Nisam baš najupućenija, ali koliko znam obilaznica se i planira preko Dunava. I tek tada će to biti prava obilaznica. Da bi se tako nešto uradilo potrebno je izgraditi most kod Vinče koji bi bio i železnički i koji bi omogućio da železnički saobraćaj ne mora da ide kroz Beograd (pogotovo teretni). E sad, kada će to biti izgrađeno, veliko je pitanje. Mada, kada se završi most kod Ade i Borče, renovira Pančevac i Gazela, kada se završi obilaznica do Bubanj potoka, moguće je da oko 2020 počne da se razmišlja i o tom. Takođe, spominje se i pravljenje mosta kod Ade Huje, ali mislim da je onaj kod Vinče ipak potrebniji. U suštini, sve zavisi od novca.
Kada je reč o trakama magistralnih puteva ne treba oko toga lupati glavu. Dovoljno je reći da obilaznica koja se trenutno gradi i koja će, praktično, biti autoput nema šest traka, već je kao neki poluautoput. Uostalom, tako je i do Novog Sada. Verujem da je to izmišljotina srpskih političara jer je nemoguće da ima i drugih toliko glupih i bezobraznih.
Kada je reč o privrednim zonama, verujem da je to sve promenljivo. Recimo, predviđa se da bi se Luka mogla izmestiti na levu obalu Dunava, ali je za to potrebno mnogo para i pitanje je da li će se uopšte i sprovesti u delo.
Mislim da je ovaj forum pravo mesto gde se mogu dobiti odgovori. Jedino je problem što vi tražite da vam predvidimo šta će se dešavati kroz 5 ili 10 godina, a mi ne znamo ni šta će biti sledeće
.
U suštini, preporučila bih vam da pratite diskusije na ovom forumu, a naročito podforum "Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj" pošto se tu najviše priča o putnoj infrastrukturi, kao i podforum "Projekti u izgradnji".