svrca":3jp47ond je napisao(la):Plus je i fontana "moderna". Tesko je poverovati da autor nije bio svestan ove nedoslednosti. Ko zna ko se sve tu ne mesa i uvek se zavrsi kompromisom na stetu autorskog integriteta i dobijemo papazjaniju svega i svacega.
Не бих се сложио у овом случају да је грешка до пројектанта.dusanjf":3jp47ond je napisao(la):naravno uvek su interesi, jasno odredjeni dobavljaci, ali ja licno vise verujem u neznanje projektanta kao i vecito dozivanje proslosti...
Па и то је неодређено...мало модерно...мало класично...мало јефтино...мало скупо...паприкаш.dusanjf":3jp47ond je napisao(la):dusanjf je poredio stvar u smislu odnosa "starinskog" i "modernog", što sam komentarisao
stf":osleyugt je napisao(la):svrca":osleyugt je napisao(la):Plus je i fontana "moderna". Tesko je poverovati da autor nije bio svestan ove nedoslednosti. Ko zna ko se sve tu ne mesa i uvek se zavrsi kompromisom na stetu autorskog integriteta i dobijemo papazjaniju svega i svacega.
На то ја покушавам већ неко време да укажем. По неком обичају се оспе паљба по ауторима а најчешће се дешава да од пројекта до изведбе дође до разноразно политичко-тајкунских уградњи као и до кресања буџета до границе могућности изведбе па добијамо често папазијаније.
Не бих се сложио у овом случају да је грешка до пројектанта.dusanjf":osleyugt je napisao(la):naravno uvek su interesi, jasno odredjeni dobavljaci, ali ja licno vise verujem u neznanje projektanta kao i vecito dozivanje proslosti...
Прво, на рендеру су приказане другачији канделабри;
Друго, овакве клупе и овакве канте, а и ови канделабри су стари дизајн употребљаван на већ доста места у Београду, па се долази до закључка да је:
- или дошло до великог кресања буџета, па су дохватили шта су имали из магацина,
- или је дошло до јајарења и корупције па је произвођач ових клупа добио посао.
Јер, исувише је велика разлика између архитектуре трга и урбаног мобилијара.
Па и то је неодређено...мало модерно...мало класично...мало јефтино...мало скупо...паприкаш.dusanjf":osleyugt je napisao(la):dusanjf je poredio stvar u smislu odnosa "starinskog" i "modernog", što sam komentarisao
:kk:dusanjf":ojkwmskh je napisao(la):priznajem, na brzinu sam pogledao rendere kad si izasli..
moja greska...sve stoji stp si rekao...
iza utehu manje zlo je ucinjeno, bar je poplocavanje korektno a mobilijar je promenljiv.
zalazem se za moderne prozivodjace mobilijara u sprezi sa vlascu..
Када би власник МЛ Лознице купино неки каменолом, гранит би био реалност... :|Aegir":ojkwmskh je napisao(la):Да је среће, тј. да је мање пљачке... гранитне плоче попут ових у Земуну би замениле и бехатон и асфалт на многим локацијама у граду. .
Уклопило би се. Јавни простори су ти који природно доживљавају трансформације и који чине град живим.Aegir":ojkwmskh je napisao(la):У праву сте када констатујете да урбани мобилијар не прати архитектуру трга, али исто тако се треба запитати у којој мери ће та "модерна" архитектура трга да се уклопи са фасадама околних зграда и са будућом пјацетом...
Да то јесте идеја, али је очигледно да је потекла од неког полуписменог партијског општинског пацова који на овај начин замишља тај старински фазон.Aegir":ojkwmskh je napisao(la):Идеја је (парафразирам) да такви канделабри и клупе са све новим дрворедом буду уклопљени у већ постојећи амбијент. Како год, ништа без омиљеног српског специјалитета званог "бућкуриш". default/tongue