neradnicka ....pritom konsltuj nekog arhitektu koji je detaljnije upoznat sa pravilnikom za rampe ...
 
Hvala ti puno, direktore, na savetima. :wink:

Javiću ovde kada bude bilo nekih novosti koje treba podeliti sa drugima, vezano za ovu tematiku.
 
Izvor: Novosti.rs

BARIJERE ĆE BITI PROŠLOST: Nesmetano kretanje osoba sa invaliditetom trebalo bi da bude lakše postavljanjem rampi
67536_rampazainvalidefotobeoinfo_f.jpg


OSOBE koje se teže kreću i koriste invalidska kolica neće biti zanemarene tokom 2021. godine. Akcija JP "Gradsko stambeno", koja je započeta 2015. biće nastavljena, kako bi Beograd zaista postao grad "bez barijera". Tako će na ulazima u stambene zgrade, koje su u sistemu održavanja ovog preduzeća, biti izgrađene rampe svuda gde su stanarima potrebne.

Nedavno je gradonačelnik, prof. dr Zoran Radojičić obišao poslednju postavljenu rampu u okviru dugogodišnjeg projekta "Beograd bez barijera", na Novom Beogradu u Bulevaru Milutina Milankovića 120v. Kako je tada rekao, Grad želi da omogući osobama sa invaliditetom da lakše ostvare svoje potencijale.

- Od 2015. godine postavljeno je oko 500 rampi, a samo prošle godine postavljene su 72 rampe u vrednosti od 20 miliona dinara - rekao je Radojičić. - Planiramo da i ove godine nastavimo istom dinamikom sa JP "Gradsko stambeno", koje u svojoj nadležnosti ima skoro 14.000 zgrada.

Osim što postavljanje kosina pomaže ljudima u kolicima da lakše izađu iz svojih domova, kretanje je olakšano na taj način i roditeljima sa bebama. Kako su nam rekli iz JP "Gradsko stambeno", mnogo je pristiglih zahteva za ove radove. Realizacija će početi po završetku administrativnih procedura, a prioritet imaju zgrade u kojima postoji nekoliko osoba sa invaliditetom, naročito ako je među njima i neko dete.

Zahtevi nam podjednako stižu iz zgrada sa teritorije svih deset gradskih opština - kažu u preduzeću. - Da bi rampa bila postavljena, neophodno je da ona bude bezbedna i funkcionalna. Ne sme da ugrožava druge stanare, korisnike javnih površina, niti da blokira protivpožarne prilaze ili narušava integritet i privatnost stana kao nepovredive privatne svojine.

U proseku, od podnošenja zahteva do postavljanja rampe protekne oko mesec dana. Dozvoljeni nagib i broj odmorišta u skladu sa dužinom rampe određeni su Pravilnikom o tehničkim standardima pristupačnosti. Nažalost, dešavalo se da zahtev stanara ne može biti ispunjen, iz razloga što nije moguće ispoštovati zakonske propise.

U CILJU olakšavanja komunikacije, maksimalno smo pojednostavili proceduru podnošenja prijava - kažu u "Gradskom stambenom". - Dovoljno je da nam upravnik preda zahtev na radnoj jedinici ili u direkciji preduzeća. Isti može uputiti poštom ili elektronskom poštom. Sve dodatne informacije zainteresovani mogu dobiti besplatnim pozivom na broj 0800/ 200-011.

https://www.novosti.rs/beograd/vesti/96 ... njem-rampi
 
I koliko će bahatih koji parkiraju na njihova mesta da prestane da radi kada vidi ovu akciju.

Hoćete da vam kažem šta oni misle o ovoj akciji - "ha koje budale, sutra ću opet da im zauzmem mesto ispred ulaza"

Jedino rešenje je da se da ovlašećenje Policiji ili Komunalnoj da piše kazne na parkinzima tržnih centara.

Ili (što je već predlagano) TC propiše cenu parkiranja na invalidskim mestima na 1000 din/h, pa im to posle i naplati.
 
Vrh