Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Eto im sad Borići pa nek peglaju. Rampu za smer ka gradu treba uraditi gde je i bila tj dijagonalno od postojeće. Kružni tok je loše odrađen. Umesto da se put širi u desno on se skuplja.

Evo i SAT napravio prilog sa gomilom nelogičnosti.
https://youtu.be/rVwQIUFXmO4?t=316
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861131#p861131:akhkwdo0 je napisao(la):
svsavic » Uto Jun 29, 2021 1:47 pm[/url]":akhkwdo0]Stari rešenje je mnogo bolje od ovog (retard rešanja), gde postoji samo jedan izlaz na ibarsku i mora da se prelaze kilometri da bi se uključili i isključili. Staro rešenje je moglo da se unapredi povećanjem radijusa ulaznih/izlaznih i proširivanjem saobraćajnica.


Da je bilo prostora i da je bezbedno sigurno bi provukli. Na tom kratkom prostoru je uključenje sa obilaznice i trebalo bi sprovesti i isključenje ka kružnom putu sa ibarske (mada to parče ima karakteristike autoputa i brzine koje se tu razvijaju) i uključenje sa kružnog puta. Jednostavno nema prostora.

I nisu kilometri već samo 2,3 km i 2 minuta što nije puno.

Screenshot 2021-06-29 22.46.43.png
 
Ono što sam primetio kao pešak, jer ne idem kolima do Metroa, je da semafor kod istog, znatno kraće drži crveno svetlo, nego što je bio slučaj pre rekonstrukcije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861244#p861244:229s6k9q je napisao(la):
Пантограф » Uto Jun 29, 2021 10:33 pm[/url]":229s6k9q]Petlja ko u Njemačku.
Pretpostavljam da bi više ove domaće vrti se do zore tvorevine ?



Screenshot 2021-06-30 23.54.04.png
 
Да се не баце :D , фотографије од 17.06.2021., снимљене из кола и показују како овај део новоизграђеног кружног пута од Раковице према Железнику, а испред "Т" раскрснице-силазне и улазне рампе на Ибарску, изгледа из кола.

IMG_20210617_091537_resized_20210701_042022160.jpg
IMG_20210617_091541_resized_20210701_042023508.jpg
IMG_20210617_091546_resized_20210701_042022495.jpg
IMG_20210617_091550_resized_20210701_042023101.jpg
 
Žika>"Da je bilo prostora i da je bezbedno sigurno bi provukli. Na tom kratkom prostoru je uključenje sa obilaznice i trebalo bi sprovesti i isključenje ka kružnom putu sa ibarske (mada to parče ima karakteristike autoputa i brzine koje se tu razvijaju) i uključenje sa kružnog puta. Jednostavno nema prostora.

I nisu kilometri već samo 2,3 km i 2 minuta što nije puno. "

Kako bre nema prostora?! Pogledaj malo mapu. Što se tiče bezbednosti tu bi trebalo smanjiti brzinu kad se prilazi petlji.
Ipak, najjednostavnije bi bilo da su stavili kružni tok umesto petlje i rešena stvar.
 
Bre , pogledaj realno stanje na terenu. Odgledaj snimak pa zaključi ili da ti pomognem ?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wh2pBAkgHeA[/youtube]









 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861228#p861228:23ear4s4 je napisao(la):
edgeman » 29 Jun 2021 09:33 pm[/url]":23ear4s4]Eto im sad Borići pa nek peglaju. Rampu za smer ka gradu treba uraditi gde je i bila tj dijagonalno od postojeće. Kružni tok je loše odrađen. Umesto da se put širi u desno on se skuplja.

Evo i SAT napravio prilog sa gomilom nelogičnosti.
https://youtu.be/rVwQIUFXmO4?t=316

Božović je u pravu. Bespotrebno opterećuju ključnu petlju, i ne samo nju nego čitavu pristupnu zonu petlje na obilaznici (između kružnog puta i petlje generiše se veće opterećenje od prvobitno planiranog). Uzevši u obzir navedene tehničke nedostatke koji nepovoljno utiču na bezbednost, te najavljivanu gradnju u blizini nesumnjivo će se narednih decenija preispitativati "smisao" ovakvog rešenja.

Već sam pominjao da je kolovoz u smeru ka obilaznici mogao biti više odvojen tako da se izgrade centralne rampe do raskrsnice na putu, ispod nadvožnjaka i to obrnuto od ovih na M1 u Severnom Sidneju (umesto iznad, raskrsnica bi bila ispod autoputa u nivou kružnog puta): https://www.google.com/maps/@-33.839292 ... a=!3m1!1e3

Na taj način postojala bi potpuna veza sa kružnim putem, uz istovremenu zaštitu zelenog pojasa.

Razmera problema se ne ogleda samo u spornom rešenju deonice od petlje Orlovača do Vidikovca, već i u čitavoj "degradaciji pravca" sa magistrale na "stroad". Magistralni pravac je postepeno trebalo unapređivati ukidanjem levih skretanja, dodavanjem traka za ubrzavanje, razdvajanjem kolovoza betonskom ogradom, te zamenom preostalih raskrsnica petljama ili sprovođenjem puta nadvožnjacima/podvožnjacima (recimo u Žarkovu). Magistralu samu po sebi karakteriše veoma mali broj ukrštanja u nivou unutar urbanih zona, odnosno izuzetak škrtarenja na ključnim čvorištima (umesto raskrsnica petlje). Dosad bi imali gradski denivelisani pravac od Barajeva/Meljaka do Grmeča ili skroz do Zrenjaninskog Puta, ali tome se, kao i mnogo čemu drugom jednostavno nije pridavalo značaja.
 
Mozda sam negde propustio ali kada planiraju prosirenje Ibarske do Zarkova?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861650#p861650:oy3yzyey je napisao(la):
Wuxa » Čet Jul 01, 2021 4:39 pm[/url]":oy3yzyey]Mozda sam negde propustio ali kada planiraju prosirenje Ibarske do Zarkova?

Nisi propustio, ne planiraju jos uvek nista nazalost. :?
 
Moglo je ovako:
Pomeranjem malo na zapad i stavljanje kružnog toka:

ili sa dva kružna toka sa priključcima

ili smanjenjem predimenzionisanog izlaza sa obilaznice i stavljanje priključka

U svakom slučaju je bolje prikazano nego ovo polu rešenje
 
Džabe se mučiš i crtaš kako je moglo kada se ništa južnije od kružnog puta neće menjati dugi niz decenija. Projekat petlje na obilaznici je takođe star nekoliko decenija i srećom je ispoštovan. Odlično projektovan i pre svega bezbedan . I srećom da je detelina.
Za petlju Petlovo brdo možeš da se zahvališ Dejanu i ona će nažalost ostati takva kakva jeste neki period. Jedino svetlo je možda ali sad je sve dalje taj Shoping City iznad magistrale sa pratećim ulicama koje bi povezale kružni put sa peljom Labudovo brdo.

Saobraćaj koji sa kružnog puta bi išao put Beograda nije veliki + što putnička vozila imaju Camel Trophy alternativu i neće remetiti nešto bitno tokove na petlji Orlovača. Ako ne veruješ prebroj.
 
КАо што рече Вукса,сада је НАЈВАЖНИЈЕ ПРОШИРИТИ ИБАРСКУ ДО ЖАРКОВА... :bubanj: :grand: :bubanj:
 
Retka vrsta mrava koja se nastanjuje zapadno od petlje Petlovo brdo.

Pitanje koje treba da uputiš tvojima iz Puteva i ovima što su pregovarali.
Nacrtaj na većoj slici kako bi to izgledalo.


Screenshot_20210702-132855_Maps.jpg



Dobro su kolege primetile nastavak plače za četiri trake i mogli bi da se svi angažujemo po tom pitanju naročito građani Petlovog koji tuda putuju svaki dan.
Oko 20000 vozila je dnevni protok saobraćaja ibarskom kod Orlovače i najveći deo nastavi ka Žarkovu ili od Žarkova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861650#p861650:3tmvfjjg je napisao(la):
Wuxa » 01 Jul 2021 03:39 pm[/url]":3tmvfjjg]Mozda sam negde propustio ali kada planiraju prosirenje Ibarske do Zarkova?

Evo šta je planirano još u maju 2010.godine, kada je plan bio na javnom uvidu. Dug je put od plana do izvođenja.
Naravno, izgrađeni deo petlje Petlovo brdo nije kompletan kao na predloženom rešenju koji je na slikama.
 

Prilozi

  • Ibarska4.JPG
    Ibarska4.JPG
    277,9 KB · Pregleda: 2.313
  • Ibarska3.JPG
    Ibarska3.JPG
    306,6 KB · Pregleda: 2.302
  • Ibarska2.JPG
    Ibarska2.JPG
    303,6 KB · Pregleda: 2.290
  • Ibarska1.JPG
    Ibarska1.JPG
    317,5 KB · Pregleda: 2.304
Žika":2pyhs231 je napisao(la):
Retka vrsta mrava koja se nastanjuje zapadno od petlje Petlovo brdo.

Pitanje koje treba da uputiš tvojima iz Puteva i ovima što su pregovarali.
Nacrtaj na većoj slici kako bi to izgledalo.





Dobro su kolege primetile nastavak plače za četiri trake i mogli bi da se svi angažujemo po tom pitanju naročito građani Petlovog koji tuda putuju svaki dan.
Oko 20000 vozila je dnevni protok saobraćaja ibarskom kod Orlovače i najveći deo nastavi ka Žarkovu ili od Žarkova.
Možda su osnovni pravci mogli biti blaga devijacija.
c8bb6a032b5423c8f819c8c3166c9f76.jpg
 
Po meni dovoljno je dodati samo rampu ka gradu i to na mestu gde je i bila. Kad se ide iz Rakovice pre nadvožnjaka levo pa da izađe nešto pre ulivanja pomoćne saobraćajnice na ibarsku. Evo dole narandžasto obeleženo. Neka vrsta polugitare kao kod hitne što je.


Mislim da nije ništa gore nego npr. izlaz iz Studenske na AP ka Šidu kod KBC Bežanijska kosa.
Ima sličnih primera koliko hoćeš. Stavi se stop ili trougao i gotovo i šta će to da smeta. Ako treba mogu koji metar da uduplaju traku za zalet.

Onaj četvrti pravac(Od Orlovače na Kružni put) i dalje ostaje na kružnom toku a samo izlaz iz Rakovice ka gradu da ide ovuda tj. samo jedna rampa.
 
Trebalo je samo preslikati petlju Labudovo brdo i ko želi ka kružnom putu može da se okrene na kružnom toku par stotina meta dalje.


 
Изашао план за онај део око виле Вертиго, и лепо се види у њему да је то искључење и даље у плану, тојес чекају да поцркају ови што су правили русвај па ће да праве, а до тад "крчкање"
 
Naravno da ce da se pravi, ne moze drugacije da se resi taj problem tu.. ovo je samo trenutno resenje.

Do nekog alternativnog polu-resenja je moguce doci tek kada se na zapadnoj strani bude izgradilo naselje ili sta vec je tu planirano pa ce se kroz isto moci manje vise kao i pre izmena doci do Ibarske u smeru ka gradu sa Kruznog puta (kroz naselje pa na kruzni tok na primer.

Sva ova druga resenja sa pomeranjem puta nisu izvodljiva jer su te dve petlje blizu i dolazi do konfliktnih situacija na ukljucenju/iskljucenju, ovo je i razlog zasto je staro resenje menjano.. nece sigurno praviti istu stvar.
 
Менталитет подешен на компромис и уступке, а после кмечање како ништа не ваља.

Градови су машине. Свака опруга, свака компонента, сваки елемент мора да буде апсолутно савршен, или је боље да уопште не постоји. Ни једна држава, ни један систем, није дугорочно доспео на било какав историјски успех и остао упамћен тако што је толерисао мане и глупости.

Петља је крња, улице су крње, цео град је крњ, цела држава, цео народ, цело друштво. "Како доле, тако и горе."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861778#p861778:2mtebaf1 je napisao(la):
StaraMo » 02 Jul 2021 12:07 pm[/url]":2mtebaf1]A šta ih je sprečavalo da blago pomere sve u stranu?
0edd5bf9b77f72000139586b7783b4a5.jpg
Pa ovako je bilo pre rekonstrukcije :roll:
 
Vrh