Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Cim dobijem detaljno od dip ing poljoprivrede stavljam
 
Postby direktor » Tue May 29, 2018 10:38 pm

Cim dobijem detaljno od dip ing poljoprivrede stavljam

U redu. Ipak, ostaje činjenica da su pre više decenija ljudi posadili borove s namerom da preveniraju lokalno klizište, pa ostaje mogućnost da tadašnji nivo botanike nije bio jednak današnjem.
Uzgred, postojanje klizišta, da saopštimo post factum, bio je jedan od onih navoda u žalbi EIB-u koji je omogućio procesuiranje žalbe i višegodišnje "usporavanje" izgradnje petlje.
 
Hajd redom da repliciram

poponeb":q77stiwj je napisao(la):
laki 72
Mislim, ajd malo zdravog razuma ukljucite, a ne samo tvrdoglavo i sebicno gledanje samo licnog interesa.
Ovaj sindrom "pozivanja na zdrav razum" prisutan je i kod g. Dejana Jovanovića. I "naš komšija" Dejan i naš kolega sa foruma Laki 72, ubeđeni su da su jedino oni bili "van podruma, kada je Bog delio zdrav razum". Ubeđeni su da poseduju "papski infalibilitet", a mi ostali niži oblici života, koji ne daju prostora njihovoj genijalnosti i sveznanju.

Takve manipulacije ste vec ovde pokusavali da plasirate.
Znate kakve ste tada reakcije izazvali kod vecine forumasa.
Pri tom, zalosno je da Vi Nebojsa ovako komentarisete moj poziv da se spusti lopta i nadje kompromis, a ne da se gleda samo licni interes.

Treba li "Hipoteticki" mi kojima se "fucka" za borice, a koji svakodnevno skoro deceniju imamo saobracajnu crnu tacku da se angazujemo i zahtevamo kompletnu izgradnju po originalnom resenju?

Pa mozda bi i trebali, posto su pozivi na kompromis zarad sveopsteg interesa podrugljivo komentarisu sa vase strane.




Saobraćajna Kamera":q77stiwj je napisao(la):
@laki72

Sramota je ova količina uvreda i ružnih reči upućenih građanima i Dejanu Jovanoviću, ovde na forumu.
Ovakav rečnik nisam dugo ovde pročitao, pa ni na konfliktnijim temama.

Sramota nije kada građani brane javne površine kojih se drugi, koji posledice toga ne osećaju direktno, ovako lako odriču čak i kada postoji alternativa.

O ostalom što si naveo nemam dovoljno podataka.

To da li neko parkira ili ne parkira u šumi je jednako bitno kao i da li neko parkira u parku Ušće, na Topčideru ili na Košutnjaku. Hajde da rešimo i to, može i po prioritetima.

Znaci sramota su navodne uvrede na racun pomenutog aktiviste, ali nije sramota sto doticni iznosi neistinite informacije, laze, manipulise, pa i nanosi materijalnu stetu?

Kazes da postoji alternativa?
Pa vec samo pristajanje na pola petlje je alternativno resenje.
Tacnije dobija se cetvrt funkcionalne petlje, jer su planeri vec u startu projetovali 'pola deteline'.
Hajde da zanemarimo i petlju.
Da je ukinemo.
Sama trasa Ibarske magistrale i nadvoznjaka iznad obilaznice, danas je takva da magistrala jednostavno mora kaciti makar ovaj minimalan deo dosadasnje zelene povrsine i deo cetinarske sume (lazno nazvane 'park suma').

Nebitno za temu, ali tek da ostane zabelezeno. Volim cetinare, i volim ovu sumu. Lepa je i nama koji decenijama prolazimo tuda. Lepa je i nama koji nismo stanovnici P.brda, ali smo nekim spletom okolnosti mozda setali sa devojkom kroz sumu koju tada niko nije nazivao parkom, a retko kad da je neko i koristio. Mozda i pre vremena kada je tom istom sumom prosao prvi automobil nakon izgradnje podzemnih instalacija i pre nego sto su "privrednici" i gradjani napali sumu sa drugih strana...

Beki":q77stiwj je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541297#p541297 je napisao(la):
laki72 » Uto Maj 29, 2018 4:46 pm[/url]":q77stiwj]

Beki":q77stiwj je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541054#p541054 je napisao(la):
Igor » Pon Maj 28, 2018 6:42 pm[/url]":q77stiwj]Pa dogovreno je ovako kako se sada radi sto inace smatram losim dogovorom po bezbednost posto se ne radi druga strana petlje.
Koliko ja znam, na dogovor je pristalo jedno udruzenje gradjana, a ono drugo, brojnije, nije.

Inace, izvinjavam se svim forumasima, posto ne volim da baratam poluinformacijama. Izneo sam neki svoj stav u prvom postu, posto sam danas prosao Ibarskom, a onda sam uvucen u diskusiju o temi o kojoj dovoljno ne znam. Takodje, pretpostavljam i da je o ovome svemu vec raspravljano na ovoj temi, sta vise, siguran sam, a ja prvi ne volim kad neko bane ovako i pise o necemu o cemu je vec raspravljano :D

Meni ovde zapravo najvise smeta, sto neko kao ja, ko nije pratio ovaj slucaj mnogo, na osnovu onogo sto na brzinu sazna iz medija, stice potpuno pogresan utisak. Ja sam imao utisak da to neki zaludjenici protestvuju zbog sece par drveca u sumi. Mislio sam, to su oni sto placu sto umiru kisne gliste :D Neki i ovde to pokusavaju da predstave tako. A zapravo, ljudima smanjuju povrsinu parka gde se igraju sa decom, gde izvode pse...smanjuju im razdaljinu izmedju njihovih stambenih objekata i magistrale tj. povecavaju ljudima nivo buke i zagadjenja u njihovim domovima.


Beki":q77stiwj je napisao(la):
Ne znam, po njihovoj verziji, 17 gradjana je pristalo na secu, a 700 je protiv.

Mada kazem opet, uvucen sam u ovu diskusiju ne poznajuci dovoljno materiju.

Idem da citam malo unazad :)

Ja bih rekao da tebe apsolutno ne zanimaju desetine postova koji su ovd napisani i argumentacija i cinjenice u njima.
Referendum koji je bio, je bio prilika i za zaokruzivanje ZA, ali i za PROTIV usvojenog resenja.
Ja sam otvoreno rekao da ne znam mnogo o slucaju i da nisam citao. Ne u smislu da me ne zanima sta ljudi ovde pisu nego jednostavno, nisam, nije me zanimao toliko slucaj. Sta ti imas da kazes kada sam ja vec napisao kako stoji situacija?

Napisao sam jedan post, koji se zapravio odnosio na to kako kada se povrsno citaju mediji i forumi, moze da se stekne pogresan utisak o nekom slucaju. Citajuci ovde neke postove i prateci neke portale, stekao sam utisak da su ti koji protestvuju neki zeleni zaludjenici, ekstremisti, koji placu zato sto ce jadno drvo biti ubijeno. Onda sam prosao pored tog mesta i video da se tu zapravo ljudima smanjuje povrsina parka, da im dovlace magistralu nekoliko metara od domova itd.

Dakle, samo sam pricao o sebi i kako sam stvorio pogresnu sliku o odredjenom slucaju i rekao sam da razumem ljude koji tu zive zasto protestvuju. Onda sam uvucen dalje u raspravu i tu sam otvoreno rekao, ljudi ja ne znam dovoljno o ovome. Posto Srbi vole da palamude o svemu i svacemu, a pre bi crkli i tupili nesto tri dana nego priznali da ne znaju i da nemaju dovoljno informacija, sad je ovo sok verovatno

Ako su spam moji predhodni postovi, neka moderatori obrisu. Ja sam svesno usao u raspravu znajuci da cu ispasti glup jer sam neupucen. Jedino sto i dalje stojim iza svakog malog coveka koji se tamo bori za neka svoja prava, lako je vikati sa par desetina kilometara razdaljine, seci, ne sprecavaj napredak.

Beki, ako si kao sto tvrdis 'neobavesten' imas priliku da na ovoj temi u prethodnim postovima ispratis celu pricu.
I to ne samo pricu jedne strane, vec svih idejnih opcija.
No ja se bojim da ti upravo ne zelis realnu sliku.
A takvo misljenje sticem jer si koristio termin "magistrala pod prozor", a to naprosto nije istina (kazes da si prolazio, pa si mogao i videti).
Uostalom, cini mi se da u kacenim dokumentima postoji tacan podatak kolika je udaljenost najblizeg objekta do buduce trase magistrale, pa pogledaj, a na raspolaganju ti stoje i alati sa interneta.



poponeb":q77stiwj je napisao(la):
Unread postby Пантограф » Tue May 29, 2018 6:33 pm

Верујем (мислим, знам) да Лаки живи на том правцу и да је осуђен на коришћење Ибарске, и да му није лако да се суздржи кад дођу генијалци и кажу да проширење није неопходно,

ТАКО ЈЕ "ПАНТОГРАФЕ". Подржавајући овакав принцип, изражавам протест становника Петловог брда, који почесто одлазе возилима у Банат. ЗАШТО НАМ НИЈЕ ОМОГУЋЕНО да једном праволинијском саобраћајницом, дужине до 10 км, која би, између осталог, прошла преко крипте Храма Св.Саве, стигнемо до Панчевачког моста. Уместо тога приморани смо да прелазимо преко 20 км кривудавим градским улицама. СРАМОТА!
Пуна подршка Пантографу и његовој исказаној емпатији према члановима форума!

Kako nekulturno i arogantno.
Potseticu te da je izmedju perioda kada je nastala Ibarska magistrala i perioda kada je napravljeno naselje Petlovo brdo (i to ono izvorno naselje sa malim dvorisnim kucama sa jos manjim stanovima) razlika nekih 20 godina.
Takodje, kada krenes sa petlovog brda kroz Trgovacku ulicu seti se svih onih domicilnih Zarkovcana koji su do kraja osamdesetih imali kuce pored ulice sa dve trake, a cije su kuce i okucnice srusene da bi svi mi (pa i ti ! ) imali nekoliko kilometara pravca (...ka banatu) ka centru grada.
A neslanu (nadam se) salu, u kojoj poredis stabla koja su posecena ovih dana a koja su cinila mali deo sume, radi prosirenja jedne od najopterecenijih prilaznih saobracajnica Beogradu, sa kriptom Hrama Svetog Save cu ignorisati ovaj put
poponeb":q77stiwj je napisao(la):
d stf » Uto Maj 29, 2018 8:38 pm

Mene zanima genijalnost teze o tome da borići stabilizuju klizište .... znaju li gospoda koja takvu nebulozu pričaju koliki je koren borova i činjenicu da pri određenim vetrovima ne mogu sebe da drže a ne klizište ...

Kao i pre nekoliko godina, "stf" se drži misli francuskog filozofa i matematičara Rene Dekarta: "Sačuvao je zdrav razum nečitanjem knjiga".

BOR1115Pinus nigra Arn.
Južnoevropski četinar, visine do 20(40)m, široko kupaste do kišobranaste krošnje promere i do 10m i tamnozelenih četina. Koren snažan, glavni koren dubok, razgranat. Godišnji prirast 30cm. Otporan na sušu, vetar; dobro podnosi gradske uslove. Koristi se pojedinačno, ili grupno za veče vrtove, parkove, crkvene porte, autoputeve, vetrozaštitne pojaseve, park šume, šume.
Da li "stf" misli, da su ljudi pre više decenija bili debilni, pa su sadili drveće koje ne može da prevenira lokalno klizište?
Borici ne stabilisu kliziste!
Moze se takva neistina ponavljati bezbroj puta, ali to je i dalje LAŽ.
Kao sto je laz i da su sadjeni sa tom namenom.
Sadjeni su iskljucivo u dekorativne svrhe, ne cak ni kao prirodna zastita od buke. Jer iglicasti cetinari nisu dobri kao apsorberi buke nista vise nego u sprecavanju klizista.
Uostalom i u samom citatu koji si okacio replicirajuci direktoru lepo pise kakva im je namena i gde se uglavnom sade.

Kliziste koje pominjete i cije ste postojanje iskoristili za manipulaciju raznim institucijama ne ugrozava objekte na petlovom brdu, bar ne ove koji su u blizini magistrale. Drugo kliziste koje bi eventualno mnogo vise moglo da ugrozi objekte se nalazi nesto blize kijevu, i cesto je aktivno (i ovog proleca je kruzni put 'skliznuo dvadesetak cm).
Predlazem resenje - organizovanu sadnju borica ;)



I jos jedna stvar me bas interesuje, posto se opet ide sa maksimalistickim razmisljanjima i ruga pozivima na kompromis.
Kada vam je magistrala i korisnici iste toliki 'trn u oku', zasto bi ulica Djuje i Dragoljuba izlazila na istu?
Zasto bi se pravile i servisne saobracajnice za privredne objekte uz magistralu?
 
U opstini Lazarevac,cela sela su prekopana ,sva imanja su prekopana ,sela su zauvek nestala, da bi cela Srbija imala struje i niko ne place. A ovde,zbog 10 % borica dize se revolucija. Jadno,zaista...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541349#p541349:1ns8jbmb je napisao(la):
poponeb » 29 Мај 2018 09:17 pm[/url]":1ns8jbmb]
d stf » Uto Maj 29, 2018 8:38 pm

Mene zanima genijalnost teze o tome da borići stabilizuju klizište .... znaju li gospoda koja takvu nebulozu pričaju koliki je koren borova i činjenicu da pri određenim vetrovima ne mogu sebe da drže a ne klizište ...

Kao i pre nekoliko godina, "stf" se drži misli francuskog filozofa i matematičara Rene Dekarta: "Sačuvao je zdrav razum nečitanjem knjiga".

BOR1115Pinus nigra Arn.
Južnoevropski četinar, visine do 20(40)m, široko kupaste do kišobranaste krošnje promere i do 10m i tamnozelenih četina. Koren snažan, glavni koren dubok, razgranat. Godišnji prirast 30cm. Otporan na sušu, vetar; dobro podnosi gradske uslove. Koristi se pojedinačno, ili grupno za veče vrtove, parkove, crkvene porte, autoputeve, vetrozaštitne pojaseve, park šume, šume.
Da li "stf" misli, da su ljudi pre više decenija bili debilni, pa su sadili drveće koje ne može da prevenira lokalno klizište?

Možeš ti da misliš da si načitan a tvoji sagovornici ne, ali se četinari jednostavno ne sade da bi preventirali klizište jer imaju neuporedivo slabije korenje u odnosu na vrste koje se zapravo sade, te je ta priča samo jedna od desetina i desetina laži i manipulacija sa Vaše strane.
 
Istocno od magistrale:
75da24f4ed8716ab5ad651ff9c82cd0d.jpg


efcfb2c6d262a86ee7fd8331776a54d2.jpg


8498b64498d1e78a556a287e53f765d4.jpg


Zapadno od magistrale:
8b77bb348f39f53823cc3397fe86dcd8.jpg


c9d9b26850453b405bf32d8b28079fec.jpg


5909f491989533ba81cadcacf9fbf47b.jpg


Eto, konacno docekasmo pocetak radova...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Tako je predvidjeno projektom i tako se sad radi trasiranje
Za sad se aktivnost svodi na skidanje površinskog sloja zemljista.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Само није објаснио шта чинити са гробљем.
 
Meni je dovoljno da vidim na snimcima koliko je drveća posečeno, koliko će biti zasađeno, plus što će dobiti bukobrane, a o bezbednosti da ne pričam.

Jbg, živiš u gradu uz veliku saobraćajnicu, ovakve stvari moraju da se dešavaju. Plus, što i dalje nemamo punu detelinu.

A o klupi gde se mali Đole izlečio :bash: Pa ta klupa se videla sa puta, kakav mir i tišina!?
 
Voloe bih da neko uspe da izvuče iz MUP-a podatke o broju poginulih, teško i lako povredjenih, materijalnoj šteti koje je sadašnje "privremeno rešenje" uzrokovalo.
Ko god se prvi put nadje u sitaciji biranja prave trake na ovom konkretnom mestu pod velikim je rizikom da pogreši. Dodajte u kombijaciju kišu, sumrak i verovatnoć greške je višestruko uvećana. Posledice su teške.
Ovde je sa bezbednosnog aspeka jako specifična (i nepovoljna) situacija: ulazite u Beograd posle višečasonog mrcvarenja po ibarskoj, stepen nervoze visok, pre Orlovače otvara vam se autoput i svi jedva čekaju da prodišu-dodaju gas i šta ih dočeka: suženje, kontra krivina, nasilan izbor trake, sitacija kada imaju jako kratko vreme na odluku i svaki peti ne stigne da napravi pravu odluku i zakuca se u odbojnu ogradu.

Po meni OGROMNU odgovornost imaju PUTEVI Srbije za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja.
 
Možda tu i nema toliko udesa jer ljudi postanu svesni nekih čudnih okolnosti tu, pa se nivo pažnje poveća.

Ali činjenica je da postojeće rešenje nije bezbedno i da izaziva nelagodnost kod vozača.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542102#p542102:3v43oaj0 je napisao(la):
PIGLET » Sub Jun 02, 2018 12:06 pm[/url]":3v43oaj0]Voloe bih da neko uspe da izvuče iz MUP-a podatke o broju poginulih, teško i lako povredjenih, materijalnoj šteti koje je sadašnje "privremeno rešenje" uzrokovalo.
Ko god se prvi put nadje u sitaciji biranja prave trake na ovom konkretnom mestu pod velikim je rizikom da pogreši. Dodajte u kombijaciju kišu, sumrak i verovatnoć greške je višestruko uvećana. Posledice su teške.
Ovde je sa bezbednosnog aspeka jako specifična (i nepovoljna) situacija: ulazite u Beograd posle višečasonog mrcvarenja po ibarskoj, stepen nervoze visok, pre Orlovače otvara vam se autoput i svi jedva čekaju da prodišu-dodaju gas i šta ih dočeka: suženje, kontra krivina, nasilan izbor trake, sitacija kada imaju jako kratko vreme na odluku i svaki peti ne stigne da napravi pravu odluku i zakuca se u odbojnu ogradu.

Po meni OGROMNU odgovornost imaju PUTEVI Srbije za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja.

Putevi Srbije su, u cilju hitne eliminacije pomenute "crne tačke" još na leto 2013. godine imali gotov projekat, izvođača radova (STRABAG) i nadzor (Institut za puteve) na terenu. Radovi su trebali da počnu. Onda je usledila žalba EIB-u od strane udruženja građana sa Petlovog brda i EIB je momentalno obustavio finansiranje projekta. Projekat je uz veliki napor ali i stalnu opstrukciju pojedinih udruženja ipak odblokiran i sada je, posle 5 dugih godina otpočela izgrdanja petlje. Putevi Srbije su tokom iscrpljujućih i stalnih konsultacija sa građanima i njihovim udruženjima ukazivali na neophodnost i hitnost izgradnje petlje, ali niko od građana i njihovih predstavnika nikada nije ni spomenuo ovo o čemu PIGLET piše. Bili su važni samo borići. Imajući u vidu navedeno, teško mogu da se složim da su Putevi Srbije odgovorni "za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja". Mogao je da prevlada razum i da oba udruženja u najkraćem roku prihvate ovakav sadašnji projekat. Ali, razum je kod jednog udruženja stigao sa malom zadrškom a kod drugog nikada. Ovo drugo udruženje bi da ovako kako sada jeste ostane još decenijama, jer njihov predlog nije utemeljen na struci, u direktnoj je suprotnosti sa prostornim planovima grada Beograda i Reublike Srbije, nema obezbeđena sredstva niti je podnosilac predloga svestan da praktično nudi ništa, sa odlaganjem u beskonačnost. Pitam vas onda ko je odgovoran "za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja".
 
Ja bih pre pitao ko je uopšte otvorio ovakvo privremeno rešenje pre koliko godina rizikujući u tolikoj meri ljudske živote. Takođe, slažem se PIGLETom i ostalima, ima li neka statistika u vezi nesreća na ovom potezu koja opravdava epitet crne tačke ili je uvek najlakše svaliti krivicu na boriće i slične aktere.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542102#p542102:27zus9d0 je napisao(la):
PIGLET » Sat Jun 02, 2018 11:06 am[/url]":27zus9d0]Voloe bih da neko uspe da izvuče iz MUP-a podatke o broju poginulih, teško i lako povredjenih, materijalnoj šteti koje je sadašnje "privremeno rešenje" uzrokovalo.
Ko god se prvi put nadje u sitaciji biranja prave trake na ovom konkretnom mestu pod velikim je rizikom da pogreši. Dodajte u kombijaciju kišu, sumrak i verovatnoć greške je višestruko uvećana. Posledice su teške.
Ovde je sa bezbednosnog aspeka jako specifična (i nepovoljna) situacija: ulazite u Beograd posle višečasonog mrcvarenja po ibarskoj, stepen nervoze visok, pre Orlovače otvara vam se autoput i svi jedva čekaju da prodišu-dodaju gas i šta ih dočeka: suženje, kontra krivina, nasilan izbor trake, sitacija kada imaju jako kratko vreme na odluku i svaki peti ne stigne da napravi pravu odluku i zakuca se u odbojnu ogradu.

Po meni OGROMNU odgovornost imaju PUTEVI Srbije za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja.

Eno podataka na prethodnoj strani:

viewtopic.php?f=24&t=2684&start=875#p541130

Gledao sam i 2018. godinu, do marta se tu desila samo jedna lakša nezgoda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542156#p542156:39gyilnx je napisao(la):
Saobraćajna Kamera » Sub Jun 02, 2018 7:05 pm[/url]":39gyilnx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542102#p542102:39gyilnx je napisao(la):
PIGLET » Sat Jun 02, 2018 11:06 am[/url]":39gyilnx]Voloe bih da neko uspe da izvuče iz MUP-a podatke o broju poginulih, teško i lako povredjenih, materijalnoj šteti koje je sadašnje "privremeno rešenje" uzrokovalo.
Ko god se prvi put nadje u sitaciji biranja prave trake na ovom konkretnom mestu pod velikim je rizikom da pogreši. Dodajte u kombijaciju kišu, sumrak i verovatnoć greške je višestruko uvećana. Posledice su teške.
Ovde je sa bezbednosnog aspeka jako specifična (i nepovoljna) situacija: ulazite u Beograd posle višečasonog mrcvarenja po ibarskoj, stepen nervoze visok, pre Orlovače otvara vam se autoput i svi jedva čekaju da prodišu-dodaju gas i šta ih dočeka: suženje, kontra krivina, nasilan izbor trake, sitacija kada imaju jako kratko vreme na odluku i svaki peti ne stigne da napravi pravu odluku i zakuca se u odbojnu ogradu.

Po meni OGROMNU odgovornost imaju PUTEVI Srbije za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja.

Eno podataka na prethodnoj strani:

viewtopic.php?f=24&t=2684&start=875#p541130

Gledao sam i 2018. godinu, do marta se tu desila samo jedna lakša nezgoda.

Kako bi se trajno izbegla svaka dalja licitacija oko broja povređenih i poginulih lica u saobraćajnim nesrećama na ovoj deonici imam potrebu da svim učesnicima na forumu kažem sledeće:

1. Ispod svakog nivoa je pogađanje oko broja poginulih i stradalih lica na ovom potezu. I jedna nepotrebna žrtva je previše. Tu moramo svi da se složimo. Zamislite da ste to bili vi ili neko od članova vaše porodice. I odmah ćete tu statistiku iz prihvatljive transformisati u apsolutno neprihvatljivu.
2. Nažalost, zvanična statistika MUP - Uprave saobraćajne policije je sledeća: U periodu 2009-2013, za koji su Putevi Srbije odmah po blokadi projekta tražili podatke, dogodile su se 123 saobraćajne nezgode (nesreće) na ovom potezu. 44 lica je nastradalo. 1 lice je poginulo. 43 lica su povređena, a od toga 11 su bili sa teškim telesnim povredama.

Da li je ovo bio dovoljan znak za uzbunu?
 
@Istinomer: Da li se ta zvanična statistika MUP može javno videti i gde je objavljena? Na portalu ABS postoji baza ali mislim da se iz nje ne mogu izvući lokacijski podaci.
Izvor koji sam naveo u prethodnom postu je MUP za grad Beograd, objavljeno na portalu data.gov.rs

@beobike: Nema na čemu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542241#p542241:u4pzcgk0 je napisao(la):
Saobraćajna Kamera » Sub Jun 02, 2018 10:48 pm[/url]":u4pzcgk0]@Istinomer: Da li se ta zvanična statistika MUP može javno videti i gde je objavljena? Na portalu ABS postoji baza ali mislim da se iz nje ne mogu izvući lokacijski podaci.
Izvor koji sam naveo u prethodnom postu je MUP za grad Beograd, objavljeno na portalu data.gov.rs

@beobike: Nema na čemu

Zvaničan odgovor MUP, Direktorata policije, Uprave saobraćajne policije na upit Puteva Srbije.
Dokument 03/9 broj 050-38/14 od 12.03.2014. godine.
Može se naći u arhivi MUP i Puteva Srbije
 
Vrh